Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra towarzyska REBEL Podaj dalej! Bez cenzury 113743 18+
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(267)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra towarzyska REBEL Podaj dalej! Bez cenzury 113743 18+
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
zasady
gry
zasady
gry
zasady
gry
2
T
elestr
a
tions
,
T
elestr
a
tions AFTER D
ARK and the
T
elestr
a
tions logo ar
e tr
ademar
ks of USA
OPOL
Y
, I
nc
.
C
op
yr
igh
t © 2009 -2015 b
y USA
OPOL
Y
, I
nc
. A
ll R
igh
ts R
eser
v
ed
. M
ADE IN CHINA
.
TABELA PUNKTAC
JI
PUNKTY
RUND
A
SUMA
Tł
uma
c
zeni
e has
e
ł: Al
icj
a Kie
re
jsz
a i Mo
nik
a Mat
ac
z
Tł
uma
c
zeni
e ins
tr
ukc
ji: Ma
r
ty
na Sko
wr
on i Agn
ies
zk
a Moż
ejk
o
Re
dak
cja
: zes
pó
ł Re
bel
W
eźcie
po s
zkicowniku,
maz
aku i ście
reczce.
Um
ieś
ćc
ie ka
r
ty na śr
odku st
ołu
.
P
odpi
sz
cie s
wo
je szki
co
wn
iki
i zapam
ięta
jc
ie k
olor sw
oi
ch
spirali
albo
uż
yjcie
pasując
ych
podsta
we
k pod piw
o
, żeb
y ni
e
pomylić n
otatnika..
. ani trunku!
1.
2.
3.
1.
2.
3.
1.
2.
3.
Zapraszam
y
(
tylk
o dor
osłych
!) d
o gry w bardzi
ej n
iegrzeczną w
ers
ję
PO
DA
J
DA
LE
J
!
–
r
y
sow
ane
j zaba
w
y w głuc
h
y t
elefo
n, w które
j T
wo
je szkic
e i od
powi
edzi mog
ą w
ywołać salwy
śm
iech
u. Odwa
żna t
em
atyka doda
tk
ow
o podkr
ęci a
tmo
sfer
ę zaba
w
y!
R
Y
SU
JESZ
, co widzisz
, a potem ZGA
DUJESZ, co zobacz
yłeś!
C
EL:
śmi
ać s
ię do łe
z z prz
yj
ac
iółmi, tylk
o cz
a
sem s
ię ru
mie
ni
ąc.
K
to wi
e: m
oż
e T
woj
e skry
te fan
taz
je wyjdą na j
aw
?
Mus
ic
ie wi
ęc sk
orz
y
stać z ta
beli pu
nktacj
i
zna
jd
uj
ąc
ej s
ię n
a pocz
ą
tk
u szkic
own
ika,
żeby z
apisy
wać punk
t
y w
trakc
ie k
ażdej
odsło
n
y
. Ro
zg
r
ywka tr
wa 3 r
undy
. Po
trzeci
ej ru
ndzie su
mujec
ie pun
k
t
y
, a osoba,
k
t
óra ma ic
h na
jwięc
ej
… no, sa
mi wiec
ie!
Pamiętaj, ab
y dokładnie w
ycz
yścić każdy szkicownik przed
schowaniem go do pudeł
ka, ponieważ kartki mogą się zlepić
albo pop
lamić na stał
e tuszem. Zamyk
aj mazaki po
użyciu.
Jeśli któr
yś z nich w
yschnie
, użyj dowolnego ścieralnego
mazak
a i baw się dalej.
Ścier
alne mazaki mo
gą plamić tkaniny i niek
tóre
powierzchnie. Przed ich uż
y
ciem zabezpie
cz obsz
ar gry
.
Unikaj kontak
tu z dy
wanem, ubraniami, ścianami i
meblami.
T
r
zymaj je z dala od oczu i skór
y
.
PUNKT
Y
DLA
PR
ZY
J
ACIÓŁ
Gdy to T
y pr
ezen
tuje
sz w
yni
k
i W
asze
j
ws
pólne
j pra
c
y z
na
jdu
jąc
e się w T
w
oi
m
szk
icowniku:
PODKRĘ
Ć
GRĘ!
