Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje BEST SPORTING
›
Instrukcja Tarcza do darta BEST SPORTING Windsor
Znaleziono w kategoriach:
Tarcze do darta
(1)
Wróć
Instrukcja obsługi Tarcza do darta BEST SPORTING Windsor
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Art.Nr. 8620
85/862086
1
BEST Sport
& Freizeit GmbH, Mittelwendung 2
2, 28844
Wey
he-Dreye
–
Germany.
(PL) INSTRUKCJA O
BSŁ
UGI
&
UŻYT
KOWANI
A
DOSTĘPNE GRY
G01
-
G07
301
-
901
G47
-
G51
All
F
ives 51,
6
1, 71, 8
1. 91
G08
Cricket
G52
-
G55
Shanghai 1,
5, 1
0, 15
G09
No Sco
re Cricket
G56
-
G57
Golf 9H 1
8H
G10
Scram
G58
Footb
all
G11
Cut Th
roat
Cricket
G59
Bowling
G12
-
G19
Count Up
300, 4
00, 500,
600,
700, 8
00, 900, 999
G60
-
G61
Baseball 6 Innin
g 9
Innings
G20
-
G31
High Score 3
R-
14R
G62
Steeplechase
G32
-
G43
Round
the Clock
R1, R5,
R10,
R15,
D1, D5, D10,
D15,
T1, T5,
T10, T15
G63
Shove t
he Penny
G44
Killer
G64
Nine Dart
Century
G45
Double Do
wn
G65
Green vs. Red
G46
Double Do
wn 41
Art.Nr. 8620
85/862086
2
B
E
S
T
S
p
o
r
t
&
F
r
e
i
z
e
i
t
G
mb
H
,
M
i
t
t
e
l
w
e
n
d
u
n
g
2
2
,
2
8
8
4
4
W
e
y
h
e
-
D
r
e
y
e
–
G
e
r
man
y
.
ZA
BR
AN
IA
UŻ
YT
KO
W
A
NI
E P
R
ZE
Z
DZ
I
E
C
I P
OBN
IŻ
EJ
14
LA
T
N
AL
EŻ
Y U
ŻYT
KO
WA
Ć &
P
RZE
CH
OW
YW
AĆ
P
RODU
KT
W
MIE
J
S
C
U N
IE
DOS
TĘ
PN
YM
DL
A D
ZIE
C
I P
ONI
ŻE
J
14
LA
T.
IN
ST
RUKC
JA
UŻY
TKOW
AN
I
A
&
ZAW
IE
SZEN
IA
TAR
CZY
:
W
okół darta p
owinno
być co naj
mniej 3 m
etry wolnej
powierzch
ni
. Tarcza j
est zasilana
bateri
ami ("AAA"
–
nie ma
baterii
w zestawie
).
Baterie należy
dokupić.
ZA
SIL
AC
Z
DART JEST
ZASILANY
BATERIAMI
“AAA”
.
BRAK BA
TERII W
ZESTAWI
O
BSŁ
UGA
TA
R
C
ZY
1.
NACIŚNIJ “
POW
ER
”
ABY
WŁĄCZYĆ TARC
ZĘ. PO
WYEM
ITOWANIU
KRÓTKIEJ MUZYKI
, MOŻNA
WYBRAĆ ŻĄ
DANĄ
OPCJĘ GRY
.
2.
NAJPIER NACIS
KAJ “
GAME
”
AŻ DO
MOMENTU
, KIEDY
NA WYŚWIETLAC
ZU P
OJ
AWI SIĘ ŻĄDAN
A GRA.
3.
NAS
TĘPN
IE NAC
ISNIJ
PRZYCISK
“
DOUBLE
”
ABY
WYSTAR
TOWAĆ LUB
ZASTOPO
WAĆ
FUNKCJĘ "
DOUBLE I
N" (Z TEGO
PRZCISKU
MOŻNA TYLKO
KORZY
STAĆ W
GRACH 301
-
901)
.
4.
PRZYCISKIEM
“
PLAYER
”
WYBIER
Z ILOŚĆ GRAC
ZY
(1,2,
3, 4, t1, t2
, t3, t4)
LUB NACIŚN
IJ PRZYCI
SK “CYBERM
ATCH” ŻEBN
Y
WYBRAXC
W TEJ GR
ZE POZIOM
TRUDNOŚCI
GRY W
ZAKRESIE 1
-5.
FABRYCZ
NIE TARC
ZA JEST ZA
PROGRA
MOWANA
NA 2-CH
GRACZY.
PO
KAŻEDY
RZUCIE NA
WYŚWIETLAC
ZU POJ
AWI SIĘ CYFRA
Z ILOŚC
IĄ R
ZUTÓW, JAK
IE POZOSTA
ŁY GRAC
ZOWI
.
5.
