Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa HASBRO Dungeons and Dragons Początek Przygody E9418

Instrukcja obsługi Gra planszowa HASBRO Dungeons and Dragons Początek Przygody E9418

Wróć
POCZĄTEK PRZYGODYPOCZĄTEK PRZYGODY
KOOPERACYJNA GRA PLANSZOWAKOOPERACYJNA GRA PLANSZOWA
Radosne, szybkie
wejście w świat D&D®
E9418
2-4
10
+
381x186mm 3 sheets folded to 190.5 mm x 186 mm and stapled to 12 pg booklet 4C2S full bleed
GÓRA HOTENOWGÓRA HOTENOW
LAS NEVERWINTERLAS NEVERWINTER
NEVERWINTERNEVERWINTER GAUNTLGRYM
GAUNTLGRYM
© 2020 Hasbro. © Wizards 0620
E9418
120
GÓRA HOTENOWGÓRA HOTENOW
LAS NEVERWINTERLAS NEVERWINTER
NEVERWINTERNEVERWINTER GAUNTLGRYM
GAUNTLGRYM
© 2020 Hasbro. © Wizards 0620
E9418
120
GÓRA HOTENOWGÓRA HOTENOW
LAS NEVERWINTERLAS NEVERWINTER
NEVERWINTERNEVERWINTER GAUNTLGRYM
GAUNTLGRYM
© 2020 Hasbro. © Wizards 0620
E9418
120
GÓRA HOTENOWGÓRA HOTENOW
LAS NEVERWINTERLAS NEVERWINTER
NEVERWINTERNEVERWINTER GAUNTLGRYM
GAUNTLGRYM
© 2020 Hasbro. © Wizards 0620
E9418
120
2 3
4 FIGURKI
4 TABLICZKI BOSSA
24 ŻETONY ZŁOTA
8 KART PLECAKÓW
TALIA
PRZEDMIOTÓW
(12 KART)
4 TALIE PRZYGÓD
(PO 24 KARTY)
4 TALIE STRAŻNIKÓW
(PO 3 KARTY)
4 KARTY
CHARAKTERYSTYKI
4 PLANSZE PODZIEMI
4 20-ŚCIENNE KOSTKI BOHATERA
WSKAŹNIK
OBRAŻEŃ
STANOWISKO BOSSA
4 WSKAŹNIKI ZDROWIA
PLASTIKOWY POJEMNIK
NA TALIE
10-ŚCIENNA KOSTKA
MISTRZA PODZIEMI
ZAWARTOŚĆ
20 TABLICZEK BOHATERA (PO 5 NA POSTAĆ)
381x186mm 3 sheets folded to 190.5 mm x 186 mm and stapled to 12 pg booklet 4C2S full bleed
4 5
SPIS TREŚCI
Witaj na Początku przygody
................................. 4
Gdy grasz po raz pierwszy
..................................... 4
Przygotowaniaο
1. Wybierz swoją podróż ................................... 5
2. Zmontuj planszę .........................................6-7
3. Wybierz swojego bohatera .......................... 8
4. Wybierz swój plecak ..................................... 9
Graj
Gra na planszy podziemi ................................ 10
Pola strażników ................................................11
Zdrowie ................................................................... 11
Walka
Kolejność walki ............................................12-13
Nagrody
Złoto – kupowanie przedmiotów, przejście na
wszy poziom, przeciwstawienie się śmierci
.......14
Korzystanie z przedmiotów ............................14
Wygranie gry ........................................................15
Legenda do ikon .................................................15
Charakterystyka postaci .............. Tylna strona
WITAJ NA POCZĄTKU PRZYGODY
Wraz ze swoją drużyną bohaterów wyruszasz w podróż po krainie
Neverwinter. Współpracujecie, aby sprostać wyzwaniom, walczyć z potworami
i pokonać Bossa potworów terroryzującego okolicę. Do przodu krok, dzielni
bohaterowie: przygoda czeka.
GDY GRASZ PO RAZ PIERWSZY
1. Wypchnij wszystkie złote żetony, tabliczki Bossa, plansze podziemi i
tabliczki bohaterów z kartonowego arkusza.
2. Przyczep plastikowe strzki do wskaźników zdrowia i ustaw je na 10.
3. Posortuj karty przygód, strażników, plecaków i przedmiotów do
odpowiednich talii i przetasuj każdą talię.
