Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa LUCRUM GAMES Na rozkaz 40057

Instrukcja obsługi Gra planszowa LUCRUM GAMES Na rozkaz 40057

Wróć
autorzy gry
David THOMPSON i Tr e v BENJAMIN
ilustracje
Al GREEN
II WOJNA SWIATOWA
TRYBY GRY
Grający mogą wybrjeden z dwóch tryw:
operacja rska
lub
operacja desantowa
Przy pierwszej rozgrywce zalecamy wybrtryb gry operacja rska.
Jeżeli planujecie grę w trybie operacja górska, odłóżcie do
pudełka wszystkie komponenty oznaczone symbolem oraz
w krokach przygotowania gry pomcie wszystkie punkty instrukcji
oznaczone .
Jeżeli planujecie g w trybie operacja desantowa, analogicznie
odłóżcie do pudka wszystkie komponenty oznaczone symbolem
oraz w krokach przygotowania gry pomińcie wszystkie punkty
instrukcji oznaczone .
A E
C D
B
F
2
ZAWARTOŚĆ GRY
A. Dwustronna plansza
ówna
B. Plansza wsparcia
C. 18 dowódw
(po 9 na gracza)
D. 50 żołnierzy
(po 25 na gracza)
E. 20 samolotów
(po 10 na gracza)
F. 4 kci walki
G. 1 żeton rund
H. 6 żetonów premii
obszarowej:
skład zaopatrzenia
wysunięta plawka
stanowisko obserwacyjne
stanowisko zwiadowcze
jednostka łącznci
stanowisko kontroli lotów
I. 30 kart operacyjnych:
3x Szturm
3x Kontrnatarcie
3x Impet
3x Zasadzka
3x Mobilizacja
3x Atak artyleryjski
3x Zrzut spadochronowy
3x Obrona
przeciwlotnicza
3x Nalot
3x Przechwycenie
3x Skrzyowy
Albo
Weź z rezerwy maksymalnie
2 dodatkowych żołnierzy i umieść ich
w zaopatrywanych obszarach lądowych,
które kontrolujesz.
Zagraj, gdy wykonujesz akcję Uzupełnienia.
MOBILIZACJA
G
H I
3
2
2
3
3
4
4
5
8
9
5
7
6
6
1
1
10
ELEMENTY NA PLANSZY
1. Obszary dowe: Cści planszy, kre kontrolują, po krych
poruszają się i na której walczą żołnierze. Obszary dowe,
oddzielone od siebie czarnym obramowaniem. Obszary
posiadające wspólne obramowanie, sąsiadują ze sobą.
2. Startowi żołnierze: Symbole kropek przy niekrych
obszarach wskazu licz żnierzy, z którymi gracze
rozpoczyna g.
3. Symbol Sztabu: Wskazuje, na krym obszarze dowym
znajduje ssztab danego gracza.
4. Punkty zwycięstwa: Liczba punkw ja wart jest dany
obszar lądowy na koniec gry (1 gwiazdka = 1 punkt).
5. Pola akcji powzanych: Gracze przydzielają tutaj
dodców, aby rozpatrzyć powza z polem akcję.
6. Obszar z żetonem z prem obszaro: Miejsce, na którym
umieszczamy żetony z premiami obszarowymi podczas
przygotowania rozgrywki. Dokładny opis premii znajduje s
w rozdziale Premie obszarowe na stronie 22.
7. Nadrukowana premia obszarowa: Jeli kontrolujesz
taki obszar, otrzymujesz bonus wynikający z nadrukowanej
premii. Dokładny opis premii znajduje s w rozdziale
Premie obszarowe na stronie 22.
8. Strefy powietrzne: Części planszy, które kontrolują,
po których poruszasię i na których walczą samoloty.
Strefy powietrzne składają sz 1 lub większej liczby
obszaw lądowych. Strefy powietrzne oddzielone
różnokolorowymi przerywanymi obramowaniami. Strefy
posiadające wspólne obramowaniesiaduze sobą.
9. Sektory powietrzne: Na tych polach planszy w trakcie
gry, umieszczamy pionki samolotów. Pionki samolow
znajdujące się w danym sektorze uważane za
przebywające w strefie powietrznej odpowiedniego koloru.
10. Startowe samoloty: Symbole samolotów przy niektórych
sektorach wskazują liczsamolotów, z którymi gracze
rozpoczynają grę.
5

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756