PO WYKONANIU
3 RZUTU
,
TARC
ZA WYEM
ITUJE SYGNAŁ
DŹWIĘKOW
Y & PR
ZEJD
ZIE DO KOLEJ
NEGO GRACZ
A.PO NAC
IŚNIĘC
IU
"START" GRE
MO
ŻE
RO
ZPOC
ZĄĆ
KOLEJNY
GRACZ.
SY
GNAŁ
DŹWIĘKOW
Y ZAPOWI
ADA KOL
EJNEGO GRAC
ZA.
JA
K
NALE
ŻY
DAĆ
O
TA
RC
Z
Ę
.
ABY TARCZA
MOGŁA SŁ
UŻYĆ PR
ZEZ DŁUGI C
ZAS NALE
ŻY STOSO
WAĆ SIĘ
DO PON
IŻSZYCH
ZALECEŃ
:
ściana
Śruba
górna 187.5
cm
dół
S
c
r
e
w
1
6
0
cm
Dart
Od podłogi
do środka
tarczy
“
Bull´s Eye
”
173 cm
237 cm
Oznaczenie podłogi
Art.Nr. 8620
85/862086
3
B
E
S
T
S
p
o
r
t
&
F
r
e
i
z
e
i
t
G
mb
H
,
M
i
t
t
e
l
w
e
n
d
u
n
g
2
2
,
2
8
8
4
4
W
e
y
h
e
-
D
r
e
y
e
–
G
e
r
man
y
.
ZABRANIA SIĘ
UŻYWAN
IA RZUTEK
Z METALO
WYMI KO
ŃCÓWKOW
I
,
KTÓRE
DOPROWAD
ZĄ DO U
SZKODZE
NIA
TARC
ZY.
RZUTKI NALEŻ
Y RZUCAĆ
Z ODPOW
IEDNIĄ SIŁĄ
. ZBYT
MOCNY RZUT
MOŻE
SPOWO
DWAĆ ZAŁM
ANIE PLAS
TIKOWEJ
KOŃCÓWKI
RZUTKI, A N
AWET DOPRO
WADZ
IĆ DO USZ
KODZENIA
TARCZY
.
RZUTKI NALEŻ
Y “WYKR
ĘCAĆ” Z T
ARCZY ZGO
DNIE Z RUCHE
M WSK
AZÓWE
K ZEGARA ABY
ŁATWO
WYSZŁA Z TARC
ZY
.
UŻYWAJ TYLKO
I WYŁĄC
ZNIE ZASILA
C
ZA ZNADU
J
ĄCEGO SIĘ
W ZASTAW
IE
.
U
ŻYCIE INNEGO
ZASILACZ
A MOŻE
USZKODZIĆ
TARC
ZĘ.
ZABRANIA SIĘ
WYLEWAN
IA JAKICHKOL
WIEK P
ŁYNÓW N
A TARCZĘ
.
ZABR
ANI
E SIĘ UŻYWANI
A DO C
ZYSZCZENIA
DARTA
DETERGENT
ÓW, PŁYNÓ
W W SPR
AY’U ANI
ŻADNYCH ŚR
ODKÓ
W
CHEMICZN
YCH, KTÓRE
MOGĄ USZKO
DZIĆ PRO
DUKT
.
NALE
ŻY
MIEKKĄ, SUC
HĄ SZMATK
Ą, PO O
DŁĄCZE
NIU DARTA OD
ZASILAN
IA.
PR
ZYC
ISK
I F
UKC
YJN
E
PO
WE
R -
PRZY
C
ISK:
W
ŁĄC
ZA
& W
YŁ
ĄCZA
TA
RCZĘ
.
PO 3
MIN
UTACH BEZCZ
YNNOŚCI
DART SIĘ
WYŁĄCZY
I PRZEJD
ZIE W STAN
“UŚPIENI
A”.
W TYM MO
MENCIE
ZOSTANIE W
YEMITO
WANY KRÓTK
I SYGNAŁ
DŹWIĘKO
WY I WYŚW
IETLI SIĘ “SLEE
P”. ZDOBYT
E
PUNKTY BĘD
Ą ZAPAMI
ĘTANE.
NACIŚNIĘC
IE DOWOLN
E PRZYCISKU
“WYBU
DZIE” TARC
ZĘ.
PLAYER/PAGE/S
CORE
- PRZ
YCISK:
SŁUŻY DO
WYBORU
ILOŚCI GR
ACZY NA POC
ZĄTKU G
RY.
NACIŚNIĘCI
E
TEGO
PRZYCISKU
W TRAKCIE
GRY PO
ZWOLI SPRA
WDZIĆ GRAC
ZOWI
STAN PUNK
TOWY KOL
EGI Z DRUŻ
YNY.
