Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje NASZA KSIĘGARNIA
›
Instrukcja Puzzle NASZA KSIĘGARNIA Pucio Moje pierwsze układanki GXP-824877 (21 elementów)
Znaleziono w kategoriach:
Puzzle
(6)
Wróć
Instrukcja obsługi Puzzle NASZA KSIĘGARNIA Pucio Moje pierwsze układanki GXP-824877 (21 elementów)
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Dr
odz
y R
odzi
ce!
Zapraszam W
as i Wasz
e dzieci do zabawy z Puciem
!
Pucio. Moj
e pier
wsze u
kładank
i
to sprzyjające rozwojowi malucha spotkanie
z ulubionym bohaterem
!
C
O
Z
A
W
I
E
R
A
P
U
D
E
Ł
K
O
?
Wpude
łkuznajdziecie
7obrazków
pr
zy
gotowanych
tak,abysł
uży
ł
yjako
pier
wszaukł
adanka
dlanajmłodsz
ychijedno
cześniewspi
erał
y
rozwójichperc
epcjiwzrokowej.Obrazki
przeds
tawiająpojedyn
cze,łatwo
rozpozna
walnepos
tacieizos
tał
yp
odzielone
natrz
yczęśc
i.Nakażdymelemenc
iezn
a
jd
u
je
sięw
yrazist
aczęśćc
ałoś
ci,k
tórąb
ę
dz
i
e
układaćdziec
ko.
M
OJE
PIER
WSZE
UKŁAD
AN
KI
INSTRUK
CJA
6.
Wpr
zypadkudziecis
tar
szych(3–
4lata)częściobr
azkó
w
war
tow
ykorz
yst
aćdokreat
y
wnejzabaw
y
.Możnanp.
po
łożyćnakar
tc
eelementzogonemps
aizachę
cićdziecko
dodor
ys
owaniabrakującejczęś
cizwier
zęcia.Pamię
tajmy
,
żetomożebyćwymyś
lonest
wor
zenie–nietrzeba
dokła
dnieodwzorow
y
waćo
brazka.
Dobrej zabawy
!
Mar
ta G
alewska-
Kustra
autorka serii książ
ek o Puciu
POLECAMY
C
AŁĄ
SERIĘ
PUCIOWY
CH
K
SIĄŻEK
I
ZABA
WEK
Ćwiczen
ia r
ozum
ieni
a i
mówi
enia
dla
dzi
eci
narysow
ała
Joann
a Kł
os
NASZA KSIĘGARNIA
Marta Galewska-Kustra
O
d
w
i
e
d
ź
c
i
e
g
o
s
p
o
d
a
r
s
t
w
o
p
an
a
H
e
n
r
y
k
a
,
s
t
a
d
n
i
n
ę
p
an
i
E
w
y
o
r
a
z
p
r
a
c
o
w
n
i
ę
c
e
r
am
i
c
z
n
ą
p
an
i
M
o
n
i
k
i
.
Z
o
b
a
c
z
c
i
e
,
j
a
k
s
i
ę
z
b
i
e
r
a
m
i
ó
d
,
i
u
p
i
ec
z
c
i
e
w
s
p
an
i
a
ł
y
s
ę
k
a
c
z
n
a
f
e
s
t
y
n
.
N
a
p
e
w
n
o
n
i
e
b
ę
d
z
i
ec
i
e
s
i
ę
n
u
d
z
i
ć
!
S
i
ó
d
m
a
c
z
ęś
ć
p
r
z
y
g
ó
d
P
u
c
i
a
m
o
ż
e
s
ł
u
ż
y
ć
z
a
r
ó
w
n
o
d
z
i
ec
i
o
m
mł
o
d
s
z
y
m
,
j
a
k
i
s
t
a
r
s
z
y
m
p
r
z
e
d
s
z
k
o
l
a
k
o
m
.
J
e
j
c
e
l
e
m
j
e
s
t
s
p
r
a
w
d
z
an
i
e
i
r
oz
w
i
j
an
i
e
u
m
i
e
j
ę
t
n
oś
c
i
r
oz
u
m
i
e
n
i
a
m
o
w
y
,
w
z
b
o
g
a
c
e
n
i
e
s
ł
o
w
n
i
k
a
d
z
i
ec
k
a
o
n
a
z
w
y
n
o
w
y
c
h
o
b
i
e
k
t
ó
w
i
c
z
y
n
n
oś
c
i
o
r
a
z
r
oz
w
i
n
i
ę
c
i
e
u
m
i
e
j
ę
t
n
oś
c
i
o
p
o
w
i
a
d
an
i
a
.
