Znaleziono w kategoriach:
Grill elektryczny FRITEL GR 3495

Instrukcja obsługi Grill elektryczny FRITEL GR 3495

Wróć
KARTA
GWARANCYJNA
Oficjalny dystrybutor (gwarant) produktów FRITEL na terenie Polski:
Terabajt Mateusz Reszka
Gen. Andersa 38
15-680 Białystok
NIP 542-288-24-91; REGON 200373628
1. Gwarancja zostaje udzielona przez Gwaranta kupującemu urządzenie pochodzące tylko i
wyłącznie z oficjalnego kanału dystrybucji, tj. urządzenie, którego importerem jest firma Terabajt
Mateusz Reszka.
2. Gwarancja zostaje udzielona dla konsumenta (zastosowanie w gospodarstwie domowym) na okres
24 miesięcy. Niektóre serie frytkownic (posiadających specjalne oznaczenie) posiadają możliwość
przedłużenia gwarancji na okres 10 lat na układ grzewczy (grzałka).
3. W przypadku gdy produkt przeznaczony jest do użytkowania profesjonalnego (zakup w związku z
prowadzoną działalnością gospodarczą) gwarancja wynosi 12 miesięcy na wszystkie elementy
(brak możliwości przedłużenia gwarancji na układ grzewczy).
4. Gwarant oświadcza, że sprzedane urządzenie jest wolne od wad fizycznych, w tym wad
konstrukcyjnych, wad materiałowych, wad wykonania i wad prawnych.
5. Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje terytorium Polski.
6. Gwarancja jest zbywalna, tj. przechodzi na następnego nabywcę w przypadku odsprzedaży. Okres
gwarancji nie odnawia się i liczony jest od daty pierwotnego zakupu.
7. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas przebywania urządzenia w serwisie.
8. W przypadku ujawnienia się, w okresie gwarancji, wady fizycznej urządzenia objętego gwarancją,
Gwarant dokona jej usunięcia poprzez nieodpłatną naprawę lub nieodpłatną wymianę urządzenia
lub jego części na wolne od wad. W przypadku braku możliwości wymiany lub naprawy zostanie
zwrócona wartość przedmiotu w drodze dystrybucji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji decyduje
Gwarant.
9. Gwarant podejmuje działania, aby naprawa mogła zostać wykonana w terminie 14 dni roboczych
od daty dostarczenia urządzenia do serwisu gwaranta. Jeżeli usunięcie usterek z powodu stopnia
trudności wymaga dużego nakładu pracy lub działań dodatkowych (konieczność importu części z
zagranicy), termin ten może ulec wydłużeniu (maksymalnie do 45 dni roboczych), przy czym
Gwarant dołoży należytej staranności, aby naprawę wykonać w możliwie najkrótszym terminie.
10. Wadliwe urządzenie, które w ramach realizacji przez Gwaranta jego obowiązków gwarancyjnych,
wymienione na wolne od wad lub wszelkie wadliwe elementy urządzenia, których wymiany
dokonano w ramach naprawy gwarancyjnej stają się własnością Gwaranta.
11. Zgłoszenia serwisowe oraz wszelkie pytania należy zadawać poprzez wiadomość e-mail na adres
oficjalnego serwisu: serwis@emidas.com.pl .
Uprawniony z gwarancji winien dostarczyć wadliwe urządzenie do miejsca wymienionego wyżej na
własny koszt lub zgłosić usterkę bezpośrednio na adres: serwis@ emidas.com.pl w celu
skorzystania z opcji gwarancji door-to-door, tj. kurier odbierze przesyłkę na koszt serwisu (w takim
przypadku uprawniony z gwarancji nie ponosi żadnych opłat). Urządzenie winno zostać
dostarczone przez uprawnionego z gwarancji w opakowaniu zapewniającym bezpieczeństwo
urządzenia na czas transportu. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe
wskutek nieodpowiedniego zabezpieczenia produktu. Ze względu na bardzo długi okres gwarancji,
przed odesłaniem produktu, prosimy o potwierdzenie adresu serwisu.
12. Do skorzystania z przedłużonej 10 letniej gwarancji uprawnia rejestracja produktu w ciągu 30 dni
od daty zakupu. W celu rejestracji urządzenia należy wysłać na adres rejestracja@fritel.pl
następujących danych: symbol urządzenia, numer seryjny produktu, data i miejsce zakupu (nazwa
sklepu).
13. Po prawidłowej rejestracji przyjdzie wiadomość potwierdzająca ten fakt (w przypadku jej braku
prosimy sprawdzić katalog SPAM w swojej skrzynce pocztowej). W przypadku braku rejestracji w
wyznaczonym terminie gwarancja na urządzenie i jego wszystkie elementy wynosi 2 lata.
14. Wszelkie odpłatne naprawy pozagwarancyjne gwarant wykona tylko i wyłącznie za wyraźną zgodą
klienta po zaakceptowaniu przez niego kosztów naprawy.
15. Z gwarancji wyłączone jest:
a) uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady
b) uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania lub przechowywania i wywołane
nimi wady
c) uszkodzenia wynikające z zaniedbań użytkownika i wywołane nimi wady
d) uszkodzenia powstałe w wyniku nieautoryzowanych ingerencji w urządzenie
e) uszkodzenia wynikające z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, nieautoryzowanych
części zamiennych lub eksploatacyjnych i wywołane nimi wady
f) uszkodzenia spowodowane przez czynniki zewnętrzne, w szczególności na skutek kontaktu z
cieczą (zalanie nie wynikające z wady produktu), ogniem, na skutek zawilgocenia, kondensacji
pary wodnej, działania zbyt wysokich lub zbyt niskich temperatur, wyładowań elektrostatycznych
bądź atmosferycznych, działania substancji chemicznych upadku, uderzenia i naprężenia i
wywołane nimi wady
g) naturalne zużycie urządzenia wynikające z normalnej eksploatacji, na przykład otarcia,
zarysowania, zużycie się materiałów eksploatacyjnych, itp.
16. Gwarancja nie znajduje zastosowania w przypadkach, gdy wada lub uszkodzenie wynikły z
samowolnej naprawy, przeróbki (modyfikacji), używania części nieznanego pochodzenia lub
adaptacji wykonanej przez inne osoby niż autoryzowany serwis.
17. Gwarancja nie znajduje zastosowania gdy oznaczenia urządzenia (numer seryjny) są nieczytelne
lub noszą znamiona ingerencji osób trzecich, brak dowodu zakupu.
18. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa do domagania się przez uprawnionego z
gwarancji zwrotu utraconych zysków i poniesionych strat w związku z wadami urządzenia.
19. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej karcie gwarancyjnej zastosowanie znajdują
odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
20. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z
ustaw konsumenckich i innych aktów prawnych.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756