Znaleziono w kategoriach:
Gra logiczna LUCRUM GAMES Rollo

Instrukcja obsługi Gra logiczna LUCRUM GAMES Rollo

Powrót
ZAWARTOŚĆ:
5 kości
notes punktacji (50 arkuszy)
instrukcja
CEL GRY:
Zdobądź jak najwięcej punktów, zbierając zestawy
sów, zajęcy, żab i innych zwierząt w różnych
kombinacjach. W każdej rundzie możesz rzucić
kośćmi 3 razy, aby uzyskać jak najlepszy zestaw.
PRZYGOTOWANIE ROZGRYWKI:
Wybierzcie osobę, która będzie notować punkty.
Osoba ta powinna teraz zanotować pierwsze litery
waszych imion na górze tabeli w arkuszu punktacji.
Rozpoczyna to z was, które najlepiej zaskrzeczy jak żaba.
Kontynuujcie grę zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
PRZEBIEG ROZGRYWKI:
Osoba, której kolej nadeszła, rzuca wszystkimi 5 kośćmi. Po pierwszym rzucie
można rzucić jeszcze 2 razy, drugi i trzeci rzut będziemy nazywać przerzutami.
Przerzucanie nie jest obowiązkowe. Za każdym razem, gdy chcesz wykonać
przerzut, wybierz, które kości chcesz przerzucić. Można wybrać wszystkie, kilka
z nich lub tylko jedną. Nawet jeśli po pierwszym rzucie uznasz, że któraś z kości
ci odpowiada, możesz zmienić zdanie i przerzucić ją później (o ile wystarczy ci
przerzutów, pamiętaj, że można rzucać w sumie tylko 3 razy).
Kiedy rzucisz już 3 razy lub gdy uznasz, że nie chcesz dalej rzucać, przejdź
do odnotowania wyniku. Ułóż ze swoich kości wybraną kombinację (patrz
str. 2) i odnotuj w tabeli. Kratki można wypełniać w dowolnej kolejności, ale
każdą można wypełnić tylko raz. Jeśli nie udało ci się ułożyć żadnej kombinacji,
Gra kościana dla 2-6 graczy
w wieku 4 lat i starszych!
Instrukcja
odnotuj 0 w wybranej (swojej) pustej kratce. W każdej rundzie musisz wpisać coś
do dokładnie 1 pustej kratki (nigdy więcej ani mniej).
Tabelka składa się z dwóch sekcji. W górnej części należy odnotować jak
najwięcej zwierząt konkretnego rodzaju – wyrzuconą liczbę danego zwierzątka
wpisujemy w odpowiednią kratkę pod swoim imieniem.
Wpisana liczba to jednocześnie zdobyte punkty.
Jeśli zdobędziesz w górnej sekcji 20 pkt. lub więcej,
otrzymujesz dodatkowo bonus w postaci 10 pkt.
W dolnej sekcji należy notować wyrzucone zestawy
zwierząt. Pamiętaj, że tabelka przedstawia jedynie
przykłady. W pierwszym rzędzie widzimy dwie sowy, aby
wypełnić tę kratkę, należy wyrzucić dowolną parę zwierząt,
nie muszą to być konkretnie sowy. Analogicznie ma się
sprawa ze wszystkimi kolejnymi zestawami. Każdy zestaw
ma nadrukowaną obok wartość punktową. Kiedy uda
ci się wyrzucić dany zestaw, aby to odnotować, wpisz
w odpowiednią kratkę właśnie tę wartość punktową.
WARIANT ZAAWANSOWANY:
W tym wariancie trzeba zwracać uwagę na środowisko (woda/ląd/powietrze),
w którym żyją zwierzęta. Tworząc zestaw 2+2 lub 3+2, musisz wykorzystać
zwierzęta z dwóch różnych środowisk. Z kolei tworząc zestaw 3 różnych,
4różnych lub 5 różnych zwierząt musisz wykorzystać zwierzęta z aż 3 różnych
środowisk.
KONIEC GRY:
W momencie, w którym wszyscy gracze zapełnili wszystkie kratki w swoich
kolumnach, gra dobiega końca. Zsumujcie punkty każdego z was. Komu udało
się zdobyć najwięcej, zostaje ogłoszony Królem bądź Królową .
© 2020, 2022 HUCH!
© 2022 Lucrum Games
Ilustracje na kościach: ore-gmbh.de
Projekt gry: Sabine Kondirolli, HUCH!
Menadżerka projektu: Silvia Herzog
Tłumaczenie: Birgit Irgang
Wersja polska: Lucrum Games
Tłumaczenie: Bartosz Chlebicki
DTP: Łukasz Kempiński
Ostrzeżenie! Gra zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756