DJI przygotował szeroki wachlarz produktów, dla których istnieje możliwość wykupienia DJI Care Refresh. Pamiętaj, w przypadku dronów usługę najłatwiej aktywować do 48h od zakupu urządzenia, natomiast w przypadku pozostałych produktów aktywacja jest możliwa jedynie do 30 dni od zakupu. Podejmij właściwą decyzję już teraz i nie daj się zaskoczyć!
DJI Care Refresh to ochrona serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci, za niewielką dodatkową opłatą, dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona bądź w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI.
Wykupując DJI Care Refresh ochraniasz swojego drona przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. DJI Care Refresh obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora. Przypadki objęte ochroną: błąd użytkownika, zakłócenie sygnału, kolizja, utopienie, upadek.
Aby aktywować usługę, wystarczy wykonać kilka prostych kroków. Odwiedź stronę https://service.dji.com/care/active i wprowadź posiadany kod DJI Care Refresh, a następnie podaj swoje dane (imię, nazwisko, adres e-mail) oraz numer seryjny, który znajduje się bezpośrednio na urządzeniu. I to wszystko! Twój pakiet serwisowy zostanie automatycznie powiązany z odpowiednim regionem, a potwierdzenie aktywacji otrzymasz drogą mailową. Teraz możesz bez obaw korzystać ze swoich urządzeń DJI!
Pakiet serwisowy DJI Care Refresh można wykupić w ciągu 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona. W wypadku innych urządzeń okres ten wynosi 30 dni. Nie zdążyłeś zarejestrować swojego drona przed upływem określonego czasu? Nic nie szkodzi! Nadal możesz przypisać do niego usługę serwisową. Jak to zrobić? Wystarczy, że nagrasz krótki film weryfikacyjny, który potwierdzi sprawność urządzenia, a następnie wyślesz go do DJI. Podobne rozwiązanie nie jest dostępne dla kamer, gimbali i stabilizatorów - po upływie 30 dni od aktywacji wykupienie dla nich pakietu DJI Care Refresh nie będzie już możliwe.
Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy, możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!
Obsługa klienta
Informacje
Zakupy
Moje konto
Pomoc
Zadzwoń do nas
Tel. 756 756 756
Pon - Pt
08:00 - 20:00
Sob
10:00 - 20:00
Niedz
10:00 - 20:00
Fax 22 122 31 11
Інфолінія:
пн-пт: 8:00 - 20:00
Infoline:
Mon-Fri: 8:00 - 20:00
Znajdź swój sklep
Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 943 750,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756