Znaleziono w kategoriach:
Uchwyt GÖTZE&JENSEN do TV 17-46 cali TM2435T Uchylny

Instrukcja obsługi Uchwyt GÖTZE&JENSEN do TV 17-46 cali TM2435T Uchylny

Powrót
UCHWYT ŚCIENNY DO TV
NISKOPROFILOWY
TM2435T 17-46”
VESA
200x200 35
kg
27
-8°
mm
max
cale
17-46
2
3
H 6mm
(x4)
F M5x12mm
(x4)
J M8x45mm
(x4)
D M8x12mm
(x4)
B 10x50mm
(x4)
A M8x50mm
(x4)
C M4x12mm
(x4)
E M6x12mm
(x4)
G 8mm
(x4)
I 5mm
(x4)
1
1 2
B A
K (x1)
x1
x2
B
A
4
3
2
C, D, E, F, J
G, H, I
W przypadku mocowania telewizora rmy SAMSUNG z głębokimi otworami na śruby, proszę
korzystać z załączonych śrub M8x45mm oraz tulei dystansowych. Tuleje dystansowe powinny być
dołączone przez producenta telewizora. Zawsze sprawdź, czy otwór w telewizorze nie jest krótszy
niż śruba, której chcesz użyć.
TV TV
TV
5
4
-8°
WARUNKI GWARANCJI DOTYCZĄCE UCHWYTU DO TV
1.
ART-DOM Sp. zo.o. zsiedzibą wŁodzi (92-402) przy ul. Zakładowej 90/92
Numer Krajowego Rejestru Sądowego 0000354059 (Gwarant) gwarantuje, że
zakupione urządzenie jest wolne od wad zycznych. Gwarancja obejmuje tylko
wady wynikające zprzyczyn tkwiących wrzeczy sprzedanej (wady fabryczne).
2. Ujawniona wada zostanie usunięta na koszt Gwaranta wciągu 14 dni od daty
zgłoszenia uszkodzenia do punktu sprzedaży.
3. Okres gwarancji dla użytkownika wynosi 24 miesiące od daty wydania towaru.
4.
Utrata gwarancji następuje wprzypadku: montażu niezgodnego zinstrukcją
obsługi; nieautoryzowanej ingerencji wprodukt; wad powstałych zprzyczyn
zewnętrznych, nie tkwiących wprodukcie, np. uszkodzeń mechanicznych,
niewłaściwego użytkowania, braku dbałości oprodukt.
5. Osposobie usunięcia wady decyduje Gwarant. Usunięcie potwierdzonej wady
urządzenia nastąpi poprzez wykonanie naprawy gwarancyjnej lub wymianę
urządzenia. Gwarant może dokonać naprawy, gdy kupujący żąda wymiany lub
Gwarant może dokonać wymiany, gdy kupujący żąda naprawy, jeżeli doprowadzenie
do zgodności towaru (urządzenia) zgodnie zudzieloną gwarancją wsposób
wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych
kosztów dla Gwaranta. Wszczególnie uzasadnionych wypadkach, jeżeli naprawa
iwymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Gwaranta
może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności zudzieloną gwarancją
izaproponować inny sposób załatwienia reklamacji z gwarancji.
6. Wymiany towaru dokonuje punkt sprzedaży, wktórym towar został zakupiony
(wymiana lub zwrot gotówki). Zwracane urządzenie musi być kompletne, bez
uszkodzeń mechanicznych. Niespełnienie tych warunków może spowodować
nieuznanie gwarancji.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756