Gra karciana REBEL Harry Potter Cortex (Polska wersja)

Kod: 1113810
Rodzaj: Gra karciana
Seria: Cortex
Czas gry [min]: 15
Liczba graczy: 2 - 6
Wiek: 8+

Dostępne warianty

Gra karciana REBEL Harry Potter Cortex (Polska wersja)
Gra karciana REBEL Harry Potter Cortex (Polska wersja)



Opis produktu

Wytęż umysł i spróbuj swoich sił w grze, która rozwinie rozmaite funkcje Twojego mózgu. Podejmij się 8 różnych testów sprawdzających rozumowanie, pamięć i szybkość. Przygotuj się na zadania wymagające myślenia przestrzennego, zapamiętywania, analizy, logiki, a nawet… rozpoznawania kształtów wyłącznie za pomocą dotyku!

 

Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!

 

Na czym to polega?
- Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu, kładąc ją tak, by wszyscy mogli odczytać jej treść.
- Gdy któryś z graczy stwierdzi, że potrafi rozwiązać zadanie, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź!
- Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli tak otrzymuje tę (zakrytą) kartę przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki.
- Jeśli gracz nie miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz, który właśnie się pomylił, nie może udzielać odpowiedzi w kolejnej kolejce.

 

Osiem rodzajów tematycznych zadań!
- Tajne przejścia. Podążaj za Harrym od drzwi do drzwi i wskaż przedmiot, do którego dotrze na samym końcu.
- Wyścig o złoty znicz. Przyjrzyj się 3 parom zawodników i oceń, który czarodziej wygra.
- Unikalny patronus. Zakryj kartę dłonią i powiedz, który. Z patronusów pojawił się tylko raz.
- Magiczny chaos. Wskaż kolor najczęściej występującej poświaty.
- Pojedynek na zaklęcia. Rzuć zaklęcie za pomocą palca wskazującego odpowiedniej ręki (wskazówką jest kolor poświaty na karcie).
- Domy Hogwartu. Wskaż godło jednego z domów, które nie pasuje do pozostałych.
- Magiczny krąg. Zapamiętaj symbole z tyłu karty, a następnie powiedz, który z nich został dodany lub odjęty po drugiej stronie.
- Wyzwanie. To zadanie specjalne! Gracz musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę jednej ze specjalnych kart.

 

UWAGA: Produkt nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia.

Dane techniczne

Parametry

Producent/podmiot odpowiedzialny

Rodzaj:
Czas gry [min]: 15
Liczba graczy:
Licencja: Harry Potter
Wiek: 8+
Płeć: Chłopiec, Dziewczynka
Wymiary opakowania [mm]: 140 x 140 x 50
Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim
Seria: Cortex
Typ:
Podróżna: Nie
Gwarancja: 24 miesiące
Nazwa: Lechpol Electronics Leszek sp. k
Ulica i numer budynku: GARWOLIŃSKA 1
Kod pocztowy: 08-400
Miasto: Miętne
Adres elektroniczny: serwis@lechpol.pl

Dokumenty do pobrania

  • Instrukcja obsługi:
  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: REBEL
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu

    Dodaj przydatne usługi

    Zadbaj o swój komfort i bezpieczeństwo. Skorzystaj z usług profesjonalistów.

    Instrukcje

    Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Harry Potter Cortex (Polska wersja)

    Gra karciana REBEL Harry Potter Cortex (Polska wersja)
    Gra karciana REBEL Harry Potter Cortex (Polska wersja)