Jak odebrać przesyłkę


Termin i adres doręczenia

W wyznaczonym dniu, pod wskazanym adresem powinna znajdować się dorosła osoba, która będzie uprawniona do odbioru produktu.O przewidywanym terminie dostawy powiadomimy mailowo bądź przez naszego konsultanta. Zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta 756 756 756, aby uzyskać aktualne informacje.

Odbiór za pobraniem

W przypadku płatności przy odbiorze pamiętaj, aby osoba odbierająca zakupiony produkt miała przy sobie niezbędną kwotę, ponieważ nie jest możliwa zapłata kartą płatniczą.Brak osoby uprawnionej do odbioru przesyłki, bądź brak możliwości zapłaty określonej kwoty może spowodować utrudnienia w dostawie zakupionego produktu. Zwykle możliwe jest umówienie kolejnego terminu dostawy, jednak zależy to od regulaminu firmy kurierskiej.

Waga opakowania

Dostawa przesyłki o masie całkowitej (jednego opakowania) do 30 kg dostarczana jest do drzwi.

Uszkodzenia

Podczas odbioru przesyłki koniecznie sprawdź opakowanie pod kątem uszkodzeń mechanicznych. W wypadku jakichkolwiek wątpliwości wskazane jest bezzwłoczne sporządzenie odpowiedniego protokołu szkody. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych możesz odmówić przyjęcia towaru.

Recykling

Jeśli chcesz zwrócić stary sprzęt (recykling), poinformuj nas o tym wcześniej. Wszelkie szczegóły znajdziesz w zakładce "Recykling".




Udaj się do wybranego elektromarketu Media Expert

Po otrzymaniu informacji o przygotowaniu do odbioru, udaj się do wybranego w trakcie składania zamówienia elektromarketu Media Expert.

Stan faktyczny zamówienia

Sprawdź stan techniczny, wizualny i kompletność wyposażenia zamówionych produktów.

Skorzystaj z porad konsultanta

Nasz sprzedawca zadba o Twoją wygodę, polecając akcesoria do zarezerwowanego produktu. Pamiętaj, że dodatkowe akcesoria gwarantują:
- większe możliwości – korzystanie z ponadstandardowych funkcji urządzenia;
- jeszcze większy komfort obsługi;
- zwiększenie wydajności – efektywności urządzenia

Zapłać jedną z dostępnych form płatności

Zapłać za produkt, jeśli wybrałeś/-aś inną formę płatności niż przelew. W sklepie dostępne są płatności gotówką, kartą lub raty.


 

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu.Możliwość odbioru w wybranym Paczkomacie InPost pojawi się w pierwszym kroku w pierwszym kroku składania zamówienia "Zawartość koszyka", jeżeli tylko wybrany produkt będzie kwalifikował się do tego typu odbioru.
 

Kod odbioru

Po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost otrzymasz wiadomość SMS oraz e-mail z kodem odbioru.
Możesz także monitorować przesyłkę za pomocą funkcji śledzenia na stronie www.paczkomaty.pl oraz dzięki aplikacji Manager Paczek.

Odbierz przesyłkę

Aby odebrać przesyłkę wystarczy udać się do wybranego Paczkomatu InPost, wpisać na panelu swój nr numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

Oczekiwanie na odbiór

Jeśli nie odbierzesz przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie oczekiwać, zostaniesz poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu jej doręczenia do Paczkomatu InPost, firma InPost zwróci nam przesyłkę.


Pamiętaj: w przypadku jakichkolwiek wątpliwości możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta
756 756 756.




Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.

Jak odebrać przesyłkę
Przepisz kod z obrazka
« powrót