TACZA UMO
ŻLIWIA
ŚLEDZENIE
WYNIKÓW
4 GRACZY
LUB 4 DRU
ŻYN, PO 2 GRAC
ZY. JEŻEL
I W GRZE
UCZESTNIC
ZĄ DRUŻYNY
, PO DWÓCH
GRACZ,
TARCZA
NIE WYŚW
IETLA WYN
IKÓW INDYW
IDUALNYC
H GR
ACZ
Y, W
TYLKO WY
NIK DRUŻYNY
.
START/CHANG
- PRZY
CISK:
SŁUŻY DO
:
-
START
GRY
W WYBRANYCH
OPC
JACH
.
-
ZMIANY GRAC
ZA, PO
GRACZU,
KTÓRY O
DDAŁ 3 RZUTY
. GRA JES
T W POZYC
JI “HOLD” ( PA
UZA) DOPÓTY
, DOPÓ
KI 3 RZUT
KI NIE ZOST
ANĄ
WYJĘTE Z T
ARCZY & PR
ZYCISKIEM
“START”
NALEŻY
ZRESTARTO
WAĆ GR
Ę.
GAME - PRZ
YCISK:
SŁUŻ
Y DO
WYBORU
GRY.
Cybermatch
- PRZY
CISK:
PRZED
ROZPOC
ZĘCIE
M GRY NACI
ŚNIJ PR
ZYCISK “Cyb
ermatch”.
MOŻESZ
GRAĆ Z TARC
ZĄ, JAKO
PRZECI
WNIKIEM
. MOŻESZ GRAĆ
SAM JE
ŻELI
NIE ZNAJDZI
ESZ CHĘT
NYCH DO GRY
. MOŻEZ
SZ WYBRAĆ 5
RÓ
ŻNYCH POZIO
M
ÓW
GRY: OD 1
DLA GRACZY
ZAAWA
NSO
WANYCH
DO
POZIOMU 5
DLA POCZĄ
TKUJĄCYCH.
PR
ZYTRZY
MAJ PRZYCI
SK AŻ NA WY
ŚWI
ETLACZU POJA
WI S
IĘ ŻADANY POZ
IOM GRY
.
LEV
EL 1 (C1)
PROFFESIONAL
LEV
EL 2
(C2) EXPORT
LEV
EL 3
(C3) ADVAN
CED
LEV
EL 4
(C4) INTERMED
IATE
LEV
EL 5
(C5) BEGINNER
DO
UBLE
- P
R
ZYC
ISK:
PRZYCISK UŻ
YWANY JEST
DO AKTY
WOWAN
IA FUNKCJI
“
Double in/
Double
Out
” &
“
Mast
er Out
”
W GRZE "01"
(301
-
901
).
DART
OU
T /
F
UNKCJA
AUTO
MATYC
ZNEGO
WYŁ
ĄCZA
N
IA
ZAS
ILANIA
:
PO 3 MINUT
ACH BEZCZY
NNOŚCI DART
SIĘ
WYŁĄCZY
I PRZEJDZIE
W
STAN “
UŚPIENIA”.
W TYM MO
MENCIE
ZOSTANIE W
YEMITO
WANY KRÓTK
I SYGNAŁ
DŹWIĘKO
WY I WYŚW
IETLI SIĘ “SLEE
P”. ZDOBYT
E
PUNKTY BĘD
Ą ZAPAMI
ĘTANE.
NACIŚNIĘC
IE DOWOLN
E PRZYCISKU
“WYBU
DZIE” TARC
ZĘ.
TE
AM GA
ME
–
GRA
W DR
UŻY
NACH
:
OPR
ÓCZ
M
O
ŻL
IWOŚCI
GRY
Z
UDZIA
ŁEM
4
GRACZ
Y,
T
ARCZ
E UM
OŻLIW
IA T
AKŻE
GRĘ W
D
RUŻYN
AC
H. W
DRUŻYN
ACH
MOŻE
GRA
Ć
NA
JWYŻ
EJ
8
IND
YWIDU
ALN
Y
CH G
RACZY
NP.
:
t2
-2
2 DRUŻ
YNY
=
4 GR
ACZY
D
RUŻY
NA 1
=
GRACZ
E 1
& 3:
D
RUŻYNA
2 = G
RACZ
E 2 &
4.
t3
-3
3
D
RUŻ
YNY =
6 GR
ACZY
D
RUŻY
NA 1
=
GRACZ
E 1 &
2
: D
RUŻYN
A
2
=
GRACZ
E 2
& 5:
DRUŻYN
A 3
= G
RACZ
E 3 &
6.
t4
-4
3 DRUŻ
YNY
=
8 GR
ACZY
D
RUŻY
NA 1
=
GRACZ
E 1
& 5:
D
RUŻYNA
2 = G
RACZ
E 2 &
6: D
RUŻYN
A 3
= GRA
CZE
3 &
7
: DRUŻ
YNA
4 =
GRACZ
E 4
& 8.