W
y
b
i
e
r
z
c
i
e
s
i
ę
n
a
w
i
e
ś
z
P
u
c
i
e
m
i
Mi
s
i
ą
.
D
r n
. h
u
m
. M
a
r
t
a G
a
l
e
w
s
k
a
-
K
u
s
t
r
a
m
a
m
a
,l
o
g
o
p
e
d
k
a
i
p
e
d
a
g
o
ż
k
a
d
z
i
e
c
i
ę
c
a
,
p
e
d
a
g
o
ż
k
a
t
w
ó
r
c
z
o
ś
c
i
,
p
i
s
a
r
k
a
.
Z
a
j
m
u
j
e
s
i
ę
r
o
z
w
i
j
a
n
i
e
m
k
r
e
a
t
y
w
n
o
ś
c
i
o
r
a
z
t
e
r
a
p
i
ą
o
p
ó
ź
n
i
o
n
e
g
o
r
o
z
w
o
j
u
m
o
w
y
i
w
a
d
a
r
t
y
k
u
l
a
c
y
j
n
y
c
h
u
d
z
i
e
c
i
.
W
i
e
l
o
l
e
t
n
i
a
p
r
a
c
o
w
n
i
c
z
k
a
n
a
u
k
o
w
a
A
k
a
d
e
m
i
i
P
e
d
a
g
o
g
i
k
i
S
p
e
c
j
a
l
n
e
j
i
m
.
M
a
r
i
i
G
r
z
e
g
o
r
z
e
w
s
k
i
e
j
w
W
a
r
s
z
a
w
i
e
.
A
u
t
o
r
k
a
b
e
s
t
s
e
l
l
e
r
o
w
e
j
s
e
r
i
i
k
s
i
ą
ż
e
k
w
s
p
i
e
r
a
j
ą
c
y
c
h
r
o
z
w
ó
j
m
o
w
y
d
z
i
e
c
k
a
U
c
z
ę
s
i
ę
m
ó
w
i
ć,
w
y
m
a
w
i
a
ć,
o
p
o
w
i
a
d
a
ć
.
K
a
ż
d
ą
w
o
l
n
ą
c
h
w
i
l
ę
p
o
ś
w
i
ę
c
a
n
a
s
p
i
s
y
w
a
n
i
e
n
o
w
y
c
h
p
r
z
y
g
ó
d
,
k
t
ó
r
e
d
y
k
t
u
j
ą
j
e
j
m
u
c
h
a
F
e
f
e
i
P
u
c
i
o
.
O
d
2
0
1
8
r
o
k
u
m
a
m
a
m
a
ł
e
g
o
K
r
a
s
n
a
l
a
.
©
C
o
p
y
r
i
g
h
t
b
y
W
y
d
a
w
n
i
c
t
w
o
„
N
a
s
z
a
K
s
i
ę
g
a
r
n
i
a
”
,
W
a
r
s
z
a
w
a
2
0
2
2
T
e
x
t
©
b
y
M
a
r
t
a
G
a
l
e
w
s
k
a
-
K
u
s
t
r
a
2
0
2
2
I
l
l
u
s
t
r
a
t
i
o
n
s
©
b
y
J
o
a
n
n
a
K
ł
o
s
2
0
2
2
P
UC
I
O
®
j
e
s
t
c
h
r
o
n
i
o
n
y
m
z
n
a
k
i
e
m
t
o
w
a
r
o
w
y
m
.
P
r
o
j
e
k
t
o
k
ł
a
d
k
i
,
l
a
y
o
u
t
u
,
i
l
u
s
t
r
a
c
j
e
i
l
o
g
o
s
e
r
i
i
J
o
a
n
n
a
K
ł
o
s
K
o
n
c
e
p
c
j
a
,
o
pr
ac
o
w
a
n
ie
log
o
ped
y
c
z
n
e
i
ped
a
g
og
i
c
z
n
e
s
er
i
i
„
U
c
z
ę
s
i
ę
m
ó
w
i
ć
,
w
y
m
a
w
i
a
ć
,
o
p
o
w
i
a
d
a
ć
”
d
r
n
.
h
u
m
.
