Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa TREFL Spy Guy Fantasy 02577

Instrukcja obsługi Gra planszowa TREFL Spy Guy Fantasy 02577

Wróć
1
2
Wcielacie się w postać Spy Guya – superdetektywa,
którego sława dotarła nawet do magicznych krain!
Na prośbę mieszkańców miasteczka Trefelick nasz bohater
wyrusza do świata pełnego czarów i bajkowych stworzeń,
by odnaleźć leże potężnego smoka Balasara i odzysk
zabrane mieszczanom kosztowności. Jednak odszukanie
smoczego skarbca i wyniesienie jego zawartości
to łatwiejsza część planu. Dużo trudniej będzie
Spy Guyowi bezpiecznie dotrzeć z powrotem
do miasteczka, nim smok zorientuje się
i wyruszy w pogoń za swoją zgubą.
CEL GRY 5+ 1-4 20 min
Szanowny Panie Spy Guyu!
Pieśni o Pańskich czynach rozbrzmiewają w tak odległych krainach,
że trafiły nawet do naszego miasteczka Trefelick. Odwiedzający nas bardowie
opowiadali, że niesamowity detektyw Spy Guy jest w stanie odnaleźć
każdy zaginiony skarb czy ukrywającego się złoczyńcę.
Dlatego też piszemy do Pana z prośbą o pomoc!
Niedaleko Trefelicku zalęgł się pożny smok Balasar. Zrabował on nasze
skarby i zgromadził je w swym leżu. Wielu śmiałków ruszyło, by odzyskać
kosztowności, jednak żaden nie wrócił z wyprawy. Nie wiemy, gdzie dokładnie
znajduje się smoczy skarbiec, a sama bestia jest niezwykle groźna, ale ufamy,
że dla najsprytniejszego detektywa na świecie nie będzie to wymagająca
misja. Prosimy, niech odnajdzie Pan skarby i zwróci je biednym mieszkańcom.
Do listu dączamy specjalny talizman teleportacji stworzony przez naszych
magów. Pozwoli Panu na szybką i komfortową podróż do naszego miasteczka.
Z niecierpliwością czekamy na Pana przybycie!
Mieszkańcy Trefelicku
2
3
plansza
10 znaczników
poszlak
56 kart poszlak
3 pionki z podstawkami
klepsydra
ELEMENTY GRY
Waszym zadaniem jest znalezienie smoczej jaskini, zanim Balasar do niej wróci,
zabranie skarbu i jak najszybszy powrót do miasta. Jeśli uda Wam się uciec przed
goniącym Was smokiem, wygrywacie!
4
Ułóżcie planszę na stole lub podłodze tak,
by zbudować tor gry.
Pionek Spy Guya ustawcie na pierwszym
polu toru oznaczonym podobizną Spy Guya
(obok miasteczka).
Klepsydrę i znaczniki
poszlak umieśćcie obok
planszy.
Pionek Balasara
ustawcie na wskazanym polu na jego torze.
Skarb ustawcie
na wskazanym
polu przed jaskinią
Balasara. Karty poszlak potasujcie
i stwórzcie z nich zakrytą talię
(obrazkami poszlak do dołu).
PRZYGOTOWANIE GRY
4
5
By wykonać swoją misję, razem ze Spy Guyem musicie odnaleźć jak najwięcej poszlak
poukrywanych w całej krainie. Im więcej ich odnajdziecie, tym szybciej zgarniecie
skarb i uciekniecie przed smokiem. Przedmioty, które musicie odnaleźć, umieszczone
zostały na kartach poszlak.
To jest poszlaka,
której aktualnie
poszukujecie.
Liczba skrzydeł informuje
Was, o ile pól porusza się
smok w swojej turze.
Numer poszlaki
w aktach Spy Guya.
Ostatnia liczba jest
podpowiedzią dla Was,
ile takich poszlak znajduje
się na całej planszy.
Pamiętajcie: przedmiot
na karcie poszlak zawsze wygląda
identycznie jak na planszy – ma
ten sam kolor i kształt.
KARTY POSZLAK
Zamiast klepsydry możecie użyć timera z naszej
aplikacji Spy Guy: Hidden Objects. Możecie pobrać
ją za darmo z AppStore lub Google Play.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756