Znaleziono w kategoriach:
Gra towarzyska REBEL Podaj dalej! Bez cenzury 113743 18+

Instrukcja obsługi Gra towarzyska REBEL Podaj dalej! Bez cenzury 113743 18+

Wróć
zasady gry
zasady gryzasady gry
2
Telestrations, Telestrations AFTER DARK and the Telestrations logo are trademarks of USAOPOLY, Inc.
Copyright © 2009 -2015 by USAOPOLY, Inc. All Rights Reserved. MADE IN CHINA.
TABELA PUNKTACJI
PUNKTYRUNDA
SUMA
umaczenie haseł: Alicja Kierejsza i Monika Matacz
umaczenie instrukcji: Martyna Skowron i Agnieszka Możejko
Redakcja: zesł Rebel
Weźcie po szkicowniku,
mazaku i ściereczce.
Umieśćcie karty na środku stołu.
Podpiszcie swoje szkicowniki
i zapamiętajcie kolor swoich
spirali alboyjcie pasujących
podstawek pod piwo, żeby nie
pomylić notatnika... ani trunku!
1.
2.
3.
1.
2.
3.
1.
2.
3.
Zapraszamy (tylko dorosłych!) do gry w bardziej niegrzeczną wersPODAJ DALEJ!
rysowanej zabawy w głuchy telefon, w której Twoje szkice i odpowiedzi mogą wywołać salwy
śmiechu. Odważna tematyka dodatkowo podkręci atmosferę zabawy!
RYSUJESZ, co widzisz, a potem ZGADUJESZ, co zobaczyłeś!
CEL: śmiać się do łez z przyjaciółmi, tylko czasem się rumieniąc.
Kto wie: me Twoje skryte fantazje wyjdą na jaw?
Musicie więc skorzystać z tabeli punktacji
znajdującej się na początku szkicownika,
żeby zapisywać punkty w trakcie każdej
odsłony. Rozgrywka trwa 3 rundy. Po
trzeciej rundzie sumujecie punkty, a osoba,
która ma ich najwięcej… no, sami wiecie!
Pamiętaj, aby dokładnie wyczyścić każdy szkicownik przed
schowaniem go do pudełka, ponieważ kartki mogą się zlepić
albo poplamić na stałe tuszem. Zamykaj mazaki po użyciu.
Jeśli któryś z nich wyschnie, użyj dowolnego ścieralnego
mazaka i baw się dalej.
Ścieralne mazaki mogą plamić tkaniny i niektóre
powierzchnie. Przed ich użyciem zabezpiecz obszar gry.
Unikaj kontaktu z dywanem, ubraniami, ścianami i meblami.
Trzymaj je z dala od oczu i skóry.
PUNKTY DLA PRZYJACIÓŁ
Gdy to Ty prezentujesz wyniki Waszej
wspólnej pracy znajdujące się w Twoim
szkicowniku:
PODKRĘĆ GRĘ!
W kolejnej rozgrywce mecie
zamieniać się miejscami, zmieniać
kolejność przekazywania
szkicowniw, użyć wymyślonych
przez siebie haseł (to może s
wymknąć spod kontroli)
albo rysować swoją
„gorszą” ręką!
RYWALIZACJA
W momencie, gdy prezentujesz wyniki Waszej wspólnej
pracy znajdujące się w Twoim szkicowniku, wszyscy
mogą dostać punkty.
Przyznaj 1 punkt graczowi, który stworzył Twój
ulubiony SZKIC w Twoim szkicowniku.
Przyznaj 1 punkt graczowi, który udzielił Twojej
ulubionej ODPOWIEDZI w Twoim szkicowniku.
Przyznaj sobie 1 punkt, jeśli ostatnia odpowiedź
odpowiada sekretnemu hasłu.
Odgadujący otrzymują 1 punkt, gdy ich odpowiedź
odpowiada sekretnemu hasłu lub poprzedniej
odpowiedzi.
Rysownicy otrzymują 1 punkt, gdy ich szkic pomoże
odgadującemu udzielić poprawnej odpowiedzi.
Przyznaj sobie 1 punkt, jeśli ostatnia odpowiedź
odpowiada sekretnemu hasłu.
