Znaleziono w kategoriach:
Gra zręcznościwa REBEL Skaczące jajeczka

Instrukcja obsługi Gra zręcznościwa REBEL Skaczące jajeczka

Wróć
Instrukcja
7+2415
Wykonaj widoczne na kości polecenie szybciej n
inni iotrzymaj jajko! Zdobądź 5 jajek, aby wygrać,
ale uważaj! Zkażdym kolejnym jajkiem wykony-
wanie zadań stanie się coraz trudniejsze...
icoraz bardziej zabawne!
III. Przebieg rozgrywki
1
Pierwszym graczem zostaje najmłodszy uczestnik rozgrywki.
2
Pierwszy gracz umieszcza wybrane przez siebie jajko na podstawce.
Uwaga!
Niebieskie jajko jest cięższe itwardsze niż pozostałe jajka, przez co trudniej
jest je utrzym. Wprzypadku remisu na koniec gry gracz zniebieskim
jajkiem wygrywa (zob. str. 6).
bierze 1pomarczowe jajko iumieszcza je zgodnie z tym, co wyrzuc
na kostce. (zob. str. 8).
3
Reszta jajek pozostaje wpojemniku.
Gracze trzymają zdobyte jajka przez cy czas trwania rozgrywki.
Oznacza to, że po rzucie kością części cia iumieszczeniu jajka
zgodnie zgraką jajko nie powinno zmieniać swojego położenia.
I. Zawartość
II. Przygotowanie gry
1
Podstawkę na jajko należy umieśc
na środku stołu.
2
Gracze kolejno rzucają kością
części ciała,
a naspnie każdy
9 pomarczowych jajek,
niebieskie jajko,
podstawka na jajko,
kość akcji (czerwona),
kość części cia (biała),
pojemnik na jajka.
9 pomarańczowych jajek
i niebieskie jajko
podstawka na jajko
kość akcji
kość części ciała
2 3
Osoba siedząca na lewo od gracza, który otrzymał albo stracjajko wswojej turze, rozpo-
czyna kolejną rundę. Gra toczy się dalej zgodnie zprzedstawionymi powyżej zasadami.
Uwaga!
Jeśli któryś z graczy upci jajko (albo jajka), zwraca je do pudełka.
Uwaga!
Jeśli nie wiadomo, który z graczy był pierwszy albo ostatni, nikt nie dostaje
jajka, a gra toczy się dalej.
IV. Koniec gry i warunki zwycięstwa
Jeśli spełniony został jeden zponiższych warunków, zwycięstwo jest blisko!
1
Gracz zdobył 5 jajek.
Gracz, któremu udało się zebrać 5 jajek, musi wstać iwykonać koguci taniec
polegający na obrocie wokół własnej osi ijednoczesnym utrzymaniu wszystkich
swoich jajek. Obrotowi musi towarzyszyć okrzyk „Kukuryku!. Gracz zwycięża
tylko wtedy, gdy nie upadnie mu żadne jajko. Wprzeciwnym razie gracz odada
upuszczone jajko (albo jajka) do pojemnika, agra toczy się dalej.
4
Pierwszy gracz rzuca kością akcji. Wszyscy gracze starają się jak najszybciej wyko-
nać polecenie widoczne na ściance, która wypaa.
Jeśli na kości akcji wypadnie czerwona ścianka (zob. str. 6)
Gracz, który jako pierwszy wykonał polecenie widocz-
ne na ściance kci, otrzymuje jajko z podstawki. Na-
stępnie rzuca kością części ciała iumieszcza zdobyte
aśnie jajko zgodnie zgraką.
Jeśli na kości akcji wypadnie niebieska ścianka (zob. str. 7)
Gracz, który jako ostatni wykona polecenie zkości
akcji, zwraca 1 jajko do pojemnika. Jeśli gracz strac
już wszystkie jajka, nic się nie dzieje.
Uwaga! Nikt nie otrzymuje jajka zpodstawki.
3
45
Krzyknij „Kukuryku”
jak kogut. Zabierz jajko zpodstawki.
Zabierz kość
akcji
(tę
czerwoną
).
Zatańcz drobio-disco:
wstań iunieś jed
wgó, adruopć wdół.
Niebieskie ścianki. Gracz, który jako ostatni wykona polecenie z niebie-
skiej ścianki kości akcji, zwraca 1 jajko do pojemnika. Jeśli gracz stracił już
wszystkie jajka, nic się nie dzieje.
Uwaga!
Nikt nie otrzymuje jajka z podstawki.
Przóż palec do ust
ipowiedz „Ciiiii.
Połóż oń na jajku
zpodstawki.
Czerwone ścianki. Gracz, kry pierwszy wykona polecenie zczerwonej
ścianki kości akcji, otrzymuje jajko zpodstawki. Następnie rzuca kośc
części cia ichwyta zdobyte jajko zgodnie zgraką.
Opis ścianek kości akcji
2
Nie ma więcej jajek wpojemniku.
Gracze wstają irazem wykonują koguci taniec. Musi mu oczywiście towa-
rzyszyć okrzyk „Kukuryku!. Gracz, kry upuści któreś ze swoich jajek, musi
odłyć upuszczone jajko (albo jajka) do pojemnika, agra toczy się dalej. Jeśli
natomiast taniec zakończy się sukcesem inikt nie upuści żadnego jajka, gra
dobiega końca. Wygrywa gracz, który zdobył największą liczbę jajek. Wprzy-
padku remisu zwycięża gracz zniebieskim jajkiem.
Uwaga!
Gracze odkładają do pojemnika TYLKO upuszczone jajka.
6 7
Gdy gracz zdobywa jajko, musi rzucić kością części cia iumicić jajko wsposób
przedstawiony na grace.
pod pachą w zgięciu
łokcia
między szyją
aramieniem
pod bro między
kolanami
w dowolny
sposób przed-
stawiony na
innej ściance
Opis ścianek kości części ciała
Tłumaczenie: Agnieszka Wawrzkiewicz
Redakcja: zesł Rebel
8

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756