DJI Care Refresh to wszechstronna ochrona trwająca, która zapewni Ci bezproblemowe użytkowanie Twojego urządzenia bez obaw o jego ewentualne uszkodzenie. Możesz skorzystać z tej usługi w ciągu 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) sprzętu. Dzięki DJI Care Refresh na okres 24 miesięcy zyskujesz możliwość wymiany uszkodzonego urządzenia nawet 3 razy, za niewielką opłatą. Ponadto, korzystając z tej usługi, otrzymasz priorytetowe wsparcie i przywileje VIP podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI. Wykup DJI Care Refresh już dziś i ciesz się użytkowaniem swojej kamery z pełnym spokojem!
Jeśli posiadasz kamerę DJI Osmo Pocket 2, warto rozważyć wykupienie pakietu DJI Care Refresh, który zapewnia dodatkowe zabezpieczenie urządzenia. DJI Care Refresh to usługa, która zapewnia bezproblemową wymianę urządzenia w przypadku awarii lub uszkodzenia. Jeśli zdecydujesz się na wykupienie DJI Care Refresh, koszt pierwszej wymiany wyniesie 145 PLN, drugiej 175 PLN, a trzeciej 195 PLN*. Dzięki temu, nawet jeśli Twoja kamera ulegnie awarii lub uszkodzeniu, będziesz miał pewność, że możesz szybko i łatwo wymienić ją na nową.
*kwota wymiany może ulec zmianie w przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta w zależności od aktualnego kursu walut.
1. Kod należy aktywować na stronie supportu DJI.
2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i automatycznie przypisany do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.
Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła kamerę do serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
1. Zaginionej bądź częściowo zaginionej kamery.
2. Skradzionego lub porzuconego produktu.
3. Dodatkowych akcesoriów.
4. Celowej utraty produktu.
5. Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
6. Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
7. Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
8. Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
9. Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
10. Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
Opakowanie zawiera: kod aktywacyjny ochrony DJI Care Refresh do Osmo Pocket 2 (24 miesiące) oraz instrukcję obsługi.
Rodzaj akcesorium: | Rozszerzenie gwarancji |
---|---|
Zastosowanie: | Kamery DJI Osmo |
Wyposażenie: | Brak |
Gwarancja: | 24 miesiące |
Okres ochrony: | 24 miesiące |
Dedykowany model: | DJI Osmo Pocket 2 |
Nazwa: | Innpro Robert Błędowski sp. z o.o. |
Ulica i numer budynku: | Rudzka 65c |
Kod pocztowy: | 44-200 |
Miasto: | Rybnik |
Adres elektroniczny: | kontakt@innpro.pl |
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu.