Znaleziono w kategoriach:
Płyta gazowa DYNAXO Dynacook X5 Propan/Butan 37 mbar

Instrukcja obsługi Płyta gazowa DYNAXO Dynacook X5 Propan/Butan 37 mbar

Powrót
DynaCook X5
Dane identykacyjne (nr seryjny) płyty DynaCook
Tu wklej nr seryjny płyty
Karta Gwarancyjna
Instrukcja Obsługi i Montażu
2
Załącznik nr 2 do Warunków Gwarancji
ŚWIADECTWO PODŁĄCZENIA
Gazowej Płyty Ceramicznej DynaCook X5 Typ GCH8.02.SD
DRODZY PAŃSTWO!
PROSIMY O ZADBANIE O SWOJE BEZPIECZEŃSTWO I PRAWA GWARANCYJNE.
PROSIMY O UWAŻNE ZAPOZNANIE SIĘ Z PONIŻSZYMI INFORMACJAMI.
Uprawniony instalator z ważnymi uprawnieniami gazowymi wypełnia i podpisuje Świadectwo podłączenia gazowej
płyty ceramicznej. Wypełnione i podpisane Świadectwo podłączenia płyty stanowi podstado zachowania gwarancji
na zakupioną płytę.
W trosce o Państwa bezpieczeństwo, w celu uniknięcia ryzyka zanieczyszczenia wewnętrznej instalacji gazowej płyty oraz
możliwości uszkodzenia i/lub powstania nieszczelności płyty Producent zabezpieczył króciec przyłączeniowy gazu płyty
ceramicznej DynaCook zaślepką/plombą.
Osobą upoważnioną do usunięcia zaślepki/plomby jest wyłącznie instalator z ważnymi uprawnieniami gazowymi,
przyłączający płytę do instalacji gazowej.
Zaślepkę/plombę należy usunąć tuż przed przyłączeniem płyty do instalacji gazowej. Fakt ten powinien być potwierdzony
przez instalatora w niniejszym Świadectwie podłączenia płyty. W przypadku stwierdzenia przez instalatora braku zaślepki/
plomby na króćcu przyłączeniowym, instalator ma obowiązek odnotowania tego faktu w niniejszym Świadectwie podłączenia.
Producent nie ponosi żadnej odpowiedzialności prawnej za uszkodzenia płyty ceramicznej lub inne szkody powstałe
w wyniku zdjęcia zaślepki/plomby króćca przyłączeniowego oraz podłączenia płyty przez osobę nieposiadającą aktualnych
uprawnień gazowych.
Rodzaj zainstalowanego gazu
Ciśnienie gazu
(zaznaczyć właściwe pole
znakiem X)
Czy króciec przyłączeniowy
płyty był zabezpieczony
zaślepką/plombą?
(zaznaczyć właściwe pole)
G20 (2E) gaz ziemny G30 (3B/P) propan-butan G31 (3P) propan
TAK NIE
20 mbar 37 mbar 37 mbar
Miasto
Ulica
Nr domu/mieszkania
Data instalacji
Nr uprawnień instalatora
Pieczęć i podpis instalatora
Adres zainstalowania płyty:
3
KARTA GWARANCYJNA
Gazowej Płyty Ceramicznej DynaCook X5 Typ GCH8.02.SD
GWARANCJA, OBSŁUGA SERWISOWA
Gwarancja - świadczenia gwarancyjne realizowane na podstawie obowiązujących przepisów, w oparciu o zapisy Karty Gwarancyjnej,
załączonej do niniejszej dokumentacji.
Obsługa serwisowa - w przypadku, gdy zaistnieją jakiekolwiek problemy związane z użytkowaniem płyty DynaCook, Serwis Dynaxo zapewni
Państwu szybką i w pełni profesjonalną pomoc. Chcemy bowiem wszystkim, którzy zaufali marce Dynaxo zagwarantować pełen komfort
korzystania z płyty DynaCook.
tel.: +48 606 649 549 | e-mail: serwis@dynaxo.pl | www.dynacook.pl
Karta gwarancyjna jest ważna wraz z dokumentem potwierdzającym datę pierwszego zakupu Produktu
WARUNKI GWARANCJI
Dokument ten powinien zost przeczytany przez Klienta uważnie, ponieważ w przypadku zgłaszania roszczeń na podstawie niniejszej
Gwarancji będzie uważane, że Klient zrozumiał i zaakceptował jej warunki oraz, że Klient zaznajomił się z Instrukcją obsługi i montażu, która
stanowi Załącznik nr 1 do Warunków Gwarancji.