W ko
lej
nej r
ozg
r
ywce m
oż
ecie
zami
eniać się miejscami,
zmieniać
kolej
ność przek
azy
wania
szkic
owni
kó
w
, użyć wymyś
lon
ych
przez si
ebie h
aseł (t
o może s
ię
w
ymkn
ąć s
pod k
ont
rol
i)
albo rysować sw
oją
„gorszą” ręką
!
R
Y
WA
L
I
Z
A
C
J
A
W mome
nci
e, gdy p
rez
en
tu
jesz wyniki W
aszej w
spól
nej
pracy zna
jduj
ąc
e się w T
woi
m szkico
wni
ku,
wszys
cy
mogą d
ostać p
unkt
y
.
Przy
zn
aj 1 pu
nkt graczo
wi, który st
w
or
zył T
wój
ul
ubio
n
y SZ
KIC w T
woim sz
kico
wniku
.
Prz
y
znaj 1 punk
t gr
aczowi,
któr
y u
dzielił T
wojej
ulubione
j ODPOWIE
D
ZI w T
woim szkicowni
ku.
Przy
zn
aj so
bie 1 pu
nkt, jeśl
i ostatn
ia odpow
iedź
odpowiada sekretnemu ha
słu.
Odgad
ujący otrzymuj
ą 1 pun
k
t, g
dy ic
h odpo
wiedź
odp
o
wiada
sekretne
mu hasłu lub
popr
zedniej
odpowiedzi.
Rysow
nicy ot
rz
ymu
ją 1 pu
nkt, gdy ic
h szkic pomo
że
odgaduj
ącem
u udzielić poprawne
j odpowiedzi.
Przy
zn
aj so
bie 1 pu
nkt, jeśl
i ostatn
ia odpow
iedź
odpowiada sekretnemu ha
słu.
ZA
W
ART
Ość
PUDEł
KA:
1
0
0 kart z 1
2
00 hasła
mi, 8 pod
sta
wek pod p
iw
o, 8 z
mazy
wal
n
y
ch
sz
k
icown
ików
*
, 8 ściera
ln
yc
h mazak
ów
*
i 8 ściereczek
.
* Więcej inf
ormacji o uż
yt
k
owaniu maz
aków i szkicowników z t
yłu ins
trukcji.
O
MAZ
AKA
CH
I
SZKICO
WNIKU
ZAB
A
Wę
CZAS
ZACZą
ć!
W razie problemów prosim
y o kontakt: reklamacje@rebel.pl
Podaj dalej!
(
T
elestrations
) i logo
Podaj dalej!
(
T
elestrations
) są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi rmy USAOPOL
Y
, Inc.
Copyright © 2009-2015 USAOPOL
Y
, Inc.
Wszystkie prawa zastrzeżone. USAOPOL
Y to znak tow
arowy USAOPOL
Y
, Inc. WYPRODUK
OW
ANO W CHINA
CH.
Spełnia normy ASTM F963 i CPSIA. Zmywalny pisak spełnia normy ASTM D4236. P
rojekt i produkcja: USAOPOL
Y
, Inc. 5999 Avenida Encinas
, Ste. 150,
Carlsbad, CA 92008 USA. Przedstawione komponenty mogą się nieznacznie ró
żnić kolorami od tych zawartych w pudełku. USAOPOL
Y
.com
Dziękujemy za grę w
Podaj dalej! Bez cenzury
. Mamy
nadzieję, że dobrze się bawiliście i udało się Wam
na chwilę oderwać o
d pracy
, żeby pośmiać się
zprz
yjaciół
mi i dać wyobraźni pos
zaleć.
PRZY
GOT
OW
ANI
E
DO G
R
Y
:
CHCECIE
GRAĆ
NA
PUN
KTY?
CHCECIE
GRAĆ
NA
PUN
KTY?
P
A
R
Z
YS
T
A
:
W grze z 4, 6 albo
8 gracz
ami... otwór
z
szkicownik na stronie 1 –
„SZKICOW
ANIE
”
.
Prz
ygotuj s
ię,
by potajemni
e
nar
ysować sw
o
j
e
hasło. Przejdź
d
o
kroku 3.
N
I
E
PAR
Z
Y
S
T
A
:
W grze z 5 albo 7
gracz
ami... otwór
z
szkicownik na stronie 1 –
„SZKICOW
ANIE”
,
a
potem…
p
r
ze
każ sz
kicow
nik
g
rac
zowi po lewej
!
