Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje HABA
›
Instrukcja Gra towarzyska HABA Szukanie skarpetek 4465
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(17)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra towarzyska HABA Szukanie skarpetek 4465
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Erfinder
für
Kinder
Inventive
Playthings
for
Inquisitive
Minds
Vynálezca pre
deti
Habermaaß
GmbH
•
August-Grosch-Straße
28
-
38
96476
Bad
Rodach,
Germany
•
www.haba.de
Niemowlę
&
Małe
dziecko
Baby
&
Kleinkind
Infant
Toys
Bábätká
a
malé
deti
P
r
ez
ent
y
G
eschenk
e
Gif
ts
D
ar
č
ek
y
U
t
w
oru
Ball
K
u
gelbahn
Ball
T
r
ack
Ball
T
r
ack
Pokój
dziecięcy
Kinderzimmer
Children’s
room
Detské
izby
Instrukcja
gry
·
Spielanleitung ·
Instructions
·
Pravidlá
hry
Copyright
-
Spiele
Bad
Rodach
2013
Copyright
-
Spiele
B
ad
Rodach
2013
Copyright
-
Spiele
B
ad
Rodach
2013
Copyright
-
Spiele
B
ad
Rodach
2013
C
o
p
y
r
i
g
h
t
-
S
p
i
e
l
e
B
a
d
Rodach
2013
C
o
p
y
r
i
g
h
t
-
S
p
i
e
l
e
B
a
d
Rodach
2013
C
o
p
y
r
i
g
h
t
-
S
p
i
e
l
e
B
a
d
Rodach
2013
C
o
p
y
r
i
g
h
t
-
S
p
i
e
l
e
B
a
d
Rodach
2013
C
o
p
y
r
i
g
h
t
-
S
p
i
e
l
e
B
a
d
Rodach
2013
C
o
p
y
r
i
g
h
t
-
S
p
i
e
l
e
B
a
d
Rodach
2013
C
o
p
y
r
i
g
h
t
-
S
p
i
e
l
e
B
a
d
Rodach
2013
C
o
p
y
r
i
g
h
t
-
S
p
i
e
l
e
B
a
d
Rodach
2013
TL
82778
1/13
Art.
Nr.:
7151
Kinder
begreifen
spielend
die
Welt.
HABA
begleitet
sie
dabei
mit
Spielen
und
Spielzeug,
das
ihre
Neugier
weckt,
mit
fantasievollen
Möbeln,
Accessoires
zum
Wohl
füh
len,
Schmuck,
Geschenken
und
vielem
mehr.
Denn
kleine
Entdecker
brauchen
große
Ideen.
Dzieci
poznają
świat
poprzez
zabawę.
HABA
im
w
tym
towarzyszy
proponując
zabawki
wzbudzające
ich
ciekawość,
rozwijające
kreatywność
i
wyobraźnię.
Poza
tym
funkcjonalne
meble,
ozdoby,
prezenty
i
wiele
innych.
Wielkie
idee
dla
waszych
małych
odkrywców
!
Deti
spoznávajú
svet
hrou.
HABA
ich
pritom
sprevádza
hrami
a
hračkami,
ktoré
vzbudzujú
zveda-
vosť.
Ponúkame
nábytok
plný
fantázie,
doplnky
pre
pohodlie,
bižutériu,
darčeky
a
mnoho
ďalších
vecí.
Pretože
malí
vyná-
lezcovia
potrebujú
veľké
myšlienky.
Deti
spoznávajú
svet
hrou.
Children
learn
about
the
world
through
play.
HABA
makes
it
easy
for
them
with
games
and
toys
which
arouse
curiosity,
with
imaginative
furniture,
delightful
accessories,
jewelry,
gifts
and
much
more.
HABA
encourages
big
ideas
for
our
diminutive
explorers.
Mali
odkrywcy
Socken zocken
· Lucky Sock Dip · Kljukice za nogavice
4465
2
Szukanie skarpetek
Potwornie szybka
gra w
odnajdywanie par
skarpetek
dla 2-6
graczy w
wieku 4-99
lat.
Pomysł gry:
Michael Schacht
Ilustracje:
Martina Leykamm
Czas gry:
ok. 10 minut
ł
ł
ż
ł
ć
Zawartość gry
1 Skarpetkowy Potwór
48 skarpetek (24 pary)
13 klamerek do bielizny
1 instrukcja gry
4
POLSKI
5
POLSKI
Cel
gry
Komu
z
Was
uda
się
zgromadzić
najwięcej
par
i
zdobyć
trzy
klamerki
do
bielizny?
