Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje PORTAL GAMES
›
Instrukcja Gra planszowa PORTAL GAMES Ironwood
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(12)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra planszowa PORTAL GAMES Ironwood
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Maël Br
unet iJ
ul
i
en Ch
apu
t
2
P
rojek
t g
r
y
Ma
ël Br
unet & Jul
ien Ch
aput
R
ozwój
Fr
igyes Schőberl
W
a
r
ia
nt
Solo
Dávid T
ur
czi & X
avi Bordes
R
oz
wój
wa
r
i
a
nt
u S
olo
Ma
rcel C
wert
etsch
ka
Dodat
kow
e opracowa
nie
Viktor
Pé
ter
Ma
rcel C
wert
etsch
ka
J
ace
Ra
ve
ns
b
urg
Me
na
dżer pro
jektu imenad
żer kre
aty
w
n
y
Fr
igyes Schőberl
Okł
ad
ka ii
l
ustr
acje k
ar
t
Qistina
K
halid
ah
Ilustr
acje plan
s
zy iopracowa
nie
g
ra
ficz
ne
Vill
ő
F
ar
kas
Do
dat
kow
e opra
c
owa
n
ie g
r
a
ficzne
A
lber
t Boch
nert
Redakcj
a instrukcji
Fr
igyes Schőberl
O
pra
cow
a
n
ie g
ra
fic
zne i
n
st
r
u
kc
ji
A
lber
t Boch
nert
K
orek
t
a
Em
ily
Bla
in
M
oduł n
a T
abl
etop S
imulat
o
r
Robin Hegedűs
T
WÓRC
Y
Beta-
testerz
y
Rék
a Major
, J
ace R
avensbur
g, Robi
n H
egedű
s, Guppy J
ones, Hendr
i Ad
ri
aens
, Sebast
ia
n Putz
e, Ian Mc
A
lpin,
Rya
n Bea
ll
, Fra
nçois-Michel Brière, Noa
h Bra
ke, Neta
nel Esma
n, E
mi
le d
e Ma
at
, Gea
r T
oh, H
ar
ri
son H
ug
hes,
Col
in Tr
ace
y
, C
hr
istopher Gudde, Sai
f
ul I
ma
an
, A
hm
ad A
r
if A
i
ma
n bin A
hm
ad Fauz
i, A
shten Saw
, S
ean Y
en,
A
ni
ssa A
lexa
nder
, M
att
hew Justice, Ha
uke R
ekl
ies, F
ederico P
icci
ri
ll
i, Tamo Fey
, Morgan D
ea
l
e, Sidd (
ooba),
W
eroni
ka W
ojta
la
, Had
r
ien d
e Vi
ron, Da
niela A
r
an
go
Spec
jal
ne podz
iękowa
nia z
a pom
oc w
prz
ygotowa
niu polsk
iej edycji
k
ierujemy do: Elżbiety W
iśn
iewsk
iej iMar
cin
a Kupca
.
We
r
s
j
a
p
o
l
s
k
a
Zespół Port
al Games
T
ł
umac
z
eni
e
A
gn
ieszk
a Maz
ur iDa
mi
an M
az
ur
Ze
skan
uj ko
d QR do
przewodnik
a o
rganiza
cji
kom
pon
ent
ów w pu
d
ełk
u.
Sk
ład
Mateus
z Ko
pacz
Redakcj
a
Mar
cin Zalewski
T
a gra jest produktem wysokiej jakości. Została skompleto
wana z
wielką starannością. J
eśli jednak wT
woim eg-
zemplarzu zdarzyły się jakieś braki, serdecznie za nie przepraszamy
. Prosimy
, poinformuj o
nich nasz Dział Obsługi
Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego na nasz
ej stronie: portalgames.pl/pl/reklamacje/
Wspieramy każdą naszą grę – także po jej wydaniu. Choć nasi r
edaktorzy i
współpracownicy pieczołowicie
sprawdzają i
szlifują materiały z
gr
y
, czasem – nieraz po miesiącach czy wręcz latach od premiery – pojawia
się konieczność wprowadzenia drobny
ch korekt, zmian czy ulepszeń. Zobo
wiązujemy się wprowadzać do
instrukcji niezbędne zmiany
, bazując na opiniach społeczności graczy idoświadczeniu autor
ów
. Aktualną
instrukcję, acz
ęsto także dodatkowe materiały (np
. minirozszerzenia, F
AQ), znajdziesz na naszej stronie
internetowej: https://sklep
.portalgames.pl/ironwood
PORT
AL GAMES Sp. z o.o.
