Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL Disney Villains Zlot złoczyńców

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Disney Villains Zlot złoczyńców

Wróć
1
Autorzy gry:
Philippe des Pallières
i Hervé Marly
2
Wyobraźcie sobie opuszczoną krainę
przepełnioną chaosem i mrokiem,
którą zamieszkują jedynie najpotężniejsze
i złe do szpiku kości czarne charaktery…
W tym właśnie miejscu znalazły się łotry z bajek
Disneya i ich poplecznicy, do końca nie wiedząc,
jak to się stało… Może to efekt uboczny rzuconej
klątwy? Każde z nich knuło intrygi i spiski w swoich
światach, gdy nagle za sprawą jakiejś magicznej
mocy zostali przeniesieni do tej nieznanej krainy.
W obliczu tego niecodziennego spotkania postanowili
urządzić zlot szubrawców, na którym ustanowili…
Zgromadzenie Niegodziwców!
Rozpoczyna się prawdziwa bitwa parszywców, którzy
walczą o przejęcie kontroli nad nowym światem.
Czy zwyciężą intryganci, którzy mają cichą
nadzieję na wyeliminowanie siewców chaosu
i zdobycie przywództwa?
A może to siewcy chaosu pozostaną u władzy?
Czas najwyższy rozstrzygnąć, który z disnejowskich
łotrów podporządkuje sobie pozostałych!
Należy pamiętać o jednym: czy w świecie,
w którym wszyscy są źli, można komukolwiek zaufać?
4
PAN SWA
˛
DEK
PAN SWA
˛
DEK
KAPITAN HAK
©Disney
©Disney
©Disney
©Disney
©Disney
POSTACIE
Gracze wcielasię w postacie łotrów z bajek Disneya albo w ich
popleczników.
Ponadto otrzymują po 1 zakrytej losowej karcie sojuszu, która
wskazuje, do której grupy należy dany gracz siewców chaosu
albo intrygantów.
KARTY SOJUSZU
Intryganci
W nocy intryganci wybieragracza z grupy siewców
chaosu, który zostanie wyeliminowany z gry.
W ciągu dnia starasię ukryć swoją tożsamość,
aby uniknąć odwetu ze strony Zgromadzenia
Niegodziwców. W zależności od liczby graczy
w rozgrywce bierze udział od 1 do 3 intrygantów.
Siewcy chaosu
W ciągu dnia siewcy chaosu próbują ustalić
tożsamość intrygantów, aby wyeliminować ich
ze Zgromadzenia Niegodziwców.
CEL GRY
Siewcy chaosu: ujawnić i wyeliminować wszystkich intrygantów.
Intryganci: nie ujawnić swojej tożsamości i wyeliminować
wszystkich siewców chaosu.
ELEMENTY
18 kart postaci
z bajek Disneya
(9 kart łotrów
i 9 kart popleczników)
12 kart sojuszu
(9 kart siewców chaosu
i 3 karty intrygantów)
7 kart specjalnych
(1 korona,
5 szponów,
1 lina)
instrukcja
wprowadzenie
2 karty pomocy
5
POSTACIE
Gracze wcielają się w postacie łotrów z bajek Disneya albo w ich
popleczników.
Ponadto otrzymują po 1 zakrytej losowej karcie sojuszu, która
wskazuje, do której grupy należy dany gracz – siewców chaosu
albo intrygantów.
KARTY SOJUSZU
©Disney
Intryganci
W nocy intryganci wybierają gracza z grupy siewców
chaosu, który zostanie wyeliminowany z gry.
W ciągu dnia starają się ukryć swoją tożsamość,
aby uniknąć odwetu ze strony Zgromadzenia
Niegodziwców. W zależności od liczby graczy
w rozgrywce bierze udział od 1 do 3 intrygantów.
©Disney
Siewcy chaosu
W ciągu dnia siewcy chaosu próbują ustalić
tożsamość intrygantów, aby wyeliminować ich
ze Zgromadzenia Niegodziwców.
CEL GRY
Siewcy chaosu: ujawnić i wyeliminować wszystkich intrygantów.
Intryganci: nie ujawnić swojej tożsamości i wyeliminować
wszystkich siewców chaosu.
ELEMENTY
instrukcja
wprowadzenie
2 karty pomocy

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756