Przygotowanie
do
gry
Postawcie
Skarpetkowego
Potwora
na
środku
stołu.
Włóżcie
wszystkie
skarpetki
do
pudełka,
zamknijcie
je
i
mocno
potrząśnijcie.
Skarpetki
się
wymieszają.
Następnie
wysypcie
skarpetki
na
środek
pola
gry.
Klamerki
zostają
w
pudełku.
Przebieg
gry
Rozpoczyna
gracz,
który
ma
dzisiaj
na
nogach
dwie
skarpetki
do
pary.
Naprawdę
jest
więcej
graczy,
którzy
mają
dwie
jednakowe
skarpetki?
Zatem
grę
rozpoczyna
gracz,
który
ma
największe
stopy,
i
głośno
daje
sygnał
do
startu:
„Szukać
skarpetek!”
Na
ten
sygnał
wszyscy
gracze
jednocześnie
zaczynają
przeszukiwać
stos
skarpetek.
Każdy
gracz
próbuje
odnaleźć
i
położyć
przed
sobą
jak
najwięcej
par.
Uwaga:
skarpetki
wyglądają
bardzo
podobnie.
Zwróćcie
szczególną
uwagę,
żeby
skompletować
pary
skarpetek,
które
rzeczywiście
do
siebie
pasują
–
czyli
od
góry
do
dołu
wyglądają
tak
samo.
Uwaga:
•
Można
szukać
tylko
jedną
ręką.
Druga
ręka
spoczywa
na
kolanach.
•
Nie
wolno
podkradać
par
odłożonych
przez
innego
gracza!
Koniec
szukania!
Gdy
tylko
jeden
z
graczy
zgromadzi
przed
sobą
pięć
par
skarpetek,
chwyta
Skarpetkowego
Potwora
stojącego
n
a
środku
stołu.
Oznacza
to
koniec
poszukiwań.
Kto
trzyma
jeszcze
w
rękach
skarpetki,
musi
je
z
powrotem
odłożyć
na
stos.
Nie
można
ich
już
dołożyć
do
swojej
puli!
Wspólnie
sprawdźcie,
czy
skarpetki
gracza,
który
chwycił
Skarpetkowego
Potwora,
rzeczywiście
do
siebie
pasują.
3
klamerki
do
bielizny
Skarpetkowy
Potwór,
stos
skarpetek
sygnał
do
startu
wszyscy
jednocześnie
szukają
pasujących
skarpetek
pięć
par
skarpetek
=
chwyć
potwora
=
koniec
szukania
sprawdźcie
pary
skarpetek
wszystko
się
zgadza
=
1
klamerka
do
bielizny
skarpetki
nie
pasują
=
klamerkę
otrzymuje
następny
gracz
nowa
runda
3
klamerki
=
zwycięstwo
remis
=
runda
rozstrzygająca
•
Jeśli
wszystkie
skarpetki
są
do
pary,
to
gracz
otrzymuje
w
nagrodę
jedną
klamerkę
do
bielizny.
•
Jeśli
znajdzie
się
jedna
niewłaściwa
para,
to
gracz
nie
otrzymuje
klamerki.
Teraz
wszyscy
pozostali
gracze
liczą
swoje
pary
skarpetek.
Gracz,
który
zgromadził
najwięcej
właściwych
par
skarpetek,
otrzymuje
w
nagrodę
klamerkę
do
bielizny.
Jeśli
więcej
graczy
ma
tę
samą
liczbę
par
skarpetek,
to
każdy
z
nich
otrzymuje
klamerkę.
Rozpoczyna
się
nowa
runda:
Skarpetki
połóżcie
z
powrotem
na
stosie.
Zanim
rozpocznie
się
nowa
runda,
wspólnie
porządnie
wymieszajcie
skarpetki.
Zwycięzca
poprzedniej
rundy
ponownie
stawia
Skarpetkowego
Potwora
na
środku
stołu
i
daje
sygnał
do
startu:
„Szukać
skarpetek!”
Jeżeli
w
poprzedniej
rundzie
zwycięzców
było
kilku,
to
Skarpetkowego
Potwora
bierze
najstarszy
gracz.
