Znaleziono w kategoriach:
Dodatek do gry REBEL Small World Zestaw dodatków 1 - Nie bój nic + W pajęczej sieci

Instrukcja obsługi Dodatek do gry REBEL Small World Zestaw dodatków 1 - Nie bój nic + W pajęczej sieci

Wróć
×10
10
ProcoludkiProcoludkiProcoludki
×14
14
×11
11
×10
×
10
BarbarzyncyBarbarzyncy
Barbarzyncy
BarbarzyncyBarbarzyncy
Barbarzyncy
BarbarzyncyBarbarzyncy
Barbarzyncy
BarbarzyncyBarbarzyncy
Barbarzyncy
BarbarzyncyBarbarzyncy
Barbarzyncy
BarbarzyncyBarbarzyncy
Barbarzyncy
BarbarzyncyBarbarzyncy
Barbarzyncy
SkagowieSkagowieSkagowie
Skags (Skagowie) and Soul-Touch (Wskrzeszające) are licenses from
Borderlands & Borderlands 2 © 2009-2017 Gearbox Software, LLC.
Borderlands & Borderlands 2 are published by 2K Games, Inc.
All trademarks are property of their respective owners.
All rights Reserved.
SkagowieSkagowieSkagowie
(zaprojektowani przez Randy‘ego Pitchforda)
Za każdym razem, gdy utracisz żeton Pigmejów,
rzuć kością Posiłków i weź z zasobnika tyle żetonów
Pigmejów, ile wypadło oczek na kości (ale nie więcej, niż pozostało
w zasobniku). Rozłóż je na planszy na koniec tury aktywnego gracza.
×11
11
PPP
igmejeigmejeigmeje
igmejeigmejeigmeje
Barbarzyńcy nie mogą przegrupowywać oddziałów
na koniec tury. Jeśli ostatni Podbój będzie nieudany,
niewykorzystane żetony Barbarzyńców odłóż na bok.
Możesz ich użyć dopiero w swojej następnej turze.
×16
16
WrozkiWrozkiWrozki
Podczas przegrupowania zostaw tylko po
1
żetonie
Wróżek w każdym regionie, jaki zajmują.
Pozostałe żetony trzymaj obok planszy aż do swojej kolejnej tury.
×15
15
HomunkulusyHomunkulusyHomunkulusy
HomunkulusyHomunkulusyHomunkulusy
HomunkulusyHomunkulusyHomunkulusy
HomunkulusyHomunkulusyHomunkulusy
HomunkulusyHomunkulusyHomunkulusy
HomunkulusyHomunkulusyHomunkulusy
HomunkulusyHomunkulusyHomunkulusy
Za każdym razem, gdy zestaw Rasy i Zdolności Specjal-
nej Homunkulusów zostaje pominięty podczas wyboru
nowej armii, oprócz wymaganej
1
monety należy na
nim położyć również żeton Homunkulusów wzięty z zasobnika (jeśli
znajdują się w nim jeszcze żetony).
Gracz, który wybierze zestaw z Homunkulusami, zabiera także
wszystkie dodatkowe żetony.
W każdym regionie, który podbijasz, umieszczasz
1
zakryty znacznik Łupów wybrany losowo z puli tych
znaczników. Wolno Ci na niego spojrzeć dopiero wte-
dy, gdy zostanie już wylosowany i położony na planszy.
Kiedy przeciwnik podbija jeden z należących do Ciebie
regionów, odsłoń znacznik Łupów. Jeśli na odwrocie znacznika
znajduje się ikona Ataku Skagów, podbijanie regionu zostaje
anulowane i przeciwnik traci jeden z atakujących żetonów.
Nie wolno mu ponownie zaatakować tego regionu podczas tej tury.
W innym przypadku przeciwnik otrzymuje nagrodę pokazaną na
odwrocie znacznika w postaci monet zwycięstwa. Gdy opuszczasz
region zawierający znacznik Łupów, pozostaw go na miejscu.
Kiedy Skagowie stają się Wymierającą Rasą, a także na koniec Twojej
ostatniej tury, jeśli Rasą Aktywną, zdejmij z planszy wszystkie
znaczniki Łupów z kontrolowanych przez Ciebie regionów i pobierz
pokazane na nich monety zwycięstwa.
×11
11
×16
16
SkrzatySkrzatySkrzaty
SkrzatySkrzatySkrzaty
SkrzatySkrzatySkrzaty
SkrzatySkrzatySkrzaty
Podczas przegrupowania oddziałów połóż po
1
Garnku
ze Złotem w dowolnych (albo nawet wszystkich)
regionach zajmowanych przez Skrzaty.
Na początku swojej kolejnej tury zabierz wszyst-
kie Garnki znajdujące się na planszy. Każdy Garnek
wart jest
1
monetę. Jeśli przeciwnik podbije region,
w którym znajduje się Garnek ze Złotem, to otrzymu-
je Garnek na własność. Możesz rozkładać pozostałe
w zasobach Garnki ze Złotem podczas przegrupowy-
wania oddziałów w kolejnych turach do momentu,
aż wszystkie zostaną wykorzystane.
Procoludki mogą podbijać regiony znajdujące się
o 2 pola dalej od regionu, który aktualnie zasiedlają,
pod warunkiem, że podbijany region nie sąsiaduje
z innym regionem zajmowanym przez żetony ich Rasy.
Mogą podbijać regiony przez Jeziora, ale nie przez
Morza. Za każdy region podbijany w ten sposób natychmiast otrzy-
mujesz
1
monetę zwycięstwa.
×10
10
MroziankiMroziankiMrozianki
(zaprojektowane przez Andrew Capela)
Mrozianki na koniec fazy Przegrupowania otrzymują
po
1
znaczniku Zimy za każdy kontrolowany przez nie
magiczny region (z niebieskim symbolem many).
Wraz z końcem fazy Przegrupowania mogą umieścić po
1
z otrzymanych znaczników na kontrolowanych przez
siebie regionach albo sąsiadujących z nimi regionach.
Na każdym regionie może znaleźć się tylko
1
znacz-
nik Zimy, a każdy z nich ulepsza obronę regionu o
1
.
Znaczniki Zimy pozostają na planszy tak długo, dopóki
Mrozianki Aktywną Rasą. Regiony posiadające na sobie znacz-
nik Zimy, które nie kontrolowane przez Mrozianki, zapewniają
o
1
monetę zwycięstwa mniej niż zwykle.
×6
6
(zaprojektowane przez Billa Gurskiego)
WrozkiWrozkiWrozki
WrozkiWrozkiWrozki
-
WrozkiWrozkiWrozki
-
WrozkiWrozkiWrozki
-
WrozkiWrozkiWrozki
BarbarzyncyBarbarzyncy
Barbarzyncy
BarbarzyncyBarbarzyncy
Barbarzyncy
-
BarbarzyncyBarbarzyncy
Barbarzyncy
-
BarbarzyncyBarbarzyncy
Barbarzyncy
-
BarbarzyncyBarbarzyncy
Barbarzyncy
WrozkiWrozkiWrozki
WrozkiWrozkiWrozki
.
WrozkiWrozkiWrozki
.
WrozkiWrozkiWrozki
.
WrozkiWrozkiWrozki
ImperialneImperialne
Imperialne
KatapultaKatapultaKatapulta
ImperialneImperialne
Imperialne
KatapultaKatapultaKatapulta
×1
1
Jeśli na koniec Twojej tury Twoje Imperialne oddziały zajmują więcej niż
3 regiony, otrzymujesz
1
dodatkową monetę za każdy region powyżej
tej liczby.
Na przykład, jeśli Imperialne oddziały zajmują na koniec tury 5 regionów,
otrzymujesz 2 monety
ZabarykadowaneZabarykadowaneZabarykadowane
ZabarykadowaneZabarykadowaneZabarykadowane
Weź 3 monety za każdym razem, gdy na koniec Twojej tury należące do
Ciebie Zabarykadowane oddziały zajmują 4 lub mniej regionów.
Raz na turę możesz umieścić Katapultę w zajmowanym
przez tę Rasę regionie, aby podbić region oddalony o
1
re-
gion (ale nie sąsiedni) kosztem
1
żetonu mniej niż zazwyczaj.
Katapulta może zostać wykorzystana do ataku na region znajdujący się za
Jeziorem, ale nie za Morzem. Region, w którym znajduje się Katapulta, jest
odporny na Podboje wrogich oddziałów, jak i na ich Zdolności Specjalne
i umiejętności rasowe. Gdy Twoja Rasa staje się Wymierająca, zdejmij
Katapultę z planszy.
SkorumpowaneSkorumpowaneSkorumpowane
SkorumpowaneSkorumpowaneSkorumpowane
SkorumpowaneSkorumpowaneSkorumpowane
Gdy któryś z przeciwników podbije region zajęty przez Twoją Aktywną
Skorumpowaną Rasę, otrzymujesz od niego 1 monetę zwycięstwa.
NajemneNajemneNajemne
NajemneNajemneNajemne
NajemneNajemneNajemne
Za każdym razem, gdy podbijasz region, możesz wydać
1
monetę, aby
obniżyć koszt podboju o 2 żetony.
Nadal potrzebujesz co najmniej
1
żetonu. Podczas ostatniego Podboju
możesz skorzystać z tej Zdolności po rzucie kością Posiłków.
LawotworczeLawotworczeLawotworcze
LawotworczeLawotworczeLawotworcze
×4
4
Z końcem Twojej tury za każdy zajmowany przez Ciebie
region Gór możesz położyć
1
żeton Lawy w regionie
sąsiadującym z tymi Górami (wyłączając regiony chronione
przez Zdolności Specjalne albo umiejętności rasowe).
Wszystkie żetony z tego regionu wracają na rękę kontrolu-
jącego je gracza i traktuje się je tak, jakby region został właśnie podbity
(z tym wyjątkiem, że gracz nie traci żadnych żetonów).
Żaden z graczy nie może podbijać regionu zalanego Lawą aż do Twojej
następnej tury.
Na początku swojej następnej tury usuń wszystkie żetony Lawy z planszy.
(zaprojektowane przez Alexa Gurskiego)
NasladowczeNasladowczeNasladowcze
NasladowczeNasladowczeNasladowcze
Na początku każdej swojej tury możesz umieścić znacznik
Naśladowania przy
1
z 6 odkrytych Zdolności wchodzących
w skład dostępnych zestawów Ras i Zdolności Specjalnych.
Twoja Aktywna Rasa otrzymuje Zdolność wskazaną przez
znacznik. Będzie działać do początku Twojej następnejtury
albo do momentu, aż któryś z przeciwników wybierze zestaw
z tą Zdolnością.
Kiedy Zdolność Specjalna przestaje działać, tracisz wszystkie
znaczniki specjalne, które Ci dzięki niej przysługiwały. Zwróć uwagę na to,
że niektóre Zdolności działają wyłącznie w pewnym momencie tury (na
przykład „Zamożnetylko na początku pierwszej tury, „Niezłomnetylko
podczas Wymierania Rasy itd.).
×1
1
NasladowczeNasladowczeNasladowcze
(zaprojektowane przez Andrew Capela)
LawotworczeLawotworczeLawotworcze
LawotworczeLawotworczeLawotworcze
-
LawotworczeLawotworczeLawotworcze
-
LawotworczeLawotworczeLawotworcze
-
LawotworczeLawotworczeLawotworcze
NasladowczeNasladowczeNasladowcze
NasladowczeNasladowczeNasladowcze
-
NasladowczeNasladowczeNasladowcze
-
NasladowczeNasladowczeNasladowcze
-
NasladowczeNasladowczeNasladowcze
Kiedy Twoja Aktywna Rasa z tą Zdolnością staje się Rasą Wymierającą,
to ożywia posiadaną przez Ciebie poprzednią Wymierającą Rasę.
W trakcie swojej następnej tury zamiast wybierać nowy zestaw Rasy
i Zdolności Specjalnej aktywujesz swoją poprzednią Wymierającą Rasę.
Możesz zatrzymać wszystkie znajdujące się na planszy żetony tej Rasy,
obracając je na aktywną stronę, albo zabrać je z powrotem do ręki.
Otrzymujesz pozostałe żetony tej Rasy (jeśli jakieś Ci przysługują) oraz
znaczniki wynikające z posiadanej przez nią Zdolności, tak jakbyś wybrał
tę Rasę spośród innych zestawów.
Natychmiast rozgrywasz nią całą turę.
(zaprojektowane przez Randy’ego Pitchforda)
ZabarykadowaneZabarykadowaneZabarykadowane

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756