Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa REBEL Star Wars Super Teams Clutch Box PL 2025364

Instrukcja obsługi Gra planszowa REBEL Star Wars Super Teams Clutch Box PL 2025364

Wróć
6 7
KONIEC RUNDY
I POCZĄTEK KOLEJNEJ RUNDY:
Gdy wszyscy zagracie swoje 6 kart ruchu, rozdajcie każdemu z graczy
kolejne 6 kart i zacznijcie następną rundę (jeśli stos kart ruchu się
wyczerpie, przetasujcie wszystkie karty ruchu i stwórzcie z nich nowy stos).
W rozgrywce 2- i 4-osobowej, gdy oba statki w tym samym
kolorze dotrą do finałowej planety, karty tego koloru stają
się dżokerami. Gdy zagrywasz te karty, możesz wybrać,
jakiego są koloru (spośród kolorów statków, które nie
dotarły jeszcze do finałowej planety).
KARTY BONUSÓW
Gdy któreś z Was przesunie 1 ze statków,
gracz albo członek zespołu gracza,
do którego należy ten statek, może
zagrać z ręki kartę bonusu (nawet
wtedy,
gdy nie wykonuje ruchu osobiście).
Gracz,
który wykonuje ruch, musi
zastosować
efekt z zagranej karty bonusu.
W każdej turze można zagrać maksymalnie po 1 karcie
bonusu na każdy ze statków. Nie możesz zagrywać kart
bonusów na statki przeciwników.
OPIS KART BONUSÓW
2–4 GRACZY
WIEK 7+
30 MIN
Autor: Max Gerchambeau
Ilustracje: Derek Laufman
Projekt: Axel Mahé
Tłumaczenie: Jakub Maciejewski
Redakcja: zespół Rebel
© Asmodee Group 2024. Wszystkie prawa zastrzeżone.
© & TM Lucasfilm Ltd.
Ważne!
Możesz zagrać kartę bonusu „Holowanie” niezależnie od tego,
kto przesunął statek przeciwnika (to możesz być Ty, członek Twojego
zespołu lub przeciwnik).
Zawsze przesuwasz statek na to samo pole, na którym zatrzyma się
statek przeciwnika, niezależnie od tego, czy zagrał on kartę bonusu.
Jeśli kilka ze statków Twojego zespołu zostanie wyprzedzonych
przez statki przeciwników, możesz zagrać kilka kart „Holowanie”.
W rzadkim przypadku, gdy ostatnie 2 statki przeciwnych zespołów
dotrą do finałowej planety dzięki zastosowaniu 1 albo większej
liczby kart „Holowanie”, te zespoły dzielą się zwycięstwem.
INSTRUKCJAINSTRUKCJA
DRUŻYNA
CZERWONA
X-WING I SOKÓŁ MILLENNIUM !
!
Przykład. Oba zielone statki dotarły do finałowej planety. Gracz z czerwoną
kartą drużyny zagrywa zieloną kartę z numerem 3 i decyduje się przesunąć
1 ze swoich (czerwonych) statków o 3 pola do przodu.
© & Lucasfilm Ltd.
33
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 6SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 6 19/09/2024 17:19:0819/09/2024 17:19:08
33
DOŚWIADCZONY PILOT
Jeśli statek zaczyna ruch na polu
z pasem asteroid, zignoruj efekt
tego pola i wykonaj ruch zgodnie
ze standardowymi zasadami.
SWST_BONUS-FRONT.indd 9SWST_BONUS-FRONT.indd 9 19/09/2024 17:01:1119/09/2024 17:01:11
© & Lucasfilm Ltd.
PRĘDKOŚĆ ŚWIATŁA
Pomnóż liczbę widoczną
na karcie ruchu przez 2
(jak na polu z hiperprzestrzenią).
Możesz zagrać tę kartę tylko
wtedy, gdy statek zaczyna ruch
na zwykłym polu, polu z bonusem
albo planecie startowej!
SWST_BONUS-FRONT.indd 18SWST_BONUS-FRONT.indd 18 19/09/2024 17:01:1319/09/2024 17:01:13
55
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 10SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 10 19/09/2024 17:19:0119/09/2024 17:19:01
1010
MANEWR OMIJANIA
Jeśli statek kończy ruch
na 1 z pól czarnych dziur,
możesz ominąć te pola
i przesunąć statek na kolejne
zwykłe pole za polami
czarnych dziur.
SWST_BONUS-FRONT.indd 6SWST_BONUS-FRONT.indd 6 19/09/2024 17:01:1019/09/2024 17:01:10
© & Lucasfilm Ltd.
