Znaleziono w kategoriach:
Mysz RAMPAGE Vortex M1 Czarny

Instrukcja obsługi Mysz RAMPAGE Vortex M1 Czarny

Wróć
MODEL: VORTEX M1
Specykacja techniczna:
- Sensor: 3212
- Rozdzielczć sensora: 1200-1600-2400-3200-4800 DPI
-Szybkć raportowania: 30 IPS
-Akceleracja 10G
-Ilość przycisków: 7
-Wytrzymałość lewego i prawego przycisku: 3 Miliony kliknięć
-Podświetlenie: RGB (14 wariantów)
-Top z ABS
-Materiał wykonania kabla: plastik
Czas działania: 90 godzin
Wymiary: 125x71x42 MM
Waga: 95G +/- 10G
Czas ładowania: 1 godzina
Port ładowania: USB-C
Kompatybilny z Windows 2000/XP/VISTA/7/8/10/11/ MACOS
UWAGI DLA UŻYTKOWNIKA
1-) W okresie gwarancyjnym należy zachować oryginalne opakowanie
produktu i fakturę zakupu.
2-) Nie zgub, nie rozdzieraj, nie usuwaj ani nie zarysuj etykiet i kodu
kreskowego S/N na produkcie. Produkty, których numeru seryjnego nie
można odczyt, NIE OBJĘTE są GWARANCJĄ.
3-) Nie upuszczaj produktu, nie uderzaj go, nie dopuszczaj do kontaktu z
wodą; Nie kładź na nim ciężkich przedmiotów; trzymaj się z daleka; wilgoć,
kurz itp. Chronić przed środowiskiem. Produkty uszkodzone zycznie oraz
awarie powstałe w zakurzonym, wilgotnym i gorącym środowisku, w którym
urządzenie działa, nie są objęte gwarancją.
4-) Niniejsza karta gwarancyjna obowiązuje wyłącznie dla modelu produktu
na niej zapisanego.
5-) Wadliwe działanie spowodowane zmianami napięcia, instalacją
elektryczną lub uziemieniem NIE OBJĘTE JEST GWARANCJĄ.
6-) Fizyczna interwencja w produkt przez osoby lub instytucje inne niż
autoryzowany personel serwisu spowoduje utratę gwarancji na produkt.
7-) Jeśli wystąpi problem z produktem, możesz wysłać go do naszego
serwisu technicznego za pośrednictwem sprzedawcy, u którego zakupiłeś.
Pomoc techniczna dotycząca uszkodzeń
Fizyczna interwencja przy produkcie objętym gwarancją, w jakimkolwiek
centrum obsługi technicznej innym niż autoryzowany serwis lub
samodzielnie, spowoduje wygaśnięcie gwarancji produktu.
W przypadku wystąpienia jednego lub wszystkich poniższych warunków
należy zwrócić się o pomoc do naszego autoryzowanego serwisu
technicznego. Najpierw jednak odłącz produkt od kabli zasilających i
połączeniowych.
1- W przypadku rozlania płynu lub utknięcia jakiegoś przedmiotu w
środku należy
2- Po wystawieniu na działanie wody,
3- Gdy urządzenie nie działa pomimo przestrzegania instrukcji obsługi
lub gdy nastąpi nieoczekiwana zmiana w jego działaniu,
4- Jeśli produkt upadł lub został uszkodzony
Przykłady błędów użytkowania
1. Błędy spowodowane niestosowaniem produktu zgodnie z instrukcją
obsługi.
2. Produkt może spowodować zwarcie, jeśli będzie używany w gorącym i
bardzo wilgotnym środowisku.
3. Użycie dodatkowych kabli połączeniowych innych niż kable
przyłączeniowe dostarczone przez producenta w opakowaniu produktu.
4. Ingerencje lub dodanie lub usunięcie części przez użytkownika lub
nieautoryzowane serwisy.
5. Uszkodzenia takie jak zewnętrzne uderzenia zyczne i uszkodzenia
urządzeń.
6. Zniszczenie lub usunięcie numeru seryjnego urządzenia.
7. Awarie spowodowane niestosowaniem oryginalnych części zamiennych
lub materiałów eksploatacyjnych.
8. Szkody spowodowane klęskami żywiołowymi takimi jak pożar, uderzenie
pioruna, powódź, powódź, trzęsienie ziemi.
Sytuacje wymagające okresowej konserwacji
Produkt nie wymaga konserwacji pod warunkiem zachowania warunków
określonych w instrukcji obsługi. Osoba upoważniona może skontaktow
się z produktem tylko wtedy, gdy działa nieprawidłowo lub nie działa wcale.
Zasady, których należy przestrzegać podczas konserwacji, naprawy i
użytkowania
1- Użyj osłony, aby zapobiec zapyleniu w zapylonym otoczeniu.
2- Nie odkręcaj śrub na spodzie.
3- Nie naciskaj mocno klawiszy
