Znaleziono w kategoriach:
Dodatek do gry REBEL Eksplodujące Kotki Implodujące kotki (nowa edycja)

Instrukcja obsługi Dodatek do gry REBEL Eksplodujące Kotki Implodujące kotki (nowa edycja)

Wróć
DOWIESZ SIĘ TEGO TU:
www.explodingkittens.com/how
IMPLODUJĄCE KOTKI
TO PIERWSZY DODATEK DO GRY
„EKSPLODUJĄCE KOTKI”
ZASADY
ZAWARTOŚĆ: 20 KART
I KOŁNIERZ WSTYDU
EKSPLODUJA
,CY
KOTEK
IMPLODUJA
,CY
KOTEK
ROZBRÓJ
ROZBRÓJ
ROZBRÓJ
ROZBRÓJ
ROZBRÓJ
ROZBRÓJ
ROZBRÓJ
EKSPLODUJA
,CY
KOTEK
EKSPLODUJA
,CY
KOTEK
EKSPLODUJA
,CY
KOTEK
EKSPLODUJA
,CY
KOTEK ROZBRÓJ
ROZBRÓJ
ROZBRÓJ
ROZBRÓJ
ROZBRÓJ ROZBRÓJ
IMPLODUJA
,CY
KOTEK
EKSPLODUJA
,CY
KOTEK
EKSPLODUJA
,CY
KOTEK
EKSPLODUJA
,CY
KOTEK
EKSPLODUJA
,CY
KOTEK
IMPLODUJA
,CY
KOTEK
Usuń 1 kartę implodującego
kotka z talii dodatku oraz
wszystkie 4 karty eksplodujących
kotków i 6 kart rozbrojenia z talii
z podstawowej wersji gry.
Pozostałe karty eksplodujących
kotków usuń z gry.
Włóż pozostałe karty rozbrojenia do talii.
Potasuj karty w talii i umieść je na
środku stołu rewersami do góry.
To Wasza talia.
Wybierzcie pierwszego gracza
i zacznijcie grę zgodnie ze
zwykłymi zasadami.
Potasuj pozostałe 19 kart
z dodatku z pozostałymi kartami
z podstawowej wersji gry.
Rozdaj każdemu z graczy po
7 zakrytych kart.
Rozdaj po 1 karcie rozbrojenia każdemu
z graczy, żeby każdy miał po 8 kart na
ręce. Nie pokazuj nikomu swoich kart.
Włóż do talii kartę implodującego
kotka i o 2 karty eksplodujących kotków
mniej, niż wynosi liczba graczy.
UWAGA!
GRA DWUOSOBOWA
GRA DWUOSOBOWA
GRA TRZYOSOBOWA
WERSJA TURBO
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Nie musisz grać ze wszystkimi kartami
z dodatku.
Jeśli chcesz, możesz włożyć do talii
eksplodujących kotków tylko swoje ulubione
karty z dodatku.
Włóż do talii tylko 2 dodatkowe karty
rozbrojenia. Usuń pozostałe 2 karty z gry.
Włóż do talii tylko 2 dodatkowe karty
rozbrojenia. Usuń pozostałą kartę z gry.
Zanim włożysz do talii jakiekolwiek karty
kotków, odrzuć z niej jakąś jedną trzecią losowo
wybranych kart. (Będziesz używać do gry
około dwóch trzecich kart z talii, nie wiedząc,
które karty zostały usunięte). Następnie
wtasuj do talii kartę implodującego kotka oraz
odpowiednią liczbę kart eksplodujących kotków
i rozpocznijcie grę.
(Upewnij się, że na stole jest miejsce
na stos kart odrzuconych).
Włóż do talii 1 kartę eksplodującego kotka
i 1 kartę implodującego kotka z dodatku. W grze
dla 2 graczy można zginąć na 2 różne sposoby.
Gracz, który zginie jako pierwszy, przegrywa.
© EXPLODING KITTENS 2019
NIE WIESZ, JAK GRAĆ?
1 KARTA 4 KARTy
4 KARTy
3 KARTy
4 KARTy
4 KARTy
PRZEWODNIK
PO POLU BITWY
IMPLODUJA
,CY
KOTEK
()
POMIN
,
IMPLODUJĄCY KOTEK DZIKI KOt
ZMIEŃ PRZYSZŁOŚĆ
PRECYZYJNY ATAK
KOŁNIERZ WSTYDU
NA OPAK
CZERP Z SAMEGO DNA
UWAGA!
Karta implodującego kotka sprawia, że w grę
może zagrać nawet do 6 graczy. Możesz
też użyć jej jako zastępstwa dla jednego
z eksplodujących kotków w podstawowej
wersji gry.
Po wylosowaniu
tej karty włóż ją
w dowolne miejsce
talii AWERSEM
do góry. Nie zagrywaj karty rozbrojenia.
Karta implodującego kotka ma białe
krawędzie, więc wszyscy gracze będą
wiedzieli, w którym momencie pojawi
się w grze.
Gracz, który jest zmuszony pociągnąć
odsłoniętego implodującego kotka,
natychmiast ginie i wypada z gry.
Nie można tej karty rozbroić ani
zneutralizować za pomocą karty Nie,
nie, nie.
Po implozji implodującego kotka
odrzuć tę kartę, tak jak zrobiłbyś
z eksplodującym kotkiem.
Jeśli wykorzystasz kartę tasowania,
żeby nie ciągnąć odkrytego implodującego
kotka, potasuj talię pod stołem. W ten
sposób wciąż możesz bezwiednie
doprowadzić do tego, że implodujący
kotek pozostanie na wierzchu talii.
Odwróć kolejność gry i zakończ turę bez
dobierania karty.
Przy 2 graczach ta karta
działa jak karta pominięcia.
Jeśli zagrasz tę kartę
w odpowiedzi na atak,
odwrócisz kolejność jednej
ze swoich tur, ale nadal
będziesz musiał rozegrać
drugą z nich.
Użyj jej jako dowolnej
kociej karty (karty, która
działa tylko w parze).
Nie możesz jej użyć jako
karty innego typu (np. tasowania czy ataku).
Podejrzyj 3 wierzchnie karty talii,
a następnie ułóż je w dowolnej kolejności.
Odłóż je na wierzch talii rewersami do
góry i kontynuuj turę.
Natychmiast zakończ swoją turę. Wybierz
gracza, którego chcesz zaatakować.
Oara ataku musi zagrać 2 normalne
tury z rzędu (zagrać kartę, wziąć nową,
a następnie powtórzyć obie te czynności).
Gra toczy się dalej, począwszy od
zaatakowanego gracza.
Jeśli oara ataku sama zagra jakąś kartę
ataku (precyzyjnego albo zwykłego),
jej tura natychmiast się kończy
i zaatakowany przez nią gracz musi
rozegrać 2 tury z rzędu.
Gracz, który jako pierwszy zapomni,
czyja jest tura, otrzyma kołnierz
wstydu i do końca gry będzie ludzkim
sygnalizatorem kierunku przebiegu tur.
Obracaj kołnierz wokół swojej głowy tak,
żeby strzałka wskazująca kierunek gry
znajdowała się z przodu i była dobrze
widoczna dla pozostałych graczy. Ilekroć
ktoś zagra kartę Na opak, przekręć
kołnierz, żeby wskazać aktualny
kierunek gry.
Jeśli do twarzy Ci w kołnierzu wstydu,
koniecznie podziel się z nami swoim
zdjęciem na Twitterze: @gameofkittens.
Zakończ turę,
dobierając kartę
ze spodu talii.
()

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756