HOLOWANIE
Jeśli 1 ze statków Twojego
zespołu (w kolorze Twojej
drużyny lub drużyny
członka zespołu) zostanie
wyprzedzony przez statek
przeciwnika (nawet jeśli
oba statki znajdowały się
na tym samym polu przed
wykonaniem ruchu), przesuń ten statek na to samo
pole, na którym zatrzymał się statek przeciwnika. Tę kartę
na zasadzie wyjątku zagrywa się, gdy przesuwa się statek
przeciwnika, nie członka Twojego zespołu.
SWST_BONUS-FRONT.indd 1SWST_BONUS-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:01:0819/09/2024 17:01:08
SWST_BONUS-FRONT.indd 13SWST_BONUS-FRONT.indd 13 19/09/2024 17:01:1219/09/2024 17:01:12
PRZYSPIESZENIE
Przesuń statek
o 1 dodatkowe pole
do przodu.
Nie możesz zagrać
tej karty, jeśli statek
zaczyna ruch na polu
z pasem asteroid.
© & Lucasfilm Ltd.
1 1
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 2SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 2 19/09/2024 17:19:0619/09/2024 17:19:06
DRUŻYNA
ZIELONA
GWIEZDNY NISZCZYCIEL I GWIAZDA ŚMIERCI
DRUŻYNA
CZARNA
MYŚLIWIEC TIE I MYŚLIWIEC TIE ADVANCED
DRUŻYNA
ŻÓŁTA
JEDI STARFIGHTER I TANTIVE IV
1 2 3 4
ELEMENTY: JAK GRAĆ
Grę rozpoczyna osoba, która ostatnio oglądała film z serii Gwiezdne
wojny™. Następnie rozgrywacie swoje tury w kolejności zgodnej
z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. W trakcie swojej tury zagrywasz
numerowaną od 1 do 6 kartę ruchu, wybierasz statek w kolorze zagranej
karty, a następnie przesuwasz figurkę tego statku o wskazaną na karcie
liczbę pól do przodu.
W zależności od koloru zagranej karty poruszasz nie tylko
swoimi statkami, ale również statkami drugiego członka
swojego zespołu albo przeciwników.
W grze jest 5 rodzajów pól:
Jeśli statek znajduje się na planecie startowej, zwykłym polu albo polu
z bonusem, wykonaj ruch zgodnie ze standardowymi zasadami.
Jeśli statek zaczyna ruch
na polu z hiperprzestrzenią,
pomnóż liczbę widoczną
na karcie ruchu przez 2
(np. gdy zagrasz kartę
ruchu z numerem 4,
przesuwasz statek o 8 pól).
• plansza
• 72 karty:
48 kart ruchu
(po 12 numerowanych
od 1 do 6 kart
w każdym z kolorów)
20 kart
bonusów
4 karty drużyn
• 8 figurek statków
(po 2 w każdym z kolorów)
CEL GRY
Spraw, aby statki Twojej drużyny (albo drużyn) przekroczyły linię mety
jako pierwsze.
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Umieśćcie planszę na środku stołu.
Każde z Was wybiera po 1 karcie drużyny i po 2 figurki widniejących
na niej statków.
W rozgrywce 2-osobowej każde z Was wybiera po 2 karty
drużyn.
W rozgrywce 3-osobowej każde z Was wybiera po 1 karcie
drużyny (nieużywane figurki statków, kartę drużyny i karty
ruchu w kolorze tej drużyny odłóżcie do pudełka).
W rozgrywce 4-osobowej każde z Was wybiera po 1 karcie
drużyny. Następnie podzielcie się na 2-osobowe zespoły
i usiądźcie wokół stołu w taki sposób, aby gracze z tego
samego zespołu nie siedzieli obok siebie.
Statki swojej drużyny postawcie na planecie startowej.
Potasujcie 20 kart bonusów i połóżcie na finałowej planecie 2 razy
tyle kart bonusów, ilu graczy bierze udział w rozgrywce (4 karty
w rozgrywce 2-osobowej, 6 kart w rozgrywce 3-osobowej albo
8 kart w rozgrywce 4-osobowej). Pozostałe karty bonusów ułóżcie
w zakrytym stosie na wyznaczonym miejscu na planszy.
Potasujcie wszystkie karty ruchu i umieśćcie w zakrytym stosie
na wyznaczonym miejscu na planszy. Każde z Was bierze
po 6 zakrytych kart ruchu.