ul. H. Sienkiewicza
13
44-190 Knuró
w
W
szystkie praw
a zastrzeżone.
3
Sp
is T
reści
3
Inf
ormacj
e o
gó
lne
4
K
ompone
nty
4
Pr
zygo
towa
nie d
o r
o
zg
ry
wk
i
6
K
ar
ty A
kcji
8
K
ar
t
y Podst
aw
owe
8
K
a
r
t
y Spec
ja
l
ne
9
Czasowe ka
r
ty Spec
ja
lne
9
P
rzebi
eg Ru
ndy
9
Kol
ejność T
ur
y
9
I.
F
a
za Pr
zygo
towa
n
ia
9
II.
F
a
za A
kcji
1
0
III.
F
a
za Końca Rundy
11
J
ed
no
st
ki Fr
akc
j
i
11
W
o
j
o
wnik
11
G
olem
1
1
Wier
t
ło
1
1
Dr
u
ż
yn
a
11
Mapa iPo
r
usza
nie si
ę
12
Lo
kacje
12
Podst
aw
y P
or
usza
nia się
13
Ruch jed
nostek
1
4
Wa
l
k
a
1
6
Rozpat
r
y
wa
n
i
e W
a
l
ki
1
6
Odw
rót
1
7
At
a
ko
wa
n
i
e F
er
r
u
m
1
7
Zn
i
szc
zen
ie W
ier
t
ł
a
17
Droga d
o zw
ycięstw
a Pancernego
K
l
a
nu
19
F
und
a
men
t
y
19
Ku
źn
i
a
19
Droga d
o zw
ycięstw
a P
lemienia
P
u
szcz
y
20
K
ar
t
y P
rzepow
i
ed
ni
20
To
t
e
m
y
2
1
T
r
y
b S
olo -
Pr
zeci
wko Że
la
zo
botowi
22
P
rzygotowa
nie do rozg
r
y
wki
22
W
a
r
u
n
ki z
w
ycięst
wa
22
Pods
umow
an
ie Ru
ndy
24
Słowa k
luczow
e ik
luc
zowe pojęcia
25
Z
w
iększa
nie poziom
u tr
ud
ności
27
T
r
y
b S
olo -
Pr
zeci
wko Lasobotowi
28
P
rzygotowa
nie do rozg
r
y
wki
28
W
a
r
u
n
ki z
w
ycięst
wa
28
Pod
su
mowa
n
ie Ru
ndy
30
Słowa k
luczow
e ik
luc
zowe pojęcia
31
Z
w
iększa
nie poziom
u tr
ud
ności
34
W
a
r
i
a
nt
upro
szc
zony
3
4
Słow
a k
luczowe
35
I
kony
36
SPIS TR
EŚC
I
A
la
r
m
1
.
ij
e
s
t
m
o
ż
l
i
w
e
:
-
n
a
.
Z
u
ż
y
j
w
i
e
r
z
c
h
n
i
ą
k
a
r
t
ę
z
r
ę
k
i
B
o
t
a
.
O
d
w
r
ó
ć
t
ę
k
a
r
t
ę
.
2
.
-
)
:
Z
u
ż
y
j
w
i
e
r
z
c
h
n
i
ą
k
a
r
t
ę
z
r
ę
k
i
B
o
t
a
.