POWINNO B:
4 talie kart przygód (po 24 karty w każdej):
Gauntlgrym Góra Hotenow
Las Neverwinter
4 talie kart strażników (po 3 karty w każdej):
obserwator
zielony smok kraken
1 talia kart plecaków (8 kart)
1 talia kart przedmiotów (12 kart)
UWAGA: Staraj się, aby miejsce gry było maksymalnie uporządkowane.
Po wybraniu swojej podróży i postaci podczas przygotowania, umieść
wszystkie niewykorzystane karty i elementy gry w pudełku, dopóki nie
będą potrzebne.
012 3 4 5 6 7 8 9 10
PRZYGOTOWANIA
1. Wybierz swoją podróż.
Istnieją cztery potwory zwane Bossami. Z każdym z nich wiąże się inna fabuła. Przeczytajcie każdą historię, a następnie zdecydujcie jako grupa, z
którym Bossem dryna będzie walczyć na koniec gry.
Felbris (obserwator)
Miejsce: Gauntlgrym
Felbris, obserwator o ogromnej mocy, najechał na miasto
Gauntlgrym, odebrał je krasnoludom i wziął je na własność.
Wkrótce po przybyciu zapadł w głęboki sen pełen koszmarów. Gdy
Felbris śni, jego obcy umysł wypacza rzeczywistość, zmieniając
zaatakowane przez siebie miasto i uniemożliwiając obywatelom
powrót. Zatrzymajcie to, zanim rozprzestrzeni się na ce miasto!
Orn (gigant ogniowy)
Miejsce: Góra Hotenow
Gigant ogniowy Orn przejął kontrolę nad Górą Hotenow, aby
wykorzystać ogromną moc rzeki magmy w sercu góry. Zacł kuć
służącą do zabijania smoków broń o niespotykanej potędze, ale
spowodował tym samym, że góra zaczęła wyrzucać niebezpieczną
lawę na otaczające ją ziemie. Musicie go zatrzymać, nim wulkan
wybuchnie!
Deathsleep (zielony smok)
Miejsce: Las Neverwinter
y smok Deathsleep żyje w głębi lasu Neverwinter, zionąc
trującymi oparami w tym pięknym niegdyś lesie. Swoją kryjówkę
umieścił przy drodze, aby móc zaskakiwać podążających n
podróżników i handlarzy. Kradnie ich skarby i zamienia ich w
smaczną przekąskę. Zniszcz go, zanim zrujnuje las na dobre i
złapie jeszcze więcej niewinnych przechodniów w swoje sidła!
Kraken
Miejsce: Neverwinter
Kult w Neverwinter dowiedział się, że w pobliżu znajduje się
kraken i przywołał go z zamiarem zawarcia paktu. Ale odkąd
kraken zacł zbliżać się z oddali, na miasto Neverwinter spadła
ciemność, burze i zatruta woda oraz zacły znikać statki.
Przybądź do portu, zanim kraken nadejdzie i przygotuj się do
walki. Musicie ocalić miasto!
Neverwinter
gigant ogniowy
381x186mm 3 sheets folded to 190.5 mm x 186 mm and stapled to 12 pg booklet 4C2S full bleed
Każda plansza podziemi posiada unikalną
talię przygód. Potasuj i włóż do uchwytu talię
przygód z ikoną właściwą dla pierwszej planszy
podziemi.
Umieść 10-ścienną (czarną) kostkę Mistrza Podziemi
i wskaźnik obrażeń dla kart potwora w górnej części
uchwytu na talię. Aby rozpocząć grę, postaw uchwyt
na talię przed najstarszym z graczy.
Potasuj talię kart przedmiotów i
umieść ją z boku gry. Obok nich połóż
na stosie żetony złota. Złoto będziesz
zbierać przez cały czas gry.
Ułóż trzy karty strażników wybranego Bossa w kolejności liczbowej. (Nie będziesz
potrzebować kart strażnika innych Bossów w tej grze.)
Umieść na stole kartę strażnika oznaczoną cyfrą 1 obrazkiem w górę obok pierwszego
pola strażnika podziemi. Umieść kartę strażnika 2 obok pola strażnika na drugiej
planszy, a kartę 3 obok pola strażnika na trzeciej planszy.
5
6
432
6 7
PRZYGOTOWANIA
2. Zmontuj planszę.
ROZPOCZYNACIE
TUTAJ
Karta strażnika 1
Kiedy już wybierzesz swoją podróż, włóż tabliczkę Bossa
w czarną podstawkę i umieść ją na pasującej do niej
planszy podziemi na jednym z końców stołu. Powinien
on stać na polu strażnika, na ostatnim polu planszy.