W
GRZE
DRUŻ
YN
OWEJ K
AŻDY
GRA
CZ GRA
NA K
ONT
O
DR
UŻYN
Y, A
NIE,
NA
SWOJ
E WŁ
ASNE
KON
TO.
ZASADY GRY
GRY & OPCJE
W RAMACH
GRY SĄ
ZAPROGRAMO
WANE
W TRAC
ZY.
NA WY
ŚWIETLAC
ZU POJA
WI SIĘ WS
KAZ DANEJ
GRY.
PONIŻEJ PRZE
D
STAW
IAMY OPIS
Y POSZC
ZEGÓWLN
YCH GIER:
GA
ME
30
1
G0
1
–
G0
7
.
W TEJ GR
ZE
,
PU
NKTY ZA
KAŻDĄ PRÓ
BĘ SĄ
ODEJMOW
ANE OD P
IERWS
ZEGO RZUTU
DO ("0")
. JEŻELI GRAC
Z ZAPUN
KTUJE PON
IŻEJ "0"
PUNKTY NIE S
Ą LICZO
NE & GRAC
Z WRACA
DO POPRZE
DNIO PUN
KTOWAN
EGO W
YNIKU. NA PRZ
YKŁAD,
JEŻELI GRACZ
POTRZE
BUJE 32
PUNKTY DO
ZERA "0" &
RZUCI
20, 8 I 10 (RA
ZEM:38) PUKTÓ
W, WYŚ
WIETLA
C
Z PO
NOWNIE PO
KAŻE 32 PU
NKTY
–
I
GR
ACZ MO
ŻE PONOW
NIE
Art.Nr. 8620
85/862086
4
B
E
S
T
S
p
o
r
t
&
F
r
e
i
z
e
i
t
G
mb
H
,
M
i
t
t
e
l
w
e
n
d
u
n
g
2
2
,
2
8
8
4
4
W
e
y
h
e
-
D
r
e
y
e
–
G
e
r
man
y
.
SPRÓBO
WAĆ RZUCIĆ
DOKŁADN
IE 32 PUNKT
Y, W NASTĘ
PNEJ RUN
DZIE
. W T
EJ GRZE
FUNKCJA
“
DOUBLE
IN /DOUBLE
OUT
”
MOŻE
BYĆ
WYBRANA
.
-DOUBLE-
IN: POLE “
DO
UBLE
”
MUSI
BYĆ TRAFION
E ABY RO
ZPOCZĄĆ L
ICZENIE PU
NKTÓW.
-DOUB
LE O
UT: POLE “
DOUBL
E
” MUSI B
YĆ TRAFIO
NE OSTATN
IM RZUTE
M
.
-
“DOUBLE IN &
DOUBLE
OUT
”
:
PO
DWÓJN
E POLE MU
SI BYĆ TR
AFIONE PR
ZEZ KAŻ
DEGO GRAC
ZA W OBIE
STRONY
TZN. ABY
ROZPOC
ZĄĆ &
ZAKOŃCZYĆ
GRĘ.
C
RIC
KE
T
G08
GRA WŁAŚC
IWA DLA GRAC
ZY ZAA
WANSO
WANY, A TAK
ŻE
POCZĄTK
UJĄCYCH
.
GRACZ
PRÓBUJ
E TRAFIĆ
W NAJKOR
ZYSTNIEJ
SZE DLA NI
E
LICZBY ABY
WYMUSIĆ
NA POZOS
TAŁYCH G
RACZACH
RZUTY W
LICZBY
DLA NICH MNI
EJ KORZYS
TNE
.
C
ELEM
GRY JEST
ZAMYKAN
IE
ODPOWIE
DNICH NUMERÓ
W INNY
M GRACZO
M & W
TEN SPOSÓB
ZEBRAĆ
JAK NAJWIĘCEJ
PUNKTÓW
.
GR
A
J
EST R
OZGRYWA
NA TYL
KO NA
NUMERACH O
D 15 DO
20 & Z
"bullseye
".
KAŻDY GRACZ
RZUCA 3
RAZY. JE
ŻELI GRAC
Z RZUCI DANY
NUMER 3
-
KROT
NIE, TEN
NUMER S
TAJE SIĘ OT
WARTY
.
TERAZ
OUNKTY MOG
Ą BYĆ
ZDOBYWANE
TYLKO
W SEGMEN
TACH OT
WARTEGO
NUMERY
. TYLKO
WTED
Y KIEDY POZOS
TAL
I
GRAC
ZE
RZUC
Ą W SEGM
ENTY OT
WARTEGO
NUMERY
3 RAZY, DAN
Y NUMER ZOS
TAJE ZA
MKNIĘTY.
RZUTY W
SEGMENTY
TEGO NUMER
U NIE BĘ
DĄ NALICZ
ANE. POD
WÓJNE LUB
POTRÓJNE
SEGMENTY
LICZĄ SIĘ
ODPOWIED
NIO JAKO
2 LUB 3
TRAFIENIA
.