ZAWARTOść PUDEłKA: 100 kart z 1200 hasłami, 8 podstawek pod piwo, 8 zmazywalnych
szkicowników*, 8 ścieralnych mazaków* i 8 ściereczek.
* Więcej informacji o użytkowaniu mazaków i szkicowników z tyłu instrukcji.
O MAZAKACH
I SZKICOWNIKU
ZABACZAS ZACZąć!
W razie problemów prosimy o kontakt: reklamacje@rebel.pl
Podaj dalej! (Telestrations) i logo Podaj dalej! (Telestrations) są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi rmy USAOPOLY, Inc.
Copyright © 2009-2015 USAOPOLY, Inc. Wszystkie prawa zastrzeżone. USAOPOLY to znak towarowy USAOPOLY, Inc. WYPRODUKOWANO W CHINACH.
Spełnia normy ASTM F963 i CPSIA. Zmywalny pisak spełnia normy ASTM D4236. Projekt i produkcja: USAOPOLY, Inc. 5999 Avenida Encinas, Ste. 150,
Carlsbad, CA 92008 USA. Przedstawione komponenty mogą się nieznacznie różnić kolorami od tych zawartych w pudełku. USAOPOLY.com
Dziękujemy za grę w Podaj dalej! Bez cenzury. Mamy
nadzieję, że dobrze się bawiliście i udało się Wam
na chwilę oderwać od pracy, żeby pośmiać się
zprzyjaciółmi i dać wyobraźni poszaleć.
PRZYGOTOWANIE DO GRY:
CHCECIE GRAĆ NA PUNKTY?CHCECIE GRAĆ NA PUNKTY?
PARZYSTA:
W grze z 4, 6 albo
8 graczami... otwórz
szkicownik na stronie 1 –
„SZKICOWANIE.
Przygotuj się,
by potajemnie
narysować swoje
hasło. Przejdź do
kroku 3.
NIEPARZYSTA:
W grze z 5 albo 7
graczami... otwórz
szkicownik na stronie 1 –
„SZKICOWANIE”,
a potem…
przekaż szkicownik
graczowi po lewej!
Przejdźcie do kroku 3.
kicia
Maciej
latający
kot
kopanie
kotka
kicia
Maciej
latający
kot
kopanie
kotka
latający
kot
latający
kot
kopanie
kotka
C
H
C
E
C
I
E
Z
A
G
R
A
Ć
C
H
C
E
C
I
E
Z
A
G
R
A
Ć
J
E
S
Z
C
Z
E
R
A
Z
?
J
E
S
Z
C
Z
E
R
A
Z
?
Gdy skończyłeś szkicować albo zgadywać,
przewróć szkicownik na kolejną stronę i czekaj,
aż wszyscy będą gotowi. Wszyscy przekazu
otwarte szkicowniki w tym samym momencie.
SZKICOWANIE
WSKAWKIWSKAWKI KTO WYGRYWA?KTO WYGRYWA?
WYBÓR HASŁA SZKICOWANIE
I W KOŁO, MACIEJU!
LICZBA GRACZY ZGADYWANIE
WIELKA ODSŁONA!
ZGADYWANIE
PRZEKAZYWANIE
Nie stawiaj znaków zapytania ani nie zostawiaj
pustych stron. Zawsze udzielaj odpowiedzi.
Nawet dość głupawych. Nieważne, jak bardzo.
Wybierzcie wspólnie numer od 1 do 6 (wszyscy
weźmy 2!) albo niech każdy z Was wybierze
samodzielnie hasło z jednej albo drugiej strony
karty*. Zapisz je w swoim szkicowniku. Nie
wymawiaj go na głos ani nikomu nie pokazuj!
Na koniec rundy ostatnia wypełniona strona powinna być
odpowiedzią, a nie szkicem. Niezależnie od liczby graczy.
Wszyscy szkicu, podają i zgadują, aż dostaną
swoje własne szkicowniki z powrotem. Każdy
szkicownik powinien kończyć się stroną ze
zgadywaniem.
