
Lekki rower trekkingowy damski sprawdzi się podczas dłuższych wycieczek w zróżnicowanym terenie, jak również na codzienne przejażdżki. Jaki model wybrać, aby cieszyć się komfortem jazdy? Sprawdź nasze zestawienie i wybierz pojazd odpowiadający Twoim potrzebom.
Lekki rower trekkingowy damski? Ranking przedstawia model INDIANA X-Road 3.0, którego rama została wykonana z aluminium. Właśnie ten materiał wpływa na niewielką wagę jednośladu. Ponadto jest on odporny na korozję oraz uszkodzenia. Dzięki 28-calowym oponom marki Deli, które zostały osadzone na dwuściankowych obręczach, nie odczujesz mocnych drgań podczas najechania na przeszkodzę.
Dodatkowo kierownica została wyposażona w antypoślizgowe uchwyty. Ponadto cechuje się ona wygodą manewrowania, co zapewnia regulowany wspornik. Na uwagę zasługuje również system hamowania V-Brake, który reaguje niemal natychmiast po naciśnięciu hamulców. Zapewnia Ci to odpowiednie bezpieczeństwo w trakcie jazdy. Komfortu na trasie dostarczy Ci bardzo wygodne siodełko o miękkiej konstrukcji.
Lekki rower trekkingowy damski? Ranking przedstawia model INDIANA X-Road 3.0, którego rama została wykonana z aluminium. Właśnie ten materiał wpływa na niewielką wagę jednośladu. Ponadto jest on odporny na korozję oraz uszkodzenia. Dzięki 28-calowym oponom marki Deli, które zostały osadzone na dwuściankowych obręczach, nie odczujesz mocnych drgań podczas najechania na przeszkodzę.
Dodatkowo kierownica została wyposażona w antypoślizgowe uchwyty. Ponadto cechuje się ona wygodą manewrowania, co zapewnia regulowany wspornik. Na uwagę zasługuje również system hamowania V-Brake, który reaguje niemal natychmiast po naciśnięciu hamulców. Zapewnia Ci to odpowiednie bezpieczeństwo w trakcie jazdy. Komfortu na trasie dostarczy Ci bardzo wygodne siodełko o miękkiej konstrukcji.
Rower trekkingowy damski INDIANA X-Road 1.0 dzięki aluminiowej ramie o rozmiarze 19 cali oraz dużym, 28-calowym kołom z oponami KENDA sprawia, że jazda jest lekka, stabilna i komfortowa zarówno na asfaltowych ścieżkach, jak i nieutwardzonych drogach. Trekkingowa geometria ramy zapewnia wyprostowaną pozycję, co zmniejsza zmęczenie podczas dłuższych tras.
Bezpieczeństwo i niezawodność to kluczowe cechy tego modelu. Rower został wyposażony w hamulce V-Brake, które oferują dużą siłę hamowania przy jednoczesnym zachowaniu niskiej wagi. 21 biegów z przerzutkami SHIMANO Tourney pozwala dostosować przełożenie do różnych warunków terenowych, a osłona łańcucha zwiększa jego trwałość.
Rower trekkingowy damski INDIANA X-Road 1.0 dzięki aluminiowej ramie o rozmiarze 19 cali oraz dużym, 28-calowym kołom z oponami KENDA sprawia, że jazda jest lekka, stabilna i komfortowa zarówno na asfaltowych ścieżkach, jak i nieutwardzonych drogach. Trekkingowa geometria ramy zapewnia wyprostowaną pozycję, co zmniejsza zmęczenie podczas dłuższych tras.
Bezpieczeństwo i niezawodność to kluczowe cechy tego modelu. Rower został wyposażony w hamulce V-Brake, które oferują dużą siłę hamowania przy jednoczesnym zachowaniu niskiej wagi. 21 biegów z przerzutkami SHIMANO Tourney pozwala dostosować przełożenie do różnych warunków terenowych, a osłona łańcucha zwiększa jego trwałość.
INDIANA X-Road 3.0 D19 sprawdzi się u kobiet, które cenią sobie komfortową jazdę zarówno po asfalcie, jak i po nieutwardzonych drogach. Koła 28 cali, wyposażone w szerokie opony KENDA, gwarantują doskonałą przyczepność i komfort jazdy, umożliwiając pokonywanie przeszkód i wzniesień bez większego wysiłku.
