Znaleziono w kategoriach:
Dodatek do gry REBEL Wilkołaki z Czarnego Lasu Postacie

Instrukcja obsługi Dodatek do gry REBEL Wilkołaki z Czarnego Lasu Postacie

Wróć
Autorzy gry: Philippe des Pallières i Hervé Marly
Od 8 do 18 graczy, od 10 lat wzwyż.
Dodatek do gry „Wilkołaki z Czarnego Lasu”
W trakcie ostatnich faz księżyca w Czarnym Lesie panował
wyjątkowy spokój. Ten stan nie trwał jednak długo…
Pewnej nocy mieszkańcy usłyszeli dochodzące z głębi lasu
wycie „dzikiego dziecka”.
Niedługo potem zaczęły znikać kolejne osoby, a w okolicy
znaleziono szczątki na wpół zjedzonych ofiar, co przekonało
mieszkańców, że żyjące pośród nich zmiennokształtne potwory
stały się jeszcze bardziej przerażające.
Postanowili więc poprosić o pomoc kilku wybitnych ekspertów
z najdalszych zakątków kraju, którzy wspólnymi siłami mają
unicestwić te odrażające kreatury…
Philippe i Hervé
3
?
?
Standardowe zasady gry „Wilkołaki zCzarnego Lasu”
pozostają niezmienione. Wrazie potrzeby można się
do nich odnieść podczas rozgrywki.
Elementy – 24 karty
+
Postacie
dodatkowe:
(zob. str. 26).
4
Poniższe postacie angażują się w walkę o przetrwanie
Czarnego Lasu i z determinacją stoją na straży mieszkańców wsi.
Stawiając czoła pogróżkom, muszą wyeliminować tych,
którzy według nich stali się zbyt niebezpieczni dla
społeczności – nawet jeśli sami mogą przy tym ucierpieć.
Zaufany mieszkaniec
Dusza zaufanego mieszkańca jest tak niewinna i czysta, jak
woda w górskim potoku. Z tego powodu zdobył on przychyl-
ność współmieszkańców i prawo do bycia wysłuchanym
w najważniejszych momentach. Czy istnieje piękniejszy dar
niż wzbudzanie w poczciwych ludziach poczucia absolut-
nego zaufania?
Czy wilkołaki zrobią wszystko, aby wyeliminować tego mieszkańca w pierwszej
kolejności, chociaż nie ma żadnych zdolności specjalnych? A może będą
polować na niebezpieczniejszego mieszkańca wsi, którego lojalność nie jest
tak pewna?
Na obu stronach karty postaci zaufanego mieszkańca znajduje się wizerunek
zwykłego mieszkańca. Dzięki temu po rozdaniu kart mieszkańcy mają pewność,
że gracz, który ma tę kartę, jest na pewno niewinnym zwykłym mieszkańcem.
Porada dla narratora. Ta postać będzie godnym zaufania szeryfem albo
heroldem.
5
Bliźniaczki
Niektórzy mieszkańcy mają problem z rozróżnieniem tych
sióstr bliźniaczek. Trudno rozszyfrować uśmiech, który
pojawia się na twarzy każdej z nich, gdy ktoś próbuje
szczęścia, odgadując ich imiona. Czy to radosny uśmiech,
ponieważ ktoś dobrze trafił, czy raczej szyderczy, ponie-
waż pomylił ją z siostrą? Siostry są podobne do siebie jak
dwie krople wody. To ważne, aby w tych trudnych czasach
mieć przy sobie pokrewną duszę!
Podczas pierwszej nocy narrator wywołuje bliźniaczki, które następnie otwie-
rają oczy, aby się poznać.
Jeśli w rozgrywce uczestniczą bardziej doświadczeni gracze, narrator może
wywoływać bliźniaczki każdej nocy, aby dyskretnie mogły się ze sobą podzielić
swoimi podejrzeniami.
Porada dla narratora. Te postacie świetnie się sprawdzą w wypadku graczy,
którzy znają język migowy.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756