Gdy wszyscy odzyskają swoje szkicowniki,
przychodzi pora na wielką odsłonę! Wszyscy
przewracają strony swoich szkicowników i dzielą
się wynikami swojego zdrożnego SZKICOWANIA
iZGADYWANIA!
Wszyscy powinni być na stronie 1 –
SZKICOWANIE. Odwróćcie stronę, żeby zerknąć
na hasło i wróćcie na stronę 1. Macie teraz około
minuty na narysowanie hasła.
Następnie
przewróćcie
szkicowniki na
stronę 2
ipodajcie je
(otwarte) do
swoich sąsiadów
po lewej.
Teraz wszyscy
powinni być
na stronie 2 –
ZGADYWANIE.
Przewróćcie
szkicowniki na
poprzednią stronę
i potajemnie
przyjrzyjcie s
poprzedniemu
szkicowi. Macie
na to kilka sekund.
Następnie wróćcie na stronę 2 i udzielcie
swoich odpowiedzi. Przewróćcie szkicowniki
na kolejną stronę i podajcie je (otwarte) do
swoich sąsiaw po lewej.
DOBRZE SIĘ BAWIŁEŚ?
JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ!
No, chyba że jesteście żądni wrażeń (i punktów). Na takie okazje
przygotowaliśmy 2 rodzaje punktowania. Znajdziecie je w sekcji
Punktowanie” na następnej stronie!
Nie używaj liter i numerów. Nie zostawiaj pustej
strony. Narysuj swoje hasło najlepiej, jak potrasz.
Togwarancja dobrej zabawy!
NIE MOŻNA WAS WINIĆ!
Zmażcie strony 18. Oóżcie na bok
użyte karty. Wszyscy losują nową kartę.
Przed wami kolejna runda śmiechu
ipysznej zabawy!
Dla odmiany możecie teraz zmienić kierunek
przekazywania szkicowników.
DLACZEGO TO TAKIE WAŻNE?
1
2 3 4 5 6
1 2
3
4 5 6
1 2 3 4
5
6
1
2
3 4 5 6
1 2 3
4
5 6
1 2 3 4 5
6
podaj
dalej
* Jeśli masz podkreślone
hasło, możesz wymyślić
dowolne słowa z tej
kategorii.
PARZYSTA:
W grze z 4, 6 albo
8 graczami... otwórz
szkicownik na stronie 1 –
„SZKICOWANIE.
Przygotuj się,
by potajemnie
narysować swoje
hasło. Przejdź do
kroku 3.
NIEPARZYSTA:
W grze z 5 albo 7
graczami... otwórz
szkicownik na stronie 1 –
„SZKICOWANIE”,
a potem…
przekaż szkicownik
graczowi po lewej!
Przejdźcie do kroku 3.
kicia
Maciej
latający
kot
kopanie
kotka
kicia
Maciej
latający
kot
kopanie
kotka
latający
kot
kopanie
kotka
latający
kot
kopanie
kotka
C
H
C
E
C
I
E
Z
A
G
R
A
Ć
C
H
C
E
C
I
E
Z
A
G
R
A
Ć
J
E
S
Z
C
Z
E
R
A
Z
?
J
E
S
Z
C
Z
E
R
A
Z
?
Gdy skończyłeś szkicować albo zgadywać,
przewróć szkicownik na kolejną stronę i czekaj,
aż wszyscy będą gotowi. Wszyscy przekazują
otwarte szkicowniki w tym samym momencie.
SZKICOWANIE
WSKAZÓWKIWSKAZÓWKI KTO WYGRYWA?KTO WYGRYWA?
WYBÓR HASŁA SZKICOWANIE
I W KOŁO, MACIEJU!
LICZBA GRACZY ZGADYWANIE
WIELKA ODSŁONA!
ZGADYWANIE
PRZEKAZYWANIE
Nie stawiaj znaków zapytania ani nie zostawiaj
pustych stron. Zawsze udzielaj odpowiedzi.
Nawet dość głupawych. Nieważne, jak bardzo.
Wybierzcie wspólnie numer od 1 do 6 (wszyscy
weźmy 2!) albo niech każdy z Was wybierze
samodzielnie hasło z jednej albo drugiej strony
karty*. Zapisz je w swoim szkicowniku. Nie
wymawiaj go na głos ani nikomu nie pokazuj!
