Usługa DJI Care Refresh+ to przedłużenie o kolejny rok podstawowego ubezpieczenia (DJI Care Refresh) oferowanego przez DJI na swoje produkty. Podczas obowiązywania usługi, gdy zdarzy się wypadek, można dokonać (za niewielką opłatą), jednej wymiany uszkodzonego sprzętu. Usługa jest dostępna tylko dla posiadaczy aktywnego planu DJI Care Refresh.
Po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany automatycznie na adres e-mail kupującego (bez względu na dzień oraz godzinę zakupu). Kod należy wpisać w witrynie producenta support.dji.com/care/active i postępować zgodnie z instrukcjami.
Wykupując DJI Care Refresh+, ubezpieczasz swój sprzęt przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. Ubezpieczenie obejmuje również wypadki wywołane z winy użytkownika.
W przypadku planu rocznego można dokonać 2 wymian, w planie dwuletnim – 3 wymian. Plan roczny możesz wydłużyć o rok (jeśli pozostała Ci choć jedna wymiana), wykupując DJI Care Refresh+.
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła gimbala do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh+.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh+.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh+ użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
1. Zgubionego bądź częściowo zagubionego produktu.
2. Kradzieży, lub porzucenia produktu.
3. Umyślnej utraty produktu.
4. Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5. Uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem produktu w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
6. Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7. Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8. Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9. Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10. Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11. Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
Przeznaczenie: | Do gimbali |
---|---|
Rodzaj akcesorium: | Rozszerzenie gwarancji |
Waga [g]: | Nie dotyczy |
Załączona dokumentacja: | Instrukcja obsługi w języku polskim, Karta gwarancyjna |
Gwarancja: | 12 miesięcy |
Dedykowany model: | DJI Ronin S 2 |
Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu.
Obsługa klienta
Informacje
Zakupy
Moje konto
Pomoc
Zadzwoń do nas
Tel. 756 756 756
Pon - Pt
08:00 - 20:00
Sob
10:00 - 18:00
Niedz
10:00 - 18:00
Fax 22 122 31 11
Інфолінія:
пн-пт: 8:00 - 20:00
Infoline:
Mon-Fri: 8:00 - 20:00
Znajdź swój sklep
Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756