Znaleziono w kategoriach:
Maszynka do glazury DEDRA 1152 800 mm

Instrukcja obsługi Maszynka do glazury DEDRA 1152 800 mm

Wróć
Ręczna przecinarka do glazury
Model 1151, 1152
INSTRUKCJA OBSŁUGI
FOT. 1
I. Czynności przygotowawcze przed rozpoczęciem pracy ręczną maszyną do cięcia
glazury.
1. Założyć wózek z kółkiem tnącym na stalową prowadnicę, w taki sposób aby
gumowy zderzak przymocowany u góry wózka był po stronie skali (fot. 1)
2. Przykręcić stalową prowadnicę do dwóch podpór. Śrubę pod klucz ampulowy „6" o
długości 54mm należy wkręcić po stronie skali, tak, aby znajdowała się mniejszym
otworem po stronie skali. Drugą ze śrub należy przykręcić na drugim końcu prowadnicy.
II. Bieżące czynności obsługowe (fot. 2)
1. Przed przystąpieniem do pracy, należy sprawdzić ustawienie kółka tnącego
względem wystającego grzbietu na całej długości blatu. Kółko musi znajdować się
w tej samej płaszczyźnie co grzbiet.
2. W przypadku, gdy kółko znajduje się z boku należy
wykonać następujące czynności:
a) poluzować 2 nakrętki znajdujące się u dołu wózka,
kluczem „10"
b) za pomocą 2 śrub znajdujących się u góry wózka
należy ustawić prawidłowe położenie kółka
względem grzbietu stołu. Regulację wykonać przy
użyciu klucza „10"
c) po zakończeniu regulacji należy zabezpieczyć
2 śruby u góry wózka dokręcając 2 nakrętki
kontrujące. Następnie należy dokręcić nakrętki
od dołu wózka. FOT.2
Instrukcja Obsługi 1151, 1152 strona: 1
3. W przypadku, gdy listwa oporowa ze skalą nie jest prostopadła do grzbietu stołu należy wykonać
następującą czynności:
a) poluzować 2 śruby mocujące listwę
b) ustawić położenie listwy oporowej względem grzbietu (za pomocą dużego kątownika np. budowlanego)
c) dokręcić 2 śruby mocujące listwę oporową
4. Wymiana kółka tnącego
a) odkręcić śrubę mocującą łamacz i wyjąć go
b) odkręcić śrubę mocującą kółko tnące i wyjąć je
c) pomiędzy 2 podkładki włożyć nowe kółko i umieścić całość w otworze mocującym
d) wkręcić śrubę mocującą kółko tnące
e) zamocować łamacz i dokręcić śrubę mocującą
III. Użytkowanie maszyny
Celem prawidłowego posługiwania się ręczną maszyną przed wykonaniem cięcia należy dokładnie odmierzyć
odcinaną długość i zaznaczyć na płytce np. za pomocą ołówka. Następnie należy płytkę przyłożyć do listwy oporowej
w taki sposób, żeby na całej długości płytka szczelnie przylegała do listwy oporowej (fot. 3). Gwarancją prawidłowego
przełamania nadciętego materiału ceramicznego ( po wykonaniu rysy na płytce ) jest ustawienie łamacza w odległości
~1-3cm od listwy oporowej. Następnie należy wywrzeć delikatny nacisk na rękojeść zamocowaną na wózku (fot. 4).
W przypadku, gdy po cięciu nie otrzymujemy równoległego cięcia należy wykonać regulację maszyny opisaną w pkt 3.
FOT. 3 FOT. 4
Wyprodukowano dla:
DEDRA - EXIM Sp. z o.o.
05-800 PRUSZKÓW ul. 3 Maja 8
Tel. (22) 73-83-777; fax (22) 73-83-779
e-mail info@dedra.com.pl
Serwis: wew. 129,165; serwis@dedra.com.pl
www.dedra.com.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone. Niniejsze opracowanie jest chronione prawem autorskim. Kopiowanie lub rozpowszechnianie Instrukcji
Obsługi we fragmentach albo w całości bez zgody DEDRA-EXIM zabronione
Instrukcja Obsługi 1151, 1152 strona: 2
DEDRA EXIM Sp. z o.o.
05-800 Pruszków ul. 3 Maja 8
tel: (+48 / 22) 73-83-777
fax: (+48 / 22) 73-83-779
http: //www . dedra .pl
e-mail: info@dedra.pl Karta Gwarancyjna
Pieczęć sprzedawcy
Nr katalogowy: 1151, 1152
Nazwa: Ręczna przecinarka do glazury
Numer seryjny: .............................................
Data i podpis ................................................
Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta
wynikających z rękojmi.
WARUNKI GWARANCJI
1. Gwarantujemy sprawne działanie produktu, zgodnie z warunkami techniczno - użytkowymi
opisanymi w Instrukcji Obsługi. Udzielamy gwarancji na okres 24 miesięcy licząc od daty zakupu
uwidocznionej w niniejszym dokumencie. Gwarancja obowiązuje na całym terenie
Rzeczypospolitej Polskiej. Reklamacja winna być zgłoszona pisemnie w okresie trwania gwarancji.
2. Obowiązki gwaranta wykonuje sprzedawca w punkcie sprzedaży.
3. Niniejszą gwarancją objęte są wady spowodowane wadliwymi materiałami, nieprawidłowym
