JESTEŚ TUTAJ: Sklep Mediaexpert.pl   Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania


+Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym?

W przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym, kupującemu nie przysługuje prawo zwrotu towaru pełnowartościowego. W naszej sieci zwrot towaru jest możliwy na podstawie indywidualnej decyzji managera salonu.

+Czy można zwrócić używany towar zakupiony w sklepie stacjonarnym?

W przypadku zakupu towaru w placówce stacjonarnej, nie można zwrócić towaru używanego. Wyjątek stanowią produkty objęte specjalnym programem zwrotu, o którym informujemy w dedykowanym regulaminie, obowiązującym w wybranych placówkach stacjonarnych.

+Czy towar zamówiony w sklepie internetowym, może zostać zwrócony w sklepie stacjonarnym?

Kupujący ma możliwość zwrotu zamówienia internetowego w dowolnej placówce stacjonarnej naszej sieci, z zachowaniem terminu 14 dni od daty odbioru zamówienia.

+Jak i gdzie można zwrócić towar zamówiony w sklepie internetowym, odebrany w placówce stacjonarnej?

Kupujący ma możliwość zwrotu zamówienia w placówce, w której odbierał zamówienie, z zachowaniem terminu 14 dni od daty odbioru zamówienia.

+W jaki sposób mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym?

Zwrotu zakupionego w sklepie internetowym produktu można dokonać udając się do sklepu stacjonarnego z zakupionym towarem. Lista naszych sklepów dostępna jest tutaj.

Alternatywną metodą realizacji zwrotu towaru jest jego odesłanie na poniższy adres, wraz z formularzem odstąpienia od umowy, którego wzór dostępny jest tutaj:

TERG S.A.
Centrum Dystrybucji Łódź
ul. Zakładowa 92, (brama „T1”)
92-402 Łódź

+Czy można zwrócić używany towar zakupiony w sklepie internetowym?

W przypadku towarów nabytych w sklepie internetowym, konsumentowi przysługuje prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty jego odbioru. Sprzedawcy w takim przypadku przysługuje prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu, z tytułu zmniejszenia wartości rzeczy, będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

+W jaki sposób można złożyć reklamację na produkt zakupiony w sklepie internetowym z odbiorem w salonie?

Najszybszą i najwygodniejszą drogą realizacji reklamacji jest zgłoszenie nieprawidłowości bezpośrednio w profesjonalnym serwisie producenta. Działanie takie umożliwia też stałe monitorowanie postępów obsługiwanego zgłoszenia, dlatego rekomendujemy tę formę realizacji.

W celu uzyskania danych kontaktowych serwisu, zachęcamy do skorzystania z wyszukiwarki dostępnej pod adresem https://www.mediaexpert.pl/s,reklamacja-serwis-producenta.

Alternatywną metodą zgłoszenia reklamacji jest kontakt ze stacjonarną placówką Media Expert. Lista sklepów znajduje się na stronie internetowej: https://sklepy.mediaexpert.pl/.

+W jaki sposób można złożyć reklamację na produkt zakupiony w sklepie internetowym z dostawą do domu?

Najszybszą i najwygodniejszą drogą realizacji reklamacji jest zgłoszenie nieprawidłowości bezpośrednio w profesjonalnym serwisie producenta. Działanie takie umożliwia też stałe monitorowanie postępów obsługiwanego zgłoszenia, dlatego rekomendujemy tę formę realizacji.

W celu uzyskania danych kontaktowych serwisu, zachęcamy do skorzystania z wyszukiwarki dostępnej pod adresem https://www.mediaexpert.pl/s,reklamacja-serwis-producenta.

Reklamację można zgłosić również za pośrednictwem sprzedawcy w najbliższym salonie sprzedaży Media Expert. Lista sklepów znajduje się na stronie internetowej: https://sklepy.mediaexpert.pl/.

Kolejna możliwa droga zgłoszenia reklamacji, to wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie: https://www.mediaexpert.pl/reklamacja.

+Czy można zgłosić reklamację nie posiadając paragonu/faktury?

Kupujący ma możliwość zgłoszenia reklamacji do sprzedawcy, jeśli zagubił dowód zakupu. W takim przypadku transakcję można wykazać wskazując datę, miejsce i nazwę zakupionego produktu np. na podstawie wyciągu z konta bankowego, jeśli dokonano zapłaty kartą płatniczą.

+Czy do złożenia reklamacji konieczne jest posiadanie oryginalnego opakowania?

Do złożenia reklamacji nie jest wymagane oryginalne opakowanie. Zalecamy jednak korzystanie z oryginalnych opakowań, w celu zapewnienia bezpiecznego transportu produktu.

+W jaki sposób mogę sprawdzić status reklamacji?

Status reklamacji prowadzonej w salonie sprzedaży można sprawdzić na stronie: https://www.mediaexpert.pl/s,status-reklamacji.

Alternatywną metodą sprawdzenia statusu reklamacji jest kontakt telefoniczny z naszym sklepem.

« powrót