Dzięki 24-biegowej przekładni SHIMANO, z przednią przerzutką Tourney i tylną Acera, rower idealnie nadaje się do jazdy po trasach o różnym stopniu trudności. Dodatkowo, korba SHIMANO Tourney 28/38/48T zapewnia efektywne przenoszenie mocy, co jest istotne zwłaszcza podczas wspinania się na strome wzniesienia.
INDIANA X-Road 3.0 D19 sprawdzi się u kobiet, które cenią sobie komfortową jazdę zarówno po asfalcie, jak i po nieutwardzonych drogach. Koła 28 cali, wyposażone w szerokie opony KENDA, gwarantują doskonałą przyczepność i komfort jazdy, umożliwiając pokonywanie przeszkód i wzniesień bez większego wysiłku.
Dzięki 24-biegowej przekładni SHIMANO, z przednią przerzutką Tourney i tylną Acera, rower idealnie nadaje się do jazdy po trasach o różnym stopniu trudności. Dodatkowo, korba SHIMANO Tourney 28/38/48T zapewnia efektywne przenoszenie mocy, co jest istotne zwłaszcza podczas wspinania się na strome wzniesienia.
Lekka i aluminiowa konstrukcja roweru INDIANA X-Road 1.0, w tym rama oraz kierownica marki SOVEREIGN, zapewniają wygodę jazdy oraz dużą zwrotność. Dodatkowo, system 21 biegów oraz hamulce V-Brake pozwalają na łatwe dostosowanie jednośladu do różnorodnych warunków drogowych. Wydajna konstrukcja korby AMAR SXZ 28/38/48 oraz wolnobieg SHIMANO MF-TZ500 gwarantują efektywne przenoszenie mocy.
Dzięki przedniemu amortyzatorowi HL Corp typu CH-141 jazda po nierównych nawierzchniach staje się bardziej komfortowa, a 26-calowe koła na dwuściankowych obręczach zapewniają stabilność i dobrą przyczepność. Dodatkowe akcesoria, jak bagażnik i składająca się stopka, czynią rower jeszcze bardziej funkcjonalnym.
Lekka i aluminiowa konstrukcja roweru INDIANA X-Road 1.0, w tym rama oraz kierownica marki SOVEREIGN, zapewniają wygodę jazdy oraz dużą zwrotność. Dodatkowo, system 21 biegów oraz hamulce V-Brake pozwalają na łatwe dostosowanie jednośladu do różnorodnych warunków drogowych. Wydajna konstrukcja korby AMAR SXZ 28/38/48 oraz wolnobieg SHIMANO MF-TZ500 gwarantują efektywne przenoszenie mocy.
Dzięki przedniemu amortyzatorowi HL Corp typu CH-141 jazda po nierównych nawierzchniach staje się bardziej komfortowa, a 26-calowe koła na dwuściankowych obręczach zapewniają stabilność i dobrą przyczepność. Dodatkowe akcesoria, jak bagażnik i składająca się stopka, czynią rower jeszcze bardziej funkcjonalnym.
Dobry rower damski trekkingowy powinien cechować się lekkością. Tak jest w przypadku modelu INDIANA X-Road 3.0 D15. Aluminiowa rama nie waży wiele, a do tego jest odporna na uszkodzenia i korozję. Komfortowa jazda jest zapewniona dzięki ergonomicznej kierownicy oraz wygodnemu siodełku.
Ponadto rower został wyposażony w 24-biegowy napęd SHIMANO, amortyzowany widelec SR Suntour oraz 28-calowe koła z oponami KENDA, oferując płynność jazdy i doskonałą przyczepność na różnych nawierzchniach. O bezpieczeństwo dbają tutaj hamulce V-Brake, jak również przednie i tylne oświetlenie. Pojazd posiada także antypoślizgowe manetki, bagażnik oraz centralnie umieszczoną stopkę.
Dobry rower damski trekkingowy powinien cechować się lekkością. Tak jest w przypadku modelu INDIANA X-Road 3.0 D15. Aluminiowa rama nie waży wiele, a do tego jest odporna na uszkodzenia i korozję. Komfortowa jazda jest zapewniona dzięki ergonomicznej kierownicy oraz wygodnemu siodełku.
Ponadto rower został wyposażony w 24-biegowy napęd SHIMANO, amortyzowany widelec SR Suntour oraz 28-calowe koła z oponami KENDA, oferując płynność jazdy i doskonałą przyczepność na różnych nawierzchniach. O bezpieczeństwo dbają tutaj hamulce V-Brake, jak również przednie i tylne oświetlenie. Pojazd posiada także antypoślizgowe manetki, bagażnik oraz centralnie umieszczoną stopkę.
