Produkt archiwalny

Etui ULANZI U-Lens do Apple iPhone 11 Czarny

Ten produkt nie jest już dostepny w naszym sklepie Znajdź podobne

Opis produktu

Ramka ULANZI Ulanzi U-Lens

 

z 3 wbuodowanymi obiektywami do telefonu:

 

  • iPhone 11

 

Idealny produkt dla vlogerów i profesjonalistów

 

  • 3x wbudowane, profesjonalne soczewki, którymi zrobisz fantastyczne zdjęcia i nakręcisz filmy (filtr CPL, soczewka makro 10x oraz obiektyw FishEye - Rybie Oko)
  • Solidna aluminiowa konstrukcja
  • Dedykowana konstrukcja do iPhone 11
  • Idealna ochrona, zabezpieczenie telefonu
  • Bardzo niska waga - jedyne 60 g

 

Ramka pełni dwie podstawowe funkcje:

 

  • ochronną - solidna, aluminiowa konstrukcja zabezpiecza telefon przed uderzeniami i uszkodzeniami mechanicznymi
  • rozszerzającą - wykonując zdjęcia masz do wyboru jeden z trzech, profesjonalnych obiektywów, dzięki którym wykonasz unikatowe zdjęcia. Dzięki innowacyjnej konstrukcji obiektywy masz zawsze pod ręką, nie musisz szukać ich po kieszeniach czy torbach.

 

Niezbędny gadżet dla profesjonalistów i amatorów

 

Funkcjonalność to największa zaleta tego produktu. Z kole użycie wysokiej jakość materiałów na dobre wpisało się w filozofię marki Ulanzi.

 

Idealne rozwiązanie dla profesjonalistów oraz osób aktywnie publikujących swoje filmiki i zdjęcia na You Tube czy Instagramie.

 

Futerał dedykowany jest do telefonów iPhone 11

 

Obudowa dokładnie przylega, nie przesuwa się, dzięki czemu zapewnia wyjątkowy komfort użytkowania.

 

Prosty montaż i szybkie użycie obiektywów

 

Etui zakładane jest na telefon w sposób klasyczny. Wystarczy wcisnąć telefon w obudowę.

 

Aby użyć obiektyw należy przesunąć płytkę w prawo lub w lewo w zależności od wyboru właściwego obiektywu

 

Wielofunkcyjny gadżet nie tylko dla vlogerów

 

W ramkę Ulanzi wbudowano trzy soczewki:

 

  • Filtr polaryzacyjny CPL
  • Soczewkę Macro 10x (10-krotne powiększenie obiektów fotografowanych lub filmowanych z bliska)
  • Obiektyw Fisheye (Rybie Oko)

 

Filtr polaryzacyjny CPL

 

Stosowany z wbudowanym obiektywem 0.5x 13 mm

 

FILTR CPL eliminuje odblaski, odbicia z powierzchni metalicznych i szklanych. Zwiększa nasycenie kolorów oraz kontrast. Przykładem tego może być przyciemnienie nieba w ekspozycji. Filtr zapewnia czystość obrazu. Użycie tego filtru jest zalecane w celu uzyskania ostrych, wyraźnych i dobrze nasyconych zdjęć szczególnie w słoneczne dni.

 

Idealny do fotografowania krajobrazów

 

Soczewka Macro 10x

 

Stosowana z wbudowanym obiektywem 1x 26 mm

 

Obiektyw do makrofotografii pozwala fotografować i filmować przedmioty z bardzo bliskiej odległości (1-5 cm) od fotografowanego lub filmowanego obiektu.

 

Obiektyw idealnie spisuje się przy fotografowaniu i filmowaniu owadów, kwiatów, małych przedmiotów, itd.

 

Nawet 10-krotne powiększenie MAKRO, w stosunku do standardowego obrazu uzyskanego w telefonie bez dodatkowego obiektywu, pozwala uchwycić najmniejszy detal.

 

Obiektyw Fisheye

 

Stosowany z wbudowanym obiektywem 1x 26 mm

 

Obiektyw FISH EYE - (RYBIE OKO) o kącie widzenia 170 °. Jego celem jest poszerzenie obrazu, oferowanego przez standardowy obiektyw, sprawiając, że pojawia się tzw. efekt rybiego oka, efekt beczki, ze stylową ciemną winietą na zdjęciach.

 

Fantastyczny efekt wizualny

 

Futerał dedykowany jest do następujących telefonów komórkowych:

 

  • iPhone 11

 

Specyfikacja techniczna:

 

  • Materiał wykonania: PC + TPU + Aluminium
  • Rozmiar: 15 x 17.5 cm
  • Waga: 60 g

 

Uwaga! Telefony i dodatkowe akcesoria foto / wideo przedstawione na powyższych zdjęciach nie stanowią przedmiotu sprzedaży, pełnią jedynie funkcję poglądową.

Dane techniczne

Dedykowany model

Konstrukcja

Parametry

Marka telefonu: Apple
Seria telefonu: iPhone
Model telefonu: iPhone 11
Materiał: Aluminium, Poliwęglan, TPU
Dominujący kolor: Czarny
Typ: Etui nakładka
Etui wodoszczelne: Nie
Etui z powerbankiem: Nie

Dokumenty do pobrania

  • Informacje o bezpieczeństwie:
  • Producent

  • Nazwa producenta/importera: Ulanzi
  • Opinie

    Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu