Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra karciana REBEL Dobble Pixar
Znaleziono w kategoriach:
Gry karciane
(88)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Dobble Pixar
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Zasady gry
©Disney/Pixar
©Disney/Pixar
Dobble
– co to tak
iego?
G
ra
Dob
ble
skł
ad
a
si
ę
z
30
kar
t
,
na k
tór
yc
h
zna
jd
uj
e
si
ę
po 6
sy
mb
oli
.
Na 2
dowo
lnyc
h
kar
-
ta
ch zawsze zna
j
du
je się do
kł
ad
ni
e
1 wspó
lny
sy
m
bol
. T
woi
m zad
an
ie
m
je
st go odn
aleź
ć!
Zani
m zaczniecie g
rę…
Je
śl
i
nig
d
y
wcze
śn
ie
j
ni
e
gr
ali
śc
ie w
Dob
ble
, wy
los
ujc
ie
2 kar
t
y
i
po
łóżc
ie je odk
r
y
te na
sto
le tak, żeby wsz
ysc
y
gr
acz
e
je
wi
dzi
eli
.
Posz
uka
jc
ie pow
ta
rz
aj
ąc
ego si
ę
na nic
h
sy
mb
olu (
te
n
sa
m
ksz
ta
łt i
kol
or –
t
ylko wie
lkoś
ć
sy
mb
olu może się różn
ić).
Pi
er
wsz
y
g
racz
, kt
ór
y zna
jd
zie od
pow
ie
dn
i
sy
mb
ol i
g
ło
ś
no go
na
z
wie
,
los
uj
e
i
kł
ad
zie na stol
e
kolej
ne 2
ka
rt
y. Możec
ie gra
ć
w
ten
sp
os
ób tak dł
ugo
,
ja
k
mac
ie och
ot
ę! Uwa
ga
! Dw
ie
ka
rt
y zawsze ł
ącz
y t
ylko 1
sy
mb
ol
.
Do
bra
robota!
T
e
raz ju
ż
wi
ecie
,
ja
k gra
ć
w
Dob
ble
.
C
e
l
g
r
y
N
i
e
z
a
l
e
ż
n
i
e
o
d
t
e
g
o
,
k
t
ó
r
y
w
a
r
i
a
n
t
g
r
y
w
y
b
i
e
r
z
e
c
i
e
,
z
a
w
s
z
e
m
u
s
i
s
z
by
ć
p
i
e
r
w
s
z
ą
o
s
o
b
ą
,
k
t
ó
r
a
o
d
n
a
j
d
z
i
e
s
y
m
b
o
l
ł
ą
c
z
ą
c
y
o
b
i
e
k
a
r
t
y
i
g
ł
o
ś
n
o
g
o
n
a
z
w
i
e
.
M
i
n
i
g
r
y
D
o
b
bl
e
t
o
s
e
r
i
a
s
z
y
b
k
i
c
h
m
i
n
i
g
i
e
r
,
w
k
t
ó
r
y
c
h
w
s
z
y
s
c
y
g
r
a
c
z
e
g
r
a
j
ą
r
ó
w
n
o
c
z
e
ś
n
i
e
.
M
o
ż
e
c
i
e
j
e
r
o
z
e
g
r
a
ć
w
d
o
w
o
l
n
e
j
k
o
l
e
j
n
o
ś
c
i
a
l
b
o
g
r
a
ć
t
y
l
k
o
w
t
e
,
k
t
ó
r
e
l
u
b
i
c
i
e
n
a
j
b
a
r
d
z
i
e
j
.
L
i
c
z
y
s
i
ę
d
o
b
r
a
z
a
b
a
w
a
!
Z
a
n
i
m
z
a
c
z
n
i
e
c
i
e
g
r
ę
,
g
ł
o
ś
n
o
p
r
z
e
c
z
y
t
a
j
c
i
e
z
a
s
a
d
y
.
M
o
ż
e
c
i
e
r
o
z
e
g
r
a
ć
r
u
n
d
ę
t
r
e
n
i
n
g
o
w
ą
,
ż
e
by
u
p
e
w
n
i
ć
s
i
ę
,
ż
e
w
s
z
y
s
c
y
r
o
z
u
m
i
e
j
ą
,
j
a
k
n
a
l
e
ż
y
g
r
a
ć
.