P
r
zejdźcie do kroku 3.
kicia
Maciej
latający
kot
kopanie
kotka
kicia
Maciej
latający
kot
kopanie
kotka
latający
kot
kopanie
kotka
latający
kot
kopanie
kotka
C
H
C
E
C
I
E
Z
A
G
R
A
Ć
C
H
C
E
C
I
E
Z
A
G
R
A
Ć
J
E
S
Z
C
Z
E
R
A
Z
?
J
E
S
Z
C
Z
E
R
A
Z
?
G
d
y sk
o
ń
c
z
y
ł
e
ś s
z
k
i
co
w
a
ć a
lb
o z
g
a
d
y
w
a
ć
,
p
r
z
e
w
r
ó
ć s
z
k
i
co
w
n
i
k na k
o
l
e
j
ną s
t
r
o
n
ę i c
z
e
k
a
j
,
a
ż w
s
z
y
s
c
y b
ę
dą g
o
t
o
w
i
. W
s
z
y
s
c
y p
r
z
e
k
a
z
u
ją
o
t
w
a
r
t
e s
z
k
i
co
w
n
i
k
i w t
y
m s
a
m
y
m m
o
m
e
n
c
i
e
.
S
Z
K
I
C
O
WA
N
I
E
W
S
K
A
ZÓ
W
KI
W
S
K
A
ZÓ
W
KI
KT
O
W
Y
G
R
Y
W
A
?
KT
O
W
Y
G
R
Y
W
A
?
WY
BÓR
H
ASŁA
S
Z
K
I
C
O
WA
N
I
E
I
W
K
OŁO
,
MAC
IEJU!
L
ICZBA
GRACZY
Z
G
A
D
Y
WA
N
I
E
WIELKA
ODSŁ
ONA
!
Z
G
A
D
Y
WA
N
I
E
P
R
Z
E
K
AZ
Y
W
AN
I
E
N
i
e s
t
a
w
ia
j z
na
k
ó
w z
a
p
y
t
a
n
ia a
n
i n
i
e z
o
s
t
a
w
ia
j
p
u
s
t
y
c
h s
t
r
o
n. Z
a
w
s
z
e u
d
z
i
e
l
a
j o
d
p
o
w
i
e
d
z
i
.
N
a
w
e
t d
o
ś
ć g
ł
u
p
a
w
y
c
h. N
i
e
w
a
ż
n
e
, j
a
k b
a
r
d
z
o
.
Wybierzc
ie wspól
nie n
ume
r od 1 do 6 (
wsz
y
scy
weźmy
2!)
albo
ni
ech każd
y z W
as wybierze
samod
ziel
nie h
asło z jedne
j albo dru
gie
j str
on
y
kar
t
y
*
.
Z
apisz je
w s
woim szk
icowniku.
Nie
w
yma
wiaj go n
a głos an
i nik
omu nie pokaz
uj!
Na koniec run
dy ostat
nia wype
łnio
na strona pow
inna być
odpowi
edzią, a nie szk
icem. Niezależni
e od liczby gr
acz
y
.
W
sz
yscy szkicu
ją
, pod
aj
ą i zga
du
ją, aż do
staną
swo
je własne sz
kic
own
iki z po
wro
tem
. Każdy
szkic
owni
k powi
nie
n ko
ńcz
y
ć się str
oną z
e
zgady
wani
em.
Gdy wszyscy odz
ys
kaj
ą swo
je szkic
owni
ki,
prz
y
ch
odzi pora n
a wiel
ką odsłonę! W
sz
ys
c
y
przewr
aca
ją str
ony sw
oic
h szkico
wni
k
ów i dz
iel
ą
si
ę w
yni
k
a
mi sw
ojeg
o zdr
ożnego S
ZKIC
OW
AN
IA
iZ
GAD
Y
W
ANIA!
W
sz
y
s
c
y p
o
w
i
n
n
i b
y
ć n
a st
r
o
n
i
e 1 –
„
S
Z
K
I
C
O
W
A
N
I
E
”
. O
d
w
r
ó
ć
c
i
e st
r
o
n
ę
, ż
e
b
y z
e
r
k
n
ą
ć
n
a h
a
s
ł
o i w
r
ó
ć
c
i
e n
a st
r
o
n
ę 1
. M
a
c
i
e t
e
r
a
z o
k
o
ł
o
mi
n
u
t
y
na
na
r
y
s
o
w
a
n
i
e
ha
s
ł
a
.