KONIEC GRY
Gra kończy się, gdy wszystkie statki z drużyny gracza albo jego
zespołu dotrą do finałowej planety (4 statki w grze 2- i 4-osobowej,
2 statki w grze 3-osobowej). Ten gracz albo zespół zwycięża.
Jeśli statek zaczyna ruch
na polu z pasem asteroid,
potraktuj liczbę widoczną
na karcie ruchu jak 1 (np. gdy
zagrasz kartę ruchu z numerem
4 i wybierzesz statek, którego
figurka znajduje się na polu
z pasem asteroid,
przesuwasz tę figurkę tylko o 1 pole).
Jeśli statek kończy ruch na polu
z symbolem bonusu, gracz
z kartą drużyny w kolorze tego
statku dobiera 1 kartę bonusu
ze stosu na środku planszy. Jeśli
stos kart bonusów się wyczerpie,
przetasujcie wykorzystane karty
bonusów i stwórzcie z nich nowy stos. Jeśli nie ma wykorzystanych kart
bonusów i nie można utworzyć nowego stosu, gracz nie dobiera karty.
Jeśli statek kończy ruch
na podwójnym polu
(z hiperprzestrzenią i z pasem
asteroid, z hiperprzestrzenią
i zwykłym albo z pasem asteroid
i
zwykłym), gracz, który wykonał
ruch, wybiera, po której stronie
ustawić statek.
Pola czarnych dziur stanowią szczególne zagrożenie i trzeba je ominąć.
Jeśli statek kończy ruch na polu czarnych dziur, musisz go cofnąć
na najbliższe zwykłe pole przed polami czarnych dziur. Pola czarnych
dziur musisz przekroczyć w 1 ruchu!
Gdy któr ze statków dotrze do planety
finałowej, kde z Was, niezależnie od zespołu,
dobiera losowo po 2 karty bonusów ze stosu
znajdującego się na tej planecie.
Ważne!
Nie ma limitu statków, które mogą się
znajdować na tym samym polu.
Statek, który przekroczy linię mety, nie może
już zostać przesunięty.
1
2
3
4
5
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:1219/09/2024 17:19:12
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:0819/09/2024 17:19:08
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:0619/09/2024 17:19:06
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:0119/09/2024 17:19:01
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_BONUS-FRONT.indd 18SWST_BONUS-FRONT.indd 18 19/09/2024 17:01:1319/09/2024 17:01:13
SWST_BONUS-FRONT.indd 13SWST_BONUS-FRONT.indd 13 19/09/2024 17:01:1219/09/2024 17:01:12
SWST_BONUS-FRONT.indd 9SWST_BONUS-FRONT.indd 9 19/09/2024 17:01:1119/09/2024 17:01:11
SWST_BONUS-FRONT.indd 6SWST_BONUS-FRONT.indd 6 19/09/2024 17:01:1019/09/2024 17:01:10
SWST_BONUS-FRONT.indd 1SWST_BONUS-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:01:0819/09/2024 17:01:08
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5519/09/2024 17:05:55
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5719/09/2024 17:05:57
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5819/09/2024 17:05:58
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5919/09/2024 17:05:59
!
© & Lucasfilm Ltd.
zwykłe pole
© & Lucasfilm Ltd.
pole z symbolem
bonusu
© & Lucasfilm Ltd.
pole
z hiperprzestrzen
© & Lucasfilm Ltd.
pole
z pasem asteroid
© & Lucasfilm Ltd.
pole
czarnych dziur
© & Lucasfilm Ltd.
55
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 9SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 9 19/09/2024 17:19:1219/09/2024 17:19:12
11
© & Lucasfilm Ltd.
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
© & Lucasfilm Ltd.
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
22
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 3SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 3 19/09/2024 17:19:0619/09/2024 17:19:06
© & Lucasfilm Ltd.
© & Lucasfilm Ltd.
44
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 8SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 8 19/09/2024 17:19:0619/09/2024 17:19:06
88
© & Lucasfilm Ltd.
© & Lucasfilm Ltd.
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5819/09/2024 17:05:58
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5519/09/2024 17:05:55
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5719/09/2024 17:05:57
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5919/09/2024 17:05:59
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
5
2 2
22
5
5
1
4
5
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
4
5
3
PRZYADOWE PRZYGOTOWANIE ROZGRYWKI 4-OSOBOWEJ
© & Lucasfilm Ltd.
Przykład. Zagrywasz czerwoną kartę ruchu z numerem 2. W takim
przypadku musisz przesunąć 1 z czerwonych statków o 2 pola do przodu.
1 2 3 4
ELEMENTY: JAK GRAĆ
Grę rozpoczyna osoba, która ostatnio oglądała film z serii Gwiezdne
wojny™. Następnie rozgrywacie swoje tury w kolejności zgodnej
z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. W trakcie swojej tury zagrywasz
numerowaną od 1 do 6 kartę ruchu, wybierasz statek w kolorze zagranej
karty, a następnie przesuwasz figurkę tego statku o wskazaną na karcie
liczbę pól do przodu.
W zależności od koloru zagranej karty poruszasz nie tylko
swoimi statkami, ale również statkami drugiego członka
swojego zespołu albo przeciwników.
W grze jest 5 rodzajów pól:
Jeśli statek znajduje się na planecie startowej, zwykłym polu albo polu
z bonusem, wykonaj ruch zgodnie ze standardowymi zasadami.
Jeśli statek zaczyna ruch
na polu z hiperprzestrzenią,
pomnóż liczbę widoczną
na karcie ruchu przez 2
(np. gdy zagrasz kartę
ruchu z numerem 4,
przesuwasz statek o 8 pól).
• plansza
• 72 karty:
48 kart ruchu
(po 12 numerowanych
od 1 do 6 kart
w każdym z kolorów)
20 kart
bonusów
4 karty drużyn
• 8 figurek statków
(po 2 w każdym z kolorów)
CEL GRY
Spraw, aby statki Twojej drużyny (albo drużyn) przekroczyły linię mety
jako pierwsze.
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Umieśćcie planszę na środku stołu.
Każde z Was wybiera po 1 karcie drużyny i po 2 figurki widniejących
na niej statków.
W rozgrywce 2-osobowej każde z Was wybiera po 2 karty
drużyn.
W rozgrywce 3-osobowej każde z Was wybiera po 1 karcie
drużyny (nieużywane figurki statków, kartę drużyny i karty
ruchu w kolorze tej drużyny odłóżcie do pudełka).
W rozgrywce 4-osobowej każde z Was wybiera po 1 karcie
drużyny. Następnie podzielcie się na 2-osobowe zespoły
i usiądźcie wokół stołu w taki sposób, aby gracze z tego
samego zespołu nie siedzieli obok siebie.
Statki swojej drużyny postawcie na planecie startowej.
Potasujcie 20 kart bonusów i połóżcie na finałowej planecie 2 razy
tyle kart bonusów, ilu graczy bierze udział w rozgrywce (4 karty
w rozgrywce 2-osobowej, 6 kart w rozgrywce 3-osobowej albo
8 kart w rozgrywce 4-osobowej). Pozostałe karty bonusów ułóżcie
w zakrytym stosie na wyznaczonym miejscu na planszy.
Potasujcie wszystkie karty ruchu i umieśćcie w zakrytym stosie
na wyznaczonym miejscu na planszy. Każde z Was bierze
po 6 zakrytych kart ruchu.
KONIEC GRY
Gra kończy się, gdy wszystkie statki z drużyny gracza albo jego
zespołu dotrą do finałowej planety (4 statki w grze 2- i 4-osobowej,
2 statki w grze 3-osobowej). Ten gracz albo zespół zwycięża.
Jeśli statek zaczyna ruch
na polu z pasem asteroid,
potraktuj liczbę widoczną
na karcie ruchu jak 1 (np. gdy
zagrasz kartę ruchu z numerem
4 i wybierzesz statek, którego
figurka znajduje się na polu
z pasem asteroid,
przesuwasz tę figurkę tylko o 1 pole).
Jeśli statek kończy ruch na polu
z symbolem bonusu, gracz
z kartą drużyny w kolorze tego
statku dobiera 1 kartę bonusu
ze stosu na środku planszy. Jeśli
stos kart bonusów się wyczerpie,
przetasujcie wykorzystane karty
bonusów i stwórzcie z nich nowy stos. Jeśli nie ma wykorzystanych kart
bonusów i nie można utworzyć nowego stosu, gracz nie dobiera karty.
Jeśli statek kończy ruch
na podwójnym polu
(z hiperprzestrzenią i z pasem
asteroid, z hiperprzestrzenią
i zwykłym albo z pasem asteroid
i
zwykłym), gracz, który wykonał
ruch, wybiera, po której stronie
ustawić statek.
Pola czarnych dziur stanowią szczególne zagrożenie i trzeba je ominąć.
Jeśli statek kończy ruch na polu czarnych dziur, musisz go cofnąć
na najbliższe zwykłe pole przed polami czarnych dziur. Pola czarnych
dziur musisz przekroczyć w 1 ruchu!
