Znaleziono w kategoriach:
Gra logiczna LUCRUM GAMES Linx 40053

Instrukcja obsługi Gra logiczna LUCRUM GAMES Linx 40053

Wróć
1. Elementy gry:
15 żółtych płytek
(5x kamień, 5x papier, 5x nożyczki)
15 różowych płytek
(5x kamień, 5x papier, 5x nożyczki)
15 niebieskich płytek
(5x kamień, 5x papier, 5x nożyczki)
15 zielonych płytek
(5x kamień, 5x papier, 5x nożyczki)
Odkryte płytki
(awers)
Zakryte płytki
(rewers)
2. Przygotowanie gry
Każde z was tasuje wszystkie płytki w wybranym kolorze
i tworzy z nich zakryty stos.
Zasada specjalna (3 graczy):
Umieśćcie płytki w niewykorzystanym kolorze w sposób
pokazany na ilustracji. Dzięki temu rozpoczniecie grę ze
startową siatką 3x3 płytki.
Każdą rundę gry zaczynacie z różną liczbą płytek na ręce,
zależnie od kolejności graczy:
• 2 graczy: pierwszy gracz – 3 płytki, drugi gracz – 4 płytki;
• 3 graczy: pierwszy i drugi gracz – 2 płytki,
trzeci gracz – 3 płytki;
• 4 graczy: pierwszy i drugi gracz – 2 płytki,
trzeci i czwarty gracz – 3 płytki;
3. Przebieg rozgrywki
Losowo wybierzcie pierwszego gracza. Osoba po jego lewej
stronie będzie zaczynała w następnej rundzie itd.
Swoje tury będziecie rozgrywać w kolejności zgodnej
z ruchem wskazówek zegara.
W ich trakcie będziecie dokładać po 1 płytce do istniejącej siatki
odkrytej (awersem do góry) lub zakrytej (rewersem do góry).
Jeżeli nie jesteście w stanie tego zrobić, musicie spasować.
1. Umieszczanie odkrytej płytki:
Każda dokładana odkryta płytka musi stykać się z dowolną
inną płytką umieszczoną już wcześniej – krawędzią bądź
narożnikiem (po skosie). Płytki nigdy nie mogą wykroczyć poza
siatkę 5x5 płytek (lub 4x4 płytki w grze dwuosobowej).
Po umieszczeniu odkrytej płytki dobieracie na rękę 2 kolejne płytki.
+2
2. Umieszczanie zakrytych płytek:
Płytki można umieszczać zakryte, zakrywając nimi położone
wcześniej płytki (własne bądź cudze), pod warunkiem że nowa
płytka „pokonuje” płytkę przykrywaną. Kamień bije nożyczki,
nożyczki tną papier, papier zakrywa kamień. Umieszczając płytkę
rewersem ku górze, nie dobieracie nowych płytek. Umieszczone
w ten sposób płytki nie mogą zostać ponownie zakryte.
3. Pas:
Jeśli nie możecie zagrać w swojej turze żadnej z płytek z ręki (lub
nie macie płytek na ręce), musicie spasować. Ujawnijcie swoje
płytki pozostałym graczom, a następnie dobierzcie 2 nowe płytki.
4. Cel gry
Gra składa się z rund, na koniec których zwycięzca otrzymuje
1 punkt. Pierwsza osoba, która zdobędzie 2 punkty wygrywa grę!
Wygrywasz rundę, gry:
3 twoje odkryte płytki stykasię ze
sobą (w pionie, poziomie lub ukośnie)
3 twoje zakryte płytki stykasię ze
sobą (w pionie, poziomie lub ukośnie).
Jeżeli runda zakończy się bez wyłonienia
zwycięzcy w powyższy sposób (żadne z was
nie jest w stanie dołożyć płytki), o wygranej
decyduje największa liczba widocznych płytek (liczycie zarówno
odkryte jak i zakryte płytki). W przypadku remisów wygrywa
osoba, której kolej wypadała później w porządku rundy.
- LUB -
przykład 1
przykład 2

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756