Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do kontaktu
Wpisz numer reklamacji:
Zatwierdź

Twoje zdanie jest dla nas bardzo ważne. Wypełnij ankietę i podziel się z nami opinią na temat obsługi reklamacji.

1. Na ile prawdopodobne jest, że po zakończonej realizacji usługi reklamacji polecisz nasz sklep swojemu znajomemu lub rodzinie?*

1 - zdecydowanie nie10 - zdecydowanie tak
Zaznacz jedną z opcji.

2. Jak oceniasz poziom obsługi klienta podczas realizacji reklamacji?*

1 - bardzo słabo10 - bardzo dobrze
Zaznacz jedną z opcji.

3. Jak oceniasz czas realizacji reklamacji?*

1 - bardzo długi10 - szybki
Zaznacz jedną z opcji.

4. Jak oceniasz swoje zadowolenie ze sposobu zakończenia reklamacji?*

1 - bardzo słabo10 - bardzo dobrze
Zaznacz jedną z opcji.

5. Czy jest coś co możemy ulepszyć w procesie obsługi reklamacji?

Napisz dlaczego

Pola oznaczone czerwonym komunikatem są wymagane.

Mimo, że sam nie masz za wiele wolnego czasu znalazłeś chwilę, aby nam pomóc. Bardzo dziękujemy! Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze i bardzo motywujące. Dołożymy wszelkich starań aby w przyszłości to się nie zmieniło.

Mimo, że sam nie masz za wiele wolnego czasu znalazłeś chwilę, aby nam pomóc. Bardzo dziękujemy! Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze i bardzo motywujące. Dołożymy wszelkich starań aby w przyszłości to się nie zmieniło.

Mimo, że sam nie masz za wiele wolnego czasu znalazłeś chwilę, aby nam pomóc. Bardzo dziękujemy! Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze i bardzo motywujące. Dołożymy wszelkich starań aby w przyszłości to się nie zmieniło.





sgdata:2025-06-02 | 05:36:18
30-10-2023-53_10-43

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756