W
y
r
u
-
s
z
a
w
P
ośc
i
g
,
n
a
s
t
ę
p
n
i
e
a
t
a
k
u
j
e
(
j
e
ś
l
i
t
o
m
o
ż
l
i
w
e
)
.
O
d
w
r
ó
ć
t
ę
k
a
r
t
ę
.
3
.
-
.
J
e
ś
l
i
s
i
ę
p
o
w
i
e
d
z
i
e
,
.
Z
u
ż
y
j
w
i
e
r
z
c
h
n
i
ą
k
a
r
t
ę
z
r
ę
k
i
B
o
t
a
.
O
d
w
r
ó
ć
t
ę
k
a
r
t
ę
.
4.
Wi
n
n
y
m
w
y
p
a
d
k
u
:
Z
u
ż
y
j
w
i
e
r
z
c
h
-
n
i
ą
k
a
r
t
ę
z
r
ę
k
i
B
o
t
a
.
R
o
z
p
a
t
r
z
i
k
o
n
y
n
a
z
u
ż
y
t
e
j
k
a
r
c
i
e
.
P
r
z
e
b
i
e
g
T
u
r
y
Ż
e
l
a
z
o
b
o
t
a
A
la
r
m
1
.
ij
e
s
t
m
o
ż
l
i
w
e
:
-
n
a
.
Z
u
ż
y
j
w
i
e
r
z
c
h
n
i
ą
k
a
r
t
ę
z
r
ę
k
i
B
o
t
a
.
O
d
w
r
ó
ć
t
ę
k
a
r
t
ę
.
2
.
-
)
:
Z
u
ż
y
j
w
i
e
r
z
c
h
n
i
ą
k
a
r
t
ę
z
r
ę
k
i
B
o
t
a
.
W
y
r
u
-
s
z
a
w
P
ośc
i
g
,
n
a
s
t
ę
p
n
i
e
a
t
a
k
u
j
e
(
j
e
ś
l
i
t
o
m
o
ż
l
i
w
e
)
.
O
d
w
r
ó
ć
t
ę
k
a
r
t
ę
.
3
.
-
.
J
e
ś
l
i
s
i
ę
p
o
w
i
e
d
z
i
e
,
.
Z
u
ż
y
j
w
i
e
r
z
c
h
n
i
ą
k
a
r
t
ę
z
r
ę
k
i
B
o
t
a
.
O
d
w
r
ó
ć
t
ę
k
a
r
t
ę
.
4.
Wi
n
n
y
m
w
y
p
a
d
k
u
:
Z
u
ż
y
j
w
i
e
r
z
c
h
-
n
i
ą
k
a
r
t
ę
z
r
ę
k
i
B
o
t
a
.
R
o
z
p
a
t
r
z
i
k
o
n
y
n
a
z
u
ż
y
t
e
j
k
a
r
c
i
e
.
P
r
z
e
b
i
e
g
T
u
r
y
Ż
e
l
a
z
o
b
o
t
a
P
L
UMB
AR
UM
LITHIMAR
A
URIA
CHR
O
MIA
GALLIM
O
R
AR
GENTIMAR
ZIN
CUR
P
ALLAD
IM
O
R
CUP
R
UMIS
CO
B
AL
TIS
P
L
UMB
AR
UM
LITHIMAR
A
URIA
CHR
O
MIA
GALLIM
O
R
AR
GENTIMAR
ZIN
CUR
P
ALLAD
IM
O
R
CUP
R
UMIS
CO
B
AL
TIS
4
Odw
iecz
ny konfl
i
k
t o
kr
ai
nę I
ronwood t
ocz
y się m
ięd
zy
dw
iema f
r
akc
ja
m
i: w
y
tr
zy
m
a
ł
y
m iprac
owit
y
m Pa
ncer
-
ny
m K
la
nem, o
sad
n
ik
a
mi z
ż
ela
znych gór
; ora
z dz
i
ki
m
Plem
ieniem P
u
szczy
, sz
ybk
im
i i
śm
ierc
ionośny
m
i cie
-
n
ia
mi l
a
sów
. O
bie fr
a
kcje w
a
lczą o
os
ta
tecz
ną kont
rolę
na
d ziem
i
ą ije
j najw
ię
ksz
ym s
ka
rbem
: K
r
ysz
ta
ł
am
i L
a
-
r
imor
. Tajem
nicz
e K
r
yszt
a
ł
y id
rzem
i
ąc
a wnich og
r
om
-
na en
erg
ia zn
ajdują s
ię za
rów
no wew
n
ąt
rz kolosa
l
nych
gór
, ja
k iwgęs
ty
ch la
sac
h.
