Znaleziono w kategoriach:
Gra towarzyska LUCKY DUCK GAMES Kaskadia Wzgórza

Instrukcja obsługi Gra towarzyska LUCKY DUCK GAMES Kaskadia Wzgórza

Wróć
WZGÓRZA
KASKADIA
ZASADY GRY
2
2
2
©2024 Alderac Entertainment Group.
2505 Anthem Village Drive, Suite E-521, Henderson, NV 89052,
USA. Marka Cascadia iwszystkie związane z nią symbole są ™, ® i©
Alderac Entertainment Group, Inc. lub Flatout Games.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Wyprodukowano wChinach
TWÓRCY
Projekt gry
Randy Flynn
Rozwój gry
Fertessa Allyse, Randy Flynn, Molly Johnson, Robert Melvin, Shawn Stankewich
Scenariusze solo iosiągnięcia
Molly Johnson, Shawn Stankewich
Kierownictwo artystyczne
Molly Johnson, Shawn Stankewich
Ilustracje
Beth Sobel
Projekt graficzny
Dylan Mangini, Fertessa Allyse, Randy Flynn, Shawn Stankewich
Redakcja
Fertessa Allyse, Randy Flynn, Molly Johnson, Shawn Stankewich
Koordynacja AEG
Nicolas Bongiu
Produkcja
David Lepore, Adelheid Zimmerman
Specjalne podziękowania
Julie Arenivar, Marleen Arenivar, Kimberley Bamburak, Nicolas Bongiu, Monique Brooks,
Haley Shae Brown, Jeremy Davis, Karen Dong, Manuel Fernandez, David Iezzi, Ashwin
Kamath, Carla Kopp, Emma Larkins, Julian Madrid, Chad Martinell, Levi Mote, Tylor Murray,
Sarah Sharp, Cody ompson, Ilya Ushakov, Josh Williams, Kyndra Williams, John Zinser,
Arcane Comics, Blue Highway Games, Playtest Northwest, e Unpub iZephyr Workshop
EDYCJA POLSKA – LUCKY DUCK GAMES
Tłumaczenie
Agnieszka i Damian Mazur
Korekta
Marta Kania
Skład
Marek Baranowski
Redakcja
Marek Baranowski, Patryk Blok
Koordynacja produkcji
Mateusz Szupik
Wydawca
Michał Herman
Marketing
Tomasz Siwek
Obsługa klienta
Daria Stachurska
3
3
3
OPIS ROZGRYWKI
ELEMENTY GRY
Kaskadia: Wzgórza iKaskadia: Rzeki to wykreślanki przedstawiające siedliska
idziką przyrodę Wybrzeża Północno-Zachodniego Ameryki Północnej. Rzucaj
kośćmi jednocześnie zinnymi graczami, zbieraj dzikie zwierzęta irealizuj karty
siedlisk, aby wypełnić arkusze środowisk Kaskadii. Użyj specjalnych akcji do
manipulowania kośćmi oraz zmiennych kart uzupełnień do odblokowania
potężnych kombinacji! Wybierz 1 z4 unikatowych arkuszy środowiska, każdy
ze swoimi specjalnymi elementami rozgrywki. Stwórz najbardziej harmonijny
ekosystem, aby wygrać! Kaskadia: Wzgórza zawiera unikalną zawartość
charakterystyczną dla preriowych środowisk Kaskadii!
3 kości centralne
8 kości osobistych
(po 4 w2 typach)
30 kart siedlisk
(po 15 w2 poziomach)
4 początkowe karty
uzupełnień
8 zaawansowanych
kart uzupełnień
64 dwustronne arkusze
środowiska
(po 16 w4 typach)
4 karty pomocy
gracza
instrukcja ze
skrótem zasad
64 dwustronne
listy zwierząt
1 specjalna kość centralna
przód tył
przód tył
Wpudełku powinny znaleźć się poniższe elementy.
Wprzypadku braków napisz do nas: info@luckyduckgames.com
4
4
4
1. Każdy gracz bierze zestaw 2 kości osobistych. [Uwaga: Kości osobiste są
mniejsze inie mają żółtego tła. Są dwa typy kości osobistych. Każdy gracz
powinien otrzymać jedną małą kość, na której widnieje niedźwiedź, oraz jedną
małą kość, na której widnieje łosoś/myszołów].
2. Każdy gracz bierze listę zwierząt, kartę pomocy gracza icoś do pisania po
arkuszach (nie zawarto w pudełku).
3. Wspólnie zdecydujcie, na którym arkuszu środowiska będziecie grać, irozdajcie
każdemu graczowi pasujący arkusz (A, B, C albo D).
[Uwaga: Arkusze środowiska mają poziom trudności oznaczony gwiazdkami,
gdzie 1 to najprostszy, a3 to najtrudniejszy. Szczegółowe informacje, jak grać
każdym zarkuszy środowiska, znajdziecie na stronach 10–17].
4. Umieśćcie 4 kci centralne (3 kości centralne i1 specjalną kość centralną) na
środku obszaru gry, tak aby były dobrze widoczne.
5. Podzielcie karty siedlisk na 2 stosy zgodnie zprzedstawionym na rewersach
poziomem (I i II). Umieśćcie stosy zakryte, anastępnie usuńcie po 1 karcie
każdego siedliska zkażdego ze stosów (wsumie 10 kart) iodłóżcie je do
pudełka– nie będą potrzebne wtej rozgrywce. Każdy stos powinien teraz liczyć
10 kart. Przetasujcie każdy znich osobno ipołóżcie je na sobie tak, aby poziom
II był na dole, apoziom I na górze. Tak ułożony stos (łącznie 20 kart) umieśćcie
pośrodku stołu – od teraz jest to talia dobierania, dalej zwana talią.
6. Odwróćcie wierzchnią kartę siedliska ztalii ipołóżcie ją odkrytą na prawo od
talii. Zajmie ona pierwsze z4 miejsc, na których wtrakcie gry będą pojawiać s
karty siedlisk.
7. Przetasujcie karty uzupełnień iodkryjcie 4 wierzchnie. Umieśćcie te 4 karty od
lewej do prawej wkolejności odkrywania powyżej lub poniżej 4 pól na karty
(patrz rysunek). Umieśćcie każdą kartę uzupełnień ze zniżką (niebieskie tło)
powyżej miejsca na karty, akażdą kartę uzupełnień zpremią (brązowe tło)
poniżej miejsca na karty. Odłóżcie pozostałe karty uzupełnień do pudełka – nie
będą potrzebne wtej rozgrywce. [Uwaga: Jeśli to wasza pierwsza rozgrywka,
to zalecamy użyć 4 początkowych kart uzupełnień – są one prostsze
ipozwolą lepiej zapoznać się zzasadami gry. Początkowe karty uzupełnień
są ponumerowane od 1 do 4 ioznaczone kółkiem wokół numeru karty. Gdy
już poznacie grę, możecie przetasować razem początkowe izaawansowane
karty uzupełnień, anastępnie wybrać je losowo albo utworzyć własny stos
zulubionych kart].
Jesteście już gotowi, by rozpocząć rozgrywkę wKaskadia: Wzgórza!
[Uwaga: Jeśli posiadacie inną kopię gry Kaskadia: Wzgórza albo Rzeki, możecie
połączyć kości centralne, karty siedliska oraz karty uzupełnień igrać wwiększym
gronie! Sprawdźcie szczegóły na temat łączenia na stronie 20].
PRZYGOTOWANIE GRY
1
2
3
4
5
6
7
5
5
5
4
5
67
7
1
2
3
przykład przygotowania dla 3 graczy
gracz 1
gracz 2
gracz 3

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756