S
EGMENTY
MOŻNA
ZAMYKAĆ
I OTWIERAĆ
W DOWOL
NEJ
KOLE
JNOŚCI
.
GRACZ, KTÓR
Y OTWOR
ZY NAJ
WIĘCEJ SEG
MENTÓW
& RZUCIE
NAJWIĘKSZ
Ą ILOŚĆ PUN
KTÓW
WYGRYWA
.
JEŻEL
I GRACZ
OTWORZYŁ
NAJWIĘCEJ S
EGMENTÓ
W ALE MA
MNIEJ
PUNKTÓW, M
USI KONTY
NUOWA
Ć GRĘ RZUCAJĄC
WE
WCIĄŻ OTW
ARTE NUMER
Y
.
JEŻELI
DANY
GRACZ NIE
ZROBI TEGO
ZANIM PRZ
E
C
IWNIK ZA
MKNIE POZO
STAŁE SEG
ME
NTY, PRZEGRY
WA GRĘ
.
GR
A JES
T KONTYNUO
WANA
AŻ DO
MOMENTY K
IEDY WS
ZYSTKIE
NUMERY ZO
STANĄ ZA
MKNIĘTE.
WYGRYWA G
RACZ, KTÓR
Y UZYSKA
Ł NAJWIĘCEJ
PUNKTÓW
.
POSZCZEGÓLN
E DA
NE
G
RY SĄ WY
ŚWIETLANA
W NAST
ĘPUJĄCY
SPOSÓB
:
K
AŻDY SEGM
ENT MA TR
ZY PO
DŚWIETLO
NE KWA
DRATY, KTÓRE
WSKAZUJĄ
NUMER, KTÓR
Y NALE
ŻY OTWORZ
YĆ ALBO
ZAMKNĄĆ
. JEŻELI SE
GMENT ZOST
ANIE TRAF
IONY, PODŚ
WIETLE
NIE GAŚN
IE
.
NO
-
SC
OR
E-
C
RIC
K
E
T
G
-
09
GRA MA TAKI
E SAME
ZASADY, JA
K K
RYKI
ET ALE
TUTAJ PUNK
TY NIE SĄ
NALI
CZANE
.
CEL
EM GRY
JEST
OTWARCIE JAK
NAWIĘKS
ZEJ LICZB
Y
SEGMENTÓ
W (OD “15”
DO
“
20
”
&
"bullsey
e").
SC
RA
M
-
GRA
D
LA
2
GR
AC
ZY
- G
10
GRA JEST
WARIACJĄ KR
YKIETA
& SKŁAD SIĘ
Z 2 RUND
.
KAŻDY Z GR
ACZY MA
RÓŻNE
ZADANIA
.
W RUND
ZIE PIERWSZ
EJ, PIERWS
ZY GRACZ
MUSI ZAMKN
ĄĆ JAK NAJ
WIĘCEJ
SEKTORÓ
W OD 15 DO
20 & MU
SI RZUCIĆ
W KAŻDY SE
KTOR 3 KRO
TNIE. ZADA
NIEM
2
-GO G
RACZA
JEST
ZDOBYCIE
JAK NAJWIĘK
SZEJ ILOŚC
I PUNKTÓ
W W TYCH
SEKTORACH
.
W RU
NDZIE DR
UG
IEJ
ROLE GRACZ
Y SIĘ OD
WRACAJĄ:
2
-GI
GRAC
Z
ZAMYKA SE
KTORY
,
A
PIER
WSZY ZDO
BYWA PUN
KTY. GRA S
IĘ KO
ŃCZY KIEDY ZO
STANIE ZAMK
NIĘTY OST
ATNI SEKTO
R. GRACZ
Z NAJWI
ĘKSZĄ
ILOŚCIĄ PUNKT
ÓW WYGRY
WA
.
Cut-Throat
Cricket G
11
GRA MA TAKI
E SAME
ZASADY JAK
KRYKIET
.
JEDNAK W
TY
M PRZYPAD
KU, PUNKTY
NA ARKUS
ZU TWOJEGO
KOLEGI
Z DUŻYNY
SĄ LIC
ZONE,
GDY TYLKO
ROZPOCZ
NIE SIĘ PUNKTACJ
A. CELE
M GRY JES
T ZDOBYC
IE JAK N
AJMNIJESZEJ
ILOŚC
I PUNKTÓW.
W TYM
WARIANCIE GR
Y,
WAŻNE JEST
, ŻE TWOJ
E TRAFIENI
A UNIEMO
ŻLIWIAJĄ P
RZECIW
NIKOWI WY
GRANĄ
.
S
ZCZ
EGÓLNIE
KONKURENCYJ
NI GRAC
ZE W R
ZUTKI
POLUBIĄ TĘ GRĘ
.