Pa
ncer
ny K
la
n pr
ac
uje na
d w
ydoby
wa
n
iem esenc
ji K
r
ysz
-
t
a
łów i
prz
etw
a
rza
n
iem ich energ
i
i w
celu n
apęd
za
n
ia
swoic
h ma
szy
n i
w
y
na
l
az
ków
. Jeś
li s
ię im pow
ied
zie, ic
h
g
iga
nt
yczne k
u
źn
ie za
leją z
iemię n
iekończ
ąc
y
mi s
ię a
r
-
m
ia
m
i iost
atecz
n
ie zdomi
nują Ir
onwood
.
Plem
ię P
uszcz
y st
a
ra się w
ykor
zy
st
ać s
ur
ową m
ag
icz
ną
moc K
r
ysz
ta
ł
ów
, a
by od
k
r
yć i
od
z
ysk
ać t
rz
y st
ar
oż
y
tne
tot
emy zt
ajnych m
iejsc r
y
t
ua
łow u
k
r
y
t
ych wgóra
ch
. Po
ich od
z
yska
n
iu, po
ł
ączon
a moc tot
emów prz
y
wo
ła St
ra
ż
-
n
ik
a
, st
ar
oż
y
tnego obr
ońcę la
sów
, a
by ra
z na z
awsze
zn
isz
czyć P
anc
erny K
l
a
n.
Ta
k czy i
na
czej, o
dwie
czny kon
fli
k
t w
końc
u dobiega
końca
.
Ir
onwood to w
y
soce a
sy
met
r
yczn
a
, ka
rc
ia
na g
ra d
l
a 1
-
2
g
ra
czy
. W
ka
żde
j r
und
zie t
y i
t
wój pr
zeciw
n
i
k na pr
ze
-
m
ia
n za
g
r
y
wac
ie wsu
m
ie po 3 ka
r
t
y swoich f
r
a
kcji, a
by
skorz
ys
ta
ć z
ich efek
tów
. Efek
t
y te obejmuj
ą pozyc
jono
-
wa
n
ie Dr
u
ż
yn
, in
ic
jowa
n
ie wa
l
ki
, w
ydoby
wa
n
ie kr
ysz
-
ta
łów
, na
dawa
nie t
ymcza
sow
ych efektów pa
sy
w
nych
i
n
ie t
yl
ko. Gdy dojd
zie do wa
l
k
i, b
ędz
iesz u
ży
w
ać t
ych
sa
mych k
ar
t kor
zys
ta
jąc z
ich w
ar
t
ości b
ojow
ych
, jed
-
nocze
śn
ie st
ar
ają
c się u
zys
ka
ć prem
ie bojowe, za
daw
ać
ra
ny i
m
in
i
ma
l
iz
owa
ć st
rat
y ora
z z
wię
ksza
ć wa
r
to
ść
Dom
in
ac
ji swoje
j Dr
u
ż
yny
, ab
y w
ygr
ać w
a
l
kę.
