-50% na wybrane usługi i 100 dni na zwrot!
Jak skorzystać z promocji?
Kup nowy telewizor objęty promocją w okresie od 13.11.2023 r. do 31.12.2023 r. i postępuj zgodnie z instrukcją:
Podziel się opinią
Zamieść opinię o zakupionym produkcie na https://www.mediaexpert.pl i oznacz ją
#PromocjaOLEDSamsung2 #KupNapiszOpinieOtrzymajZwrot. Opinia może wyrażać niezależne odczucie Uczestnika wobec zakupionego produktu Samsung (np. jako opinia negatywna lub pozytywna). Opinia powinna zawierać min. 250 znaków.
Przygotuj się do rejestracji
Zgromadź dokumenty potrzebne do rejestracji: skan dowodu zakupu (czyli faktura lub paragon); numer seryjny; zdjęcia: numeru seryjnego wyciętego z kartonu, całego kartonu po wyciętym numerze seryjnym, pozostawionej opinii.
Zarejestruj się w promocji
Wypełnij formularz zgłoszeniowy korzystając ze swojego konta Samsung Account na www.samsung.com/pl/campaign/tvs/promocjaoled w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Odbierz zwrot
Po pozytywnej weryfikacji Twojego zgłoszenia otrzymasz zwrot środków na wskazane przez siebie konto najpóźniej do 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
Wybierz swój model telewizora
Podziel się opinią
Wybierz stronę
Zamieść opinię zakupionego produktu na samsung.pl, stronie sprzedawcy lub stronie porównywarki cenowej.
Dodaj opinię
Napisz minimum 250 znaków opinii i oznacz hashtagami: #PromocjaOLEDSamsung2 #KupNapiszOpinieOtrzymajZwrot. Opinia może wyrażać niezależne odczucie Uczestnika wobec zakupionego Produktu Samsung (np. jako opinia negatywna lub pozytywna).
Opublikuj opinię
Zrób zdjęcie lub zrzut ekranu pozostawionej opinii - będzie potrzebny przy rejestracji.
Jeśli masz pytania dotyczące promocji napisz do nas: promocja-oled@smolar.pl
Listę modeli i punktów handlowych objętych promocją, wartość zwrotów oraz szczegółowe zasady promocji znajdziesz w regulaminie.
Odkryj możliwości telewizorów Samsung OLED
OLED
Samsung OLED to przede wszystkim piękne, żywe, idealnie odwzorowane kolory i intensywna czerń. Połączenie technologii Quantum Dot oraz samoemisyjnych pikseli OLED gwarantuje głęboką czerń, czystą biel i pełną paletę kolorów wyglądających realistycznie jak nigdy dotąd.
1 Seria S90C posiada OLED Quantum HDR
2 Seria S90C posiada Laserowy Design
Smart TV
Smart TV to telewizor podłączony do internetu, który pracuje pod systemem operacyjnym i ma własne aplikacje. Korzystaj z wielu aplikacji np. Twoich ulubionych serwisów VOD, jak Netflix czy YouTube; muzycznych serwisów Spotify, a nawet z różnych gier i programów sportowych. A to wszystko kiedy tylko masz na to ochotę.
Smart Hub
Inteligentne centrum zarządzania rozrywką. Smart Hub jest jeszcze bardziej intuicyjny w użytkowaniu - teraz spędzisz mniej czasu na poszukiwaniu, a więcej na oglądaniu lub graniu. Wyświetlane treści podzielone są na kilka kategorii zoptymalizowanych pod kątem Twoich wcześniejszych zainteresowań, a więc wszystko, czego szukasz, masz na wyciągnięcie ręki.
*Usługi i rekomendacje mogą różnić się w zależności od regionu. Przed rozpoczęciem korzystania wymagane jest zaakceptowanie Regulaminu Smart Hub oraz Polityki prywatności. Wybrane usługi mogą wymagać rejestracji lub aktywowania subskrypcji.
SmartThings
Dzięki tej funkcji telewizor automatycznie wykrywa i łączy się z różnymi urządzeniami znajdującymi się w pobliżu. Teraz dzięki wbudowanemu SmartThings Hub kompatybilne produkty podłączysz bez dodatkowych urządzeń.