N
a
s
t
ępn
i
e
p
r
z
e
w
r
ó
ćc
i
e
s
z
k
i
c
o
w
nik
i
n
a
st
r
o
n
ę 2
ip
od
a
j
c
i
e j
e
(
ot
w
ar
t
e
)
d
o
s
w
o
i
ch
s
ą
s
i
a
d
ó
w
p
o
le
w
e
j.
T
e
ra
z
w
s
z
y
sc
y
p
o
w
i
nni
b
y
ć
n
a st
r
o
n
i
e 2 –
“
Z
G
AD
Y
W
AN
I
E
”
.
P
r
z
e
w
r
ó
ć
c
i
e
s
z
k
i
c
o
w
nik
i
n
a
p
opr
z
e
d
n
i
ą
s
t
r
onę
i
p
ot
a
j
e
m
ni
e
p
r
z
yj
r
z
yjc
i
e
s
ię
p
opr
z
e
d
n
i
em
u
s
zk
i
c
o
w
i.
M
ac
i
e
n
a
t
o
k
i
l
k
a
seku
n
d.
N
a
st
ę
p
n
i
e w
r
ó
ć
c
i
e n
a st
r
o
n
ę 2 i u
d
z
i
e
l
c
i
e
s
w
o
i
c
h
o
d
p
o
w
ie
d
z
i
.
P
r
z
e
w
r
ó
ć
c
ie
s
z
k
i
c
o
w
n
i
k
i
n
a k
o
l
e
j
n
ą st
r
o
n
ę i p
od
a
j
c
i
e j
e (
o
t
w
a
r
t
e
) d
o
s
w
o
i
c
h
s
ą
s
i
a
dó
w
p
o
le
w
e
j.
D
O
B
R
Z
E
S
I
Ę
B
A
W
I
Ł
E
Ś
?
J
E
S
T
E
Ś
ZW
Y
C
I
Ę
Z
C
Ą!
N
o
, c
h
y
b
a ż
e j
e
s
t
e
ś
c
i
e ż
ą
d
n
i w
r
a
ż
e
ń (
i p
u
n
k
t
ó
w
)
. N
a t
a
k
i
e o
k
a
z
j
e
p
r
z
y
g
o
t
o
w
a
l
i
ś
m
y 2 r
o
d
z
a
j
e p
u
n
k
t
o
w
a
n
ia. Z
na
j
d
z
i
e
c
i
e j
e w s
e
k
c
j
i
„
Pu
n
k
t
o
w
a
n
i
e
” na na
s
t
ę
p
n
e
j s
t
r
o
n
i
e
!
N
i
e u
ż
y
w
a
j l
i
t
e
r i n
u
m
e
r
ó
w
. N
i
e z
o
s
t
a
w
ia
j p
u
s
t
e
j
s
t
r
o
n
y
. N
a
r
y
s
u
j s
w
oj
e ha
s
ł
o na
j
l
e
p
i
e
j
, j
a
k p
o
t
r
a
s
z
.
T
og
w
a
r
a
n
c
j
a d
o
b
r
e
j z
a
b
a
w
y
!
N
I
E
M
O
Ż
N
A
W
A
S
W
I
N
I
Ć
!
Z
m
a
ż
c
i
e st
r
o
n
y 1
–
8
. O
dł
ó
ż
c
i
e n
a bo
k
u
ż
y
t
e k
a
r
t
y
. W
sz
y
s
c
y l
o
s
u
j
ą n
o
w
ą k
a
r
t
ę
.
P
r
z
e
d
w
a
mi
k
o
l
e
j
na
r
un
da
ś
mi
e
c
h
u
ip
y
sz
n
e
j z
a
b
a
w
y
!
Dl
a od
m
i
a
n
y m
o
ż
e
ci
e t
e
raz z
m
i
e
n
i
ć k
i
e
r
u
n
e
k
p
r
z
e
k
a
z
y
w
a
ni
a
s
z
k
ic
o
w
ni
k
ó
w
.
DLACZ
EGO
T
O
T
AKIE
W
AŻN
E?