Lekki rower trekkingowy damski INDIANA X-Road 3.0 D17 został wyposażony w 24 biegi oraz przerzutki SHIMANO Tourney i Acera, które gwarantują płynną zmianę przełożeń. Amortyzator przedni HL Corp CH-141 redukuje wstrząsy, zwiększając komfort jazdy, a hamulce V-Brake zapewniają skuteczne i bezpieczne hamowanie.
Dodatkowe elementy, takie jak oświetlenie LED, amortyzowana sztyca siodełka oraz wygodne siodełko SELLE ROYAL WAVE, sprawiają, że rower INDIANA X-Road 3.0 D17 to idealny towarzysz na długie rowerowe wyprawy. Co więcej, dzięki aluminiowej ramie model jest lekki i odporny na korozję. Trekkingowa geometria umożliwia jazdę w wyprostowanej i naturalnej pozycji.
Lekki rower trekkingowy damski INDIANA X-Road 3.0 D17 został wyposażony w 24 biegi oraz przerzutki SHIMANO Tourney i Acera, które gwarantują płynną zmianę przełożeń. Amortyzator przedni HL Corp CH-141 redukuje wstrząsy, zwiększając komfort jazdy, a hamulce V-Brake zapewniają skuteczne i bezpieczne hamowanie.
Dodatkowe elementy, takie jak oświetlenie LED, amortyzowana sztyca siodełka oraz wygodne siodełko SELLE ROYAL WAVE, sprawiają, że rower INDIANA X-Road 3.0 D17 to idealny towarzysz na długie rowerowe wyprawy. Co więcej, dzięki aluminiowej ramie model jest lekki i odporny na korozję. Trekkingowa geometria umożliwia jazdę w wyprostowanej i naturalnej pozycji.
Dzięki przedniemu amortyzatorowi SR Suntour oraz ergonomicznemu siodełku SELLE ROYAL typu WAVE, rower trekkingowy damski INDIANA X-Road 3.0 doskonale sprawdza się na dłuższych trasach, minimalizując zmęczenie i zapewniając wygodę. Solidne hamulce V-Brake oraz oświetlenie LED dbają o bezpieczeństwo rowerzysty w każdych warunkach.
Komponenty marki SHIMANO, w tym przerzutki Tourney i Acera, dbają o płynną zmianę biegów, co ułatwia pokonywanie różnorodnych tras. Antypoślizgowe manetki oraz dwuściankowe obręcze kół zapewniają stabilność i kontrolę nad pojazdem. INDIANA X-Road 3.0 D21 to idealny wybór dla tych, którzy cenią komfort, bezpieczeństwo i wysoką jakość wykonania w jednym.
Dzięki przedniemu amortyzatorowi SR Suntour oraz ergonomicznemu siodełku SELLE ROYAL typu WAVE, rower trekkingowy damski INDIANA X-Road 3.0 doskonale sprawdza się na dłuższych trasach, minimalizując zmęczenie i zapewniając wygodę. Solidne hamulce V-Brake oraz oświetlenie LED dbają o bezpieczeństwo rowerzysty w każdych warunkach.
Komponenty marki SHIMANO, w tym przerzutki Tourney i Acera, dbają o płynną zmianę biegów, co ułatwia pokonywanie różnorodnych tras. Antypoślizgowe manetki oraz dwuściankowe obręcze kół zapewniają stabilność i kontrolę nad pojazdem. INDIANA X-Road 3.0 D21 to idealny wybór dla tych, którzy cenią komfort, bezpieczeństwo i wysoką jakość wykonania w jednym.
Lekki rower trekkingowy damski? Ranking prezentuje model INDIANA X-Road 3.0 D17 o aluminiowej ramie o rozmiarze 17 cali. Zapewnia ona odporność na korozję. Co więcej, 26-calowe koła ułatwiają pokonywanie nierówności oraz szybkie osiąganie docelowej prędkości. Dwuściankowe obręcze gwarantują stabilność opony, a szerokie opony VEE RUBBER poprawiają przyczepność.
Rower wyposażono w 24 biegi oraz przerzutki SHIMANO Tourney i Acera, które zapewniają płynną zmianę przełożeń na różnych rodzajach terenu. Mocne hamulce V-Brake pozwalają na skuteczne zatrzymywanie się, a osłonięty łańcuch chroni mechanizm przed zabrudzeniami. Dodatkowo, oświetlenie LED poprawia widoczność i bezpieczeństwo podczas jazdy po zmroku.