Dynaxo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wronkach, Popowo 2A, 64-510 Wronki, wpisana do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000163601, NIP: 763-00-16-420, zwana w treści niniejszych warunków
Gwarantem, udziela Klientowi gwarancji na gazową płytę ceramiczną typu GCH, zwaną dalej Produktem, o danych identykacyjnych
wyspecykowanych w nagłówku Karty Gwarancyjnej (powyżej) i nr seryjnym podanym na stronie tytułowej Instrukcji obsługi i montażu,
na poniższych warunkach:
1. Niniejsza Gwarancja przyznaje Klientowi określone prawa i uprawnienia wobec Gwaranta.
2. Dla bezpieczeństwa użytkowania Produktu, pod rygorem utraty uprawnień gwarancyjnych, Gwarant bezwzględnie wymaga, aby
Produkt zost zainstalowany w miejscu użytkowania Produktu przez uprawnionego instalatora instalacji gazowych zgodnie
z Instrukcją obsługi i montażu (Załącznik nr 1 do Warunków Gwarancji). Instalowanie Produktu w miejscu jego użytkowania odbywa
się na koszt Klienta. Stosowanego wpisu związanego z tym wymogiem należy dokonać na początku niniejszej Karty Gwarancyjnej
w Świadectwie podłączenia Produktu, które stanowi Załącznik nr 2 do Warunków Gwarancji.
3. Produkt przeznaczony jest wyłącznie do gotowania potraw i do użytku w indywidualnych gospodarstwach domowych.
4. Gwarancja udzielana jest na Produkt na okres 24 miesięcy z wyłączeniem zasilacza sieciowego, na który gwarancja jest ograniczona
do 12 miesięcy.
5. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem pierwszego zakupu Produktu przez użytkownika końcowego.
6. Gwarant zapewnia, że w okresie obowiązywania gwarancji Produkt, w czasie od jego pierwszego zakupu przez użytkownika końcowego
w Rzeczypospolitej Polskiej („Obszar”), jest wolny od wad materiału oraz wad dotyczących wykonania, pod warunkiem używania
Produktu zgodnie z Instrukcją obsługi i montażu stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszej Gwarancji.
7. Usunięcie wady w Produkcie nastąpi w ciągu 14 dni roboczych liczonych od momentu zgłoszenia reklamacji i udostępnienia Produktu
Gwarantowi. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas upływający od daty zgłoszenia i udostępnienia Produktu do dnia przekazania Klientowi
Produktu wolnego od wad. W przypadkach szczególnie uzasadnionych reklamacja zostanie zrealizowana w ciągu 21 dni roboczych.
8. W przypadku zgłaszania roszczeń z tytułu gwarancji, Gwarant według własnego wyboru naprawi lub wymieni Produkt lub jakąkolwiek
jego część objętą gwarancją, używając nowych lub fabrycznie odnowionych części. W przypadku, gdy Gwarant zdecyduje się użyć
fabrycznie odnowionych części, będą one posiadały taką samą charakterystykę techniczną i jakość, jak nowe produkty.
9. W przypadku stwierdzenia przez Serwis Gwaranta braku możliwości naprawy Produktu lub wielokrotności napraw tego samego
istotnego elementu Produktu, Klientowi przysługuje prawo do wymiany Produktu na nowy, wolny od wad. Informacji, co do sposobu
wymiany udziela Serwis Gwaranta.
10. Wszystkie wymienione w ramach niniejszej Gwarancji części stają się własnością Gwaranta.
11. Produkt zabudowany na stałe w miejscu użytkowania jest naprawiany u użytkownika w uzgodnionym dniu, a jeżeli naprawa musi
być dokonana w warsztacie serwisowym Gwaranta, Produkt jest odbierany i dostarczany po naprawie na koszt Gwaranta.
12. W przypadku naprawy Produktu w miejscu ytkowania, reklamujący powinien zapewnić Serwisowi Gwaranta miejsce i warunki
do naprawy Produktu.
4
1. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w Instrukcji obsługi i montażu Produktu, do których wykonania
zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.
2. Warunkiem koniecznym dla przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia jest przesłanie zgłoszenia w formie pisemnej, drogą mailową:
serwis@dynaxo.pl lub listownie na adres: Dynaxo Sp. z o.o., Popowo 2a, 64-510 Wronki oraz:
a) podanie numeru seryjnego płyty;
b) dołączenie czytelnej kopii dowodu zakupu potwierdzającego datę pierwszego zakupu Produktu;
c) dołączenie czytelnej kopii Świadectwa podłączenia płyty;
d) dołączenie opisu stwierdzonego uszkodzenia Produktu.