G
r
a
c
z
,
k
t
ó
r
y
w
y
g
r
a
n
a
j
w
i
ę
c
e
j
m
i
n
i
g
i
e
r
,
z
o
s
t
a
n
i
e
w
i
e
l
k
i
m
z
w
y
c
i
ęz
c
ą
!
D
o
bb
l
e
–
c
o
t
o
t
a
k
i
e
g
o
?
G
r
a
D
o
b
bl
e
s
k
ł
a
d
a
s
i
ę
z
3
0
k
a
r
t
,
n
a
k
t
ó
r
y
c
h
z
n
a
j
d
u
j
e
s
i
ę
p
o
6
s
y
m
b
o
l
i
.
N
a
2
d
o
w
o
l
ny
c
h
k
a
r
-
t
a
c
h
z
a
w
s
z
e
z
n
a
j
d
u
j
e
s
i
ę
d
o
k
ł
a
d
n
i
e
1
w
s
p
ó
l
ny
s
y
m
b
o
l
.
T
w
o
i
m
z
a
d
a
n
i
e
m
j
e
s
t
g
o
o
d
n
a
l
e
ź
ć
!
Z
a
n
i
m
z
a
c
z
n
i
e
c
i
e
g
r
ę
…
J
e
ś
l
i
n
i
g
d
y
w
c
z
e
ś
n
i
e
j
n
i
e
g
r
a
l
i
ś
c
i
e
w
D
o
b
bl
e
,
w
y
l
o
s
u
j
c
i
e
2
k
a
r
t
y
i
p
o
ł
ó
ż
c
i
e
j
e
o
d
k
r
y
t
e
n
a
s
t
o
l
e
t
a
k
,
ż
e
by
w
s
z
y
s
c
y
g
r
a
c
z
e
j
e
w
i
d
z
i
e
l
i
.
P
o
s
z
u
k
a
j
c
i
e
p
o
w
t
a
r
z
a
j
ą
c
e
g
o
s
i
ę
n
a
n
i
c
h
s
y
m
b
o
l
u
(
t
e
n
s
a
m
k
s
z
t
a
ł
t
i
k
o
l
o
r
–
t
y
l
k
o
w
i
e
l
k
o
ś
ć
s
y
m
b
o
l
u
m
o
ż
e
s
i
ę
r
ó
ż
n
i
ć
)
.
P
i
e
r
w
s
z
y
g
r
a
c
z
,
k
t
ó
r
y
z
n
a
j
d
z
i
e
o
d
p
o
w
i
e
d
n
i
s
y
m
b
o
l
i
g
ł
o
ś
n
o
g
o
n
a
z
w
i
e
,
l
o
s
u
j
e
i
k
ł
a
d
z
i
e
n
a
s
t
o
l
e
k
o
l
e
j
n
e
2
k
a
r
t
y
.
M
o
ż
e
c
i
e
g
r
a
ć
w
te
n
s
p
o
s
ó
b
t
a
k
d
ł
u
g
o
,
j
a
k
m
a
c
i
e
o
c
h
o
t
ę
!
U
w
a
g
a
!
D
w
i
e
k
a
r
t
y
z
a
w
s
z
e
ł
ą
c
z
y
t
y
l
k
o
1
s
y
m
b
o
l
.
D
o
b
r
a
r
o
b
o
ta
!
T
e
r
a
z
j
u
ż
w
i
e
c
i
e
,
j
a
k
g
r
a
ć
w
D
o
b
bl
e
.
Cel gr
y
Ni
ezal
eżn
ie od tego, k
tó
ry war
ia
nt gr
y wy
bi
er
zeci
e,
zawsz
e
mu
sisz być pie
rwsz
ą osob
ą
,
k
tór
a
od
na
jd
zie
sy
m
bol łą
czą
cy obi
e
ka
rt
y i
gł
oś
no go naz
w
ie
.
Mi
nig
ry
Dob
ble
to
ser
ia szy
bk
ic
h min
ig
ie
r
, w
k
t
ór
ych wsz
ysc
y
g
racz
e
g
raj
ą równ
ocze
ś
ni
e. Możec
ie je rozegr
ać w
dowo
lne
j
kolej
n
ośc
i
al
bo gra
ć
t
yl
ko
w
te, k
tór
e
lub
ici
e
na
jb
ard
zi
ej
.
Lic
z
y
si
ę
do
bra
za
bawa
! Zan
i
m
zac
zn
ieci
e
g
rę, gł
oś
no prz
ecz
y
ta
jc
ie za
sad
y.