Na koniec rundy ostatnia wypełniona strona powinna być
odpowiedzią, a nie szkicem. Niezależnie od liczby graczy.
Wszyscy szkicu, podają i zgadują, aż dostaną
swoje własne szkicowniki z powrotem. Każdy
szkicownik powinien kończyć się stroną ze
zgadywaniem.
Gdy wszyscy odzyskają swoje szkicowniki,
przychodzi pora na wielką odsłonę! Wszyscy
przewracają strony swoich szkicowników i dzielą
się wynikami swojego zdrożnego SZKICOWANIA
iZGADYWANIA!
Wszyscy powinni być na stronie 1 –
„SZKICOWANIE. Odwróćcie stronę, żeby zerknąć
na hasło i wróćcie na stronę 1. Macie teraz około
minuty na narysowanie hasła.
Następnie
przewróćcie
szkicowniki na
stronę 2
ipodajcie je
(otwarte) do
swoich sąsiadów
po lewej.
Teraz wszyscy
powinni być
na stronie 2 –
“ZGADYWANIE”.
Przewćcie
szkicowniki na
poprzednią stronę
i potajemnie
przyjrzyjcie się
poprzedniemu
szkicowi. Macie
na to kilka sekund.
Następnie wróćcie na stronę 2 i udzielcie
swoich odpowiedzi. Przewróćcie szkicowniki
na kolejną stronę i podajcie je (otwarte) do
swoich sąsiadów po lewej.
DOBRZE SIĘ BAWIŁEŚ?
JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ!
No, chyba że jesteście żądni wrażeń (i punktów). Na takie okazje
przygotowaliśmy 2 rodzaje punktowania. Znajdziecie je w sekcji
„Punktowanie” na następnej stronie!
Nie używaj liter i numerów. Nie zostawiaj pustej
strony. Narysuj swoje hasło najlepiej, jak potrasz.
Togwarancja dobrej zabawy!
NIE MOŻNA WAS WINIĆ!
Zmażcie strony 1–8. Odłóżcie na bok
użyte karty. Wszyscy losują nową kartę.
Przed wami kolejna runda śmiechu
ipysznej zabawy!
Dla odmiany możecie teraz zmienić kierunek
przekazywania szkicowników.
DLACZEGO TO TAKIE WAŻNE?
1
2 3 4 5 6
1 2
3
4 5 6
1 2 3 4
5
6
1
2
3 4 5 6
1 2 3
4
5 6
1 2 3 4 5
6
podaj
dalej
* Jeśli masz podkreślone
hasło, możesz wymyślić
dowolne słowa z tej
kategorii.
zasady gry
zasady gryzasady gry
2
Telestrations, Telestrations AFTER DARK and the Telestrations logo are trademarks of USAOPOLY, I nc.
Copyright © 2009 -2015 by USAOPOLY, Inc. All Rights Reserved. MADE IN CHINA.
TABELA PUNKTACJI
PUNKTYRUNDA
SUMA
umaczenie haseł: Alicja Kierejsza i Monika Matacz
umaczenie instrukcji: Martyna Skowron i Agnieszka Możejko
Redakcja: zesł Rebel
Weźcie po szkicowniku,
mazaku i ściereczce.
Umieśćcie karty na środku stołu.
Podpiszcie swoje szkicowniki
i zapamiętajcie kolor swoich
spirali albo użyjcie pasujących
podstawek pod piwo, żeby nie
pomyl notatnika... ani trunku!
1.
2.
3.
1.
2.
3.
1.
2.
3.
Zapraszamy (tylko dorosłych!) do gry w bardziej niegrzeczną wersję PODAJ DALEJ!
rysowanej zabawy w głuchy telefon, w której Twoje szkice i odpowiedzi mogą wywołać salwy
śmiechu. Odważna tematyka dodatkowo podkręci atmosferę zabawy!
RYSUJESZ, co widzisz, a potem ZGADUJESZ, co zobacześ!
CEL: śmiać się do łez z przyjaciółmi, tylko czasem się rumieniąc.
