Znaleziono w kategoriach:
Dodatek do gry REBEL Eksplodujące Kotki Frywolne Kotki

Instrukcja obsługi Dodatek do gry REBEL Eksplodujące Kotki Frywolne Kotki

Wróć
PRZYGOTOWANIE DO GRY
1 Jak zawsze usuń z talii 4 karty eksplo-
dujących kotków i 6 kart rozbrojenia.
2 Usuń 1 kartę eksplodującego kotka
z talii dodatku „Frywolne kotki”.
3 Rozdaj po 1 karcie rozbrojenia
każdemu z graczy.
4 Potasuj pozostałe karty rozbrojenia
z pozostałymi 14 kartami dodatku
„Frywolne kotki”.
GRA 2- ALBO 3-OSOBOWA
Włóż do talii tylko 2 karty rozbrojenia. Pozos-
tałe karty rozbrojenia odłóż do pudełka.
5 Rozdaj po 7 zakrytych kart każdemu
z graczy, tak by łącznie mieli po 8 kart.
Nie pokazuj innym swoich kart.
6 Włóż do talii tyle kart eksplodują-
cych kotków, ilu jest graczy, czyli
o 1 więcej niż w standardowej grze.
To możliwe, dzięki karcie frywolnego
kotka, która pozwala graczowi mieć
na ręku eksplodującego kotka i nie
wybuchnąć!
IMPLODUJĄCE KOTKI
Jeśli gracie z dodatkiem „Implodujące kotki”,
włóż do talii karty implodujących kotków
i tyle kart eksplodujących kotków, by łącznie
dodanych kart było tyle, ilu jest graczy.
7
Pozostałe karty eksplodujących kotków
usuń z gry.
8 Potasuj karty w talii i umieść je na środku
stołu rewersami do góry. To Wasza talia.
(Upewnij się, że na stole jest miejsce
na stos kart odrzuconych).
9 Wybierzcie pierwszego gracza i rozpocz-
nijcie grę zgodnie ze standardowymi
zasadami.
WERSJA TURBO
Zanim włożysz do talii jakiekolwiek karty
kotków, odrzuć z niej jakąś jedną trzecią
losowo wybranych kart. (Będziesz używać
do gry około dwóch trzecich kart z talii,
nie wiedząc, które karty zostały usunięte).
Następnie wtasuj do talii odpowiednią liczbę
kart eksplodujących kotków i rozpocznijcie grę.
TEKST NA KAŻDEJ KARCIE POWIE CI,
CO MASZ ROBIĆ.
NO JUŻ, DOŚĆ CZYTANIA
IDŹ GRAĆ!
JEŚLI MASZ PYTANIA NA TEMAT
KONKRETNYCH KART,
ZERKNIJ NA DRUGĄ STRONĘ.
Copyright Exploding Kittens 2020
FRYWOLNE
KOTKI
Drugi dodatek do gry
„Eksplodujące kotki”
ZASADY
Zawartość: 15 kart
NIE WIESZ, JAK GRAĆ?
Pełne zasady gry
znajdziesz na stronie:
WWW.EXPLODINGKITTENS.COM/HOW
5
4
3
2
1
FRYWOLNY KOTEK 1 KARTA
Gdy masz tę kartę na ręce, możesz w tajem-
nicy trzymać eksplodującego kotka i nie
wybuchniesz.
ALE…
Jeśli z jakiegokolwiek powodu stracisz kartę
frywolnego kotka, wciąż mając na ręku eksplo-
dującego kotka, wybuchasz razem z nim.
Jeśli inny gracz ukradnie lub dostanie kartę
eksplodującego kotka z Twojej ręki, wybucha
i przegrywa grę, chyba że zdoła rozbroić tę
kartę.
WAŻNE! Karty frywolnego kotka i eksplodu-
jącego kotka nie mogą zostać wykorzystane
do stworzenia kombinacji 5 różnych kart.
Innymi słowy, nie możesz użyć żadnej z nich
do zagrania 5 różnych kart. Nie możesz też
umieścić ich na stosie kart odrzuconych.
Dlaczego? Ponieważ to popsułoby grę.
Nie psuj gry… Ona Cię kocia.
IMPLODUJĄCE KOTKI
W przypadku gry z dodatkiem „Implodujące
kotki” karta frywolnego kotka nie wpływa na
karty implodujących kotków.
EKSPLODUJĄCY KOTEK 1 KARTA
Dodatkowa karta eksplodującego kotka, ku
uciesze frywolnego kotka.
POMIŃ (JESZCZE BARDZIEJ)
1 KARTA
Zakończ turę, nie dobierając żadnej karty.
Jeśli masz rozegrać kilka tur, natychmiast je
zakończ (świetna opcja, gdy ktoś Cię atakuje).
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ ()
1KARTA
Podejrzyj 5 wierzchnich kart talii, a następnie
odłóż je w tej samej kolejności. Nie pokazuj
tych kart innym graczom.
ZMIEŃ PRZYSZŁOŚĆ ()
1KARTA
Podejrzyj 5 wierzchnich kart talii, a następnie
