| Rama: | Stalowa, 17" |
|---|---|
| 7 | |
| Brak | |
| Shimano | |
| 28 | |
| Zobacz więcej | |
Sugerowana cena producenta:
1 499 zł
Pierwszą ratę zapłacimy za Ciebie
Maksymalna liczba rat dostępnych przy zakupie internetowym jest widoczna pod ceną produktu.
Wartość poza zestawem:
1 149,97 zł
Sugerowana cena producenta:
1 999 zł
Sugerowana cena producenta:
1 999 zł
Wartość poza zestawem:
1 099,97 zł
Sugerowana cena producenta:
1 299 zł
Wartość poza zestawem:
829,97 zł
Sugerowana cena producenta:
1 499 zł
Sugerowana cena producenta:
1 699 zł
Wartość poza zestawem:
1 549,97 zł
Sugerowana cena producenta:
1 699 zł
Sugerowana cena producenta:
899 zł
Sugerowana cena producenta:
899 zł
Sugerowana cena producenta:
1 499 zł
Sugerowana cena producenta:
1 499 zł
Sugerowana cena producenta:
1 999 zł
Sugerowana cena producenta:
899 zł
Sugerowana cena producenta:
899 zł
Sugerowana cena producenta:
1 699 zł
Sugerowana cena producenta:
1 499 zł
Sugerowana cena producenta:
1 999 zł
Sugerowana cena producenta:
1 699 zł
Sugerowana cena producenta:
899 zł
Sugerowana cena producenta:
1 499 zł
Sugerowana cena producenta:
1 499 zł
Sugerowana cena producenta:
899 zł
Rekomendacje Klientów
Poradniki eksperta
Rowery holenderskie w Media Expert
Rowery holenderskie, inaczej nazywane także rower „holenderka” to typowy miejski rower z charakterystyczną, nisko opuszczoną ramą. Idealny do miasta, na dojazdy do pracy, czy na zakupy. To rower zarówno praktyczny, jak i dla osób z klasą, które chcą się wyróżnić.
Wygodna bagażówka
Holenderka gwarantuje głównie wygodną, prostą pozycję, pozwalającą bez zmęczenia przejechać długie dystanse. Komfort uzyskany jest głównie dzięki charakterystycznej, wysoko umieszczonej i wygiętej do tyłu kierownicy typu jaskółka. Bagażówka wzorowana na rowerze brytyjskim, była głównym środkiem lokomocji w powojennej Holandii. Z tego powodu często wyposażono ją zarówno w mocny, tylny bagażnik, jak i przednią jego wersję, która z czasem zastąpiona została koszykiem na rower. Ponieważ rowery holenderskie używane były do wszystkiego – zarówno do przewozu towarów, jak i dojazdów do pracy, czy do kościoła, wyposażone były również w błotniki oraz oświetlenie. Posiadały też dodatkową osłonę tylnego koła, co zapobiegało wkręceniu się w szprychy długich sukienek podróżujących na nich kobiet.
W dalszym ciągu klasyka
Klasyczna holenderka to rower w ciemnych kolorach na stalowej ramie i bez przerzutek. Współczesny rower holenderka to już wesołe, jasne kolory, aluminiowa rama i co najmniej kilkubiegowa tylna przerzutka. Obecnie rower tego typu służy bardziej do rekreacji, niż – jak dawniej – jako „wół roboczy”. Przeważnie używana przez kobiety, gdyż niska rama nie wymusza podnoszenia nogi wysoko do góry, a pozwala też jeździć w spódnicy. Zobacz także produkty z kategorii: rower miejski oraz rower cruiser i rower składak.