Koniec
gry
Gra
się
kończy
z
chwilą,
gdy
pierwszemu
graczowi
uda
się
zdobyć
trzy
klamerki
do
bielizny
i
tym
samym
zwyciężyć.
Jeśli
kilku
graczy
zdobyło
po
trzy
klamerki,
to
przeprowadza
się
rundę
rozstrzygającą:
Wszystkie
skarpetki
traają
na
środek
stołu.
Po
sygnale
startu
gracze
jednocześnie
przeszukują
stos
skarpetek.
Wygrywa
gracz,
który
jako
pierwszy
położy
przed
sobą
parę
pasujących
do
siebie
skarpetek
i
zabierze
Skarpetkowego
Potwora
ze
środka
stołu.
Wielki
Skarpetkowy
Potwór
już
czeka
na
kolejne
poszukiwanie
skarpetek.
A
zatem:
do
skarpetek,
gotów,
start!
Inny
wariant
gry
Gra
będzie
trudniejsza,
jeżeli
po
każdej
rundzie
zabierze
się
z
gry
jedną
skarpetkę
i
odłoży
z
powrotem
do
pudełka.
Wtedy
może
się
zdarzyć,
że
poszukiwana
będzie
skarpetka,
której
już
nie
ma
w
grze.
3
POLSKI
Szukanie skarpetek
Potwornie
szybka
gra
w
odnajdywanie
par
skarpetek
dla
2-6
graczy
w
wieku
4-99
lat.
Pomysł
gry:
Michael
Schacht
Ilustracje:
Martina
Leykamm
Czas
gry:
ok.
10
minut
ł
ł
ż
ł
ć
Zawartość gry
1
Skarpetkowy
Potwór
48
skarpetek
(24
pary)
13
klamerek
do
bielizny
1
instrukcja
gry
3
5
POLSKI
Cel gry
Komu z Was uda się zgromadzić najwięcej par i zdobyć trzy
klamerki do bielizny?
Przygotowanie do gry
Postawcie Skarpetkowego Potwora na środku stołu.
Włóżcie wszystkie skarpetki do pudełka, zamknijcie je i
mocno potrząśnijcie. Skarpetki się wymieszają. Następnie
wysypcie skarpetki na środek pola gry. Klamerki zostają w
pudełku.
Przebieg gry
Rozpoczyna gracz, który ma dzisiaj na nogach dwie skarpetki
do pary. Naprawdę jest więcej graczy, którzy mają
dwie jednakowe skarpetki? Zatem grę rozpoczyna gracz,
który ma największe stopy, i głośno daje sygnał do startu:
„Szukać skarpetek!”
Na ten sygnał wszyscy gracze jednocześnie zaczynają
przeszukiwać stos skarpetek. Każdy gracz próbuje odnaleźć i
położyć przed sobą jak najwięcej par.
Uwaga:
skarpetki wyglądają bardzo podobnie. Zwróćcie
szczególną uwagę, żeby skompletować pary skarpetek, które
rzeczywiście do siebie pasują – czyli od góry do dołu wyglądają
tak samo.
Uwaga:
• Można szukać tylko jedną ręką. Druga ręka spoczywa na
kolanach.
• Nie wolno podkradać par odłożonych przez innego gracza!
Koniec szukania!
Gdy tylko jeden z graczy zgromadzi przed sobą pięć par
skarpetek, chwyta Skarpetkowego Potwora stojącego n
a
środku stołu. Oznacza to koniec poszukiwań.
Kto trzyma jeszcze w rękach skarpetki, musi je z powrotem
odłożyć na stos. Nie można ich już dołożyć do swojej puli!
Wspólnie sprawdźcie, czy skarpetki gracza, który chwycił
Skarpetkowego Potwora, rzeczywiście do siebie pasują.
3 klamerki
do bielizny
Skarpetkowy
Potwór, stos
skarpetek
sygnał do
startu
wszyscy jednocześnie
szukają
pasujących skarpetek
pięć par
skarpetek =
chwyć potwora
=
koniec szukania
sprawdźcie pary
skarpetek
wszystko
się
zgadza
=
1
klamerka
do
bielizny
skarpetki
nie
pasują
=
klamerkę
otrzymuje
następny
gracz
nowa
runda
3
klamerki
=
zwycięstwo
remis
=
runda
rozstrzygająca
•
Jeśli
wszystkie
skarpetki
są
do
pary,
to
gracz
otrzymuje
w
nagrodę
jedną
klamerkę
do
bielizny.