ułóż je w dowolnej kolejności. Nie pokazuj
tych kart innym graczom.
DO GÓRY NOGAMI 3 KARTY
Podziel talię z grubsza na pół i zamień górną
część z dolną, nie patrząc na ich treść.
PRZYJAZD ŚMIECIARKI 1 KARTA
Każdy gracz, który ma jakieś karty (w tym
osoba, która zagrała tę kartę), musi wybrać
1 z kart ze swojej ręki i włożyć ją do środka
talii, nie ujawniając jej treści. Następnie
potasuj karty talii.
BOMBA KOTOMOWA 1 KARTA
Wyjmij wszystkie karty eksplodujących
kotków z talii i pokaż je pozostałym graczom.
Następnie potasuj talię i ułóż eksplodujące
kotki awersami do dołu na jej wierzchu.
Nie dobieraj karty na koniec swojej tury.
IMPLODUJĄCE KOTKI
W przypadku gry z dodatkiem „Implodujące kotki”
nie wyciągaj kart implodujących kotków, gdy
wyjmujesz karty eksplodujących kotków.
OBSIKAJ 3 KARTY
Wylosuj 1 kartę z ręki wybranego gracza.
„Obsikaj” ją, oddając ją właścicielowi awersem
na zewnątrz, czyli tak, by każdy ją widział.
Właściciel może ją w dowolnym momencie
podejrzeć. Karta pozostanie obsikana do
momentu, aż zostanie zagrana albo skradziona.
Jeśli ktoś ukradnie obsikaną kartę, przestaje
być obsikana.
KLĄTWA KOCIEJ DUPKI 2 KARTY
Wybierz gracza, którego klątwa uczyni ŚLEPYM
na własne karty. Ten gracz musi położyć karty
z ręki na stole awersami do dołu i je potasować.
Ślepy gracz nie może podglądać swoich
kart, dopóki skutecznie nie dobierze z talii
karty i przy tym nie eksploduje.
Jeśli w swojej turze ślepy gracz postanawia
zagrać jakąś kartę, musi ją wybrać losowo
i umieścić odkrytą na stosie kart odrzuconych.
Jeśli wybraną kartę można zagrać, zostaje
rozpatrzona jak zwykle. Jeśli nie (np. jeśli
gracz zagrał pojedynczą kocią kartę), karta
zostaje zmarnowana.
ALE…
ŚLEPY eksplodujący kotek
Dobranie karty eksplodującego kotka (bez karty
frywolnego kotka na ręku), nie jest uznawane
za skuteczne dobranie karty. W takim wypadku
musisz zagrywać po omacku kolejne swoje karty,
dopóki nie zagrasz karty rozbrojenia. Pozostałe zagrane
karty trafiają na stos kart odrzuconych i zostają zmar-
nowane. Gdy uda Ci się rozbroić eksplodującego kotka,
możesz znów grać w normalny sposób.
Jeśli po omacku zagrasz kartę eksplodującego kotka,
natychmiast wybuchasz! Musisz po omacku rozbroić
eksplodującego kotka albo przegrywasz.
A jeśli Twoim życiem rządzi pech i zagrasz eksplodującego
kotka, próbując rozbroić eksplodującego kotka, musisz
rozbroić obie te karty, aby móc kontynuować grę.
ŚLEPA przysługa
Jeśli po omacku zagrasz kartę przysługi, możesz podejrzeć
otrzymaną kartę, zanim dołożysz ją do swojej zakrytej ręki.
Następnie potasuj swoje karty.
ŚLEPE obsikanie
Jeśli Twój przeciwnik obsika Twoją kartę, gdy jesteś ślepy
(albo oślepniesz, gdy masz na ręce obsikaną kartę), obsi-
kana karta pozostaje odkryta, dopóki nie zostanie zagrana
albo skradziona.
ŚLEPE trzy krople wody
Jeśli przeciwnik wskaże Cię jako cel wybuchowej kombinacji
„Jak trzy krople wody”, gdy jesteś ślepy, odszukaj kartę,
o którą Cię prosi (jeśli ją masz), oddaj mu ją, a następnie
znów połóż swoje karty zakryte na stole i je potasuj.
ŚLEPY przyjazd śmieciarki
Jeśli ktoś zagra przyjazd śmieciarki, gdy jesteś ślepy, musisz
wylosować kartę, którą oddasz. Gdy wybierzesz kartę,
możesz ją dyskretnie podejrzeć (jeśli okaże się, że niechcący
oddałeś frywolnego kotka i zostałeś z eksplodującym
kotkiem, możesz spróbować go rozbroić).
LISTA
eksplodujący kotek
przysługa
obsikaj
trzy krople wody
przyjazd śmieciarki
FRYWOLNE KOTKI PRZEWODNIK POLOWY

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756