C
OU
NT
-
UP
30
0-
99
9
G1
2-
G
19
CELEM TEJ GRY
JEST BYCI
E GRACZE
M, KTÓR
Y OSIĄG
NIE OKREŚLO
NY WYNI
K. MOŻ
NA W TEJ GR
ZE, TAK
ŻE OKREŚL
I DANY
WYNIK DO
ZDOBYCIA.
W KAŻDEJ R
UNDZIE
GRACZ PO
WINIEN PRÓBO
WAĆ ZDO
BYĆ JAK
NAJ
WIĘKS
ZĄ ZDOBYCZ
PUNKTOWĄ
. RZUTY
W “
DO
UBLE
”
ORA
Z
“
TRIPLE
” SĄ
LICZONE X2
ORAZ X3
: NP. RZUT
W SEGME
NT “
TRIPLE
”
LICZBY
“
20
” DAJE 60
PUNKTÓW
. PUNKTY
SĄ WYŚ
WIETLANE
NA
WYŚWIETLACZ
U
.,
NP.W COU
NT-
UP
500
, PIERW
SZY GR
ACZ, KÓTRY
UZYSKA
500 PUNKTÓ
W WYGRY
WA
.
HIGH SCORE
3 ROUND
S
–
14
R
OUNDS G20-
31
W TEJ GR
ZE KAŻDY GRAC
Z MA
ZADANIE
ZDOBYCIE JA
K NAJWIĘK
SZEJ ILOŚC
I PUN
KTÓ
W W
3-
RUND
ACH/9 RZUTÓW
. KA
ŻDY GRAC
Z MUSI
RZUCIĆ, JAK
NAJWIEKS
ZĄ ILOŚĆ
PUNKTÓW.
RZUTY
W “DOBLE”
SĄ LICZONE
X 2, A W
“TRIPLE”
X 3.
ROUND THE
CLOCK
G32-
43
KAŻDY Z GRACZ
Y MA OBO
WIĄZEK
RZUCAĆ
W SEKTORY
LICZB O
D 1 DO 20 .
KAŻDY GRAC
Z MA 3
RZUTY W
RUNDZIE.
JEŻELI NP.DA
NY GRACZ
TRAFI WE WŁ
ĄŚCIWY NU
MER ZA
PIERWSZ
YM RZUTE
M, KOELJNO
POWI
NIEN RZUCAĆ W
NUMER 2.
TEN GRACZ,
KTÓRY,
JAKO PIERW
SZY
ZALICZY
“
20
”,
WYGRYW
A
.
WYŚWIETLACZ
KAŻDORA
ZOWO
POKA
ZUJE KOLJENY
SEKTOR
DO ZAKO
ŃCZE
NIA. TAK DŁ
UGO JAK
NIE ZOSTANI
E ZALICZON
Y DANY S
EK
TOR
,
GRACZ NIE
MO
ŻE PR
ZEJŚĆ DO
KOLEJNEGO
SEKTORA
.
ROUND THE
CLOCK 1 (G32
)
- START GRY
OD LIC
ZBY 1
ROUND THE
CLOCK 5 (G33
)
- START GRY
OD LIC
ZBY 5
ROUND THE
CLOCK 10
(G34)
- START GRY O
D LICZB
Y
10
ROUND THE
CLOCK 15
(G35)
- START GRY O
D LICZB
Y
15
Art.Nr. 8620
85/862086
5
B
E
S
T
S
p
o
r
t
&
F
r
e
i
z
e
i
t
G
mb
H
,
M
i
t
t
e
l
w
e
n
d
u
n
g
2
2
,
2
8
8
4
4
W
e
y
h
e
-
D
r
e
y
e
–
G
e
r
man
y
.
PONIEWAŻ
W TEJ GRZE
TRAFIONE
PUNKTY
NIE SĄ SUMO
WANE,
TRAFIENI
A W “
DOUBLE
”
&
“
TRIPLE
”
SĄ LIC
ZONE
X 1. TAK DŁU
GO JAK,
DANY SEKTOR
NIE
JEST ZALICZO
NY, WYŚ
WIETLACZ PO
KAZUJE T
EN SEKTOR
.
ROUND THE
CLOCK DOUBL
E
-
GRACZ MUS
I RZUCAĆ
TYLKO
W SEGMENT
“
DOUBLE
”
DA
NEJ LICZBY
O
D 1
DO
20.
ROUND THE
CLOCK DOUBL
E 1
(G36)
-
STRAT
GRY, PO
RZUCI
E W SEG
M
ENT “
DO
UBLE
”
LICZBY
1
ROUND THE
CLOCK DOUBL
E 5
(G37)
-
STRAT
GRY, PO
RZUCI
E W SEGMENT
“
DO
UBLE
”
LICZBY
5
ROUND THE
CLOCK DOUBL
E 10
(G38)
-
START GRY,
PO RZUC
IE W SEG
MENT “
DOUBLE
”
LICZBY
10
ROUND THE
CLOCK DOUBL
E 15
(G39)
-
START GRY,
PO RZUC
IE W SEG
MENT “
DOUBLE
”
LIC
ZBY
15
ROUND THE
CLOCK TRIPL
E
-
GRACZ MUS
I RZUCAĆ
TYLKO
W SEGMENT
“
TR
IPLE”
DANEJ LICZBY
OD 1 DO
20.