Moż
eci
e
rozeg
rać ru
nd
ę
tr
eni
ng
ową
, żeby up
ewn
ić się
,
że
wsz
ysc
y
rozu
mi
ej
ą, ja
k
na
leż
y gra
ć. Gr
acz
,
k
tó
ry w
yg
ra
na
j
wi
ęcej mi
ni
gi
er,
zost
a
nie wi
elk
im z
w
yci
ęzcą
!
W
ątpli
wości?
Wy
gr
y
wa gr
acz
,
k
tó
ry ja
ko
pi
er
wsz
y
na
z
wie ws
pól
ny
sy
mb
ol
.
Je
śl
i
2
lub wię
cej gr
acz
y od
ezw
ie się rów
no
cze
śn
ie, w
yg
ry
wa
g
racz
, kt
ór
y jako pie
r
wsz
y
za
bie
rze alb
o położ
y ka
rt
ę.
Remis?
Je
śl
i
2
gr
acz
y zre
mis
uj
e
na koni
ec
gr
y,
mu
szą stoc
z
yć poj
ed
yn
ek.
Rów
no
cze
śn
ie losu
ją i
od
k
ry
w
aj
ą po
1
ka
rci
e. Gra
cz
,
k
tór
y ja
ko
pi
er
wsz
y odn
aj
dz
ie i
n
az
w
ie wspó
lny sy
mbo
l, w
yg
ry
wa poj
ed
y
nek.
Je
śl
i
zre
mi
sowa
ło 3
lub wi
ęce
j
gr
acz
y,
rozeg
ra
jc
ie 1
r
un
dę
dow
oln
ej min
ig
r
y
i
w ten spo
sób w
ył
oń
cie z
w
yci
ęzcę
.
W
ąt
p
l
i
w
o
ś
c
i
?
W
y
g
r
y
w
a
g
r
a
c
z
,
k
t
ó
r
y
j
a
k
o
p
i
e
r
w
s
z
y
n
a
z
w
i
e
w
s
p
ó
l
ny
s
y
m
b
o
l
.
J
e
ś
l
i
2
l
u
b
w
i
ę
c
e
j
g
r
a
c
z
y
o
d
e
z
w
i
e
s
i
ę
r
ó
w
n
o
c
z
e
ś
n
i
e
,
w
y
g
r
y
w
a
g
r
a
c
z
,
k
t
ó
r
y
j
a
k
o
p
i
e
r
w
s
z
y
z
a
b
i
e
r
z
e
a
l
b
o
p
o
ł
o
ż
y
k
a
r
t
ę
.
Re
m
i
s
?
J
e
ś
l
i
2
g
r
a
c
z
y
z
r
e
m
i
s
u
j
e
n
a
k
o
n
i
e
c
g
r
y
,
m
u
s
z
ą
s
t
o
c
z
y
ć
p
o
j
e
d
y
n
e
k
.
R
ó
w
n
o
c
z
e
ś
n
i
e
l
o
s
u
j
ą
i
o
d
k
r
y
w
a
j
ą
p
o
1
k
a
r
c
i
e
.
G
r
a
c
z
,
k
t
ó
r
y
j
a
k
o
p
i
e
r
w
s
z
y
o
d
n
a
j
d
z
i
e
i
n
a
z
w
i
e
w
s
p
ó
l
ny
s
y
m
b
o
l
,
w
y
g
r
y
w
a
p
o
j
e
d
y
n
e
k
.
J
e
ś
l
i
z
r
e
m
i
s
o
w
a
ł
o
3
l
u
b
w
i
ę
c
e
j
g
r
a
c
z
y
,
r
o
z
e
g
r
a
j
c
i
e
1
r
u
n
d
ę
d
o
w
o
l
n
e
j
m
i
n
i
g
r
y
i
w
t
e
n
s
p
o
s
ó
b
w
y
ł
o
ń
c
i
e
z
w
y
c
i
ęz
c
ę
.
Prz
y
kł
ad
y sy
mboli
E
WA
Dory
Sulley
Ela
st
yn
a
Mi
guel
Merida
Dorot
hea
Radość
Sztuciek
Ru
ssell
Ja
n
ko
Buzz
Astral
Buniek
As
Mantyko
ra
Ka
pr
al Ca
rl
Chud
y
Joe
Kwa
k
u
Pa
st
erec
zka B
ou
M
rożon
M
ike
Nemo
Re
my
Wall-E
Bu
Pan Iniemamocny
Zygzak
McQ
ueen
Cruz
Dante
Sm
utek
©
D
i
s
n
e
y
/
P
i
x
a
r
Gra w chowanego
1
) Pr
zy
got
owa
nie d
o g
ry.
