Znaleziono w kategoriach:
Smartwatch COLMI P8 SE Szary

Instrukcja obsługi Smartwatch COLMI P8 SE Szary

Wróć
Inteligentny zegarek Colmi P8 SE
Instrukcja obsługi
Dziękujemy za dokonanie zakupu inteligentnego zegarka od Colmi. Życzymy przyjemnego
korzystania.
Konserwacja urządzenia
Prosimy o stosowanie się do poniższych wskazówek podczas konserwacji urządzenia:
1. Utrzymuj w czystości zwłaszcza wewnętrzną część bransolety zegarka i trzymaj z dala od
wody.
2. Dopasuj bransoletę zegarka tak, aby przylegała do nadgarstka, ale nie była za ciasna.
3. Nadmierna ilość produktów do pielęgnacji skóry negatywnie wpływa na bransoletę zegarka.
4. Nie noś zegarka, jeśli bransoleta powoduje podrażnienie skóry lub dyskomfort.
Uruchamianie urządzenia
Aby włączyć zegarek, przytrzymaj boczny przycisk przez 3 sekundy lub naładuj urządzenie.
Pobieranie aplikacji oraz połączenie jej z zegarkiem
Pobieranie i instalowanie aplikacji
1. Zeskanuj kod QR.
2. Pobierz i zainstaluj aplikację.
3. Jeśli Twój telefon posiada system iOS, znajdź aplikację za pomocą sklepu Da Fit. Natomiast,
jeśli korzystasz z systemu Android, znajdź aplikację za pomocą sklepu Google Play lub
zeskanuj w tym celu kod QR.
Uwaga: Twój telefon musi posiadać oprogramowanie Android 5.1, iOS 8.0 lub nowszy oraz
Bluetooth 4.0 lub nowszy.
Połączenie zegarka z aplikacją
1. Naciśnij ‘‘Dodaj urządzenie’’.
2. Wybierz inteligentny zegarek z listy.
3. System iOS wyświetli opcję parowania Bluetooth. Kliknij ‘‘Sparuj’’ aby potwierdzić. System
Android automatycznie połączy się z urządzeniem.
Wprowadzenie do funkcji inteligentnego zegarka
Włączanie
Włącz menu na ekranie głównym, tak jak pokazano na ilustracjach poniżej:
(ilustracje)
Usuwanie urządzenia z pamięci telefonu
Jeśli posiadasz na swoim telefonie system Android, wystarczy, że naciśniesz ’’Usuń
urządzenie’’.
Jeśli posiadasz telefon od Apple, po rozłączeniu zegarka z Twoim urządzeniem, w ustawieniach
Bluetooth wybierz ‘‘Zapomnij urządzenie’’.
Często zadawane pytania:
1. Dlaczego zegarek rozłącza się z telefonem z systemem Android, kiedy ekran gaśnie?
a. Aplikacje działające w tle są automatycznie blokowane.
Kiedy aplikacja Da Fit nie jest używana, jej działanie w tle jest automatycznie
wyłączane.
b. Auto-uruchamianie aplikacji.
c. Zezwolenie na nieograniczone działanie aplikacji w tle.
Telefony z systemem Android blokują działanie w tle dla zainstalowanych aplikacji.
Zezwól na działanie aplikacji w tle.
2. Dlaczego na zegarku nie wyświetlają się powiadomienia ?
a. Upewnij się, że zezwoliłeś na dostęp urządzenia do wyświetlania powiadomień.
b. Upewnij się, że zezwoliłeś na wyświetlanie powiadomień na pasku powiadomień w Twoim
telefonie. Zegarek nie wyświetli powiadomień, jeśli są one wyłączone na Twoim telefonie. Aby włączyć
wyświetlanie powiadomień w Twoim telefonie na pasku powiadomień, wejdź w Ustawienia i zezwól na
wyświetlanie powiadomień od Facebook, Twitter, połączeń oraz wiadomości SMS.
c. Dotknij ikony ustawień. Wybierz zakładkę powiadomienia i ponownie uruchom aplikację Da Fit.
3. Dlaczego nie mogę brać kąpieli z zegarkiem na nadgarstku?
Woda w kąpieli ma stosunkowo wysoką temperaturę i generuje dużo pary, która jest w stanie
gazowym, a jej małe cząsteczki mogą łatwo przeniknąć do zegarka przez szczeliny w jego
obudowie. Kiedy temperatura spadnie, para zamieni się w wodę, która może spowodować
spięcie i uszkodzić urządzenie.
Uwaga: Jeśli masz więcej pytań, zajrzyj do aplikacji Da Fit w zakładce ‘‘Pytania i
Odpowiedzi’’.
Ostrzeżenie:
Skonsultuj się z lekarzem zanim zaczniesz uprawiać sport. Mimo że zegarek posiada funkcję
monitorowania tętna, nie powinien być używany w celach medycznych.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756