3. Gwarancja nie obejmuje:
a) Produktu sprzedanego po raz pierwszy i/lub użytkowanego w kraju spoza Obszaru obowiązywania tej Gwarancji;
b) Produktu przedstawionego do roszczgwarancyjnych z uszkodzonym lub zniszczonym numerem seryjnym i/lub uszkodzoną
lub zniszczoną plombą gwarancyjną;
c) Produktu, który został uszkodzony lub posiadał wady w wyniku:
- używania Produktu w sposób inny niż wynikający z jego normalnego przeznaczenia, w szczególności w wyniku używania
Produktu niezgodnie z Instrukcją obsługi i montażu (Załącznik nr 1 do Warunków Gwarancji), załączoną do Produktu lub
w wyniku innego rodzaju wykorzystania lub zaniedbania w odniesieniu do Produktu;
- niewłaściwej instalacji Produktu niezgodnie z Instrukcją obsługi i montażu (Załącznik nr 1 do Warunków Gwarancji),
a w szczególności podłączenia Produktu przez osoby nieposiadające uprawnień instalatora instalacji gazowych;
- zasilania Produktu gazem niewłaściwej jakości lub podłączenia Produktu do innego gazu niż fabrycznie ustawiony;
- utraty Gwarancji;
- Serwisu i/lub naprawy i/lub wykonania samowolnych przeróbek i/lub zmian konstrukcyjnych wykonanych przez kogokolwiek
innego niż Gwarant lub Autoryzowany Serwis Gwaranta;
- zastosowania zasilacza innego niż dołączony do Produktu;
d) Uszkodz powstałych w wyniku normalnej eksploatacji Produktu, takich jak np. zarysowania, przebarwienia powierzchni
szklanych i metalowych Produktu;
e) Uszkodzeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od Gwaranta;
f) Produktu z niewypełnionym i/lub nieprawidłowo wypełnionym przez uprawnionego instalatora gazowego Świadectwem
podłączenia (Załącznik nr 2 do Warunków Gwarancji).
4. Gwarant w żadnym przypadku nie jest odpowiedzialny za szkody wynikłe z/lub w związku z nieprawidłowym używaniem lub pracą
Produktu, chyba, że odpowiedzialność taka wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
5. Gwarant nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za nieprawidłowe, niezgodne z Instrukcją obsługi i montażu posługiwanie się
Produktem oraz instalację Produktu.
6. W przypadku stwierdzenia przez Gwaranta powstania wady Produktu na skutek nieprawidłowej instalacji lub użytkowania Produktu
przez Klienta niezgodnie z Instrukcją obsługi i montażu (Załącznik nr 1 do Warunków Gwarancji), Gwarant odmawia wykonania
bezpłatnie naprawy takiego Produktu, przedstawiając pisemnie uzasadnienie swojego stanowiska. W takim przypadku możliwa jest
naprawa odpłatna po ustaleniu i zaakceptowaniu kosztów przez Klienta.
7. W przypadku, gdy podczas wizyty serwisowej związanej ze zgłoszeniem naprawy gwarancyjnej, Serwis stwierdzi bezzasadność
zgłoszenia reklamacyjnego z powodu braku występowania wady lub niemożliwości zaprezentowania przez Klienta rzekomego
(zgłoszonego) uszkodzenia Produktu, Autoryzowany Serwis w imieniu Gwaranta odmawia uznania reklamacji, przedstawiając pisemnie
w Raporcie serwisowym uzasadnienie swojego stanowiska. W takim przypadku Klient pokrywa koszty nieuzasadnionego serwisu,
w wysokości zgodnie z informacją, którą otrzymał od Serwisu Gwaranta podczas przyjmowania zgłoszenia reklamacyjnego oraz
zgodnie z obowiązującym na dzień dokonania zgłoszenia reklamacyjnego cennikiem Serwisu Gwaranta.
8. W przypadku, jeśli podczas składania reklamacji Klient nie udokumentuje Gwarantowi lub Autoryzowanemu Serwisowi, że Produkt
został podłączony przez osobę posiadającą aktualne uprawnienia instalatora instalacji gazowych (brak prawidłowo wypełnionego
Świadectwa podłączenia Produktu), Autoryzowany Serwis może w uzasadnionych przypadkach dokonać przyłączenia Produktu wyłącznie
odpłatnie, po ustaleniu i zaakceptowaniu przez Klienta kosztów przyłączenia Produktu. W takim przypadku Klient nabywa prawa
gwarancyjne do Produktu. Okres gwarancji liczony jest od daty pierwszego zakupu Produktu przez użytkownika końcowego.
9. Za naprawę gwarancyjną nie uznaje się regulacji Produktu związanej z przystosowaniem go do innego rodzaju gazu niż ustawiony fabrycznie.
Prace te wykonuje odpłatnie Gwarant lub Autoryzowany Serwis, po ustaleniu i zaakceptowaniu kosztów przez Klienta.
10. Po upływie Gwarancji Gwarant wykonuje naprawy odpłatnie po uzgodnieniu zakresu i kosztów naprawy z Klientem.
11. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi Warunkami Gwarancji mają zastosowanie ogólne przepisy w zakresie gwarancji. Gwarancja
nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi, stosownie do przepisów.
Załącznik nr 1 – Instrukcja obsługi i montażu Gazowej Płyty Ceramicznej DynaCook X5 typ GCH8.02.SD
Załącznik nr 2 – Świadectwo podłączenia
5
Załącznik nr 1 do Warunków Gwarancji
Instrukcja Obsługi
i Montażu Gazowej Płyty
Ceramicznej
DynaCook X5
typ GCH8.02.SD

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756