Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje EGMONT
›
Instrukcja Gra logiczna EGMONT Criss Cross
Znaleziono w kategoriach:
Gry logiczne
(5)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra logiczna EGMONT Criss Cross
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
.
ELEMENTY GR
Y
2 kostk
i z sześcioma różny
mi sy
mbol
ami, 6 ołówków
,
2 bloczk
i
z arku
szami gr
y
.
CEL GRY
Grę
w
ygra
grac
z,
któr
y
stworz
y
najlepiej
punk
t
ujące
ukła
dy
sy
mbol
i na swoim arku
szu.
PRZY
GOTO
W
ANIE GRY
Ka
żdy
grac
z d
ostaje
o
łówek i
a
rkusz
gr
y
(
nie
z
wra
-
cajcie
teraz
uwa
gi
na
zacieniow
aną
u
kośną
lin
ię
n
a
a
r
k
u
s
z
u)
.
K
a
ż
d
y
g
r
a
c
z
r
y
s
u
j
e
t
e
ż
je
d
e
n
z
sz
e
ś
c
i
u
sy
mbol
i
z
kostek
w
zazn
aczony
m
polu
w
lew
y
m
górny
m rogu swojej ka
rt
y
. Ka
żdy gracz r
ysuje in
ny
s
y
mbol
!
PRZEBIEG RUND
Y
Ro
zg
r
y
wk
a
sk
ł
ad
a się z 12
ru
nd
. Na po
cz
ąt
k
u
ka
żde
j
r
undy
jeden
z
gra
cz
y
r
zuca
d
w
iema
kost
kami,
po
cz
y
m
ka
żdy
gra
cz
musi
na
r
y
-
sowa
ć te dw
a w
ylo
sowa
ne sy
mbole
na s
wojej
k
ar
c
ie.
Uwa
ga:
Oba
s
ymbole
wolno
nar
yso
wać
t
yl
ko
na
sąsia
dując
ych
ze s
obą p
olach
w
pionie lub
R
einer Knizia
kostk
a i krzyżyk
..
poziomie. Obu
s
ymb
oli nie trzeba r
ysow
ać obok sy
mbol
i,
k
tóre
już
zn
ajdują
się
na
kar
cie
–
muszą
jedn
ak
b
yć
jeden
obok
d
ru
-
giego
. W
szys
cy r
ysują s
ymb
ole ja
w
nie,
ni
kt nie oszu
kuje!
Podpowiedź:
Za
dbaj,
ż
eby
każ
de
wolne
pol
e
są
s
iad
owało
z
inny
m
wolnym
pole
m,
bo
inacze
j
skończ
ysz
grę
prz
ed
cza
sem
,
a
na
karc
ie
poz
ost
aną ci po
jedync
ze, nie
w
ykorz
ys
tane pol
a.
KONIE
C GRY
Gracz kończ
y rozg
r
y
wkę,
gdy nie może
już
dost
awić n
a s
woim
arku
szu
dwóch
sy
mbol
i
zgodnie
z
regu
łami
(na
jego
arkuszu
wsz
ystk
ie
p
ola
są
zajęte
lub
p
ozost
ał
y
t
ylko
pojedy
ncze
pu
ste
pola).
Pozost
al
i
g
racze
ko
nt
y
nuują
g
rę.
Gdy
ostat
ni
z
gra
czy
zakończ
y rozgr
y
wkę, nas
tępuje liczenie pun
któ
w
.
PUNKT
ACJA
P
o
zakończeniu
gry
każdy
gracz
podlicza
punkty
z
5
poziomych
szeregó
w i
5 piono
wych
kolumn
na swojej
kar
cie:
Każda
para takich sam
ych symboli:
2 punkty
.
Każda
trójka
takich samy
ch symboli:
3 punkty
.
Każda
czwórka
takich samy
ch symboli:
8 punktó
w
.
Każda
piątka takich
samych
symboli:
10 punktów
.
Uwa
ga:
Tak
ie
sa
me
sy
mbol
e
mu
szą
b
yć
n
a
be
zpo
śre
dn
io
są
sia
dują
c
ych ze sob
ą pola
ch, be
z żad
nyc
h przer
w.
Sumę
pu
nk
tów
z
ka
żdego
poziomeg
o
szeregu
wpisz
z
praw
ej
str
ony
szeregu,
a
su
mę
punk
tów
z
ka
żd
ej
pionowej
kolumny
wpisz
po
d
każ
dą
kolum
ną.
Sumę
wszy
stk
ich
punk
tów
w
pisz
do pol
a w rogu na dole z praw
ej st
rony
.
Wygr
y
w
a
gr
acz,
kt
óry
zd
obęd
zie
najw
ięcej
pun
któ
w
. W
prz
y
-
pad
ku
remis
u
z
w
ycięża
ten,
k
to
ma
naj
więcej
pun
k
tów
w
jed
-
ny
m pojedync
zy
m szereg
u lub j
ed
nej kolumnie.
...
