Znaleziono w kategoriach:
Wentylator OPTIMUM WX-0451

Instrukcja obsługi Wentylator OPTIMUM WX-0451

Wróć
WENTYLATOR CYRKULACYJNY
WC-0301, WC-0351, WC-0401,
WC-0451, WC-0501
INSTRUKCJA OBSŁUGI
GWARANCJA
2
WENTYLATOR CYRKULACYJNY
WC-0301, WC-0351, WC-0401, WC-0451, WC-0501
KARTA GWARANCYJNA
NR..............
Ważna wraz z dowodem zakupu
Sprzęt przeznaczony wyłącznie do użytku domowego
Nazwa sprzętu: WENTYLATOR CYRKULACYJNY
Typ, model: ........................................................................................
Nr fabryczny: .....................................................................................
Data sprzedaży: .................................................................................
Rachunek nr: .....................................................................................
.................................................
pieczątka i podpis sprzedawcy
WC-0301, WC-0351, WC-0401, WC-0451, WC-0501_IM_200_24112022
Expo-service Sp. z o.o.
00-710 Warszawa, Al. Witosa 31, Polska
tel. +48 25 759 1881, fax +48 25 759 1885
AGD@expo-service.com.pl
www.optimum.hoho.pl
Adres do korespondencji:
Expo-service Sp. z o.o.
05-300 Mińsk Mazowiecki
ul. Grobelnego 4
SERWIS ARCONET
ul. Grobelnego 4
05-300 MIŃSK MAZOWIECKI
tel. +48 22 100-59-65, INFOLINIA: 0 801-44-33-22
LISTA PUNKTÓW SERWISOWYCH: www.arconet.pl
3
WARUNKI 24 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady zyczne przedmiotu w okresie 24 miesięcy od daty sprzeda-
ży. W przypadku zakupu towaru na fakturę czas gwarancji wynosi 12 miesięcy. Gwarancja dotyczy wyro-
bów zakupionych w Polsce i jest ważna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Ujawnione w tym okresie
wady będą usuwane bezpłatnie przez zakła dy serwisowe w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty do-
starczenia sprzętu do zakładu serwisowego (na podstawie prawidłowo wypełnionej przez punkt sprzedaży
niniejszej karty gwarancyjnej). W wyjątko wych przypadkach termin ten może być wydłużony – jeżeli na-
prawa wymaga sprowadzenia czę ści od producenta.
2. Reklamujący powinien dostarczyć kompletny sprzęt do punktu przyjęć najlepiej w oryginalnym opako-
waniu fabrycznym lub innym odpowiednim do zabezpieczenia przed uszkodzeniami. Dotyczy to również
wysyłki sprzętu. Jeżeli w pobliżu miejsca zamieszkania nie ma punktu przyjęć, reklamujący może wysłać
pocztą sprzęt do naprawy w centralnym punkcie serwisowym w Mińsku Mazowieckim, na koszt gwaranta.
3. Gwarancja będzie obowiązywała wyłącznie z dowodem zakupu, tj. fakturą lub paragonem
4. W przypadku reklamacji gwarant określi, czy urządzenie zostanie naprawione lub wymienione na nowe
oraz określi czas, w którym zostanie to wykonane.
5. Nabywcy przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy lub zwrot gotówki tylko w przypadku gdy:
• w serwisie stwierdzono wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia
w okresie gwarancji wystąpi konieczność dokonania trzykrotnej naprawy tego samego, istotnego elemen-
tu, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwia jące eksploatację zgodną z przeznaczeniem.
6. W przypadku wymiany sprzętu, okres gwarancji dla sprzętu liczy się od daty jego wymiany.
7. Pojęcie „naprawa” nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi (np. bieżąca konserwacja,
od kamienianie), do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie.
8. Gwarancją nie są objęte:
a) elementy szklane (np. dzbanki, talerze), sznury przyłączeniowe do sieci, wtyki, gniazda, żarówki, noże,
ele menty eksploatacyjne (np. ltry, worki, misy, blendery, noże, tarki, wirówki, pokrywy, uchwyty noża),
b) uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zanie-
chaniem działania przez Użytkownika albo działaniem siły zewnętrznej (przepięcia w sieci, wyładowa-
nia atmosferyczne, przedmioty obce, które dostały się do wnętrza sprzętu, korozja, pył, etc.),
c) uszkodzenia wynikłe wskutek:
• samodzielnych napraw
• przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby trzecie
okoliczności, za które nie odpowiada ani wytwórca ani sprzedawca, a w szczególności na skutek
niewłaści wej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, użytkowania, braku dbałości o sprzęt albo innych
przyczyn leżą cych po stronie użytkownika lub osób trzecich,
d) celowe uszkodzenia sprzętu,
e) czynności konserwacyjne, wymiana części posiadających określoną żywotność (bezpieczniki, żarówki, etc.),
f) czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we
własnym zakresie i na własny koszt np. zainstalowanie, sprawdzenie działania, etc.
9. Samowolne zmiany wpisów w karcie gwarancyjnej powodują utratę gwarancji. Karta gwarancyjna bez
wpisa nej nazwy urządzenia, typu, nr fabrycznego, dołączonego dowodu zakupu, wpisania daty sprzedaży
oraz czy telnej pieczątki sklepu jest nieważna.
10. Sprzęt przeznaczony jest do użytku domowego, w przypadku innego użytkowania okres gwarancji jest skrócony
do 12 miesięcy.
11. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień
kupują cego wynikających z niezgodności towaru z umową.
4
5

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756