1
) Pr
zy
got
owa
nie d
o g
ry.
Poł
óż
po 4
(al
bo
po 6
–
w zależ
no
ści od wie
k
u
ucze
st
ni
ków
)
od
k
ry
t
e
ka
rt
y pr
zed każd
y
m
z gra
cz
y.
N
a
śr
od
ku sto
łu umi
eś
ć
1 zak
r
y
tą kar
t
ę. Pozosta
ł
e
kar
t
y od
łóż do
pu
deł
ka
.
2) Cel g
r
y
.
2) Cel g
r
y
.
By
ć
pi
er
wszą oso
bą
,
k
tó
ra ma
pr
zed sobą
sa
me za
kr
y
te ka
rt
y.
Poc
zą
tkowe r
ozł
ożen
ie ka
r
t:
Poc
zą
tkowe r
ozł
ożen
ie ka
r
t:
pr
z
yk
ł
ad g
ry d
la 2 g
ra
cz
y.
3)
J
a
k
g
r
a
ć
?
3)
J
a
k
g
r
a
ć
?
O
d
k
r
y
j
ś
r
o
d
k
o
w
ą
k
a
r
t
ę
.
K
a
ż
d
y
z
g
r
a
c
z
y
s
z
u
k
a
s
y
m
b
o
l
u
ł
ą
c
z
ą
c
e
g
o
j
e
d
n
ą
z
j
e
g
o
k
a
r
t
z
k
a
r
t
ą
l
e
ż
ą
c
ą
n
a
ś
r
o
d
k
u
s
t
o
ł
u
.
G
d
y
k
t
ó
r
y
ś
z
g
r
a
c
z
y
o
d
n
a
j
d
z
i
e
t
a
k
i
s
y
m
b
o
l
,
m
u
s
i
g
ł
o
ś
n
o
g
o
n
a
z
w
a
ć
i
z
a
k
r
y
ć
s
w
o
j
ą
k
a
r
t
ę
.
G
r
a
p
r
z
e
b
i
e
g
a
d
a
l
e
j
w
t
e
n
s
p
o
s
ó
b
a
ż
d
o
m
o
m
e
n
t
u
,
g
d
y
j
e
d
e
n
z
g
r
a
c
z
y
z
a
k
r
y
j
e
w
s
z
y
s
t
k
i
e
s
w
o
j
e
k
a
r
t
y
.
4
)
J
a
k
w
y
g
r
a
ć
?
4
)
J
a
k
w
y
g
r
a
ć
?
Z
w
y
c
i
ę
ż
a
g
r
a
c
z
,
k
t
ó
r
y
j
a
k
o
p
i
e
r
w
s
z
y
z
a
k
r
y
j
e
w
s
z
y
s
t
k
i
e
s
w
o
j
e
k
a
r
t
y
.
M
I
N
I
G
R
A
1
©
D
i
s
n
e
y
/
P
i
x
a
r
©
D
i
s
n
e
y
/
P
i
x
a
r
Gra
w
chowanego
1
)
P
r
z
y
g
o
t
o
w
a
n
i
e
d
o
g
r
y
.
1
)
P
r
z
y
g
o
t
o
w
a
n
i
e
d
o
g
r
y
.
P
o
ł
ó
ż
p
o
4
(
a
l
b
o
p
o
6
–
w
z
a
l
e
ż
n
o
ś
c
i
o
d
w
i
e
k
u
u
c
z
e
s
t
n
i
k
ó
w
)
o
d
k
r
y
t
e
k
a
r
t
y
p
r
z
e
d
k
a
ż
d
y
m
z
g
r
a
c
z
y
.
N
a
ś
r
o
d
k
u
s
t
o
ł
u
u
m
i
e
ś
ć
1
z
a
k
r
y
t
ą
k
a
r
t
ę
.
P
o
z
o
s
t
a
ł
e
k
a
r
t
y
o
d
ł
ó
ż
d
o
p
u
d
e
ł
k
a
.
2
)
C
e
l
g
r
y
.
2
)
C
e
l
g
r
y
.