Ja
ko dowódca Pa
ncer
nego K
l
a
nu, t
woim g
łów
ny
m celem
jest p
oło
żen
ie fu
nd
ament
ów ku
ź
ni w
zew
nę
tr
znych
góra
ch, a
po zebr
an
iu w
ys
ta
rcz
ają
cej lic
zby kr
ysz
t
a
łów
,
zbudow
an
ie k
uź
n
i na ow
ych f
u
nd
ament
ac
h. Ja
ko wód
z
Plem
ieni
a P
uszcz
y
, t
woi
m zad
an
iem jes
t zloka
l
i
zowa
n
ie
st
a
roż
y
tnyc
h totemó
w swojego ludu z
a pomocą k
a
rt
P
rzep
ow
iedn
i, o
czysz
czen
ie dr
ogi do n
ich popr
zez po
-
kona
n
ie Pa
ncer
nego K
la
nu, a
na kon
iec za
bezpiec
zen
ie
ich w
zew
nęt
rz
nych la
sa
ch, p
oza za
sięg
iem K
l
anu
. Gdy
zdobę
dz
iesz tr
zeci t
otem ja
ko wód
z lub zbuduj
esz tr
zeci
ą
k
uź
n
ię ja
ko dowódca
, n
aty
chm
i
as
t odno
sisz z
w
ycię
st
wo.
K
ompone
nt
y w
sp
ól
ne
K
ompone
nt
y do
tr
y
bu
Solo
Plansza
G
łówna
1 kar
ta P
rz
ebie
gu
Tur
y Żelazobota
1 Skr
ót za
sad Bot
a
20 krysz
tałó
w
20
zn
aczni
ków
I
N
F
OR
M
A
C
J
E
O
G
ÓL
N
E
KOM
P
ON
E
N
T
Y
1 Mag
ic
zn
a kość
P
K0
1
2
1
0
Ro
z
p
a
tr
z
1
:
Zw
e
r
b
o
w
a
ć
.
Na
s
t
ę
p
n
i
e
Po
r
u
s
z
.
Wy
d
a
j
,
a
b
y
Zb
u
do
w
a
ć
.
Z
a
a
t
a
k
u
j
.
Wt
e
j
W
a
l
c
e
.
Po
s
i
ł
k
i
P
K0
1
2
1
0
Ro
z
p
a
tr
z
1
:
Zw
e
r
b
o
w
a
ć
.
Na
s
t
ę
p
n
i
e
Po
r
u
s
z
.
Wy
d
a
j
,
a
b
y
Zb
u
do
w
a
ć
.
Z
a
a
t
a
k
u
j
.
Wt
e
j
W
a
l
c
e
.
Po
s
i
ł
k
i
Przepo
wiednie
PP
0
1
1
2
0
D
o
b
ie
r
z
1
.
Ro
z
p
a
tr
z
1
:
D
o
b
ie
r
z
.
O
d
k
ryj
.
Przepo
wiednie
PP
0
1
1
2
0
D
o
b
ie
r
z
1
.
Ro
z
p
a
tr
z
1
:
D
o
b
ie
r
z
.
O
d
k
ryj
.
P
K0
2
2
0
1
Po
d
b
ój
D
o
b
i
e
r
z
1
.
Ro
z
p
a
tr
z
1
a
l
b
o
Wy
d
a
j
,
a
b
y
Ro
z
p
a
tr
z
y
ć
2
:
Po
r
u
s
z
1
.
Z
a
a
t
a
k
uj
.
P
K0
2
2
0
1
Po
d
b
ój
D
o
b
i
e
r
z
1
.
Ro
z
p
a
tr
z
1
a
l
b
o
Wy
d
a
j
,
a
b
y
Ro
z
p
a
tr
z
y
ć
2
:
Po
r
u
s
z
1
.
Z
a
a
t
a
k
uj
.
PP
0
2
S
zybki
cios
P
or
u
s
z
.
Z
aa
t
ak
u
j
.
W
y
g
r
a
n
a
:
Z
y
s
k
a
j
1
.
PP
0
2
S
zybki
cios
P
or
u
s
z
.
Z
aa
t
ak
u
j
.
W
y
g
r
a
n
a
:
Z
y
s
k
a
j
1
.
P
K0
3
0
1
1
Ro
z
p
a
tr
z
2
:
Po
r
u
s
z
1
.