Lekki rower trekkingowy damski? Ranking prezentuje model INDIANA X-Road 3.0 D17 o aluminiowej ramie o rozmiarze 17 cali. Zapewnia ona odporność na korozję. Co więcej, 26-calowe koła ułatwiają pokonywanie nierówności oraz szybkie osiąganie docelowej prędkości. Dwuściankowe obręcze gwarantują stabilność opony, a szerokie opony VEE RUBBER poprawiają przyczepność.
Rower wyposażono w 24 biegi oraz przerzutki SHIMANO Tourney i Acera, które zapewniają płynną zmianę przełożeń na różnych rodzajach terenu. Mocne hamulce V-Brake pozwalają na skuteczne zatrzymywanie się, a osłonięty łańcuch chroni mechanizm przed zabrudzeniami. Dodatkowo, oświetlenie LED poprawia widoczność i bezpieczeństwo podczas jazdy po zmroku.
Co jest istotne przy zakupie jednośladu, jakim jest dobry rower damski trekkingowy? INDIANA X-Road 1.1 D19 posiada napęd Shimano z 21 przełożeniami, który umożliwia płynną zmianę biegów, dostosowując jazdę do różnych warunków terenowych. Model wyposażony jest w przedni amortyzator, który skutecznie tłumi nierówności drogi.
Dzięki lekkiej, ale wytrzymałej konstrukcji oraz wygodnemu siodełku, NDIANA X-Road 1.1 D19 zapewnia komfort nawet podczas długich podróży. Hamulce V-Brake marki Alhonga gwarantują skuteczne zatrzymywanie. Co więcej, opony Deli o rozmiarze 28 x 1.75 zapewniają dobrą przyczepność. Model dostępny jest w eleganckim, szarym kolorze, który dodaje mu stylowego wyglądu.
Co jest istotne przy zakupie jednośladu, jakim jest dobry rower damski trekkingowy? INDIANA X-Road 1.1 D19 posiada napęd Shimano z 21 przełożeniami, który umożliwia płynną zmianę biegów, dostosowując jazdę do różnych warunków terenowych. Model wyposażony jest w przedni amortyzator, który skutecznie tłumi nierówności drogi.
Dzięki lekkiej, ale wytrzymałej konstrukcji oraz wygodnemu siodełku, NDIANA X-Road 1.1 D19 zapewnia komfort nawet podczas długich podróży. Hamulce V-Brake marki Alhonga gwarantują skuteczne zatrzymywanie. Co więcej, opony Deli o rozmiarze 28 x 1.75 zapewniają dobrą przyczepność. Model dostępny jest w eleganckim, szarym kolorze, który dodaje mu stylowego wyglądu.
Ranking rowerów trekkingowych damskich zamykamy modelem INDIANA X-Road 1.0 D17. Dzięki aluminiowej ramie oraz 28-calowym kołom jednoślad jest lekki, zwrotny i doskonale sprawdza się zarówno w miejskim ruchu, jak i na dłuższych trasach poza miastem. Wyposażony w amortyzowany widelec, zapewnia komfort jazdy na nierównych nawierzchniach, a szerokie opony KENDA gwarantują dobrą przyczepność.
Dodatkowe wyposażenie, takie jak błotniki, osłona łańcucha czy dzwonek, zwiększa funkcjonalność i bezpieczeństwo roweru. Oświetlenie LED z przodu i z tyłu sprawia, że będziesz dobrze widoczna po zmroku. Wygodne siodełko SELLE ROYAL WAVE oraz ergonomiczne manetki z antypoślizgowym wykończeniem pozwalają na długą, komfortową jazdę.
Ranking rowerów trekkingowych damskich zamykamy modelem INDIANA X-Road 1.0 D17. Dzięki aluminiowej ramie oraz 28-calowym kołom jednoślad jest lekki, zwrotny i doskonale sprawdza się zarówno w miejskim ruchu, jak i na dłuższych trasach poza miastem. Wyposażony w amortyzowany widelec, zapewnia komfort jazdy na nierównych nawierzchniach, a szerokie opony KENDA gwarantują dobrą przyczepność.
Dodatkowe wyposażenie, takie jak błotniki, osłona łańcucha czy dzwonek, zwiększa funkcjonalność i bezpieczeństwo roweru. Oświetlenie LED z przodu i z tyłu sprawia, że będziesz dobrze widoczna po zmroku. Wygodne siodełko SELLE ROYAL WAVE oraz ergonomiczne manetki z antypoślizgowym wykończeniem pozwalają na długą, komfortową jazdę.