M
a
r
t
a
G
a
l
e
w
s
k
a
-
K
u
s
t
r
a
R
ed
a
k
t
or
pr
o
w
a
d
ząc
a
A
n
n
a
G
a
r
b
a
l
O
p
i
e
k
a
r
e
d
a
k
c
y
j
n
a
M
a
g
d
a
l
e
n
a
K
or
ob
k
ie
w
i
c
z
K
or
ek
ta
Z
u
z
a
n
n
a
L
a
s
k
o
w
s
k
a
K
o
r
e
k
t
a
t
e
c
h
n
i
c
z
n
a
,
D
T
P
M
o
n
i
k
a
P
i
e
t
r
a
s
P
R
I
N
T
E
D
I
N
P
O
L
A
N
D
W
y
d
a
w
n
i
c
t
w
o
„
N
a
s
z
a
K
s
i
ę
g
a
r
n
i
a
”
,
W
a
r
s
z
a
w
a
2
0
2
2
W
y
d
a
n
ie
p
ier
w
s
z
e
D
r
u
k
:
D
R
UK
-
I
NTR
O
S
.
A
.
c
e
n
a
5
4
,
9
0
z
ł
P
o
l
e
c
a
m
y
c
ał
ą
se
r
i
ę
Pu
c
i
o
w
y
c
h
k
s
i
ą
ż
e
k
i
z
a
b
a
w
e
k
:
P
atroni
medialni:
M
ar
t
a
G
al
e
w
s
k
a
-
K
us
t
r
a
Z
a
b
a
w
y
j
ę
z
y
k
o
w
e
d
l
a
m
ł
o
d
s
z
y
c
h
i
s
t
a
r
s
z
y
c
h
d
z
i
e
c
i
N
A
S
Z
A
K
S
I
Ę
G
A
R
N
I
A
n
a
r
y
s
o
w
a
ł
a
J
o
a
n
n
a
K
ł
o
s
Z
a
j
r
z
y
j
c
i
e
n
a
p
l
a
c
b
u
d
o
w
y
,
d
o
s
u
p
e
r
m
a
r
k
e
t
u
,
n
a
d
w
o
r
z
e
c
k
o
l
e
j
o
w
y
,
d
o
p
a
r
k
u
,
g
a
b
i
n
e
t
u
t
a
t
y
i
n
a
w
y
s
t
a
w
ę
c
i
oc
i
I
g
i
.
Z
t
y
m
s
y
m
p
a
t
y
c
z
n
y
m
m
a
l
u
c
h
e
m
,
u
l
u
b
i
o
n
y
m
t
o
w
a
r
z
y
s
z
e
m
d
z
i
e
c
i
w
s
t
a
w
i
an
i
u
p
i
e
r
w
s
z
y
c
h
k
r
o
k
ó
w
w
n
a
u
c
e
m
o
w
y
,
n
a
p
e
w
n
o
n
i
e
b
ę
d
z
i
e
c
i
e
s
i
ę
n
u
d
z
i
ć
!
S
z
ó
s
t
a
c
z
ę
ś
ć
p
r
z
y
g
ó
d
P
u
c
i
a
m
o
ż
e
s
ł
u
ż
y
ć
z
a
r
ó
w
n
o
d
z
i
e
c
i
o
m
m
ł
o
d
s
z
y
m
,
j
a
k
i
s
t
a
r
s
z
y
m
p
r
z
e
d
s
z
k
o
l
a
k
o
m
.
J
e
j
c
e
l
e
m
j
e
s
t
w
z
b
o
g
a
c
e
n
i
e
s
ł
o
w
n
i
k
a
d
z
i
e
c
k
a
o
n
a
z
w
y
n
o
w
y
c
h
o
b
i
e
k
t
ó
w
i
c
z
y
n
n
oś
c
i
o
r
a
z
r
oz
w
i
n
i
ę
c
i
e
u
m
i
e
j
ę
t
n
oś
c
i
o
p
o
w
i
a
d
an
i
a
.
O
d
w
i
e
d
źc
i
e
P
u
c
i
a
i
j
e
g
o
w
e
so
ł
ą
r
o
d
z
in
k
ę
,
s
p
ę
d
z
a
j
ą
c
z
n
i
m
i
p
e
ł
e
n
e
k
s
c
y
t
u
j
ą
c
y
ch
z
d
ar
z
e
ń
c
z
a
s
w
m
i
e
śc
i
e
!
P
o
l
e
c
a
m
y
c
ał
ą
se
r
i
ę
Pu
c
i
o
w
y
c
h
k
s
i
ą
ż
e
k
i
z
a
b
a
w
e
k
:
D
r n
. h
u
m
.
M
a
r
t
a G
a
l
e
w
s
k
a
-
K
u
s
t
r
a
m
a
m
a
,l
o
g
o
p
e
d
k
a
i
p
e
d
a
g
o
ż
k
a
d
z
i
e
c
i
ę
c
a
,
p
e
d
a
g
o
ż
k
a
t
w
ó
r
c
z
o
ś
c
i
,
p
i
s
a
r
k
a
.
Z
a
j
m
u
j
e
s
i
ę
r
o
z
w
i
j
a
n
i
e
m
k
r
e
a
t
y
w
n
o
ś
c
i
o
r
a
z
t
e
r
a
p
i
ą
o
p
ó
ź
n
i
o
n
e
g
o
r
o
z
w
o
j
u
m
o
w
y
i
w
a
d
a
r
t
y
k
u
l
a
c
y
j
n
y
c
h
u
d
z
i
e
c
i
.
W
i
e
l
o
l
e
t
n
i
p
r
a
c
o
w
n
i
k
n
a
u
k
o
w
y
A
k
a
d
e
m
i
i
P
e
d
a
g
o
g
i
k
i
S
p
e
c
j
a
l
n
e
j
i
m
.
M
a
r
i
i
G
r
z
e
g
o
r
z
e
w
s
k
i
e
j
w
W
a
r
s
z
a
w
i
e
.
A
u
t
o
r
k
a
b
e
s
t
s
e
l
l
e
r
o
w
e
j
s
e
r
i
i
k
s
i
ą
ż
e
k
w
s
p
i
e
r
a
j
ą
c
y
c
h
r
o
z
w
ó
j
m
o
w
y
d
z
i
e
c
k
a
U
c
z
ę
s
i
ę
m
ó
w
i
ć,
w
y
m
a
w
i
a
ć,
o
p
o
w
i
a
d
a
ć
.K
a
ż
d
ą
w
o
l
n
ą
c
h
w
i
l
ę
p
o
ś
w
i
ę
c
a
n
a
s
p
i
s
y
w
a
n
i
e
n
o
w
y
c
h
p
r
z
y
g
ó
d
,
k
t
ó
r
e
d
y
k
t
u
j
ą
j
e
j
m
u
c
h
a
F
e
f
e
i
P
u
c
i
o
.
O
d
2
0
1
8
r
o
k
u
m
a
m
a
m
a
ł
e
g
o
K
r
a
s
n
a
l
a
.
©
C
o
p
y
r
i
g
h
t
b
y
W
y
d
a
w
n
i
c
t
w
o
„
N
a
s
z
a
K
s
i
ę
g
a
r
n
i
a
”
,
W
a
r
s
z
a
w
a
2
0
2
1
T
e
x
t
©
b
y
M
a
r
t
a
G
a
l
e
w
s
k
a
-
K
u
s
t
r
a
2
0
2
1
I
l
l
u
s
t
r
a
t
i
o
n
s
©
b
y
J
o
a
n
n
a
K
ł
o
s
2
0
2
1
P
UC
I
O
®
je
s
t
c
h
r
o
n
i
o
n
y
m
z
n
a
k
i
e
m
t
o
w
a
r
o
w
y
m
.
P
r
o
j
e
k
t
o
k
ł
a
d
k
i
,
l
a
y
o
u
t
u
,
i
l
u
s
t
r
a
c
j
e
i
l
o
g
o
s
e
r
i
i
J
o
a
n
n
a
K
ł
o
s
K
o
n
c
e
p
c
j
a
,
o
pr
ac
o
w
a
n
ie
log
o
ped
y
c
z
n
e
i
ped
a
g
og
i
c
z
n
e
s
er
i
i
„
U
c
z
ę
s
i
ę
m
ó
w
i
ć
,
w
y
m
a
w
i
a
ć
,
o
p
o
w
i
a
d
a
ć
”
d
r
n
.
h
u
m
.
M
a
r
t
a
G
a
l
e
w
s
k
a
-
K
u
s
t
r
a
R
ed
a
k
t
or
pr
o
w
a
d
ząc
y
A
n
n
a
G
ar
b
al
O
p
i
e
k
a
r
e
d
a
k
c
y
j
n
a
M
a
g
d
a
le
n
a
K
or
ob
k
ie
w
i
c
z
K
or
ek
ta
Z
u
z
a
n
n
a
L
a
s
k
o
w
s
k
a
,
J
o
a
n
n
a
K
o
ń
c
z
a
k
K
o
r
e
k
t
a
t
e
c
h
n
i
c
z
n
a
,
D
T
P
M
o
n
i
k
a
P
i
e
t
r
a
s
P
R
I
NTE
D
I
N
P
O
L
A
ND
W
y
d
a
w
n
i
c
t
w
o
„
N
a
s
z
a
K
s
i
ę
g
a
r
n
i
a
”
,
W
a
r
s
z
a
w
a
2
0
2
1
W
y
d
a
n
ie
p
ier
w
s
z
e
D
r
u
k
:
D
R
UK
-
I
NTR
O
S
.