.
n
a
z
e
w
n
ę
t
r
z
n
e
j
,
k
t
ór
ą
k
on
t
r
ol
u
j
e
s
z
.
R
o
z
s
z
er
z
en
i
e
P
K0
3
0
1
1
Ro
z
p
a
tr
z
2
:
Po
r
u
s
z
1
.
.
n
a
z
e
w
n
ę
t
r
z
n
e
j
,
k
t
ór
ą
k
on
t
r
ol
u
j
e
s
z
.
R
o
z
s
z
er
z
en
i
e
PP
0
3
S
plądr
o
w
anie
Ro
z
p
a
tr
z
1
a
l
b
o
Wy
d
a
j
2
,
a
b
y
2
:
Po
r
u
s
z
.
Z
aa
t
ak
u
j
Fe
r
r
u
m
.
po
ł
o
wę
(
za
o
k
r
ą
g
l
a
ją
c
wg
ór
ę
)
.
PP
0
3
S
plądr
o
w
anie
Ro
z
p
a
tr
z
1
a
l
b
o
Wy
d
a
j
2
,
a
b
y
2
:
Po
r
u
s
z
.
Z
aa
t
ak
u
j
Fe
r
r
u
m
.
po
ł
o
wę
(
za
o
k
r
ą
g
l
a
ją
c
wg
ór
ę
)
.
P
AN
CERNY
KLAN
TO
R
WIER
TŁA
1.
2.
3.
ST
AR
T
Z
y
skaj
.
Dobierz
.
.
F
AZA
AK
CJI
Zagr
anie
3
kart,
naprzemiennie
po
1.
Zagryw
asz
drugi.
.
8
(
płacąc
.
1
P
AN
CERNY
KLAN
TO
R
WIER
TŁA
1.
2.
3.
ST
AR
T
Z
y
skaj
.
Dobierz
.
.
F
AZA
AK
CJI
Zagr
anie
3
kart,
naprzemiennie
po
1.
Zagryw
asz
drugi.
.
8
(
płacąc
.
1
P
LEMIĘ
PU
SZCZY
1
1.
2.
3.
Z
y
skaj
.
Dobierz
.
.
F
AZA
AK
CJI
Zagr
anie
3
kart,
naprzemiennie
po
1.
Zaczynasz.
.
8
(
)
na
r
ęce.
.
płacąc
2
.
P
LEMIĘ
PU
SZCZY
1
1.
2.
3.
Z
y
skaj
.
Dobierz
.
.
F
AZA
AK
CJI
Zagr
anie
3
kart,
naprzemiennie
po
1.
Zaczynasz.
.
8
(
)
na
r
ęce.
.
płacąc
2
.
+
+
PP
0
5
Po
r
u
s
z
4
.
.
n
i
e
mo
ż
e
s
i
ę
Po
r
u
s
z
a
ć
wt
e
j
T
u
r
ze
.
3
0
2
Osłona
baldachimu
PP
0
5
Po
r
u
s
z
4
.
.
n
i
e
mo
ż
e
s
i
ę
Po
r
u
s
z
a
ć
wt
e
j
T
u
r
ze
.
3
0
2
Osłona
baldachimu
W
W
18
M
ove
.
A
t
t
a
ck
.
T
h
i
s
C
o
m
b
a
t
:
I
f
t
h
e
a
t
t
a
c
k
i
n
g
h
a
s
f
e
w
e
r
:
,
+1
,
.
3
0
2
B
attle
Cry
W
W
18
M
ove
.
A
t
t
a
ck
.
T
h
i
s
C
o
m
b
a
t
:
I
f
t
h
e
a
t
t
a
c
k
i
n
g
h
a
s
f
e
w
e
r
:
,
+1
,
.
3
0
2
B
attle
Cry
PP
3
8
Wy
d
a
j
,
a
b
y
D
ob
r
a
ć
2
,
n
a
s
t
ę
p
n
i
e
S
p
a
l
.
