Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje HABA
›
Instrukcja Gra logiczna HABA Logic! Games Milo w Aquaparku 306823
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(17)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra logiczna HABA Logic! Games Milo w Aquaparku 306823
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
·
Milo w Aquaparku
·
•
Inst
rukcja
•
Copyright - Spiele Bad Rodach 2022
Milo w a
qu
ap
ark
u
2
P
omysłowe puzzle logiczne i gra zręcznościow
a dla 1 gr
acza w wieku od 6 lat.
Autor:
T
hade Precht
· Ilustracje:
Davide T
osello
Milo wesoło spędza czas w aquaparku.
Wielką atrakcją jest dla niego zjeżdżalnia wodna,
którą można błyskawicznie przekształcić w dowolnie wybr
any
sposób
. Przesuń k
olorowe elementy zjeżdżalni
, tak aby kulka Milo mogła po niej zwinnie pomknąć do mety.
Przyda ci się dobra orientacja i pewna ręka.
P
oziom trudności 60 zadań rośnie z każdą kolejną rundą.
Czy uda ci się rozwiązać wszystkie zadania?
T
a gra polega na umiejętnym przesuwaniu elementów i wymaga myślenia logicznego or
az zdolności motorycznych.
13 płytek
1 kulka Milo
1 żółte kółk
o do pływania
2 klocki (start i meta)
1
blok na spirali z 60
zadaniami i rozwiązaniami
1 basen złożony z następujących
części:
.
1 ilustrowana część dolna
pudełka
.
1 krzyżak (złożony z 4 części)
.
1 plansza do gry
1 instrukcja
1
2
2
1
3
3
4
4
5
5
6
6
Zawartość gry:
SPRYTN
A
UKŁAD
ANKA
I
KULODROM
MILO W A
QU
A
P
ARKU
MILO W A
QU
A
P
ARKU
3
P
omysłowe puzzle logiczne i gr
a zręcznościow
a dla 1 gr
acza w wieku od 6 lat.
Autor:
T
hade Precht
· Ilustr
acje:
Davide T
osello
Wyjmij elementy z woreczka.
Woreczek nie będzie
ci więcej potrzebny.
Wyrzuć go do odpowiedniego
pojemnika.
Weź cztery części krzyżaka i złóż je w sposób pokaza-
ny na ilustracji
.
Krzyżak umieść w pustej dolnej części
pudełka,
a na wierzchu połóż planszę do gry. Basen
jest gotowy do zabawy!
Z bloku na spirali wybierz zadanie i przygotuj potrzebne materiały do gry.
Cel
każdego zadania: Doprowadź bezpiecznie kulk
ę Milo z punktu startu do mety!
W tym celu musisz krok po kroku
poprzesuwać
płytki w taki sposób
, aby powstała nieprzerw
ana trasa prow
adząca od klocka startu do klocka mety.
Następnie weź basen w obie ręce i tak nim poruszaj,
żeby Milo ze swoim żółtym kółkiem do pływania bezpiecznie przeturlał się z punktu startu do mety.
Zasady dotyczące przesuwania elementów:
1.
Płytek nie możesz obracać ani odwracać na drugą stronę
.
2.
Podczas jednego ruchu możesz przesunąć tylk
o jedną płytkę (na miejsce luki).
Natomiast liczba ruchów jest dowolna.
3.
Finalna trasa musi zawierać wszystkie odcinki i nie może mieć otw
artych zakończeń.
Zasady dotyczące toczenia kulki:
1.
Najpierw wypełnij lukę jedną z pozostałych płytek (stroną z k
ółkiem skierowaną do góry),
żeby płytki się nie przesuwały.
2.
Chcąc wydostać Milo z bloku startowego,
możesz go dotknąć.
W dalszym przebiegu gry jest to zabronione
.
3.
Milo musi za każdym razem pokonać całą tr
asę.
Poszczególne odcinki tr
asy może przebywać wiele razy.
4.
Kiedy Milo wypadnie z trasy lub wpadnie do otworu,
musisz go umieścić z powrotem w punkcie startu i podjąć kolejną próbę
.