•
Jeśli
znajdzie
się
jedna
niewłaściwa
para,
to
gracz
nie
otrzymuje
klamerki.
Teraz
wszyscy
pozostali
gracze
liczą
swoje
pary
skarpetek.
Gracz,
który
zgromadził
najwięcej
właściwych
par
skarpetek,
otrzymuje
w
nagrodę
klamerkę
do
bielizny.
Jeśli
więcej
graczy
ma
tę
samą
liczbę
par
skarpetek,
to
każdy
z
nich
otrzymuje
klamerkę.
Rozpoczyna
się
nowa
runda:
Skarpetki
połóżcie
z
powrotem
na
stosie.
Zanim
rozpocznie
się
nowa
runda,
wspólnie
porządnie
wymieszajcie
skarpetki.
Zwycięzca
poprzedniej
rundy
ponownie
stawia
Skarpetkowego
Potwora
na
środku
stołu
i
daje
sygnał
do
startu:
„Szukać
skarpetek!”
Jeżeli
w
poprzedniej
rundzie
zwycięzców
było
kilku,
to
Skarpetkowego
Potwora
bierze
najstarszy
gracz.
Koniec
gry
Gra
się
kończy
z
chwilą,
gdy
pierwszemu
graczowi
uda
się
zdobyć
trzy
klamerki
do
bielizny
i
tym
samym
zwyciężyć.
Jeśli
kilku
graczy
zdobyło
po
trzy
klamerki,
to
przeprowadza
się
rundę
rozstrzygającą:
Wszystkie
skarpetki
traają
na
środek
stołu.
Po
sygnale
startu
gracze
jednocześnie
przeszukują
stos
skarpetek.
Wygrywa
gracz,
który
jako
pierwszy
położy
przed
sobą
parę
pasujących
do
siebie
skarpetek
i
zabierze
Skarpetkowego
Potwora
ze
środka
stołu.
Wielki
Skarpetkowy
Potwór
już
czeka
na
kolejne
poszukiwanie
skarpetek.
A
zatem:
do
skarpetek,
gotów,
start!
Inny
wariant
gry
Gra
będzie
trudniejsza,
jeżeli
po
każdej
rundzie
zabierze
się
z
gry
jedną
skarpetkę
i
odłoży
z
powrotem
do
pudełka.
Wtedy
może
się
zdarzyć,
że
poszukiwana
będzie
skarpetka,
której
już
nie
ma
w
grze.
4
POLSKI
4
Cel gry
Komu
z
Was
uda
się
zgromadzić
najwięcej
par
i
zdobyć
trzy
klamerki
do
bielizny?
Przygotowanie do gry
Postawcie
Skarpetkowego
Potwora
na
środku
stołu.
Włóżcie
wszystkie
skarpetki
do
pudełka,
zamknijcie
je
i
mocno
potrząśnijcie.
Skarpetki
się
wymieszają.
Następnie
wysypcie
skarpetki
na
środek
pola
gry.
Klamerki
zostają
w
pudełku.
Przebieg gry
Rozpoczyna
gracz,
który
ma
dzisiaj
na
nogach
dwie
skarpetki
do
pary.
Naprawdę
jest
więcej
graczy,
którzy
mają
dwie
jednakowe
skarpetki?
Zatem
grę
rozpoczyna
gracz,
który
ma
największe
stopy,
i
głośno
daje
sygnał
do
startu:
„Szukać
skarpetek!”
Na
ten
sygnał
wszyscy
gracze
jednocześnie
zaczynają
przeszukiwać
stos
skarpetek.
Każdy
gracz
próbuje
odnaleźć
i
położyć
przed
sobą
jak
najwięcej
par.
Uwaga:
skarpetki
wyglądają
bardzo
podobnie.
Zwróćcie
szczególną
uwagę,
żeby
skompletować
pary
skarpetek,
które
rzeczywiście
do
siebie
pasują
–
czyli
od
góry
do
dołu
wyglądają
tak
samo.
Uwaga:
•
Można
szukać
tylko
jedną
ręką.
Druga
ręka
spoczywa
na
kolanach.