Jeśli szukasz wszechstronnego pojazdu do jazdy zarówno po asfalcie, jak i lekkim terenie, to zastanów się nad jednośladem, jakim jest rower trekkingowy. Poniżej przedstawiamy 5 cech takiego produktu:
Rower trekkingowy może sprawdzić się w takich warunkach, jednak z pewnymi ograniczeniami. Został zaprojektowany głównie do jazdy po zróżnicowanych, ale umiarkowanie trudnych nawierzchniach – takich jak asfalt, drogi szutrowe, leśne ścieżki czy utwardzone trasy. Dzięki wygodnej geometrii ramy, dużym kołom (zwykle 28 cali) i możliwości zamontowania bagażników oraz sakw, jest idealny na długie wyprawy i turystykę. W terenie górskim poradzi sobie na łagodniejszych szlakach, ale jego ograniczeniem może być waga, mniej agresywny bieżnik opon, ograniczona amortyzacja i słabsza zwrotność w porównaniu do rowerów górskich (MTB). Na kamienistych zjazdach, stromych podjazdach czy w błocie trekkingowy rower może być trudniejszy w prowadzeniu i mniej bezpieczny.
Jeśli planujesz wyprawę w góry, gdzie dominują trudne technicznie trasy, lepszym wyborem będzie rower górski. Jednak przy odpowiednich warunkach i dostosowanym stylu jazdy, trekkingowy jednoślad również pozwoli cieszyć się górskimi krajobrazami.
Zapoznaj się z naszym poradnikiem na temat zakupu sakw rowerowych. Pomożemy Ci wybrać model spełniający Twoje wymagania.
Rower trekkingowy różni się od miejskiego przede wszystkim przeznaczeniem, konstrukcją oraz wyposażeniem. Trekkingowy został zaprojektowany z myślą o dłuższych trasach i zróżnicowanym terenie – sprawdza się zarówno na asfalcie, jak i na drogach szutrowych czy leśnych ścieżkach. Jego rama jest zazwyczaj bardziej wytrzymała, a geometria sprzyja wygodnej, ale nieco bardziej sportowej pozycji jazdy niż w rowerze miejskim. Rower trekkingowy ma też więcej przełożeń, co ułatwia pokonywanie wzniesień i jazdę w różnych warunkach terenowych. Często wyposażony jest w amortyzowany widelec, błotniki, bagażnik, oświetlenie i uchwyty na bidony, co czyni go idealnym na wyprawy. Z kolei rower miejski jest stworzony do komfortowej jazdy po równych, asfaltowych ulicach – ma prostą konstrukcję, mniejszy zakres przerzutek (lub ich brak), pionową pozycję jazdy i często koszyk lub bagażnik na zakupy. Jest cięższy, ale wygodniejszy na krótkie dystanse. W skrócie: trekkingowy to rower uniwersalny i turystyczny, a miejski – wygodny i praktyczny do codziennych dojazdów.
Jeżeli zastanawiasz się, jak zamontować koszyk do roweru albo uchwyt do bidonu, zapoznaj się z naszym poradnikiem.
Dobór powinien być dobrze przemyślany i dostosowany do indywidualnych potrzeb oraz planowanego stylu jazdy. Przede wszystkim kluczowy jest odpowiedni rozmiar ramy – zbyt duża lub zbyt mała może powodować dyskomfort, a nawet kontuzje. Warto skorzystać z tabeli rozmiarów producenta lub poradzić się sprzedawcy, uwzględniając swój wzrost i długość nóg. Istotna jest także geometria ramy – trekkingowe modele oferują zarówno wersje damskie, męskie, jak i unisex, różniące się ułożeniem górnej rury. Należy też zwrócić uwagę na ilość przełożeń – im więcej biegów, tym łatwiej pokonywać różnorodne trasy, w tym podjazdy. Rower trekkingowy powinien mieć pełne wyposażenie: błotniki, oświetlenie, bagażnik oraz podpórkę. Warto wybrać model z amortyzowanym widelcem, który poprawia komfort jazdy na nierównym terenie. Dobrze również sprawdzić, czy rower ma możliwość montażu sakw czy dodatkowych uchwytów na bidony. Kluczowe są także dobre hamulce – najczęściej spotyka się hamulce typu V-brake lub tarczowe. Wybór konkretnego modelu powinien być uzależniony od tego, czy planujemy głównie jazdę rekreacyjną, codzienne dojazdy, czy dłuższe wyprawy rowerowe.
Nie wiesz, jaki bidon na rower wybrać? Zapraszamy do lektury naszego poradnika.
Polecane poradniki Eksperta