Po
r
u
s
z
1
i3
.
2
2
1
S
zepty
pr
ada
wn
y
ch
PP
3
8
Wy
d
a
j
,
a
b
y
D
ob
r
a
ć
2
,
n
a
s
t
ę
p
n
i
e
S
p
a
l
.
Po
r
u
s
z
1
i3
.
2
2
1
S
zepty
pr
ada
wn
y
ch
PP
3
0
Wy
d
a
j
,
a
b
y
i
Zw
e
r
b
o
w
a
ć
1
w
t
e
j
s
a
m
e
j
.
0
0
3
K
on
tr
ola
m
y
śli
PP
3
0
Wy
d
a
j
,
a
b
y
i
Zw
e
r
b
o
w
a
ć
1
w
t
e
j
s
a
m
e
j
.
0
0
3
K
on
tr
ola
m
y
śli
PP
1
7
Zw
e
r
b
o
w
a
ć
w
1
s
ą
s
i
a
d
u
j
ą
c
y
m
z
u
j
aw
n
ion
ą
.
4
1
0
W
ezw
anie
zgóry
PP
1
7
Zw
e
r
b
o
w
a
ć
w
1
s
ą
s
i
a
d
u
j
ą
c
y
m
z
u
j
aw
n
ion
ą
.
4
1
0
W
ezw
anie
zgóry
PP
1
4
Us
u
ń
zn
i
e
j
1
.
1
1
2
W
ybuch
duszy
PP
1
4
Us
u
ń
zn
i
e
j
1
.
1
1
2
W
ybuch
duszy
PK
2
1
Wy
d
a
j
,
a
b
y
Ro
z
p
a
tr
z
y
ć
1
:
Z
a
a
t
a
k
u
j
.
Wt
e
j
W
a
l
c
e
.
Us
u
ń
2
zd
o
w
ol
n
e
g
o
.
1
1
2
D
zia
ł
a
w
u
l
k
a
n
i
c
zn
e
PK
2
1
Wy
d
a
j
,
a
b
y
Ro
z
p
a
tr
z
y
ć
1
:
Z
a
a
t
a
k
u
j
.
Wt
e
j
W
a
l
c
e
.
Us
u
ń
2
zd
o
w
ol
n
e
g
o
.
1
1
2
D
zia
ł
a
w
u
l
k
a
n
i
c
zn
e
P
K
19
Us
u
ń
i
Zw
e
r
b
u
j
1
wt
e
j
.
P
or
u
s
z
.
0
0
3
P
r
o
w
i
z
or
y
c
z
n
y
g
ol
e
m
P
K
19
Us
u
ń
i
Zw
e
r
b
u
j
1
wt
e
j
.
P
or
u
s
z
.
0
0
3
P
r
o
w
i
z
or
y
c
z
n
y
g
ol
e
m
PK
3
1
(
w
l
i
c
z
a
j
ą
c
w
s
z
y
s
t
k
i
e
i
Z
aa
t
ak
o
w
a
n
i
a
,
k
t
ór
ą
w
y
b
i
e
r
z
e
s
z
.
w
y
g
r
y
w
a
r
e
m
i
s
y
w
.
3
0
2
Z
w
o
d
n
i
c
z
a
p
r
z
y
nę
t
a
PK
3
1
(
w
l
i
c
z
a
j
ą
c
w
s
z
y
s
t
k
i
e
i
Z
aa
t
ak
o
w
a
n
i
a
,
k
t
ór
ą
w
y
b
i
e
r
z
e
s
z
.
w
y
g
r
y
w
a
r
e
m
i
s
y
w
.
3
0
2
Z
w
o
d
n
i
c
z
a
p
r
z
y
nę
t
a
PK
3
7
4
1
0
Wy
d
a
j
Zw
e
r
b
o
w
a
ć
1
.
Wy
d
a
j
w
i
n
n
e
j
.