montażem, błędami wykonania.
4. Wady ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usunięte przez DEDRA-EXIM w terminie
umówionym z konsumentem, nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia dostarczenia do serwisu.
Czas naprawy może się przedłużyć w wypadku konieczności sprowadzenia części niezbędnych do
naprawy, o czym konsument zostanie powiadomiony.
5. Reklamowany produkt winien być dostarczony do punktu sprzedaży. Warunkiem rozpatrzenia
reklamacji jest :
- przedstawienie prawidłowo wypełnionej Karty Gwarancyjnej,
- przedstawienie dowodu zakupu (ewentualnie jego kopia) z datą sprzedaży jak w
Karcie Gwarancyjnej,
- dostarczenie pełnej kompletacji zgodnie z punktem „kompletacja” w instrukcji obsługi.
6. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku:
- użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem i zaleceniami Instrukcji Obsługi,
- użytkowania urządzenia dla majsterkowiczów do celów profesjonalnych
- przeciążenia urządzenia, prowadzącego do uszkodzenia silnika lub elementów przekładni
mechanicznej,
- dokonywania napraw przez osoby nieupoważnione,
- dokonywania modyfikacji w konstrukcji,
- uszkodzeń mechanicznych, fizycznych, chemicznych, spowodowanych siłami i czynnikami
zewnętrznymi,zanieczyszczeniem mikrośrodowiska
- uszkodzeń będących następstwem: montażu niewłaściwych części lub osprzętu, stosowania
niewłaściwych smarów, olejów, środków konserwujących
7. Gwarancji nie podlegają części ulegające naturalnemu zużyciu w czasie eksploatacji:
bezpieczniki termiczne, szczotki elektrografitowe, paski klinowe, uchwyty narzędziowe,
akumulatory, końcówki robocze elektronarzędzi (piły tarczowe, wiertła, frezy, itp.).
8. Tabliczka znamionowa urządzenia powinna być czytelna. Reklamowany egzemplarz należy
dokładnie zabezpieczyć przed uszkodzeniami w transporcie. Na ile to możliwe dostarczyć w
oryginalnym opakowaniu.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(dalej: „RODO”) informujemy
1. Administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu jest DEDRA-EXIM sp. z o.o. z
siedzibą w Pruszkowie , ul. 3 Maja 8, 05-800 Pruszków (dalej: „Administrator”).
2. Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia procedury gwarancyjnej
urządzenia zgodnie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenie o ochronie danych (dalej: „RODO”)
Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procedury gwarancyjnej.
3. Twoje dane będą przetwarzane przez okres rozpatrywania przeprowadzenia procedury
gwarancyjnej oraz w celach archiwizacyjnych w razie konieczności obrony przed ewentualnymi
roszczeniami wobec Administratora nie dłużej niż do momentu ich przedawnienia.
4. Twoje dane mogą być ujawniane wyłącznie podmiotom przetwarzającym dane na rzecz
administratora na podstawie pisemnej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
świadczącym m.in. usługi serwisu technicznego, hostingu lub obsługi strony internetowej, obsługi IT,
firmie kurierskiej. Dostawcy Administratora zobowiązani są do zapewnienia zabezpieczenia danych i
spełnienia wymogów obowiązującego prawa związanego z ochroną danych osobowych i nie mogą
wykorzystywać powierzonych danych osobowych do innych celów niż te, które są określone w umowie
z Administratorem.
5. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie
profilowania oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6. Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, w
dowolnym momencie.
7. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez
Administratora możesz skontaktować się pod adresem e-mail: daneosobowe@dedra.pl;
8. Masz prawo wniesienia skargi do wniesienia skargi do organu właściwego do spraw ochrony
danych osobowych;
Oświadczenie Nabywcy
Warunki gwarancji są mi znane, co potwierdzam własnoręcznym podpisem:
.........................................
data i miejsce
...............................................
podpis konsumenta
Instrukcja Obsługi 1151, 1152 strona: 4
Podpis wykonującego
naprawę.
Zakres czynności naprawczych, opis naprawy.
Data wykonania
naprawy
Data zgłoszenia
naprawy
L.p.
ADNOTACJE DOTYCZĄCE PRZEPROWADZONYCH NAPRAW

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756