Podpowiedź:
Naj
wię
cej
punkt
ów
dają
dług
ie linie złoż
one z 4 i 5 takich samych
sy
mboli (8 i 10
punktó
w
) o
raz k
wadra
t
y
2x
2
z
tak
ich
samych symboli (
8
punkt
ów
za 4 par
y)
.
W
ARIAN
T DLA ZAA
W
ANSO
W
ANY
CH GRACZY
Regu
ł
y są
prawie
ta
kie same
, jedyne
zmia
ny są nastę
pujące:
•
Zwróć
uwa
gę
na
zacieniow
aną
lin
ię
biegną
cą
w
p
oprzek
k
ar
t
y
.
W
wariancie
dla
zaawansowa
-
nych
gra
czy
pu
nk
tują
t
ak
że
sy
mbole
z
te
j
linii
(
t
ak
samo
jak
z
szeregów
i
kolum
n)
.
P
un
k
t
y
z
u
koś
nej
l
ini
i
lic
zą
się
po
dwój
-
nie.
Wp
isz
w
ięc
pun
kt
y
z
li
nii
biegnące
j
w
p
oprzek
kar
t
y
w
praw
y
m
górny
m
oraz
le
w
y
m
dol
nym r
ogu t
abeli.
•
Każda
linia,
pionowa,
pozioma
(albo
ukośna),
która
dawała
0
punk
-
tów
,
daje ter
az –5
punktów
.
Pr
z
ykł
ad pun
kt
ac
ji
Pr
z
ykł
ad pun
kt
ac
ji w war
ia
nc
ie dl
a
zaa
wanso
wanych gracz
y
....
W
ARIANT DLA JEDNEGO GRA
CZA
Jeśli gr
asz sam, pos
taraj się zd
obyć jak naj
więce
j punk
tów i u
z
y
-
skuj kolejne ty
t
uł
y!
30+
punk
tów — Mistr
z Kostek i Krz
yż
yków
25–
29
pun
któ
w — S
uperspe
c
20
–2
4
pu
nk
t
y — P
ogr
omca Symbol
i
1
5–1
9
pun
któ
w — S
zeregow
y Wy
miat
acz
0–
14
punk
tów — Kolumni
arz
Podpowiedź:
J
eśli
skończą
się
wam
arku
sze
gr
y
,
można
ści
ą
gną
ć
pli
k PD
F
z bloczka
mi do w
yd
r
ukowa
nia na st
ronie Egmont
.p
l prz
y
opi
sie
gr
y.
EGMO
NT Po
lska S
p. z o.o., ul
. Dzi
elna 6
0, 01-029 Wars
zaw
a,
Wyd
awnic
t
woEg
mont
.p
l, © 202
1 Egm
ont Pols
ka Sp. z o.
o.
Autor
: Re
iner K
niz
ia; Ilu
str
acje: H
eiko G
ünthe
r; W
ydawca
: T
o
masz K
oł
odz
iejc
z
ak
;
Tł
umac
zen
ie: Ma
ciej N
owak-
Kr
eyer; R
eda
kcja: Wojc
iech R
z
ade
k;
Kore
kt
a: Mar
t
a Kan
ia; Koo
rdy
nacja p
rod
ukcji: Agn
ies
zka Ku
pc
z
yk
;
Opr
acow
anie gr
ac
zn
e i DTP: Ce
zar
y Sz
ulc
W raz
ie br
aków el
eme
ntów lub p
yt
ań do r
egu
ł prosi
my o konta
kt
:
gry
planszowe@egmont.
pl
Grę p
ole
caj
ą:
K
olor p
o
dsta
w
o
wy
f:
59C5C7
R:
89
G:
197
B:
199
C:
60
M:
0
Y:
25
K:
0
Pomiń
NOWOŚCI
Apple MacBook Pro 2025
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
APPLE MacBook Pro 2025
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Saturator do wody
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Ranking odkurzaczy pionowych
Ranking smartwatchy damskich
Ranking parownic do ubrań
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Ranking gier planszowych
Ranking robotów sprzątających
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Fotele i biurka Mad Dog
Back To University
Pomysł na prezent
Sprzęty fitness
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking zestawów noży kuchennych [TOP10]
Ranking mikrofonów do śpiewania [TOP10]
Rodzaje herbat i ich właściwości
Ranking wideorejestratorów do 200 zł [TOP10]
Czy oczyszczacz powietrza usuwa kurz?
Ile kosztuje naładowanie telefonu?
Jaki sprzęt do kuchni kupić?
Jaka lodówka do zabudowy do Twojej kuchni?
Ranking tabletów [TOP15]
Mint Mobile wprowadza MINTernet. Czy to będzie godna alternatywa?
Jaki głośnik na rower wybrać?
Ranking rozdrabniaczy do gałęzi frezowych [TOP10]
Ranking laktatorów [TOP10]
Jaki wioślarz do domu wybrać?
Ranking gier planszowych dla 9-latka [TOP10]
Sprawdź więcej poradników