Na odwrocie każdego zadania znajdziesz prawidłowe
r
ozwiązanie
z najmniejszą liczbą ruchów i/lub najłatwiejszą sekwencją ruchów
.
P
oniżej znajduje się rozdział „Zapoznanie z materiałami do gry oraz inspiracje do swobodnej zabawy”
i
szczegółowa ilustrowana instrukcja do gry.
Wskazówka:
P
o skończonej grze możesz
zostawić złożony krzyżak w pudełku.
Płytki umieść
w dużej środkowej przegródce
,
a drewniane
elementy oraz kulk
ę i kółk
o rozlokuj w zewnętrz-
nych przegródkach.
Następnie ułóż
w poprzek
w zagłębieniach krzyżaka blok na spirali
,
a na nim
planszę do gry oraz instrukcję
.
Gotowe!
Przed rozpoczęciem gry:
Skrócona instrukcja do gry:
4
?
Drodzy Rodzice
,
wiele zadań w tej grze ma wymagający charakter
, zwłaszcza dla młodszych dzieci – a niekiedy nawet dla dorosłych.
P
omóżcie Państwo swojemu dziecku i zachęćcie je na wstępie do zabawy.
Poniższy fr
agment zawiera pomocne inspiracje
.
Przyjrzyjmy się wspólnie wszystkim rekwizytom.
Zacznijmy od kolorowych
płytek:
są kwadr
atowe,
na jednej ich stronie widnieją poszczególne frag-
menty zjeżdżalni
,
a na drugiej – duże kółk
o do pływania.
Każda płytka przedstawiająca odcinek trasy or
az kółko do pływ
ania ma swój własny,
indywidualny kolor:
czerwony,
różowy,
fioletowy, pomar
ańczowy,
żółty,
jasnozielony, ciemnozielony,
jasnoniebieski
,
ciemnoniebieski
,
brązowy,
turkusowy, szary lub biały.
Czy potrafisz przyporządk
ować k
olory do płytek?
Cześć, jestem Milo!
Uwielbiam gry logiczne i bardzo się cieszę na wspólne pluskanie w wodzie! Czeka cię wesoła zabawa
w przesuwanie k
olorowych elementów oraz brawurowe tr
asy pierwszej w świecie zjeżdżalni wodnej, któr
ą można niemal dowolnie
przekształcać.
Każdy zjazd różni się od pozostałych! Juhu!
Płytki różnią się nie tylko k
olorem, lecz również przedstawionymi po ich jednej
stronie
odcinkami trasy:
są to 4 proste (w tym 1 prosta z wypukłością i 1
prosta z otworem),
5 zwykłych zakrętów (w tym 1 zakręt z otworem),
1 podwójny zakręt,
2 skrzyżowania w kształcie litery
T oraz 1 ślepy zaułek
z otworem.
Sporo tego.
Czy potrafisz odpowiednio sklasyfik
ować płytki?
Świetnie! Przejdźmy krok dalej.
Ponownie umieść kilka płytek w r
amce
planszy do gry – tym razem jednak ułóż je stroną z odcinkami tr
asy do góry.
P
odczas swobodnej zabawy możesz stworzyć różne
trasy,
na przykład
okrągły parkur
,
linię wężową itd.
Wybierz teraz kilka płytek i ułóż je – stroną z k
ółkiem do góry – w ramce planszy.
Mieści się w niej
dokładnie 9 płytek ułożonych jedna obok drugiej.
Gotowe? Świetnie!
T
eraz spróbuj przesunąć jedną
płytk
ę.
Nie da rady?
T
o dlatego,
że nie ma miejsca.
Wyjmij więc jedną płytk
ę,
żeby powstała luka.
W tę luk
ę możesz teraz wsunąć jedną z przyległych płytek.
Płytki można przesuwać dowolną liczbę r
azy,
zmieniając również pozycję luki oraz płytek.
Spróbuj sam(a)! Na tej właśnie zasadzie będzie się opierała
późniejsza gra.
Zapoznanie z materiałami do gry oraz inspir
acje do swobodnej zabawy:
5
Przykładowe zadanie
Spróbuj również ułożyć trasę
,
która zaczyna się na jednej kr
awędzi ramki
,
a kończy na jej innej krawędzi
.