4- Nie rozlewaj na nią płynnych produktów.
5- Nie zostawiaj na nim ciężkich przedmiotów.
Rzeczy, które należy wziąć pod uwagę podczas transportu
Ostrożnie wyjmij urządzenie z opakowania i zachowaj w nim wszystkie
akcesoria, aby zapobiec zgubieniu. Sprawdź urządzenie pod kątem
ewentualnych uszkodzeń w transporcie. Jeśli Twoje urządzenie jest
uszkodzone i nie działa, natychmiast powiadom punkt zakupu. Jeśli
urządzenie zostało wysłane bezpośrednio do Ciebie , bez opóźnienia
Poinformuj rmę wysyłającą. Tylko kupujący (klient lub rma, która zakupiła
urządzenie) może ubiegać się o odszkodowanie za szkody powstałe w
transporcie.
Zachowaj oryginalne pudełko i materiały opakowaniowe na wypadek
przyszłego transportu urządzenia.
1- Chronić go przed ogniem i uderzeniami, nie wystawiać na działanie
wilgoci i wilgoci.
2- Trzymać z dala od wysokich temperatur
3- Produkt należy transportować w oryginalnym pudełku lub w
ochronnych materiałach piankowych.
Instrukcje bezpieczeństwa
Przeczytaj instrukcję:Przed przystąpieniem do obsługi produktu należy
zapoznać się ze wszystkimi ostrzeżeniami dotyczącymi bezpieczeństwa i
instrukcją obsługi.
Czyszczenie:Przed czyszczeniem produkt należy odłączyć od komputera.
Nie stosować środków czyszczących w płynie. Do czyszczenia używać
wilgotnej szmatki.
Umieszczenie:Nie kładź produktów na innym przedmiocie lub na
niestabilnym stole. Produkt może spaść lub ulec uszkodzeniu.
Ciecz i wilgoć:Nie używaj produktu w pobliżu wody.
Ciepło:Nie wystawiać na bezpośrednie działanie promieni słonecznych
Wejście obiektu i cieczy:Nie wkładać żadnych przedmiotów do produktu.
Nie rozlewać płynu na produkt.
Praca:Nie próbuj naprawiać produktu poprzez otwieranie jego pokryw.
Poczekaj na interwencję autoryzowanego serwisu.
Wymiana cści:Wymiany cści dokonują autoryzowane serwisy. Części
wymieniane przez Ciebie mogą spowodować uszkodzenie produktu.
:
WARUNKI GWARANCJI
1)Okres gwarancji rozpoczyna się od daty dostawy towaru i wynosi …2….lat.
2) Cały produkt, łącznie ze wszystkimi jego częściami, objęty jest gwarancją.
3) W przypadku uznania, że towar ma wa, Konsumentowi przysługuje:
a- odstąpienie od umowy,
b- Żądania zniżki od ceny sprzedaży,
c- Zażądanie bezpłatnej naprawy,
ç- Żądania wymiany rzeczy sprzedanej na wolną od wad,
może skorzystać z jednego ze swoich praw.
4) Jeżeli Konsument spośród tych uprawnień wybierze prawo do bezpłatnej
naprawy, Sprzedawca; jest zobowiązany dokonać naprawy towaru lub zlecić
jego naprawę, nie pobierając żadnych opłat pod jakąkolwiek inną nazwą, np.
kosztami robocizny, kosztem wymienionych cści lub jakąkolwiek inną
nazwą. Konsument może skorzystać z prawa do bezpłatnej naprawy także
wobec producenta lub importera. Sprzedawca, producent i importer ponoszą
solidarną odpowiedzialność za skorzystanie przez konsumenta z tego prawa.
5) Jeżeli Konsument skorzysta z prawa do bezpłatnej naprawy towaru;
- Ponowna awaria w okresie gwarancyjnym,
- Przekroczenie maksymalnego czasu potrzebnego na naprawę,
- W przypadku, gdy na podstawie raportu autoryzowanej stacji obsługi,
dealera, producenta lub importera zostanie stwierdzone, że naprawa nie jest
możliwa;
Konsument może żądać od Sprzedawcy zwrotu ceny produktu, obniżenia
ceny proporcjonalnie do wady albo, jeżeli to możliwe, wymiany towaru na
wolny od wad. Sprzedawca nie może odmówić żądaniu Konsumenta. Jeżeli
żądanie to nie zostanie spełnione, sprzedawca, producent i importer ponoszą
wspólną odpowiedzialność.
6) Termin naprawy towaru nie może przekroczyć 20 dni roboczych, a dla
samochodów osobowych i dostawczych 30 dni roboczych. Okres ten
rozpoczyna się od dnia zgłoszenia usterki produktu autoryzowanemu

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756