1
2
3
4
5
6
1
2
3
4
5
6
1
2
3
4
5
6
1
2
3
4
5
6
1
2
3
4
5
6
1
2
3
4
5
6
podaj
dalej
*
Jeśli mas
z podkreś
lone
hasł
o
,
mo
żes
z wymy
ślić
dowolne sł
owa z tej
kateg
orii.
P
A
R
Z
YS
T
A
:
W grze z 4, 6 albo
8 gracz
ami... otwór
z
szkicownik na stronie 1 –
„SZKICOW
ANIE
”
.
Prz
ygotuj s
ię,
by potajemnie
nar
ysować swo
je
hasło. Przejdź do
kroku 3.
N
I
E
PAR
Z
Y
S
T
A
:
W grze z 5 albo 7
gracz
ami... otwór
z
szkicownik na stronie 1 –
„SZKICOW
ANIE”
,
a potem…
prze
każ sz
kicow
nik
grac
zowi po lewej
!
Przejdźcie do kroku 3.
kicia
Maciej
latający
kot
kopanie
kotka
kicia
Maciej
latający
kot
kopanie
kotka
latający
kot
kopanie
kotka
latający
kot
kopanie
kotka
C
H
C
E
C
I
E
Z
A
G
R
A
Ć
C
H
C
E
C
I
E
Z
A
G
R
A
Ć
J
E
S
Z
C
Z
E
R
A
Z
?
J
E
S
Z
C
Z
E
R
A
Z
?
Gdy skońc
zy
łeś szkicowa
ć albo zgadyw
ać,
p
r
zew
róć szki
cownik na kolejną stron
ę i czekaj,
a
ż ws
zysc
y będą gotowi. Wsz
ysc
y przek
azują
o
t
warte s
zkicowniki w t
ym samym m
omencie.
S
Z
K
I
C
O
WA
N
I
E
WSKAZÓWKI
WSKAZÓWKI
KT
O
W
Y
GRYW
A
?
KT
O
W
Y
GRYW
A
?
WY
BÓR
H
ASŁA
S
Z
K
I
C
O
WA
N
I
E
I
W
K
OŁO
,
MAC
IEJU!
L
ICZBA
GRACZY
Z
G
A
DY
WA
N
I
E
WIELKA
ODSŁ
ONA
!
Z
G
A
DY
WA
N
I
E
PRZE
KAZY
W
AN
IE
Nie st
awiaj znaków zapyt
ania ani nie zostawiaj
pust
ych st
ron. Zawsze ud
zielaj odpowied
zi.
Nawet dość g
łupaw
ych. Nieważne, jak bard
zo
.
Wybierzc
ie wspól
nie n
ume
r od 1 do 6 (
wsz
y
scy
weźmy
2!)
albo
ni
ech każd
y z W
as wybierze
samod
ziel
nie h
asło z jedne
j albo dru
gie
j str
on
y
kar
t
y
*
.
Z
apisz je
w s
woim szk
icowniku.
Nie
w
yma
wiaj go n
a głos an
i nik
omu nie pokaz
uj!
Na koniec run
dy ostat
nia wype
łnio
na strona pow
inna być
odpowi
edzią, a nie szk
icem. Niezależni
e od liczby gr
acz
y
.
W
sz
yscy szkicu
ją
, pod
aj
ą i zga
du
ją, aż do
staną
swo
je własne sz
kic
own
iki z po
wro
tem
. Każdy
szkic
owni
k powi
nie
n ko
ńcz
y
ć się str
oną z
e
zgady
wani
em.
Gdy wszyscy odz
ys
kaj
ą swo
je szkic
owni
ki,
prz
y
ch
odzi pora n
a wiel
ką odsłonę! W
sz
ys
c
y
przewr
aca
ją str
ony sw
oic
h szkico
wni
k
ów i dz
iel
ą
si
ę w
yni
k
a
mi sw
ojeg
o zdr
ożnego S
ZKIC
OW
AN
IA
iZ
GAD
Y
W
ANIA!
W
sz
yscy powi
nn
i by
ć na stron
ie 1 –
„SZ
KIC
OW
AN
IE
”
. Odwróć
cie str
onę, że
by z
erkną
ć
na ha
sło i wróć
ci
e na str
onę 1
. Macie t
eraz ok
oło
minut
y na nar
ysowanie
hasła.