Kto wie: może Twoje skryte fantazje wyjdą na jaw?
Musicie więc skorzystać z tabeli punktacji
znajdującej się na początku szkicownika,
żeby zapisywać punkty w trakcie każdej
odsłony. Rozgrywka trwa 3 rundy. Po
trzeciej rundzie sumujecie punkty, a osoba,
która ma ich najwięcej… no, sami wiecie!
Pamiętaj, aby dokładnie wyczyścić każdy szkicownik przed
schowaniem go do pudełka, ponieważ kartki mogą się zlepić
albo poplamić na stałe tuszem. Zamykaj mazaki po użyciu.
Jeśli któryś z nich wyschnie, użyj dowolnego ścieralnego
mazaka i baw się dalej.
Ścieralne mazaki mogą plamić tkaniny i niektóre
powierzchnie. Przed ich użyciem zabezpiecz obszar gry.
Unikaj kontaktu z dywanem, ubraniami, ścianami i meblami.
Trzymaj je z dala od oczu i skóry.
PUNKTY DLA PRZYJACIÓŁ
Gdy to Ty prezentujesz wyniki Waszej
wspólnej pracy znajdujące się w Twoim
szkicowniku:
PODKRĘĆ GRĘ!
W kolejnej rozgrywce mecie
zamieniać się miejscami, zmieniać
kolejność przekazywania
szkicowniw, użyć wymyślonych
przez siebie haseł (to może s
wymknąć spod kontroli)
albo rysować swoją
„gorszą” ręką!
RYWALIZACJA
W momencie, gdy prezentujesz wyniki Waszej wspólnej
pracy znajdujące się w Twoim szkicowniku, wszyscy
mogą dostać punkty.
Przyznaj 1 punkt graczowi, który stworzył Twój
ulubiony SZKIC w Twoim szkicowniku.
Przyznaj 1 punkt graczowi, który udzielił Twojej
ulubionej ODPOWIEDZI w Twoim szkicowniku.
Przyznaj sobie 1 punkt, jeśli ostatnia odpowiedź
odpowiada sekretnemu hasłu.
Odgadujący otrzymują 1 punkt, gdy ich odpowiedź
odpowiada sekretnemu hasłu lub poprzedniej
odpowiedzi.
Rysownicy otrzymują 1 punkt, gdy ich szkic pomoże
odgadującemu udzielić poprawnej odpowiedzi.
Przyznaj sobie 1 punkt, jeśli ostatnia odpowiedź
odpowiada sekretnemu hasłu.
ZAWARTOść PUDEłKA: 100 kart z 1200 hasłami, 8 podstawek pod piwo, 8 zmazywalnych
szkicowniw*, 8 ścieralnych mazaków* i 8 ściereczek.
* Więcej informacji o użytkowaniu mazaków i szkicowników z tyłu instrukcji.
O MAZAKACH
I SZKICOWNIKU
ZABAWę CZAS ZACć!
W razie problemów prosimy o kontakt: reklamacje@rebel.pl
Podaj dalej! (Telestrations) i logo Podaj dalej! (Telestrations) są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi rmy USAOPOLY, Inc.
Copyright © 2009-2015 USAOPOLY, Inc. Wszystkie prawa zastrzeżone. USAOPOLY to znak towarowy USAOPOLY, Inc. WYPRODUKOWANO W CHINACH.
Spełnia normy ASTM F963 i CPSIA. Zmywalny pisak spełnia normy ASTM D4236. Projekt i produkcja: USAOPOLY, Inc. 5999 Avenida Encinas, Ste. 150,
Carlsbad, CA 92008 USA. Przedstawione komponenty mogą się nieznacznie różnić kolorami od tych zawartych w pudełku. USAOPOLY.com
Dziękujemy za grę w Podaj dalej! Bez cenzury. Mamy
nadzieję, że dobrze się bawiliście i udało się Wam
na chwilę oderwać od pracy, żeby pośmiać się
zprzyjaciółmi i dać wyobraźni poszaleć.
PRZYGOTOWANIE DO GRY:
CHCECIE GRAĆ NA PUNKTY?CHCECIE GRAĆ NA PUNKTY?

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756