Znaleziono w kategoriach:
Urządzenie rozruchowe KONNER & SOHNEN JSP-2000

Instrukcja obsługi Urządzenie rozruchowe KONNER & SOHNEN JSP-2000

Wróć
Urządzenie rozruchowe z kompresorem
KS JSP-2000
Koniecznie zapoznaj się przed
rozpoczęciem pracy! Instrukcja obsługi
PL
www.konner-sohnen.com | 1
ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA 1
1. Przed użyciem urządzenia dokładnie przeczytaj instrukcję.
2. Urządzenie nie może być używane zamiast akumulatora samochodowego.
3. Nie dopuszczaj dzieci i zwierząt do obszaru pracy urządzenia.
4. Używaj tylko do akumulatorów 12V.
5. Upewnij się, że zaciski i miejsca ich podłączenia są czyste. Nie łącz zacisków razem.
6. Nie używaj produktu w pobliżu substancji wybuchowych, gazów lub w zakurzonym otoczeniu.
7. Nie dopuszczaj do przegrzania urządzenia, nie używaj urządzenia w pobliżu ognia, nie pal w jego pobliżu, nie wystawiaj
na działanie deszczu, nie zanurzaj w wodzie.
8. Temperatura przechowywania urządzenia nie powinna przekraczać 60°C.
9. Po pomyślnym uruchomieniu akumulatora samochodowego odłącz urządzenie rozruchowe od akumulatora na 30 se-
kund, aby uniknąć uszkodzenia sprzętu.
10. Nie używaj kabla urządzenia rozruchowego do ładowania innych urządzeń.
11. Zabrania się ładowania produktu bez nadzoru.
12. Stosowanie zakresów prądów i napięć nieprzewidzianych w charakterystyce technicznej urządzenia może spowodować
problemy z ładowaniem i rozładowaniem akumulatora, pogorszenie właściwości i parametrów. Jest to również niebez-
pieczne i może spowodować awarię urządzenia.
13. Jeśli urządzenie nie było używane przez ponad trzy miesiące, należy je naładować, aby zapewnić normalne działanie.
14. Zabrania się podejmowania jakichkolwiek działań, które mogą spowodować uszkodzenie mechaniczne.
15. Zabrania się samowolnego demontażu lub modykacji urządzenia.
16. Jeśli obudowa urządzenia jest spuchnięta, przecieka lub wydziela nieprzyjemny zapach, natychmiast przerwij korzy-
stanie z urządzenia.
17. Jeśli zauważysz wyciek płynu z akumulatora, nie dotykaj go gołymi rękami. Jeżeli płyn dostanie się na skórę, natychmiast
spłucz zimną bieżącą wodą z mydłem. Jeśli płyn dostanie się do oczu, płucz oczy przez co najmniej 10 minut czystą bieżącą
wodą bez mydła. W razie potrzeby skonsultuj się z lekarzem.
PRZEDMOWA
Dziękujemy za wybranie produktów marki Könner & Söhnen®. Niniejsza instrukcja zawiera krótki opis zasad bez-
pieczeństwa, użytkowania i naprawy urządzenia. Więcej szczegółowych informacji można znaleźć na stronie ocjalnego
producenta w zakładce „Wsparcie”: konner-sohnen.com/manuals
Możesz także przejść do zakładki WSPARCIE i pobrać instrukcjа, skanując kod QR lub na ocjalnej stronie importera marki
Könner & Söhnen®: www.konner-sohnen.com
Producent generatora może wprowadzić pewne zmiany, które mogą być nie uwzględnione w niniejszej instrukcji, a mia-
nowicie: Producent zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do projektu i konstrukcji wyrobu. Obrazy i rysunki w
instrukcji eksplikacji są schematyczne i mogą się różnić od rzeczywistych węzłów i napisów na produktach.
W końcowej części niniejszej instrukcji obsługi znajdą Państwo dane kontaktowe, z których można skorzystać w przypadku
wystąpienia problemów. Wszystkie informacje w niej zawarte są najbardziej aktualne w momencie druku.
Koniecznie zapoznaj się przed rozpoczęciem pracy!Koniecznie zapoznaj się przed rozpoczęciem pracy!