ROUND THE
CLOCK TRIPL
E 1
(G40)
-
START GRY,
PO RZUC
IE W SEG
MENT “
TRIPLE
”
LICZBY 1
ROUND THE
CLOCK TRIPL
E 5
(G41)
- START GRY,
PO RZUC
IE W
SEGMENT “
TRIPLE
”
LICZBY
5
ROUND THE
CLOCK TRIPL
E 10
(G42)
-
START GRY,
PO RZUC
IE W SEG
MENT “
TRIPLE
”
LICZBY
10
ROUND THE
CLOCK TRIPL
E 15
(G43)
-
START GRY,
PO RZUC
IE W SEG
MENT “
TRIPLE
”
LIC
ZBY
15
KILLER
G4
4
W TEJ GR
ZE NIE ROZPO
ZNASZ S
WOICH
PRZYJACIÓŁ
. GRA
DLA CO
NAJMNIEJ 2 GRAC
ZY ALE
CZYM WIĘKS
ZA ILOŚĆ
GRAC
ZY, TYM GRA JES
T
BARDZIEJ EKSCY
TUJĄCA.
NA POC
ZĄTKU KA
ŻDY GRACZ
WYBIER
A NUMER,
RZUCAJĄC P
IERWS
ZĄ LOTKĄ
W SEGMENT
WYBRANEJ L
ICZBY.
NASTĘPNIE
WYŚWIETL
ACZ POKA
ŻE "SEL"
W TYM PUKCI
E
.
NUMER
WYBRAN
Y PRZE
Z DANEGO
GR
ACZA BĘ
DZIE JEGO
NUMERE
M OSOBI
STYM
DO W CIĄGU
GRY."his"
.
DWÓC
H GRACZY
NIE MOŻE
WYBRAĆ
TEGO
SAMEG
O NUMER
U.
KIEDY KAŻDY
GRAC
Z WYBIERZE
NUMER, GRA
MOŻE S
IĘ ZAC
ZĄĆ
.
PIERWSZY
M ZADANIEM
GRACZA
JEST U
ZYSKANIE W
GRZE MIANA
"
killer
".
ABY, TO SIĘ
SPEŁNIŁO
GRACZ
MUS
I TRAFIĆ
W SEGMN
ENT X2
SWOJEGO
NUMERU. JAKO
"kil
ler" MUSI "kill" INN
YCH GRAC
ZY TRAF
IAJĄC W
SEGMENT
X2 ICH WYBRA
NYCH
NUMERÓ
W.
GRAC
Z, KTÓRY
“PRZEŻYJ
E” DO KOŃCA
GRY WYGR
YWA.
W TEJ GRZE,
NIERZADKO
ZDARZA
SIĘ,
ŻE GRACZE Ł
ĄCZĄ S
IŁY ABY WYELI
MINOWAĆ
INNEGO G
RAC
ZA
Z
GR
Y.
DOUBLE DO
WN
G4
5
KAŻDY GRACZ
Y ABY RO
ZPOCZĄĆ GR
Ę MUS
I UZYSKAĆ
40 PUNKTÓW
.
CEL
EM GRY JE
ST ZDOBYCIE
JAK NAJ
WIĘCEJ PU
NKTÓW
W OTWARY
M
SEKTORZE
. GRA ZACZ
YNA SIĘ W
SEKTOR
ZE LICZBY 15.
JEŻELI GRAC
Z TRAFI
W SEKTOR
LICZBY
15
,
ZD
OBYTE P
UNKTY BĘD
Ą DODANE
DO JEGO
PULI (
SEG
MENTY
“
DOUBLE
” &
“
TRIPLE
”
SĄ LICZO
NE
).
W
KOLEJ
NEJ RUNDZ
IE GRA
JEST RO
ZGRYWANA
W SEKTORZ
E LICZBY
16.
ZA KA
ŻDE
TRAFIENIE
W TEN SEKT
IR GRACZ
OTRZYM
UJE 16 PU
NKTÓW, KTÓR
E SĄ DOD
AWANE DO
JEGO PULI
. JEŻELI ZAD
ANY SEK
TOR, N
IE ZOSTA
NIE
ZALICZONY
W DANEJ RU
NDZIE,
TO AKTUAL
NY WYN
IK
G
RACZA JEST
ZMNIJE
SZANY O 50%
. SEKTORY
KOLEJ
NYCH LIC
ZB SĄ ROZGR
YWANE
JEDEN, PO DR
UGIM,
JAK POKAZA
NO W PON
IŻSZEJ TAB
ELCE. GRACZ
Z NAJW
YŻSZYM
WYNIKIEM N
A KOŃCU
GRY, WYGRY
WA
.