Następnie
pr
z
ewró
ćci
e
szk
icowniki na
str
onę 2
ipoda
jci
e je
(
ot
war
te
) do
swoich
sąsiad
ów
po lewej.
T
eraz ws
zysc
y
powinni
by
ć
na str
onie 2 –
“Z
GAD
Y
W
ANIE”
.
Pr
zew
ró
ćcie
szk
icowniki na
popr
zedni
ą stronę
i p
otajemnie
pr
zyjr
z
yjc
ie się
popr
zedniem
u
szk
ic
owi. Macie
na to kilka sekund.
Nast
ępnie wr
óć
ci
e na str
onę 2 i ud
ziel
cie
swoich odpowiedzi. Pr
zewróć
cie szkicowniki
na k
olejn
ą stro
nę i poda
jc
ie je (
otwarte
) do
swoich sąsi
adów po lewej.
DOBRZE
SI
Ę
B
A
WIŁEŚ
?
J
ESTEŚ
ZW
Y
CI
ĘZCĄ!
No, chyba że jes
teście żądni w
rażeń (i punk
tów
). Na takie ok
azje
prz
ygotowaliśmy 2 rodz
aje punk
towania. Znajdziecie j
e w sekcji
„Punk
towanie” na nas
tępnej stro
nie!
Nie uż
ywaj liter i nu
merów
. Ni
e zostawiaj pus
tej
str
ony
. Nar
ysuj swoje has
ło najlepiej, jak potr
asz.
T
og
warancja dobr
ej zabawy!
NIE
M
OŻN
A
W
AS
WINIĆ!
Zm
ażc
ie str
ony 1
–8. Odłóżc
ie na bok
uży
te ka
r
ty
. W
szysc
y l
os
uj
ą no
wą kartę
.
Prze
d wami kolejna r
unda śmiechu
ipy
szne
j zaba
w
y!
Dla odm
ian
y moż
ecie teraz zm
ieni
ć kierunek
pr
z
ekaz
y
wania szkicowników
.
DLACZ
EGO
T
O
T
AKIE
W
AŻN
E?
1
2
3
4
5
6
1
2
3
4
5
6
1
2
3
4
5
6
1
2
3
4
5
6
1
2
3
4
5
6
1
2
3
4
5
6
podaj
dalej
*
Jeśli mas
z podkreś
lone
hasł
o
,
mo
żes
z wymy
ślić
dowolne sł
owa z tej
kateg
orii.
zasady
gry
zasady
gry
zasady
gry
2
T
elestr
a
tions
,
T
elestr
a
tions AFTER D
ARK and the
T
elestr
a
tions logo ar
e tr
ademar
ks of USA
OPOL
Y
, I
nc
.
C
op
yr
igh
t © 2009 -2015 b
y USA
OPOL
Y
, I
nc
. A
ll R
igh
ts R
eser
v
ed
. M
ADE IN CHINA
.
TABELA PUNKTACJI
PUNKTY
RUNDA
SUMA
Tł
uma
c
zeni
e has
e
ł: Al
icj
a Kie
re
jsz
a i Mo
nik
a Mat
ac
z
Tł
uma
c
zeni
e ins
tr
ukc
ji: Ma
r
ty
na Sko
wr
on i Agn
ies
zk
a Moż
ejk
o
Re
dak
cja
: zes
pó
ł Re
bel
W
e
ź
c
i
e
p
o
s
z
k
i
c
o
w
nik
u
,
m
a
z
ak
u
i
ś
c
i
e
r
e
c
z
c
e
.
U
m
i
e
ś
ć
c
i
e k
a
r
t
y n
a ś
r
od
k
u st
o
ł
u
.
P
o
d
p
i
s
z
c
i
e
s
w
o
j
e
s
z
k
i
c
o
w
n
i
k
i
i z
a
p
a
m
i
ę
t
a
j
c
i
e k
o
l
o
r s
w
o
i
c
h
sp
i
r
a
li
albo
u
ż
y
j
ci
e
p
as
u
j
ą
c
y
ch
p
od
st
a
w
e
k p
od p
i
w
o
, ż
e
b
y n
i
e
p
o
m
y
l
ić
n
o
t
a
tn
i
k
a
.
.
.
a
n
i
tr
unk
u
!
1.
2.