W obu
tych miejscach na krawędzi pudełka umieść
klocek startu i klocek mety
(patrz ilustr
acja). Ewentualne luki
uzupełnij pozostałymi płytkami (stroną z kółkiem do pływ
ania skierowaną do góry) – i już możesz rozpocząć
pierwszą
rundę zjeżdżania.
Weź małe żółte k
ółko do pływania,
umieść je w otworze klocka (start) i posadź w nim Milo
. Ostrożnie unieś
basen
do góry i poruszaj nim obiema rękami
,
tak aby Milo razem z kółkiem delikatnie i pewnie przeturlał się
po trasie do otworu w drugim klocku (meta).
Musisz to zrobić z wyczuciem,
żeby Milo nie wypadł z trasy lub nie
wpadł do jednego z otworów w białej,
szarej lub turkusowej płytce.
Jeśli tak się stanie,
umieść go z powrotem
na starcie i ponów próbę
. Udało się? Świetnie!
Na koniec rzućmy jeszcze okiem na mały
blok na spir
ali
.
Na prawych stronach znajduje się 6
0
ponumerowanych
zadań
o rosnącym stopniu trudności
.
Jeśli utkniesz w miejscu,
na odwrocie
każdego zadania znajdziesz jego
rozwiązanie
.
Jesteś już dobrze przygotowany(-a) do właściwej gry.
Wezmę teraz swoje k
ółko do pływ
ania
i pomknę w stronę basenu.
Na razie! Życzę ci świetnej zabawy i powodzenia!
T
wój Milo
Z bloku na spirali wybierz
zadanie
.
Najlepiej rozpocznij od zadania numer 1 i posuwaj się
kolejno do przodu.
Pierwsze 30 zadań – oznaczone zielonym trójkątem – jest stosunkowo łatwe i stanowi dobry
wstęp do gry.
Kolejne 20 zadań z oznaczeniem w formie pomar
ańczowego trójkąta ma średni
poziom trudności
.
Następuje po nich 10 trudnych zadań oznaczonych czerwonym trójkątem.
Cel
każdego zadania: Doprowadź Milo z punktu startu do mety!
Jak to zrobić: Sk
ompletuj
materiały do gry
pokazane w zadaniu. Obejmują one zawsze 8
indywidualnych płytek,
oba klocki (start i meta) oraz kulk
ę Milo z żółtym kółkiem do pływ
ania.
Materiały do gry umieść na planszy w sposób pokazany na ilustracji
.
Zwróć uwagę
,
żeby płytki
były w odpowiednim kolorze
,
leżały właściwą stroną skierowaną do góry,
znajdowały się w
odpowiedniej pozycji oraz we właściwym miejscu.
Przyjrzyj się dokładnie i porównaj elementy
– to bardzo wartościowe
,
mądre ćwiczenie! Gotowe? Świetnie!
T
eraz musisz krok po kroku
poprzesuwać
płytki w taki sposób
, aby powstała nieprzerw
ana
trasa prow
adząca od klocka startu do klocka mety. Następnie chwyć basen obiema rękami
i poruszaj nim ostrożnie
, tak żeby Milo ze swoim żółtym k
ółkiem do pływania bezpiecznie
przeturlał się
z punktu startu na metę
.
Instrukcja do gry:
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na ślub
Domek dla dzieci
Zabawki
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking laptopów [TOP10]
Ranking smartwatchy [TOP10]
Ranking odkurzaczy [TOP10]
Ranking słuchawek bezprzewodowych [TOP10]
4 dyski SSD w kieszeni? Sprawdź, co potrafi obudowa OWC Express 4M2
Ranking gier planszowych [TOP10]
Wyprawka do szkoły - ranking przyborów dla ucznia [TOP20]
Ranking rowerów elektrycznych [TOP10]
Do czego służą pierścienie pośrednie?
Soki z sokowirówki - jakie owoce wybrać?
Rodzaje pomp wodnych
Uszkodzony termostat – objawy w przypadku lodówki
Ranking piekarników do zabudowy [TOP10]
Wędkarstwo spinningowe – na czym polega?
Ranking proszków do prania [TOP10]
Sprawdź więcej poradników