•
Nie
wolno
podkradać
par
odłożonych
przez
innego
gracza!
Koniec
szukania!
Gdy
tylko
jeden
z
graczy
zgromadzi
przed
sobą
pięć
par
skarpetek,
chwyta
Skarpetkowego
Potwora
stojącego
n
a
środku
stołu.
Oznacza
to
koniec
poszukiwań.
Kto
trzyma
jeszcze
w
rękach
skarpetki,
musi
je
z
powrotem
odłożyć
na
stos.
Nie
można
ich
już
dołożyć
do
swojej
puli!
Wspólnie
sprawdźcie,
czy
skarpetki
gracza,
który
chwycił
Skarpetkowego
Potwora,
rzeczywiście
do
siebie
pasują.
3
klamerki
do
bielizny
Skarpetkowy
Potwór,
stos
skarpetek
sygnał
do
startu
wszyscy
jednocześnie
szukają
pasujących
skarpetek
pięć
par
skarpetek
=
chwyć
potwora
=
koniec
szukania
sprawdźcie
pary
skarpetek
wszystko się
zgadza =
1 klamerka
do bielizny
skarpetki nie
pasują
= klamerkę
otrzymuje
następny gracz
nowa runda
3 klamerki
= zwycięstwo
remis =
runda rozstrzygająca
• Jeśli wszystkie skarpetki są do pary,
to gracz otrzymuje
w nagrodę jedną klamerkę do bielizny.
• Jeśli znajdzie się jedna niewłaściwa para,
to gracz
nie otrzymuje klamerki.
Teraz wszyscy pozostali gracze liczą swoje pary skarpetek.
Gracz, który zgromadził najwięcej właściwych par skarpetek,
otrzymuje w nagrodę klamerkę do bielizny.
Jeśli więcej graczy ma tę samą liczbę par skarpetek, to
każdy z nich otrzymuje klamerkę.
Rozpoczyna się nowa runda:
Skarpetki połóżcie z powrotem na stosie. Zanim rozpocznie
się nowa runda, wspólnie porządnie wymieszajcie
skarpetki.
Zwycięzca poprzedniej rundy ponownie stawia
Skarpetkowego Potwora na środku stołu i daje sygnał do
startu: „Szukać skarpetek!”
Jeżeli w poprzedniej rundzie zwycięzców było kilku, to
Skarpetkowego Potwora bierze najstarszy gracz.
Koniec gry
Gra się kończy z chwilą, gdy pierwszemu graczowi uda się
zdobyć trzy klamerki do bielizny i tym samym zwyciężyć.
Jeśli kilku graczy zdobyło po trzy klamerki, to przeprowadza
się rundę rozstrzygającą:
Wszystkie skarpetki tra
ają na środek stołu. Po sygnale
startu gracze jednocześnie przeszukują stos skarpetek.
Wygrywa gracz, który jako pierwszy położy przed sobą parę
pasujących do siebie skarpetek i zabierze Skarpetkowego
Potwora ze środka stołu.
Wielki Skarpetkowy Potwór już czeka na kolejne poszukiwanie
skarpetek. A zatem: do skarpetek, gotów, start!
Inny wariant gry
Gra będzie trudniejsza, jeżeli po każdej rundzie zabierze
się z gry jedną skarpetkę i odłoży z powrotem do pudełka.
Wtedy może się zdarzyć, że poszukiwana będzie skarpetka,
której już nie ma w grze.
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na ślub
Domek dla dzieci
Zabawki
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking laptopów [TOP10]
Ranking smartwatchy [TOP10]
Ranking odkurzaczy [TOP10]
Ranking słuchawek bezprzewodowych [TOP10]
4 dyski SSD w kieszeni? Sprawdź, co potrafi obudowa OWC Express 4M2
Ranking gier planszowych [TOP10]
Wyprawka do szkoły - ranking przyborów dla ucznia [TOP20]
Ranking rowerów elektrycznych [TOP10]
Do czego służą pierścienie pośrednie?
Soki z sokowirówki - jakie owoce wybrać?
Rodzaje pomp wodnych
Uszkodzony termostat – objawy w przypadku lodówki
Ranking piekarników do zabudowy [TOP10]
Wędkarstwo spinningowe – na czym polega?
Ranking proszków do prania [TOP10]
Sprawdź więcej poradników