B
y
ć
p
i
e
r
w
s
z
ą
o
s
o
b
ą
,
k
t
ó
r
a
m
a
p
r
z
e
d
s
o
b
ą
s
a
m
e
z
a
k
r
y
t
e
k
a
r
t
y
.
3)
Ja
k
gr
ać?
3)
Ja
k
gr
ać?
Od
k
ry
j śro
dkow
ą
kar
t
ę. Każd
y
z gra
cz
y
szu
ka
sy
mb
olu łą
czą
ceg
o jed
ną
z jeg
o
ka
rt
z
k
ar
t
ą
leż
ąc
ą na śro
dk
u stoł
u
.
Gd
y k
tór
y
ś
z gra
cz
y
od
na
jd
zie ta
k
i
sy
mb
ol
,
mu
si gło
śn
o go
na
z
wać
i zak
r
yć swoj
ą kar
tę
.
Gr
a
pr
zeb
ieg
a
da
lej w
ten sp
os
ób aż do
mo
men
tu
,
gd
y jed
en z
g
ra
cz
y zak
r
y
je wsz
yst
ki
e
swo
je kar
t
y.
4)
Jak w
yg
rać
?
4)
Jak w
yg
rać
?
Zwy
cięż
a gra
cz, k
tó
ry ja
ko
pi
er
wsz
y zak
r
y
je wsz
yst
ki
e
swo
je kar
t
y.
M
I
N
I
G
R
A
1
©
D
i
s
n
e
y
/
P
i
x
a
r
Jak dwie krople wody
1
) Pr
zy
got
owa
nie d
o g
ry.
1
) Pr
zy
got
owa
nie d
o g
ry.
Poł
óż
po 4
(al
bo
po 6
–
w zależ
no
ści od wie
k
u
ucze
st
ni
ków
)
od
k
ry
t
e
ka
rt
y pr
zed każd
y
m
z gra
cz
y.
N
a
śr
od
ku sto
łu umi
eś
ć
1 zak
r
y
tą kar
t
ę. Pozosta
ł
e
kar
t
y od
łóż do
pu
deł
ka
.
2) Cel g
r
y
.
2) Cel g
r
y
.
Ja
k
na
jsz
y
bc
iej pozby
ć
si
ę
wsz
yst
k
ich swo
ich ka
rt
.
Poc
zą
tkowe r
ozł
ożen
ie ka
r
t:
Poc
zą
tkowe r
ozł
ożen
ie ka
r
t:
pr
z
yk
ł
ad g
ry d
la 2 g
ra
cz
y.
3)
J
a
k
g
r
a
ć
?
3)
J
a
k
g
r
a
ć
?
O
d
k
r
y
j
k
a
r
t
ę
l
e
ż
ą
c
ą
n
a
ś
r
o
d
k
u
s
t
o
ł
u
.
K
a
ż
d
y
z
g
r
a
c
z
y
s
z
u
k
a
s
y
m
b
o
l
u
ł
ą
c
z
ą
c
e
g
o
j
e
d
n
ą
z
j
e
g
o
k
a
r
t
z
k
a
r
t
ą
l
e
ż
ą
c
ą
n
a
ś
r
o
d
k
u
s
t
o
ł
u
.
G
r
a
c
z
,
k
t
ó
r
y
j
a
k
o
p
i
e
r
w
s
z
y
g
ł
o
ś
n
o
n
a
z
w
i
e
t
a
k
i
s
y
m
b
o
l
,
u
m
i
e
s
z
c
z
a
s
w
o
j
ą
k
a
r
t
ę
n
a
k
a
r
c
i
e
c
e
n
t
r
a
l
n
e
j
,
w
t
e
n
s
p
o
s
ó
b
j
ą
z
a
s
t
ę
p
u
j
ą
c
–
t
e
r
a
z
g
r
a
c
z
e
m
u
s
z
ą
s
z
u
k
a
ć
w
s
p
ó
l
n
e
g
o
s
y
m
b
o
l
u
z
n
o
w
ą
k
a
r
t
ą
n
a
ś
r
o
d
k
u
s
t
o
ł
u
.
G
r
a
s
i
ę
k
o
ń
c
z
y
,
g
d
y
k
t
ó
r
e
m
u
ś
z
g
r
a
c
z
y
s
k
o
ń
c
z
ą
s
i
ę
k
a
r
t
y
.
4
)
J
a
k
w
y
g
r
a
ć
?