T
15
16
D
17
18
T
19
20
B
RA
Z
EM
P
l
a
ye
r
1
P
la
ye
r
2
D=
D
O
U
BLE/
X2
T
=T
RIP
LE/X
3
B=
BUL
LSE
YE
/Ś
RODE
K
TAR
CZY
DOUBLE DO
WN 41
G4
6
GRA ODBY
WA SIĘ NA
ZASADACH
STANDARDO
WEJ G
RY “
DOUBLE
DOWN
”.
SĄ JEDNAK
DWA W
YJĄTKI
:
W P
RZEDOSTAT
NIEJ RUN
DZIE GRY,
ROZGRYWA
NA JEST DOGRY
WAK
,
CO
POKAŻ
E WYŚWIETLAC
Z. KA
ŻDY GRAC
Z MUSI
UZYSKAĆ
41
P
UNKTÓW
A 3 RZUTAC
H in (NP.
20+20+1
CZY 19+19+3 C
ZY TE
Ż
“
DOUBLE 10
”
+
”
DOUBLE 10
”
+1
etc.).
PUNKTO
WANIE "4
1"W RUNDZIE
POWOD
UJE, ŻE GRA
JEST TR
UDN
IEJSZA.
UWAGA: JE
ŻELI NIE
UZYSKASZ "41
" W RUN
DZIE
,
TWÓJ DOTYCH
CZASOW
Y WYNIK
BĘDZIE ZM
NIEJSZO
NY O 50%.
DLATEGO
RUNDA
Z GRĄ NA
"41" JEST PR
AWDZIWYM
WYZWA
NIEM DLA
GRACZY
.
T
20
19
D
18
17
T
16
15
B
41
Ge
sa
mt
P
l
a
ye
r
1
P
la
ye
r
2
D=D
OUB
LE
/X2
T=
TRI
PLE
/X3
B=
BU
LLSE
YE
/
ŚROD
EK
TAR
CZY
AL
L
FIV
ES
G4
7-G
51
PODCZAS TEJ
GRY, WS
ZYSTKIE S
EKTORY T
ARCZY SĄ A
KTYWNE
.
W KAŻDEJ R
UNDZIE
,
TRZEM
A RZUTAM
I
GRACZ MU
SI TRAF
IĆ W LICZB
Ę
PODZIELNĄ 5
. ZA KA
ŻDĄ "5" GRAC
Z UTRZY
MUJE 1 P
UNKT NP. JEŻ
ELI GRACZ
TRAFI
10+10
+5(=25) P
UNKTÓ
W, OTRZYM
UJE 25:5=5
PUNKTÓW
.
JEŻEL
I PO TR
ZECH RZUTAC
H SUMA
TRAFIEŃ
NIE JEST PO
DZIELN
A PRZE
Z
5
GRACZ NIE
OTRZYMUJ
E ŻADNEGO
PUNKTU
. BARD
ZO
WAŻNE JEST
ABY WS
ZYTSKIE R
ZUTKI TRAF
IAŁY W SEK
TIRY AKTY
WNE NP.
JEŻELI GRAC
Z TRAFIŁ 10
PUKTÓ
W W DWÓCH
RZUTACH (
JEST
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Tekken 8
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Karma dla psa
Karma dla kota
Obroża Foresto
MagSafe
Kolagen
Frytkownica beztłuszczowa
Ranking suszarek do prania
Piekarnik do zabudowy ranking
Termometr bezdotykowy ranking
Ranking zmywarek
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na dzień mamy
Prezent na komunię
Ranking smartwatchy
Słuchawki bezprzewodowe ranking
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Co można pakować próżniowo?
Wymiana matrycy w laptopie – ile kosztuje?
Dofinansowanie do rowerów elektrycznych 2025
To już koniec wsparcia dla Skype. Co to oznacza dla użytkowników po 22 latach korzystania z komunikatora?
Jaki aparat do vlogowania wybrać?
Technologia No Frost – nowoczesne chłodzenie bez szronu
Rodzaje i zastosowanie obroży dla kota
Gdzie ustawić kuwetę dla kota?
Czym jest MagSafe? Poznaj technologię, która upraszcza życie
Kody do The Forest – przedmioty, mutanty, budowanie i wiele więcej
Jaki pokrowiec na samochód wybrać?
Telewizor w sypialni - czym się kierować podczas wyboru?
Kolagen od A do Z – wszystko, co musisz wiedzieć
Ranking zmywarek do zabudowy 45 cm [TOP10]
Ranking inhalatorów dla dzieci [TOP10]
Sprawdź więcej poradników