DJI Care Refresh to kompleksowa usługa serwisowa, która zapewni Ci spokój i pewność podczas lotów Twojego drona, eliminując obawy związane z uszkodzeniem sprzętu. Pakiet Serwisowy może zostać aktywowany jednorazowo w ciągu 48 godzin od pierwszego uruchomienia drona lub w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI. Dzięki DJI Care Refresh możesz cieszyć się swobodnymi lotami, wiedząc, że Twój sprzęt jest odpowiednio zabezpieczony.
Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh cieszą się wyjątkowymi przywilejami. Dzięki nim, czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum, a także otrzymują priorytetowe wsparcie techniczne. Wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie od zespołu DJI, dzięki przywilejom VIP.
DJI Care Flyaway to usługa oferowana w ramach planu serwisowego DJI Care Refresh, która zapewnia możliwość otrzymania zupełnie nowego drona, jeśli poprzedni zniknie z niewiadomych przyczyn i nie uda się go odzyskać. W przypadku niezamierzonego zagubienia drona, wystarczy uiścić odpowiednią opłatę serwisową, aby otrzymać całkowicie nowy produkt. Aby skorzystać z Flyaway Coverage, użytkownik musi powiązać swoje konto DJI oraz kontroler zdalnego sterowania z dronem za pomocą aplikacji DJI Fly. Jeśli nie zrobi tego przed ewentualną utratą urządzenia, nie będzie mógł skorzystać z usługi wymiany.
DJI Care Refresh (12 miesięcy) oferuje dwie wymiany, w tym jedną możliwość skorzystania z Flyaway Coverage.
Dla dronów z serii DJI Mini SE koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 149 PLN. Koszt drugiej wymiany to 199 PLN.*
*kwota wymiany może ulec zmianie w przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta w zależności od aktualnego kursu walut.
1. Kod należy aktywować na stronie supportu DJI.
2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).
3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i automatycznie przypisany do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!
Istnieje również możliwość przypisania DJI Care Refresh do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, prezentujący stan urządzenia producentowi.
Procedura postępowania w razie wypadku jest bardzo prosta, a dzięki usłudze DJI Care Refresh jeszcze bardziej wygodna. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI. Nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy, możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo. Co więcej, jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, producent opłaci wysyłkę.
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
Wykupując DJI Care Refresh, ochraniasz swojego drona przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. DJI Care Refresh obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.
- Błąd użytkownika
- Zakłócenie sygnału
- Kolizja
- Utopienie (Warunkiem skorzystania z ochrony jest dostarczenie wraku drona do centrum serwisowego producenta)
- Upadek
1. Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2. Kradzieży lub porzucenia produktu.
3. Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4. Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5. Rozmyślnej utraty drona.
6. Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7. Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8. Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9. Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10. Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11. Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów bądź akumulatorów.
Zestaw zawiera: kod aktywacyjny ochrony DJI Care Refresh do Mavic Mini SE (12 miesięcy) oraz instrukcję obsługi.
Dedykowany model: | DJI Mavic Mini SE |
---|---|
Zastosowanie: | Drony |
Rodzaj akcesorium: | Dodatkowa ochrona |
Załączona dokumentacja: | Instrukcja obsługi |
Gwarancja: | Brak |
Okres ochrony: | 12 miesięcy |
Nazwa: | DJI Europe B.V. |
Ulica i numer budynku: | LA 2992 |
Kod pocztowy: | 24569 |
Miasto: | Barendrecht |
Adres elektroniczny: | dealer.nl@dji.com |