Znaleziono w kategoriach:
Smartwatch MIBRO Kids Z3 4G LTE Czarno-niebieski

Instrukcja obsługi Smartwatch MIBRO Kids Z3 4G LTE Czarno-niebieski

Wróć
Instrukcja obsługi Mibro Watch Phone Z3
Informacje o produkcie
Opakowanie zawiera : Mibro Watch Phone Z3, Instrukcję obsługi, folie
zabezpieczajaca ekran, kabel ładowarki,wyrzutnik karty SIM
Uwaga: W przypadku wystąpienia błędów proszę przycisnąć przycisk
włączania i przytrzymać go przez 15 sekund w celu restartu zegarka
Mikrofon
Tacka karty
SIM
Aparat
Aparat
Magnetyczny port
ładowania
Głośnik
Przycisk
włączania
Instalacja karty SIM
Kompatybilne karty SIM:
Nano - SIM Proszę stosowac się do poniższych kroków:
Wyjmij tackę na kartę SIM używając
do tego celu kluczyka
Połóż kartę SIM we właściwej pozycji
na tackę i włóż tackę do zegarka.
Upewnij się, że tacka jest prawidłowo
włożona do zegarka aby uzyskać
efekt wodoodporności
Uwaga:
• Wybierz właściwego operatora sieci komórkowej. Funkcje takie jak lokalizacja i rozmowy
zależą od siły sygnału i usług świadczonych przez operatora
• Nie należy wkładać do portu SIM kart zmodyfikowanych rozmiarowo ( np. przyciętych) gdyż
może to spowodować uszkodzenie produktu lub brak możliwości włożenia bądż wyjęcia
karty nie sa objęte
karty SIM. Uszkodzeniaspowodowane niewłasciwym rozmiarem
gwarancja producenta
Instalacja Aplikacji
Wyszukaj "Mibro" w Google Play Store lub App Store aby pobrać i
zainstalować aplikację dla systemu Android lub iOS
Alternatywnie zeskanuj poniższy kod QR ( lub kod QR z menu ustawień
zegarka) w celu pobrania aplikacji
TWłączanie i wyłaczanie zegarka
Włączanie: Przyciśnij i przytrzymaj przycisk
właczania przez 3 sekundy. Na ekranie
pojawi się animacja powitalna a zegarek
zostanie włączony
Wyłączanie: Operacja wyłączania zegarka
nie jest obsługiwana bezpośredno w
zegarku. Zegarek możesz wyłaczyć za
pomocą aplikacji MIBRO
Parowanie zegarka
Przycisk
włączania
Otwórz Mibro APP w celu zeskanowania kodu QR i postępuj zgodnie ze
wskazówkami. W trakicie calego procesu parowania zegrek musi być
włączony i pokazywać właściwy czas. W przeciwnym wypadku parowanie nie
zostanie przeprowadzone właściwie.
Uwaga: Jeśli sygnał sieci komórkowej lub Wi-Fi jest słaby parowanie zegarka
z aplikacją może zakończyć się niepowodzeniem. Spróbuj ponownie
Przeprowadzić proces parowania w miejscu gdzie sygnał bęzie lepszy.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756