Gdy któr ze statków dotrze do planety
finałowej, kde z Was, niezależnie od zespołu,
dobiera losowo po 2 karty bonusów ze stosu
znajdującego się na tej planecie.
Ważne!
Nie ma limitu statków, które mogą się
znajdować na tym samym polu.
Statek, który przekroczy linię mety, nie może
już zostać przesunięty.
1
2
3
4
5
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:1219/09/2024 17:19:12
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:0819/09/2024 17:19:08
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:0619/09/2024 17:19:06
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:0119/09/2024 17:19:01
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_BONUS-FRONT.indd 18SWST_BONUS-FRONT.indd 18 19/09/2024 17:01:1319/09/2024 17:01:13
SWST_BONUS-FRONT.indd 13SWST_BONUS-FRONT.indd 13 19/09/2024 17:01:1219/09/2024 17:01:12
SWST_BONUS-FRONT.indd 9SWST_BONUS-FRONT.indd 9 19/09/2024 17:01:1119/09/2024 17:01:11
SWST_BONUS-FRONT.indd 6SWST_BONUS-FRONT.indd 6 19/09/2024 17:01:1019/09/2024 17:01:10
SWST_BONUS-FRONT.indd 1SWST_BONUS-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:01:0819/09/2024 17:01:08
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5519/09/2024 17:05:55
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5719/09/2024 17:05:57
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5819/09/2024 17:05:58
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5919/09/2024 17:05:59
!
© & Lucasfilm Ltd.
zwykłe pole
© & Lucasfilm Ltd.
pole z symbolem
bonusu
© & Lucasfilm Ltd.
pole
z hiperprzestrzen
© & Lucasfilm Ltd.
pole
z pasem asteroid
© & Lucasfilm Ltd.
pole
czarnych dziur
© & Lucasfilm Ltd.
55
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 9SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 9 19/09/2024 17:19:1219/09/2024 17:19:12
11
© & Lucasfilm Ltd.
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
© & Lucasfilm Ltd.
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
22
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 3SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 3 19/09/2024 17:19:0619/09/2024 17:19:06
© & Lucasfilm Ltd.
© & Lucasfilm Ltd.
44
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 8SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 8 19/09/2024 17:19:0619/09/2024 17:19:06
88
© & Lucasfilm Ltd.
© & Lucasfilm Ltd.
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5819/09/2024 17:05:58
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5519/09/2024 17:05:55
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5719/09/2024 17:05:57
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5919/09/2024 17:05:59
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
5
2 2
22
5
5
1
4
5
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
4
5
3
PRZYKŁADOWE PRZYGOTOWANIE ROZGRYWKI 4-OSOBOWEJ
© & Lucasfilm Ltd.
Przykład. Zagrywasz czerwoną kartę ruchu z numerem 2. W takim
przypadku musisz przesunąć 1 z czerwonych statków o 2 pola do przodu.
1 2 3 4
ELEMENTY: JAK GRAĆ
Grę rozpoczyna osoba, która ostatnio oglądała film z serii Gwiezdne
wojny™. Następnie rozgrywacie swoje tury w kolejności zgodnej
z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. W trakcie swojej tury zagrywasz
numerowaną od 1 do 6 kartę ruchu, wybierasz statek w kolorze zagranej
karty, a następnie przesuwasz figurkę tego statku o wskazaną na karcie
liczbę pól do przodu.
W zależności od koloru zagranej karty poruszasz nie tylko
swoimi statkami, ale również statkami drugiego członka
swojego zespołu albo przeciwników.
W grze jest 5 rodzajów pól:
Jeśli statek znajduje się na planecie startowej, zwykłym polu albo polu
z bonusem, wykonaj ruch zgodnie ze standardowymi zasadami.
Jeśli statek zaczyna ruch
na polu z hiperprzestrzenią,
pomnóż liczbę widoczną
na karcie ruchu przez 2
(np. gdy zagrasz kartę
ruchu z numerem 4,
przesuwasz statek o 8 pól).
• plansza
• 72 karty:
48 kart ruchu
(po 12 numerowanych
od 1 do 6 kart
w każdym z kolorów)
20 kart
bonusów
4 karty drużyn
• 8 figurek statków
(po 2 w każdym z kolorów)
CEL GRY
Spraw, aby statki Twojej drużyny (albo drużyn) przekroczyły linię mety
jako pierwsze.
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Umieśćcie planszę na środku stołu.
Każde z Was wybiera po 1 karcie drużyny i po 2 figurki widniejących
na niej statków.
W rozgrywce 2-osobowej każde z Was wybiera po 2 karty
drużyn.