4
)
J
a
k
w
y
g
r
a
ć
?
Z
w
y
c
i
ę
ż
a
g
r
a
c
z
,
k
t
ó
r
y
j
a
k
o
p
i
e
r
w
s
z
y
p
o
z
b
ę
d
z
i
e
s
i
ę
w
s
z
y
s
t
k
i
c
h
s
w
o
i
c
h
k
a
r
t
.
M
I
N
I
G
R
A
2
Jak
dwie
krople
wody
1
)
P
r
z
y
g
o
t
o
w
a
n
i
e
d
o
g
r
y
.
1
)
P
r
z
y
g
o
t
o
w
a
n
i
e
d
o
g
r
y
.
P
o
ł
ó
ż
p
o
4
(
a
l
b
o
p
o
6
–
w
z
a
l
e
ż
n
o
ś
c
i
o
d
w
i
e
k
u
u
c
z
e
s
t
n
i
k
ó
w
)
o
d
k
r
y
t
e
k
a
r
t
y
p
r
z
e
d
k
a
ż
d
y
m
z
g
r
a
c
z
y
.
N
a
ś
r
o
d
k
u
s
t
o
ł
u
u
m
i
e
ś
ć
1
z
a
k
r
y
t
ą
k
a
r
t
ę
.
P
o
z
o
s
t
a
ł
e
k
a
r
t
y
o
d
ł
ó
ż
d
o
p
u
d
e
ł
k
a
.
2
)
C
e
l
g
r
y
.
2
)
C
e
l
g
r
y
.
J
a
k
n
a
j
s
z
y
b
c
i
e
j
p
o
z
by
ć
s
i
ę
w
s
z
y
s
t
k
i
c
h
s
w
o
i
c
h
k
a
r
t
.
3)
J
ak g
ra
ć?
3)
J
ak g
ra
ć?
Od
k
ry
j kar
t
ę
leż
ąc
ą
na środ
k
u stoł
u.
K
a
ż
d
y
z
g
r
a
c
z
y
s
z
u
k
a
s
y
m
b
o
l
u
ł
ą
c
z
ą
c
e
g
o
j
e
d
n
ą
z
j
e
g
o
k
a
r
t
z
k
a
r
t
ą
l
e
ż
ą
c
ą
n
a
ś
r
o
d
k
u
s
t
o
ł
u
.
G
r
a
c
z
,
k
t
ó
r
y
ja
ko
pi
er
wsz
y gło
śn
o
na
zw
ie ta
ki sy
m
bol
,
um
ie
szcza swo
ją
ka
rt
ę
na kar
cie cen
tra
ln
ej, w ten spo
sób ją za
st
ęp
uj
ąc –
tera
z
g
r
a
c
ze
m
u
s
z
ą
s
zu
k
a
ć
w
s
p
ó
l
n
e
g
o
s
y
m
b
o
lu
z
n
o
w
ą
k
a
r
t
ą
n
a
ś
r
o
d
k
u
sto
łu
. Gra się koń
cz
y,
g
d
y
k
tór
emu
ś z
g
ra
cz
y skoń
czą si
ę
kar
t
y.
4) Jak w
y
gr
ać?
4) Jak w
y
gr
ać?
Zw
yci
ęża gra
cz
,
k
tór
y ja
ko
pi
er
wsz
y pozbę
dzi
e
si
ę
wsz
yst
k
ich swo
ich ka
rt
.
M
I
N
I
G
R
A
2
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Back To University
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Chłopaka
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking rowerów górskich [TOP10]
Ranking przystawek smart TV 2025 [TOP10]
Ranking elektrycznych aspiratorów do nosa [TOP10]
Ranking laptopów gamingowych do 5000 zł [TOP10]
Jaki monitoring do domu wybrać?
Montaż piekarnika do zabudowy
Vectrex Mini podbije rynek konsol retro? Ten sprzęt to coś więcej niż granie na sentymentach
Ranking blenderów przenośnych [TOP10]
Ranking zegarków sportowych [TOP10]
Ranking foteli gamingowych do 500 zł [TOP10]
Ranking pił łańcuchowych akumulatorowych [TOP10]
Jak wymienić dysze w kuchence gazowej?
Ranking kamer sportowych do 1000 zł [TOP10]
Ranking bieżni domowych [TOP10]
Gdzie wlać nabłyszczacz do zmywarki?
Sprawdź więcej poradników