3.
1.
2.
3.
1.
2.
3.
Z
a
p
r
a
sz
am
y
(
t
y
l
k
o d
o
r
o
s
ł
y
c
h
!
) d
o g
r
y w b
a
r
d
z
i
e
j n
i
e
g
r
z
e
c
z
n
ą w
e
rs
j
ę
P
O
D
A
J
DA
L
E
J
!
–
r
y
s
o
w
a
n
e
j z
a
b
a
w
y w gł
u
c
h
y t
e
l
e
f
o
n
, w k
t
ó
r
e
j T
w
o
j
e sz
k
i
c
e i od
p
o
w
i
e
d
z
i m
og
ą w
y
w
o
ł
a
ć sa
l
w
y
ś
m
i
e
c
h
u
. O
d
w
a
ż
n
a t
e
m
a
t
y
k
a d
od
a
t
k
o
w
o p
od
k
r
ęc
i a
t
m
o
s
f
e
r
ę z
a
b
a
w
y
!
R
Y
S
U
J
E
S
Z
, c
o wi
d
z
i
s
z
, a p
o
t
e
m Z
G
A
D
U
J
E
S
Z
, c
o z
ob
a
c
z
ył
e
ś
!
C
E
L:
ś
m
i
a
ć s
i
ę d
o ł
e
z z p
r
z
y
j
a
c
i
ó
ł
m
i
, t
y
l
k
o c
z
a
s
e
m s
i
ę r
u
m
i
e
n
i
ą
c
.
K
t
o w
i
e
: m
o
ż
e T
w
o
j
e s
k
r
y
t
e f
a
n
t
a
z
j
e w
y
j
d
ą n
a j
a
w
?
Mus
icie wi
ęc sk
or
zystać z ta
beli pu
nktacj
i
zna
jduj
ąc
ej się n
a pocz
ą
tku szkic
ow
nika,
żeby z
apisy
wać punk
t
y w
trakc
ie k
ażdej
odsło
n
y
. Ro
zg
r
ywka tr
wa 3 r
undy
. Po
trzeci
ej ru
ndzie su
mujec
ie pun
k
t
y
, a osoba,
k
t
óra ma ic
h na
jwięc
ej
… no, sa
mi wiec
ie!
Pamiętaj, ab
y dokładnie w
ycz
yścić każdy szkicownik przed
schowaniem go do pudeł
ka, ponieważ kartki mogą się zlepić
albo pop
lamić na stał
e tuszem. Zamyk
aj mazaki po
użyciu.
Jeśli któr
yś z nich w
yschnie
, użyj dowolnego ścieralnego
mazak
a i baw się dalej.
Ścier
alne mazaki mo
gą plamić tkaniny i niek
tóre
powierzchnie. Przed ich uż
y
ciem zabezpie
cz obsz
ar gry
.
Unikaj kontak
tu z dy
wanem, ubraniami, ścianami i
meblami.
T
r
zymaj je z dala od oczu i skór
y
.
PUNKT
Y
DLA
PR
ZY
J
ACIÓŁ
Gdy to T
y pr
ezen
tuje
sz w
yni
k
i W
asze
j
ws
pólne
j pra
c
y z
na
jdu
jąc
e się w T
w
oi
m
szk
icowniku:
PODKRĘ
Ć
GRĘ!
W ko
lej
nej r
ozg
r
ywce m
oż
ecie
zami
eniać się miejscami,
zmieniać
kolej
ność przek
azy
wania
szkic
owni
kó
w
, użyć wymyś
lon
ych
przez si
ebie h
aseł (t
o może s
ię
w
ymkn
ąć s
pod k
ont
rol
i)
albo rysować sw
oją
„gorszą” ręką
!
R
Y
WA
L
I
Z
A
C
J
A
W mome
nci
e, gdy p
rez
en
tu
jesz wyniki W
aszej w
spól
nej
pracy zna
jduj
ąc
e się w T
woi
m szkico
wni
ku,
wszys
cy
mogą d
ostać p
unkt
y
.
Przy
zn
aj 1 pu
nkt graczo
wi, który st
w
or
zył T
wój
ul
ubio
n
y SZ
KIC w T
woim sz
kico
wniku
.
Prz
y
znaj 1 punk
t gr
aczowi,
któr
y u
dzielił T
wojej
ulubione
j ODPOWIE
D
ZI w T
woim szkicowni
ku.