W rozgrywce 3-osobowej każde z Was wybiera po 1 karcie
drużyny (nieużywane figurki statków, kartę drużyny i karty
ruchu w kolorze tej drużyny odłóżcie do pudełka).
W rozgrywce 4-osobowej każde z Was wybiera po 1 karcie
drużyny. Następnie podzielcie się na 2-osobowe zespoły
i usiądźcie wokół stołu w taki sposób, aby gracze z tego
samego zespołu nie siedzieli obok siebie.
Statki swojej drużyny postawcie na planecie startowej.
Potasujcie 20 kart bonusów i połóżcie na finałowej planecie 2 razy
tyle kart bonusów, ilu graczy bierze udział w rozgrywce (4 karty
w rozgrywce 2-osobowej, 6 kart w rozgrywce 3-osobowej albo
8 kart w rozgrywce 4-osobowej). Pozostałe karty bonusów ułóżcie
w zakrytym stosie na wyznaczonym miejscu na planszy.
Potasujcie wszystkie karty ruchu i umieśćcie w zakrytym stosie
na wyznaczonym miejscu na planszy. Każde z Was bierze
po 6 zakrytych kart ruchu.
KONIEC GRY
Gra kończy się, gdy wszystkie statki z drużyny gracza albo jego
zespołu dotrą do finałowej planety (4 statki w grze 2- i 4-osobowej,
2 statki w grze 3-osobowej). Ten gracz albo zespół zwycięża.
Jeśli statek zaczyna ruch
na polu z pasem asteroid,
potraktuj liczbę widoczną
na karcie ruchu jak 1 (np. gdy
zagrasz kartę ruchu z numerem
4 i wybierzesz statek, którego
figurka znajduje się na polu
z pasem asteroid,
przesuwasz tę figurkę tylko o 1 pole).
Jeśli statek kończy ruch na polu
z symbolem bonusu, gracz
z kartą drużyny w kolorze tego
statku dobiera 1 kartę bonusu
ze stosu na środku planszy. Jeśli
stos kart bonusów się wyczerpie,
przetasujcie wykorzystane karty
bonusów i stwórzcie z nich nowy stos. Jeśli nie ma wykorzystanych kart
bonusów i nie można utworzyć nowego stosu, gracz nie dobiera karty.
Jeśli statek kończy ruch
na podwójnym polu
(z hiperprzestrzenią i z pasem
asteroid, z hiperprzestrzenią
i zwykłym albo z pasem asteroid
i
zwykłym), gracz, który wykonał
ruch, wybiera, po której stronie
ustawić statek.
Pola czarnych dziur stanowią szczególne zagrożenie i trzeba je ominąć.
Jeśli statek kończy ruch na polu czarnych dziur, musisz go cofnąć
na najbliższe zwykłe pole przed polami czarnych dziur. Pola czarnych
dziur musisz przekroczyć w 1 ruchu!
Gdy któr ze statków dotrze do planety
finałowej, kde z Was, niezależnie od zespołu,
dobiera losowo po 2 karty bonusów ze stosu
znajdującego się na tej planecie.
Ważne!
Nie ma limitu statków, które mogą się
znajdować na tym samym polu.
Statek, który przekroczy linię mety, nie może
już zostać przesunięty.
1
2
3
4
5
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:1219/09/2024 17:19:12
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:0819/09/2024 17:19:08
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:0619/09/2024 17:19:06
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:0119/09/2024 17:19:01
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_BONUS-FRONT.indd 18SWST_BONUS-FRONT.indd 18 19/09/2024 17:01:1319/09/2024 17:01:13
SWST_BONUS-FRONT.indd 13SWST_BONUS-FRONT.indd 13 19/09/2024 17:01:1219/09/2024 17:01:12
SWST_BONUS-FRONT.indd 9SWST_BONUS-FRONT.indd 9 19/09/2024 17:01:1119/09/2024 17:01:11
SWST_BONUS-FRONT.indd 6SWST_BONUS-FRONT.indd 6 19/09/2024 17:01:1019/09/2024 17:01:10
SWST_BONUS-FRONT.indd 1SWST_BONUS-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:01:0819/09/2024 17:01:08
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5519/09/2024 17:05:55
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5719/09/2024 17:05:57
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5819/09/2024 17:05:58
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5919/09/2024 17:05:59
!
© & Lucasfilm Ltd.
zwykłe pole
© & Lucasfilm Ltd.
pole z symbolem
bonusu
© & Lucasfilm Ltd.
pole
z hiperprzestrzen
© & Lucasfilm Ltd.
pole
z pasem asteroid
© & Lucasfilm Ltd.
pole
czarnych dziur
© & Lucasfilm Ltd.
