Znaleziono w kategoriach:
Lampka biurkowa MEROSS MSL430HK EU

Instrukcja obsługi Lampka biurkowa MEROSS MSL430HK EU

Wróć
Inteligentna lampka Meross MSL430 (HomeKit)
INSTRUKCJA OBSŁUGI
ŚRODKI OSTROŻNOŚCI:
1. Produkt należy trzymać z dala od wody, ognia oraz innych gorących
miejsc.
2. Produkt należy podłączyć do gniazdka w miejscu niedostępnym dla
dzieci.
3. Nie należy samodzielnie demontować, modykować ani naprawiać
tego produktu.
4. Produkt nadaje się wyłącznie do zastosowania wewnątrz pomiesz-
czeń.
5. Produktu nie należy narażać na bezpośrednie działanie promieni
słonecznych.
6. W przypadku pozostawienia produktu nieużywanego przez dłuższy
czas, należy odłączyć go od gniazdka elektrycznego.
INSTRUKCJE DOTYCZĄCE INSTALACJI:
1.Pobierz aplikację Meross.
2. Podłącz kabel zasilający i włącz urządzenie.
Produkt obsługuje wyłącznie sieć 2,4 GHz
3. Skonguruj urządzenie:
System Android - Otwórz aplikację Meross i dotknij + w prawym górnym
rogu. Postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji Meross.
Jeśli chcesz używać Homekit z urządzeniem iOS po konguracji na
Androidzie, wystarczy uruchomić aplikację Apple Home i zeskanować
lub wprowadzić kod wydrukowany na urządzeniu lub w instrukcji
obsługi. Nie jest wymagany reset ani dodatkowa konguracja.
System iOS- należy postępować według poniższej instrukcji:
a) Upewnij się, że Twój iPhone lub iPad łączy się z siecią Wi-Fi 2,4 GHz,
w przeciwnym razie nie będzie można skongurować urządzenia.
b) Zaleca się zaktualizowanie oprogramowania do wersji iOS 14 aby
móc lepiej korzystać z opcji Homekit.
c) Użyj aplikacji Apple Home zamiast aplikacji Meross aby skonguro-
wać urządzenie w następujący sposób: uruchom aplikację Home,
wybierz opcję „dodaj akcesorium lub wybierz opcję „+” w prawym
górnym rogu i postępuj zgodnie z instrukcją. Po kilku minutach urzą-
dzenie powinno być skonfugurowane. Kody QR znajdują się
w instrukcji obsługi oraz na urządzeniu.
Jeżeli zeskanowanie kodu QR nie działą wybierz opcję „ brak kodu QR”
lub „nie ma możliwości zeskanowania kodu a następnie wybierz model
i wprowadź ręcznie kod z etykiety. Po kilku minutach konfuguracja
powinna być możliwa.
Jeżeli chcesz zarządzać Inteligentną Lampką w aplikacji Meross, połącz
się z domową siecią Wi-Fi, następnie uruchom aplikację Meross i dotknij
„+” w prawym górnym rogu co pozwoli na znalezienie urządzenia. Po
dodaniu urządzenia do aplikacji zarządzenie urządzeniem będzie
możliwe, np. aktualizacja oprogramowania lub asystent głosowy
Amazon lub Google.
UWAGA! Jedynym sposobem na skonigurowanie urządzenia Homekit
z systemem iOS jest wybranie aplikacji Home. Jeżeli nie chcesz korzystać
z tej aplikacji, będziesz musiał użyć urządzenia z system Android.
Jeżeli konguracja za pomocą aplikacji Home nie powiodła się może to
wynikać z problemów iOS z pamięcią urządzenia Homekit. W takiej
sytuacji postępuj w następujący sposób:
a) Zresetuj urządzenie i wyłącz aplikację Home a następnie ponów
próbę
b) Zresetuj system iOS i ponów próbę (jest to bardzo istotne)
c) Upewnij się, że system iOS łączy się z domową siecią 2,4GHz i nie
próbuje nazwiązać połączenia z innymi sieciami Wi-Fi w Twoim domu.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756