1
Karta strażnika 2
Karta strażnika 3
Podłącz trzy pozostałe plansze podziemi w dowolnej
kolejności, a następnie przymocuj je do planszy
podziemi Bossa.
381x186mm 3 sheets folded to 190.5 mm x 186 mm and stapled to 12 pg booklet 4C2S full bleed
8 9
4. Wybierz swój plecak.
Wybierz jedną kartę plecaka, która pobudzi Twoją wyobraźnię i trzymaj ją obok wskaźnika stanu
zdrowia. Dowolny bohater może wybrać dowolny plecak. Mają one stanowić inspirację podczas gry,
jeśli potrzebujesz pomocy w wymyśleniu planu lub kreatywnym zaatakowaniu potwora, gdy wymaga
tego specjalna cecha.
3. Wybierz swojego bohatera.
Każdy z członków Twojej dryny będzie grał jako inny bohater. Kiedy każdy z Was już wybierze swojego bohatera, weźcie ich pięć tabliczek.
Każdy z graczy:
1. Umieszcza przed sobą plastikowy wskaźnik stanu zdrowia i upewnia się,
że punkty zdrowia są ustawione na 10.
2. Tworzy postać swojego bohatera:
• Wybierz jedną stronę tabliczki swojego bohatera.
Wybierz jedną stronę jednej ze swoich dwóch tabliczek osobowości.
Każda z czterech stron jest unikalna i posiada inne cechy. Wszystkie
cechy mają różne efekty i mocne strony.
• Wybierz jedną z dwóch tabliczek walki i zacznij od Poziomu 1.
3. Wkłada te trzy tabliczki we wskaźnik stanu zdrowia, odwrócone w
kierunku do siebie, a pozoste wkłada z powrotem do pudełka.
4. Umieszcza dopasowaną kolorystycznie figurkę wybranego bohatera na
pierwszym polu pierwszej planszy podziemi.
5. Wyjmuje 20-ścienną kostkę we właściwym kolorze oraz kar
charakterystyki.
GRAJ
Twoja drużyna bohaterów będzie podróżować przez plansze podziemi Neverwinter, przeżywając przygody i walcząc
z potworami na drodze do pokonania Bossa.
Każda plansza podziemi składa się z pól podstawowych, pól potworów oraz jednego pola strażnika.
Drużyna będzie poruszać się razem po ścieżce podstawowej, zaczynając od pierwszego pola podstawowego. W trakcie trwania gry bohaterowie mo
decydować o oączeniu się od drużyny i przejściu na pola potworów. Za każdym razem, gdy tak się stanie, reszta dryny musi na nich zaczekać — cała
drużyna musi grać razem na polach podstawowych i polu strażnika.
Rola Mistrza Podziemi (MP), narratora gry, przechodzi po każdym ruchu na kolejnego gracza. MP opowiada o przygodach i bitwach na danym
polu, a w razie potrzeby pełni rolę arbitra. Grę jako MP rozpoczyna najstarszy gracz. Następnie rola MP przechodzi na następnego gracza zgodnie
z ruchem wskazówek zegara.
Teraz czas zagrać jak bohater.
POLA PODSTAWOWE
POLA POTWORÓW
POLA STRAŻNIKÓW
Tabliczka BOHATERA
• Nazwa bohatera
Rasa i klasa: Będziesz grać
jako elf bard, krasnolud wojownik,
człowiek zaklinacz lub jako drakon
łotr. Więcej informacji znajdziesz na
odwrocie.
TABLICZKA OSOBOWOŚCI
Typ osobowości: Pozwoli Ci to zrozumieć pochodzenie
Twojego bohatera.
Cecha szczególna: Możesz użyć jej raz na każdej
planszy podziemi do zdobycia przewagi lub aby udzielić
pomocy innemu bohaterowi podczas walki.
TABLICZKA WALKI
Atak: Obejmuje to broń, zakcia i
ruchy, których możesz używać podczas
walki, a także kreatywne ataki, które
pozwalają Ci zdecydować, jak będziesz
walczyć z potworem. Wszelkie ataki
są specyczne dla rasy i klasy Twojego
bohatera.
Poziom: Rozpoczynasz grę na
Poziomie 1, ale później możesz przejść
na wszy poziom.
Przed rozpoczęciem gry zapoznaj się z postacią swojego
bohatera, a zwłaszcza z jego szczególnymi cechami i atakami!
PRZYGOTOWANIA

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756