Znaleziono w kategoriach:
Smartwatch COLMI SKY5 Czarny

Instrukcja obsługi Smartwatch COLMI SKY5 Czarny

Wróć
Instrukcja obsługi
Dziękujemy za zakup naszego produktu. Prosimy o zachowanie instrukcji w celu
późniejszego użycia.
Konserwacja urządzenia
Podczas konserwacji należy pamiętać o następujących wskazówkach:
1. Regularnie czyść urządzenie, zwłaszcza jego wewnętrzną stronę. Produkt należy
utrzymywać w warunkach pozbawionych wilgoci.
2. Wyreguluj szczelność urządzenia, aby zapewnić cyrkulację powietrza.
3. Nie należy stosow nadmiernej ilości środków do pielęgnacji skóryna
nadgarstku, na którym znajduje się smartwatch.
4. Należy natychmiast przerw noszenie urządzenia w przypadku alergii skórnej
lub jakiegokolwiek dyskomfortu.
Opis produktu
Styk ładujący
Czujnik
odczytujący
akcję serca
Włączanie zasilania
Przytrzymaj przycisk boczny przez ok. 3 sekundy lub podłącz magnetyczny zacisk
ładujący, aby naładow urządzenie.
Pobieranie dedykowanej aplikacji
Pobieranie i instalowanie aplikacji
1. Zeskanuj kod QR za pomocą telefonu komórkowego, aby pobr aplikację.
2. W przypadku systemu iOS, wyszukaj w App Store aplikację Da Fit.
System Android: wybierz Google Play, aby pobrać i zainstalować Da Fit lub zeskanuj
kod QR.
Uwaga: Konieczne jest, aby telefon obsługiwał system Android 5.1, iOS 8.0l u b
wyższy oraz Bluetooth 4.0, lub wyższy.
Parowanie urządzenia
1. Kliknij "Add Device", aby połączyć smartwatch z aplikacją.
2. Wybierz swoje urządzenie na zeskanowanej liście urządzeń.
3. System iOS wyświetli komunikat o parowaniu poprzez funkcję Bluetooth. Zaak-
ceptuj klikając Bluetooth "Parowanie". System Android sparuje urządzenie bezpo-
średnio.
4. Urządzenia sparowały się prawidłowo.
Funkcje urządzenia
Menu ekranu głównego i wszystkie interfejsy:
Usuwanie urządzenia
1. W przypadku telefonu z systemem Android, urządzenie można odłączyćo d
telefonu klikając „usuń urządzenie”.
2. W przypadku telefonu z systemem Apple po udanym usunięciu, należy naci-
snąć symbol po prawej stronie w Ustawieniach- Bluetooth, i wybr ignorowanie
urządzenia. Jak pokazano poniżej:
Najczęściej zadawane pytania (FAQs)
Dlaczego smartwatch rozłącza funkcję Bluetooth automatycznie, gdy ekran
Androida zgaśnie?
Rozwiązanie:
1. Zablokuj aplikację w tle. Po usunięciu procesu Da Fit, smartwatch zostanie odłą-
czony od telefonu komórkowego.
2. Ustaw samoczynne uruchamianie aplikacji.
3. Nieograniczone działanie w tle. Telefon z systemem Android z zainstalowaną
aplikacją domyślnie ogranicza działanie w tle, natomiast aplikacja powinna być
ustawiona ręcznie bez żadnych ograniczeń.
Dlaczego smartwatch nie odbiera powiadomień push?
1. Upewnij się, że włączyłeś ustawienia do wysyłania wiadomości w aplikacji Da Fit.
2. Upewnij się, że wiadomości mogą b normalnie wyświetlane na pasku powia-
domień telefonu komórkowego. Przesyłanie wiadomości do urządzenia odbywa się
poprzez odczytanie wiadomości z paska powiadomień telefonu komórkowego.
Smartwatch nie otrzyma wiadomości push, jeżeli na pasku powiadomień telefonu
komórkowego nie znajduje się żadna wiadomość. Należy znaleźć ustawienia powia-
domień w ustawieniach telefonu komórkowego i włącz wybrane powiadomienia.
3. Włącz telefon komórkowy, a następnie wybierz Ustawienia. Wpisz "No�ca�on
use right" na górnym polu wyszukiwania i ponownie otwórz aplikację Da Fit.
Rozwiązanie:
Dlaczego nie można br kąpieli z założonym smartwatchem?
Rozwiązanie:
Woda do kąpieli ma stosunkowo wysoką temperaturę i generuje dużo pary, która
jest w fazie gazowej o małym promieniu cząsteczkowym i może łatwo przeniknąć do
urządzenia z luki w powłoce. Gdy temperatura spadnie, para będzie kondenso- wać
się w krople fazy ciekłej, które łatwo spowodują zwarcie wewnątrz inteligent- nego
zegarka i uszkodzenie płytki głównej, a następnie uszkodzenie inteligentnego
zegarka.
Uwaga: Aby uzyskać więcej informacji na temat FAQ, prosimy zapoznać się z aplika-
cją Da Fit.
Ostrzeżenie: Urządzenie nie powinno być używane do żadnych celów medycznych.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756