Przy
zn
aj so
bie 1 pu
nkt, jeśl
i ostatn
ia odpow
iedź
odpowiada sekretnemu ha
słu.
Odgad
ujący otrzymuj
ą 1 pun
k
t, g
dy ic
h odpo
wiedź
odp
o
wiada
sekretne
mu hasłu lub
popr
zedniej
odpowiedzi.
Rysow
nicy ot
rz
ymu
ją 1 pu
nkt, gdy ic
h szkic pomo
że
odgaduj
ącem
u udzielić poprawne
j odpowiedzi.
Przy
zn
aj so
bie 1 pu
nkt, jeśl
i ostatn
ia odpow
iedź
odpowiada sekretnemu ha
słu.
Z
A
W
A
R
T
O
ś
ć
P
U
DE
ł
K
A
:
1
0
0 k
a
r
t z 1
2
0
0 h
a
s
ł
a
m
i
, 8 p
od
st
a
w
e
k p
od p
i
w
o
, 8 z
m
a
z
y
w
a
l
n
y
c
h
s
z
k
i
c
o
w
n
i
kó
w
*
, 8 ś
c
i
e
r
a
l
n
y
c
h m
a
z
a
k
ó
w
*
i
8
śc
i
e
r
e
c
z
e
k
.
* W
i
ę
c
e
j i
n
f
o
r
m
a
c
j
i o u
ż
y
t
k
o
w
a
n
i
u m
a
z
a
k
ó
w i s
z
k
i
co
w
n
i
k
ó
w z t
y
ł
u i
n
s
t
r
u
k
c
j
i
.
O
MAZ
AKA
CH
I
SZKICO
WNIKU
ZA
B
A
W
ę
C
ZA
S
ZA
C
Zą
ć
!
W razie problemów prosim
y o kontakt: reklamacje@rebel.pl
Podaj dalej!
(
T
elestrations
) i logo
Podaj dalej!
(
T
elestrations
) są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi rmy USAOPOL
Y
, Inc.
Copyright © 2009-2015 USAOPOL
Y
, Inc.
Wszystkie prawa zastrzeżone. USAOPOL
Y to znak tow
arowy USAOPOL
Y
, Inc. WYPRODUK
OW
ANO W CHINA
CH.
Spełnia normy ASTM F963 i CPSIA. Zmywalny pisak spełnia normy ASTM D4236. P
rojekt i produkcja: USAOPOL
Y
, Inc. 5999 Avenida Encinas
, Ste. 150,
Carlsbad, CA 92008 USA. Przedstawione komponenty mogą się nieznacznie ró
żnić kolorami od tych zawartych w pudełku. USAOPOL
Y
.com
Dziękujemy za grę w
Podaj dalej! Bez cenzury
. Mamy
nadzieję, że dobrze się bawiliście i udało się Wam
na chwilę oderwać o
d pracy
, żeby pośmiać się
zprz
yjaciół
mi i dać wyobraźni pos
zaleć.
P
R
Z
Y
G
O
T
O
W
A
N
I
E
D
O
G
R
Y
:
CHCECIE
GRAĆ
NA
PUN
KTY?
CHCECIE
GRAĆ
NA
PUN
KTY?
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Saturator do wody
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Back To University
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Chłopaka
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking ekspresów przelewowych [TOP10]
Ranking bezprzewodowych myszek gamingowych [TOP10]
Ranking najlepszych gier [TOP10]
Jaką lodówkę turystyczną kupić?
Ranking telefonów [TOP15]
Ranking agregatów prądotwórczych [TOP10]
Najciekawsze aplikacje sportowe – gdzie i jak je oglądać?
Kultowe Parasite Eve powraca! Tak jakby... poznajcie Parasite Mutant - grę inspirowaną klasykiem
Ranking zapięć rowerowych [TOP10]
Ranking rowerów stacjonarnych [TOP10]
Kamera do nagrywania na YT - Sprawdź, jak zacząć nagrywać na YT
Ranking tabletek do zmywarki [TOP10]
Ranking patelni na indukcję [TOP10]
Ranking płyt indukcyjnych 80 cm [TOP10]
Ranking podgrzewaczy do butelek [TOP10]
Sprawdź więcej poradników