- Strona główna ›
- Książki, muzyka, film ›
- Książki ›
- Informatyka ›
- Narzędzia klasy CRM jako instenty... Rafał Szymański
Narzędzia klasy CRM jako instenty... Rafał Szymański
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Opis produktu
Celem głównym monografii stało się o pracowanie koncepcji wdrożenia i wykorzystania systemów klasy CRM na potrzeby firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Cel ten wsparto hipotezą, że istota systemów klasy CRM utrudnia zaprojektowanie uniwersalnego narzędzia informatycznego dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
W osiągnięciu tego celu pomocne były cele cząstkowe:
1. Ustalenie aktualnego stanu wiedzy przedsiębiorstw sektora MSP z zakresu zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi w kontekście wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i wdrażania rozwiązań innowacyjnych.
2. Przeprowadzenie badań mających na celu ustalenie oczekiwanych cech użytkowych oraz obszarów funkcjonalnych potencjalnie wdrażanego systemu CRM w firmach z tego sektora.
3. Dostosowanie oferty narzędzi CRM do potrzeb MSP.
Ze wstępu
Dane techniczne
| Nazwa: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
|---|---|
| Ulica i numer budynku: | Mickiewicza 64 |
| Kod pocztowy: | 71-101 |
| Miasto: | Szczecin |
| Adres elektroniczny: | wydawnictwo@usz.edu.pl |
| Autor: | Rafał Szymański |
| Język wydania: | Polski |
| Oprawa: | Miękka |
| Tytuł: | Narzędzia klasy CRM jako instenty... Rafał Szymański |
Dokumenty do pobrania
Producent
Nie znalazłeś produktu dla siebie?
Opinie
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu
Zakup dla pełnoletnich
Ten produkt jest tylko dla pełnoletnich.