A
.
P
at
r
o
n
i
m
e
d
i
a
l
n
i
:
c
e
n
a
4
4
,
9
0
z
ł
J
A
K
S
I
Ę
B
A
W
I
Ć
?
Poniżejprzedst
awiampropozycjezabaw
,zac
zynając
odnajłat
wiejsz
ych:
1.
Pokaz
ujemydziecku
ułożonyobrazek.O
pisujemy
cał
ąpos
taćor
azjejczęści
(„
T
opies.Piesmagłowę,
brzuch,o
gon”).Potem
dzielimyobrazeknaczęści.
Mówimy:„
T
ogłowaps
a.Agdziebrzuszek
?”iz
achęc
amy
dzieckodoodnalezieniaw
łaśc
iwegoelementu.Wspólnie
dokła
damygodogłow
y
.Następniepy
t
amy:„Agdzieogon
psa
?”
.Poodnalezieniuogonawspólnieł
ącz
ymy
element
ywca
łość.
2.
P
okazujemydzieckutrz
yczęścij
ednegoobrazka
(
rozłożone)
.Omawiamykażdyelement.Z
achęc
amy
maluchadoodnalezieniapie
rw
szejczęści,potemdr
ugiej,
anakońcutrzeci
ej.Dzieckosamodzielniedokł
adakolejne
element
y
,pomagamymut
ylkowraziepotr
zeby
.
3.
Pokazujemyd
zieckutr
zyczęś
cijednegoob
razka
(
rozłożone)
.Poustaleniu,coo
brazekprzeds
tawia,
zachę
camymaluchadosam
odzielnegoułożeniaca
łości.
4.
Pokazujem
ydzieckudwau
łożoneobrazki,pocz
ym
dzielimyjenaczęściimiesz
amyzesobą.Następnie
zachę
camymaluchadoodnajdowaniap
okoleiczęśc
i
jednegoznich(np.„
Gdziejestg
łowatat
y
?”),ażpowst
anie
cał
yobrazek.Potemprop
onujemy
,żebydz
iecko
samodzielnieu
łoży
łodru
giobrazek.
5.
Najtrudniejszazabawap
oleganaw
yszukiwaniu
częśc
iobrazkówzwy
mieszanychwsz
ystkic
helementów
.
Niebędzieodp
owiedniadladziecinajmłods
zych,aletr
zy
latek
zpomo
cąopiekunap
owinienjużsobiep
oradzić,jeś
li
wcześniejzobacz
y
,jakw
yglądajągotoweobrazki.
NOWOŚCI
Motorola Edge 70
Yanosik Go
Apple MacBook Pro 2025
iPhone 17 PRO
Philips OneUp
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
APPLE MacBook Pro 2025
Samsung Fold 7
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Czajnik na gaz
Zgrzewarka próżniowa
Garnki
Mop elektryczny
Termometr elektroniczny
Pistolet do masażu
Masażer do stóp
Myjka do okien
Maszynka do makaronu
Myjka parowa
PORADNIK MEDIA EXPERT
Ranking odkurzaczy pionowych
Ranking smartwatchy damskich
Ranking parownic do ubrań
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Ranking gier planszowych
Ranking robotów sprzątających
POMYSŁ NA PREZENT
Prezenty Świąteczne
Zabawki
LEGO
Pomysł na prezent
Sprzęty fitness
Gry planszowe
Prezent dla Niego
Prezent dla Niej
Prezent dla Dzieci
Prezent dla Seniorów
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking elektrycznych maszynek do golenia [TOP10]
Wykorzystaj telefon jako router – sprawdzone sposoby!
Hulajnoga elektryczna – przepisy i zasady bezpiecznej jazdy
Ranking bieżni domowych [TOP10]
Polskie studio tworzy nowego Tomb Raidera! Zapowiedziano Tomb Raider: Legacy of Atlantis
Ranking suszarek do prania [TOP10]
Pozwolenie na latanie dronem – przepisy
Klawiatura i myszka do telefonu. Wszystko, co musisz wiedzieć!
Ranking słuchawek do 500 zł [TOP10]
Ranking proszków do prania [TOP10]
Jaka stacja pogodowa do domu – na co zwrócić uwagę?
Czego nie może jeść pies? Szkodliwe produkty dla pupila
Ranking wiertarko-wkrętarek z udarem [TOP10]
Jak usunąć kamień z czarnej baterii?
Jakie biurko gamingowe wybrać? Praktyczny poradnik dla gamera
Sprawdź więcej poradników