Narzędzia klasy CRM jako instenty... Rafał Szymański

Kod: m00092208
Autor: Rafał Szymański
Język wydania: Polski
Oprawa: Miękka
Narzędzia klasy CRM jako instenty... Rafał Szymański
Narzędzia klasy CRM jako instenty... Rafał Szymański

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Celem głównym monografii stało się o pracowanie koncepcji wdrożenia i wykorzystania systemów klasy CRM na potrzeby firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Cel ten wsparto hipotezą, że istota systemów klasy CRM utrudnia zaprojektowanie uniwersalnego narzędzia informatycznego dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

W osiągnięciu tego celu pomocne były cele cząstkowe:

1. Ustalenie aktualnego stanu wiedzy przedsiębiorstw sektora MSP z zakresu zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi w kontekście wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i wdrażania rozwiązań innowacyjnych.

2. Przeprowadzenie badań mających na celu ustalenie oczekiwanych cech użytkowych oraz obszarów funkcjonalnych potencjalnie wdrażanego systemu CRM w firmach z tego sektora.

3. Dostosowanie oferty narzędzi CRM do potrzeb MSP.

Ze wstępu

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Ulica i numer budynku: Mickiewicza 64
Kod pocztowy: 71-101
Miasto: Szczecin
Adres elektroniczny: wydawnictwo@usz.edu.pl
Autor: Rafał Szymański
Język wydania: Polski
Oprawa: Miękka
Tytuł: Narzędzia klasy CRM jako instenty... Rafał Szymański

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Narzędzia klasy CRM jako instenty... Rafał Szymański
    Narzędzia klasy CRM jako instenty... Rafał Szymański

    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.