55
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 9SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 9 19/09/2024 17:19:1219/09/2024 17:19:12
11
© & Lucasfilm Ltd.
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
© & Lucasfilm Ltd.
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
22
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 3SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 3 19/09/2024 17:19:0619/09/2024 17:19:06
© & Lucasfilm Ltd.
© & Lucasfilm Ltd.
44
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 8SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 8 19/09/2024 17:19:0619/09/2024 17:19:06
88
© & Lucasfilm Ltd.
© & ™ Lucasfilm Ltd.
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5819/09/2024 17:05:58
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5519/09/2024 17:05:55
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5719/09/2024 17:05:57
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5919/09/2024 17:05:59
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
5
2 2
22
5
5
1
4
5
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
4
5
3
PRZYKŁADOWE PRZYGOTOWANIE ROZGRYWKI 4-OSOBOWEJ
© & Lucasfilm Ltd.
Przykład. Zagrywasz czerwoną kartę ruchu z numerem 2. W takim
przypadku musisz przesunąć 1 z czerwonych statków o 2 pola do przodu.
1 2 3 4
ELEMENTY: JAK GRAĆ
Grę rozpoczyna osoba, która ostatnio oglądała film z serii Gwiezdne
wojny™. Następnie rozgrywacie swoje tury w kolejności zgodnej
z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. W trakcie swojej tury zagrywasz
numerowaną od 1 do 6 kartę ruchu, wybierasz statek w kolorze zagranej
karty, a następnie przesuwasz figurkę tego statku o wskazaną na karcie
liczbę pól do przodu.
W zależności od koloru zagranej karty poruszasz nie tylko
swoimi statkami, ale również statkami drugiego członka
swojego zespołu albo przeciwników.
W grze jest 5 rodzajów pól:
Jeśli statek znajduje się na planecie startowej, zwykłym polu albo polu
z bonusem, wykonaj ruch zgodnie ze standardowymi zasadami.
Jeśli statek zaczyna ruch
na polu z hiperprzestrzenią,
pomnóż liczbę widoczną
na karcie ruchu przez 2
(np. gdy zagrasz kartę
ruchu z numerem 4,
przesuwasz statek o 8 pól).
• plansza
• 72 karty:
48 kart ruchu
(po 12 numerowanych
od 1 do 6 kart
w każdym z kolorów)
20 kart
bonusów
4 karty drużyn
• 8 figurek statków
(po 2 w każdym z kolorów)
CEL GRY
Spraw, aby statki Twojej drużyny (albo drużyn) przekroczyły linię mety
jako pierwsze.
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Umieśćcie planszę na środku stołu.
Każde z Was wybiera po 1 karcie drużyny i po 2 figurki widniejących
na niej statków.
W rozgrywce 2-osobowej każde z Was wybiera po 2 karty
drużyn.
W rozgrywce 3-osobowej każde z Was wybiera po 1 karcie
drużyny (nieużywane figurki statków, kartę drużyny i karty
ruchu w kolorze tej drużyny odłóżcie do pudełka).
W rozgrywce 4-osobowej każde z Was wybiera po 1 karcie
drużyny. Następnie podzielcie się na 2-osobowe zespoły
i usiądźcie wokół stołu w taki sposób, aby gracze z tego
samego zespołu nie siedzieli obok siebie.
Statki swojej drużyny postawcie na planecie startowej.
Potasujcie 20 kart bonusów i połóżcie na finałowej planecie 2 razy
tyle kart bonusów, ilu graczy bierze udział w rozgrywce (4 karty
w rozgrywce 2-osobowej, 6 kart w rozgrywce 3-osobowej albo
8 kart w rozgrywce 4-osobowej). Pozostałe karty bonusów ułóżcie
w zakrytym stosie na wyznaczonym miejscu na planszy.
Potasujcie wszystkie karty ruchu i umieśćcie w zakrytym stosie
na wyznaczonym miejscu na planszy. Każde z Was bierze
po 6 zakrytych kart ruchu.
KONIEC GRY
Gra kończy się, gdy wszystkie statki z drużyny gracza albo jego
zespołu dotrą do finałowej planety (4 statki w grze 2- i 4-osobowej,
2 statki w grze 3-osobowej). Ten gracz albo zespół zwycięża.
Jeśli statek zaczyna ruch
na polu z pasem asteroid,
potraktuj liczbę widoczną
na karcie ruchu jak 1 (np. gdy
zagrasz kartę ruchu z numerem
4 i wybierzesz statek, którego
figurka znajduje się na polu
z pasem asteroid,
przesuwasz figurkę tylko o 1 pole).