*Dostępna technologia oraz funkcje mogą się różnić w zależności od kraju, usługodawcy, środowiska sieciowego lub produktu. Aktualizacje odbywają się bez powiadomienia. Wymagane jest podłączenie do Internetu oraz zarejestrowania urządzeń w aplikacji SmartThings. Podłączone urządzenia są sprzedawane oddzielnie. **Usługa dostępna dla protokołu transmisji danych Wi-Fi/BLE (Bluetooth Low Energy). Protokół transmisji danych ZigBee wymaga zakupu IoTdongle.
Często zadawane pytania
1. Co jest potrzebne do rejestracji zakupionego produktu?
Prawidłowo wypełniony formularz zgłoszeniowy powinien zawierać:
• Twoje dane osobowe (imię, nazwisko, adres korespondencyjny i adres e-mail, numer telefonu),
• model oraz numer seryjny zakupionego telewizora,
• datę zakupu,
• określenie sprzedawcy, a więc punktu handlowego lub sieci handlowej, w której produkt został kupiony,
• numer Twojego konta bankowego prowadzonego przez bank na terytorium Polski,
• opinię oznaczoną hasztagami #PromocjaOLEDSamsung2 #KupNapiszOpinieOtrzymajZwrot,
• opisane poniżej załączniki.
Do formularza w zgłoszeniu należy załączyć:
• skan dowodu zakupu zawierającego pełną nazwę produktu (czyli faktura lub paragon),
• zdjęcie tabliczki znamionowej zakupionego produktu,
• zdjęcie lub zrzut ekranu poświadczające pozostawienie opinii z widoczną treścią opinii, hasztagami #PromocjaOLEDSamsung2 #KupNapiszOpinieOtrzymajZwrot oraz adresem strony, na której opinia została opublikowana,
• zdjęcie wyciętego numeru seryjnego z opakowania kartonowego produktu,
• zdjęcie opakowania kartonowego produktu z widocznym miejscem po wyciętym fragmencie numeru seryjnego.
2. Jak będzie weryfikowana moja opinia?
Twoja opinia zostanie zweryfikowana pod kątem tego, czy:
• zawiera min. 250 znaków wraz ze spacjami i ocenę w skali od 1 do 5,
• jest merytoryczna, tj. dotyczy telewizora objętego promocją, satysfakcji z jego użytkowania lub opisuje Twoje doświadczenia z jego użytkowania,
• została stworzona przez Ciebie, jest oryginalna i nie była wcześniej publikowana,
• nie narusza niczyich dóbr, praw ani dobrych obyczajów,
• jest oznaczona hasztagami #PromocjaOLEDSamsung2 #KupNapiszOpinieOtrzymajZwrot.
3. Które telewizory biorą udział w promocji?
• QE77S95CATXXH
• QE77S90CATXXH
• QE65S95CATXXH
• QE55S95CATXXH
4. Czy pula zwrotów jest ograniczona?
Tak, pula zwrotów jest ograniczona. O prawie do otrzymania zwrotu decyduje kolejność zgłoszeń, dlatego im szybciej zarejestrujesz urządzenie w promocji, tym większe prawdopodobieństwo, że otrzymasz zwrot.
5. Czy mogę zgłosić się do promocji kilka razy?
Nie. Udział w promocji możesz wziąć tylko raz niezależnie od tego, czy kupisz jeden czy więcej telewizorów objętych promocją. Formularz zgłoszeniowy umożliwia zgłoszenie do promocji tylko jednego produktu.
6. Co zrobić, jeśli nie otrzymam maila z potwierdzeniem udziału w promocji?
W razie pytań dotyczących rejestracji w promocji napisz wiadomość e-mail na adres: promocja-oled@smolar.pl
7. Gdzie znajdę numer seryjny?
Numer seryjny znajdziesz na tabliczce znamionowej umieszczonej z tyłu telewizora (najczęściej na pokrywie tylnej w formie naklejki).
Obsługa klienta
Informacje
Zakupy
Moje konto
Pomoc
Zadzwoń do nas
Tel. 756 756 756
Pon - Pt
08:00 - 20:00
Sob
10:00 - 18:00
Niedz
10:00 - 18:00
Fax 22 122 31 11
Інфолінія:
пн-пт: 8:00 - 20:00
Infoline:
Mon-Fri: 8:00 - 20:00
Znajdź swój sklep
Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756