Niedostosowanie się do zaleceń oznaczonych tym znakiem spowoduje
poważne obrażenia ciała operatora lub osób postronnych.
UWAGA – OSTROŻNIE!
Ważne informacje dotyczące korzystania z urządzenia.
WAŻNE!
www.konner-sohnen.com | 2
1. Poziom naładowania
2. Jednostki miary
3. Przycisk zasilania
4. Przycisk latarki
5. Przycisk „ – ”
6. Przycisk „ + ”
7. Przycisk wyboru trybu bar/psi
8. Tryb wysokiej przepustowości
9. Tryb pompowania sprzętu
sportowego
10. Tryb rowerowy
11. Tryb motocyklowy
12. Tryb samochodowy
13. Gniazdo wyjściowe USB
14. Złącze wejściowe Type-C
15. Lampa LED/tryb SOS
16. Port do szybkiego pompowania
17. Port zacisków akumulatora
18. Port do szybkiego uwalniania
powietrza
19. Port do pompowania pod
wysokim ciśnieniem
OGÓLNY WYGLĄD 2
1414
1313
1515
8877
1212
112233
44
6655
1111
1010
99
1616
1717 1818 1919
18. Urządzenie jest wyposażone w akumulator litowy. Akumulator należy utylizować zgodnie z przepisami obowiązującymi
w danym kraju.
19. Podłączenie kabla rozruchowego należy wykonać zgodnie z instrukcją.
20. Zabrania się uruchamiania samochodu w trybie ciągłym! Cykl rozruchowy nie powinien trwać dłużej niż 3 sekundy, a
odstęp między cyklami nie powinien być krótszy niż 1 minuta. Nie uruchamiaj więcej niż 3 razy z rzędu.
21. Po uruchomieniu samochodu temperatura urządzenja rozruchowego wzrośnie. W takim przypadku przez co najmniej
następne 8-10 minut urządzenie nie może być ładowane.
22. Ładuj tylko za pomocą dołączonego kabla ładowarki.
23. Nie ładuj urządzenia bezpośrednio po uruchomieniu akumulatora samochodowego.
24. Nie używaj urządzenia do jednoczesnego uruchamiania akumulatora pojazdu i ładowania wewnętrznego akumulatora
urządzenia.
Urządzenie nagrzewa się podczas pompowania, więc uważaj, aby nie
dotykać bezpośrednio metalowych części.Urządzenie nie powinno
działać dłużej niż 8 minut na raz. Po użyciu pozwól mu ostygnąć przez
co najmniej 5-10 minut!
UWAGA!
www.konner-sohnen.com | 3
Nie należy nadmiernie pompować przedmioty! Może to spowodować
poważne obrażenia lub uszkodzenie sprzętu.
UWAGA – OSTROŻNIE!
ŁADOWANIE KOMPRESORA POWIETRZAŁADOWANIE KOMPRESORA POWIETRZA
Podłącz jeden koniec kabla ładującego USB do ładowar-
ki, a drugi do złącza Type-C kompresora powietrza.
UWAGA:UWAGA: Wskaźniki baterii pokazują aktualny poziom nałado-
wania baterii (1 kreska oznacza mniej niż 25% naładowania,
2 kreski oznaczają 25-50%, 3 kreski oznaczają 50-75%, 4 kreski
ZESTAW ZAWIERA RÓWNIEŻ:ZESTAW ZAWIERA RÓWNIEŻ:
Zaciski urządzenia rozruchowego
Kabel USB do ładowania
Torebka do przechowywania
Urządzenie rozruchowe z kompresorem
Dysze do pompowania
DANE TECHNICZNE 3
PRZYGOTOWANIE DO UŻYCIA 4
Model KS JSP-2000
Bateria 14800 mAh
Napięcie 15V
Znamionowy prąd rozruchowy 800 A
Prąd szczytowy 2000 A (do 8.0 benzyna i 5.0 diesla)
Czas ładowania 6 godzin
Gniazdo wyjściowe USB 5V/2A
Gniazdo wejściowe Type-C 5V/2A
Maksymalne ciśnienie 140 Psi
Szybkość napełniania 22 l/min
Maksymalna objętość powietrza 360 l/min
Wymiary brutto (DхSхW) 114×77×205 mm
Waga netto 1.6 kg
Temperatura pracy od (-4 °C) do (+50 °C)
oznaczają 75-100%). Podczas ładowania kontrolki baterii migają naprzemiennie, gdy 4 kontroli nie świeca się oznacza
zakończenie procesu ładowania.
Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w wyposa-
żeniu, projektowaniu i konstrukcji wyrobów. Rysunki w instrukcji
schematyczne i mogą różnić się od rzeczywistych węzłów i napisów
na produkcie.
WAŻNE!
www.konner-sohnen.com | 4
Wskaźnik miga na czerwonoWskaźnik miga na czerwono
Przyczynа: Przyczynа: Nie można uruchomić silnika w ciągu 30 sekund.
Rozwiązanie:Rozwiązanie: Rozłączyć zaciski, powtórzyć krok 1.
Rozwiązywanie problemu:Rozwiązywanie problemu: Jeśli zaciski urządzenia rozruchowego migają na czerwono, oznacza to, że polaryzacja jest
odwrotna. Ponownie podłącz zaciski, zamieniając je miejscami.
Jeśli wskaźnik stale świeci na czerwono, przyczyną jest zwarcie. Sprawdź schemat elektryczny.
KROK 2 KROK 2 Podłącz zacisk urządzenia rozruchowego do dodatniego i ujemnego zacisku akumulatora samochodowego (czer-
wony do dodatniego i czarny do ujemnego).
Lampka na zaciskach urządzenia rozruchowego zacznie migać na zielono — oznacza to, że rozpoczął się proces ładowania.
KROK 3 KROK 3 Uruchom silnik. Nie używaj urządzenia rozruchowego w sposób
ciągły przez dłużej niż 3 sekundy i odczekaj co najmniej 1 minutę między
kolejnymi próbami uruchomienia. Ma to na celu schłodzenie akumulatora
urządzenia rozruchowego.
KROK 4 KROK 4 – Po pomyślnym uruchomieniu silnika samochodu najpierw wyjmij wtyczkę z urządzenia rozruchowego, a następ-
nie odłącz zaciski akumulatora od końcówek biegunów dodatniego i ujemnego.
Wskazówka 1: Wskazówka 1: Przed próbą uruchomienia silnika wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne w samochodzie.
Wskazówka 2: Wskazówka 2: Jeśli silnik nie uruchomi się w ciągu 60 sekund, nie podejmuj następnej próby, odłącz zaciski od końcówek
biegunowych. Odczekaj 60 sekund i powtórz krok 3.
FUNKCJA KOMPRESORA POWIETRZAFUNKCJA KOMPRESORA POWIETRZA
1. Włącz kompresor powietrza i podłącz wąż powietrza do otworu do pompowania kompresora.
2. Podłącz odpowiednią dyszę do węża powietrza.
3. Za pomocą przycisku „M” wybierz żądany tryb (tryb samochodu, motocykla, roweru lub sprzętu sportowego).
4. Naciśnij i przytrzymaj przycisk „M”, aby wybrać jednostkę miary (bar lub psi).
5. Aby przełączać się między bar i psi, Naciśnij i przytrzymaj przycisk „M”.
6. Aby rozpocząć proces pompowania, naciśnij przycisk zasilania (POWER). Po zakończeniu procesu pompowania kompre-
sor powietrza wyłączy się automatycznie.
INSTRUKCJE URUCHAMIANIA SILNIKA ZA POMOCĄ URZĄDZENIA 5
Przyczyna: Przyczyna: Niskie napięcie
Rozwiązanie: Rozwiązanie: Naładuj kompresor
KROK 1 KROK 1 Najpierw włóż zaciski urządzenia rozrucho-
wego do odpowiedniego portu urządzenia rozrucho-
wego. Jeśli zaciski całkowicie włożone, czerwona
lampka na kablu rozrusznika zacznie migać. Oznacza to,
że kompresor powietrza jest rozładowany.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756