Jeśli statek kończy ruch na polu
z symbolem bonusu, gracz
z kartą drużyny w kolorze tego
statku dobiera 1 kartę bonusu
ze stosu na środku planszy. Jeśli
stos kart bonusów się wyczerpie,
przetasujcie wykorzystane karty
bonusów i stwórzcie z nich nowy stos. Jeśli nie ma wykorzystanych kart
bonusów i nie można utworzyć nowego stosu, gracz nie dobiera karty.
Jeśli statek kończy ruch
na podwójnym polu
(z hiperprzestrzenią i z pasem
asteroid, z hiperprzestrzenią
i zwykłym albo z pasem asteroid
i
zwykłym), gracz, który wykonał
ruch, wybiera, po której stronie
ustawić statek.
Pola czarnych dziur stanowią szczególne zagrożenie i trzeba je ominąć.
Jeśli statek kończy ruch na polu czarnych dziur, musisz go cofnąć
na najbliższe zwykłe pole przed polami czarnych dziur. Pola czarnych
dziur musisz przekroczyć w 1 ruchu!
Gdy któryś ze statków dotrze do planety
finałowej, każde z Was, niezależnie od zespołu,
dobiera losowo po 2 karty bonusów ze stosu
znajdującego się na tej planecie.
Ważne!
Nie ma limitu statków, które mogą się
znajdować na tym samym polu.
Statek, który przekroczy linię mety, nie może
już zostać przesunięty.
1
2
3
4
5
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:1219/09/2024 17:19:12
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:0819/09/2024 17:19:08
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:0619/09/2024 17:19:06
66
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 11 19/09/2024 17:19:0119/09/2024 17:19:01
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_BONUS-FRONT.indd 18SWST_BONUS-FRONT.indd 18 19/09/2024 17:01:1319/09/2024 17:01:13
SWST_BONUS-FRONT.indd 13SWST_BONUS-FRONT.indd 13 19/09/2024 17:01:1219/09/2024 17:01:12
SWST_BONUS-FRONT.indd 9SWST_BONUS-FRONT.indd 9 19/09/2024 17:01:1119/09/2024 17:01:11
SWST_BONUS-FRONT.indd 6SWST_BONUS-FRONT.indd 6 19/09/2024 17:01:1019/09/2024 17:01:10
SWST_BONUS-FRONT.indd 1SWST_BONUS-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:01:0819/09/2024 17:01:08
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5519/09/2024 17:05:55
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5719/09/2024 17:05:57
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5819/09/2024 17:05:58
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5919/09/2024 17:05:59
!
© & Lucasfilm Ltd.
zwykłe pole
© & Lucasfilm Ltd.
pole z symbolem
bonusu
© & Lucasfilm Ltd.
pole
z hiperprzestrzen
© & Lucasfilm Ltd.
pole
z pasem asteroid
© & Lucasfilm Ltd.
pole
czarnych dziur
© & Lucasfilm Ltd.
55
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 9SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 9 19/09/2024 17:19:1219/09/2024 17:19:12
11
© & Lucasfilm Ltd.
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
© & Lucasfilm Ltd.
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
22
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 3SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 3 19/09/2024 17:19:0619/09/2024 17:19:06
© & Lucasfilm Ltd.
© & Lucasfilm Ltd.
44
SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 8SWST_MOUVEMENT-FRONT.indd 8 19/09/2024 17:19:0619/09/2024 17:19:06
88
© & Lucasfilm Ltd.
© & ™ Lucasfilm Ltd.
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5819/09/2024 17:05:58
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5519/09/2024 17:05:55
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5719/09/2024 17:05:57
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1SWST_EQUIPE-FRONT.indd 1 19/09/2024 17:05:5919/09/2024 17:05:59
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
5
2 2
22
5
5
1
4
5
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_BONUS-BACK.indd 1SWST_BONUS-BACK.indd 1 19/09/2024 17:01:4019/09/2024 17:01:40
©LFL
SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1SWST_MOUVEMENT-BACK.indd 1 19/09/2024 17:16:4119/09/2024 17:16:41
4
5
3
PRZYKŁADOWE PRZYGOTOWANIE ROZGRYWKI 4-OSOBOWEJ
© & Lucasfilm Ltd.
Przykład. Zagrywasz czerwoną kartę ruchu z numerem 2. W takim
przypadku musisz przesunąć 1 z czerwonych statków o 2 pola do przodu.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756