Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T.2 Red Aleksandra Kalisz

Kod: m00133331
Autor: Red Aleksandra Kalisz
Rodzaj okładki: Miękka
Język wydania: Polski
Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T.2 Red Aleksandra Kalisz
Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T.2 Red Aleksandra Kalisz

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Auto w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własnego umysłu, należy znać pewne mechanizmy rządzące współczesnym rynkiem. Zbiór przedłożonych artykułów składających się na tom Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś jest próbą ukazania auto jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. Interesujące będzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które śmiało mogą zostać włączone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszłości, w których owe praktyki były wykorzystywane, dając początek wszelkim obecnie stosowanym mechanizmom. Ujęcie synchroniczne i diachroniczne ma zatem uświadomić czytelnikowi, że auto i autoupominekacja to kategorie, których we współczesnym świecie, tak mocno zanurzonym w kulturze mediów, nie sposób uniknąć. Co więcej, nie można ignorować ich wagi. Należy pogłębiać wiedzę na ich temat, aby stawać się z jednej strony świadomym odbiorcą, z drugiej zaś profesjonalnym i intencjonalnym nadawcą komunikatów autopromocyjnych.

Dane techniczne

Producent/podmiot odpowiedzialny

Parametry

Nazwa: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Ulica i numer budynku: ul. Bankowa 12B
Kod pocztowy: 40-007
Miasto: KATOWICE
Adres elektroniczny: wydawnictwo@us.edu.pl
Autor: Red Aleksandra Kalisz
Język wydania: Polski
Rodzaj okładki: Miękka

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T.2 Red Aleksandra Kalisz
    Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T.2 Red Aleksandra Kalisz

    Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

    Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.