R
oz
m
i
e
s
z
c
z
a
n
i
e
g
o
l
e
m
ó
w
PK
3
7
4
1
0
Wy
d
a
j
Zw
e
r
b
o
w
a
ć
1
.
Wy
d
a
j
w
i
n
n
e
j
.
R
oz
m
i
e
s
z
c
z
a
n
i
e
g
o
l
e
m
ó
w
P
K0
5
Po
r
u
s
z
2
.
.
D
o
b
ie
r
z
.
3
0
2
M
o
b
i
li
z
a
cj
a
P
K0
5
Po
r
u
s
z
2
.
.
D
o
b
ie
r
z
.
3
0
2
M
o
b
i
li
z
a
cj
a
PK
1
4
Wy
d
a
j
Zw
e
r
b
o
w
a
ć
.
Po
r
u
s
z
2
.
4
1
0
D
a
r
m
i
s
t
r
z
a
k
u
ź
n
i
PK
1
4
Wy
d
a
j
Zw
e
r
b
o
w
a
ć
.
Po
r
u
s
z
2
.
4
1
0
D
a
r
m
i
s
t
r
z
a
k
u
ź
n
i
5
Liczb
a komponentów jes
t ogr
a
niczon
a
. J
eś
li ja
k
iś efek
t m
a spowo
dowa
ć otr
zy
ma
n
ie lub u
miesz
czen
ie wg
rze jed
nego
zn
ich, gdy jes
t on w
yczer
pa
ny
, p
o prost
u zi
g
nor
uj ten efek
t.
Komp
onenty
Pa
nce
r
nego
K
l
a
nu
K
ompone
nt
y Plem
ie
n
ia
P
u
sz
cz
y
1 pl
ansz
a Gra
cza
1 pl
ansz
a Gra
cza
3 kart
y P
odst
awowe
3 kart
y P
odst
awowe
35 kar
t Spec
jalnych
35 kar
t Spec
jalnych
1
0 kart Przepowiedn
i
20 meta
lo
wych
znaczników
W
ojo
wni
kó
w
P
anc
erneg
o Kla
nu
20 drewni
anych
znaczników
W
ojo
wni
kó
w
P
lemie
nia Pus
zcz
y
5 drew
nianych
znaczników
Tot
e
m
ó
w
.
1 m
eta
lo
wy
zna
cznik
Wiertła
3 m
eta
lo
we
znaczniki
Gol
em
ów
5 met
alo
wych
znaczników
Kuźn
i
Pomiń
NOWOŚCI
Apple MacBook Pro 2025
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
APPLE MacBook Pro 2025
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Czajnik na gaz
Zgrzewarka próżniowa
Garnki
Mop elektryczny
Termometr elektroniczny
Pistolet do masażu
Masażer do stóp
Myjka do okien
Maszynka do makaronu
Myjka parowa
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Ranking odkurzaczy pionowych
Ranking smartwatchy damskich
Ranking parownic do ubrań
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Ranking gier planszowych
Ranking robotów sprzątających
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Black Weeks
Fotele i biurka Mad Dog
Zabawki
Pomysł na prezent
Sprzęty fitness
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking LEGO do 50 zł [TOP10]
Ranking saturatorów do wody gazowanej [TOP10]
Ranking laptopów gamingowych do 5000 zł [TOP10]
Ranking słuchawek gamingowych [TOP10]
Ranking telefonów do 1500 zł [TOP10]
Ranking zmywarek do zabudowy 60 cm [TOP10]
Ranking trenażerów rowerowych [TOP10]
Wyścig technologiczny trwa w najlepsze. Superkomputery NVIDIA posłużą nauce i bezpieczeństwu
Ranking suchych karm dla psa [TOP10]
Ranking lodówek do 1000 zł [TOP10]
Jak zrobić fotoreportaż?
Ranking zgrzewarek próżniowych [TOP10]
Ranking pił stołowych [TOP10]
Ranking kaw ziarnistych 100% arabica [TOP10]
Ranking monitorów oddechu [TOP10]
Sprawdź więcej poradników