Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL Dobble Pixar

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Dobble Pixar

Wróć
Zasady gry
©Disney/Pixar©Disney/Pixar
Dobble
– co to takiego?
Gra
Dobble
składa się z 30 kart, na których
znajduje się po 6 symboli. Na 2 dowolnych kar-
tach zawsze znajduje się doadnie 1 wspólny
symbol. Twoim zadaniem jest go odnaleźć!
Zanim zaczniecie grę…
Jeśli nigdy wcześniej nie graliście w
Dobble
, wylosujcie
2 karty i połóżcie je odkryte na stole tak, żeby wszyscy gracze je
widzieli. Poszukajcie powtarzającego się na nich symbolu (ten sam
kształt i kolor – tylko wielkość symbolu może się różnić). Pierwszy
gracz, który znajdzie odpowiedni symbol i głośno go nazwie,
losuje i adzie na stole kolejne 2 karty. Możecie grać w ten
sposób tak długo, jak macie ochotę! Uwaga! Dwie
karty zawsze łączy tylko 1 symbol. Dobra robota!
Teraz już wiecie, jak grać w
Dobble
.
Cel gry
Niezależnie od tego, który wariant gry wybierzecie,
zawsze musisz być pierwszą osobą, która odnajdzie
symbol łączący obie karty i głośno go nazwie.
Minigry
Dobble
to seria szybkich minigier, w których wszyscy gracze
grają równocześnie. Możecie je rozegrać w dowolnej kolejności
albo grać tylko w te, które lubicie najbardziej. Liczy się dobra
zabawa! Zanim zaczniecie grę, głośno przeczytajcie zasady.
Możecie rozegrać rundę treningową, żeby upewnić się, że
wszyscy rozumieją, jak należy grać. Gracz, który wygra
najwięcej minigier, zostanie wielkim zwycięzcą!
Dobble
co to takiego?
Gra
Dobble
składa się z 30 kart, na których
znajduje się po 6 symboli. Na 2 dowolnych kar-
tach zawsze znajduje się dokładnie 1 wspólny
symbol. Twoim zadaniem jest go odnaleźć!
Zanim zaczniecie grę
Jeśli nigdy wcześniej nie graliście w
Dobble
, wylosujcie
2 karty i połóżcie je odkryte na stole tak, żeby wszyscy gracze je
widzieli. Poszukajcie powtarzającego się na nich symbolu (ten sam
kształt i kolor tylko wielkość symbolu może się różnić). Pierwszy
gracz, który znajdzie odpowiedni symbol i głośno go nazwie,
losuje i kładzie na stole kolejne 2 karty. Możecie grać w ten
sposób tak długo, jak macie ochotę! Uwaga! Dwie
karty zawsze łączy tylko 1 symbol. Dobra robota!
Teraz już wiecie, jak grać w
Dobble
.
Cel gry
Niezależnie od tego, kry wariant gry wybierzecie,
zawsze musisz być pierwszą osobą, która odnajdzie
symbol łączący obie karty i no go nazwie.
Minigry
Dobble
to seria szybkich minigier, w których wszyscy gracze
grają równocześnie. Możecie je rozegrać w dowolnej kolejności
albo grać tylko w te, które lubicie najbardziej. Liczy się dobra
zabawa! Zanim zaczniecie grę, głno przeczytajcie zasady.
Możecie rozegrać rundę treningową, żeby upewnić się, że
wszyscy rozumieją, jak należy grać. Gracz, kry wygra
najwięcej minigier, zostanie wielkim zwycięzcą!
Wątpliwości?
Wygrywa gracz, kry jako pierwszy nazwie wspólny symbol.
Jeśli 2 lub więcej graczy odezwie się równocześnie, wygrywa
gracz, który jako pierwszy zabierze albo położy kartę.
Remis?
Jeśli 2 graczy zremisuje na koniec gry, muszą stoczyć pojedynek.
Równocześnie losują i odkrywają po 1 karcie. Gracz, który jako
pierwszy odnajdzie i nazwie wspólny symbol, wygrywa pojedynek.
Jeśli zremisowało 3 lub więcej graczy, rozegrajcie 1 run
dowolnej minigry i w ten sposób wcie zwycięzcę.
Wątpliwości?
Wygrywa gracz, który jako pierwszy nazwie wspólny symbol.
Jeśli 2 lub więcej graczy odezwie się równocześnie, wygrywa
gracz, który jako pierwszy zabierze albo położy kartę.
Remis?
Jeśli 2 graczy zremisuje na koniec gry, muszą stoczyć pojedynek.
Równocześnie losują i odkrywają po 1 karcie. Gracz, który jako
pierwszy odnajdzie i nazwie wspólny symbol, wygrywa pojedynek.
Jeśli zremisowało 3 lub więcej graczy, rozegrajcie 1 rundę
dowolnej minigry i w ten sposób wyłońcie zwycięzcę.
Przyady symboli
EWA
Dory
Sulley
Elastyna
Miguel
Merida
Dorothea
Radość
Sztuciek
Russell
Janko
Buzz
Astral
Buniek
As
Mantykora
Kapral Carl
Chudy
Joe
Kwaku
Pastereczka Bou
Mrożon
Mike
Nemo
Remy
Wall-E
Bu
Pan Iniemamocny
Zygzak
McQueen
Cruz
Dante
Smutek
©
D
i
s
n
e
y
/
P
i
x
a
r
Gra w chowanego
1) Przygotowanie do gry.
1) Przygotowanie do gry.
Połóż po 4 (albo
po 6 w zależności od wieku uczestników) odkryte
karty przed każdym z graczy. Na środku stołu umić
1 zakrytą kartę. Pozostałe karty odłóż do pudełka.
2) Cel gry.
2) Cel gry.
Być pierwszą oso,
kra ma przed sobą
same zakryte karty.
Poctkowe rozłożenie kart:
Poctkowe rozłożenie kart:
przykład gry dla 2 graczy.
3) Jak grać? 3) Jak grać?
Odkryj środkową kartę. Każdy
z graczy szuka symbolu łączącego jedną
z jego kart z kartą leżącą na środku stołu. Gdy któryś
z graczy odnajdzie taki symbol, musi głośno go nazwać
i zakryć swoją kartę. Gra przebiega dalej w ten sposób aż do
momentu, gdy jeden z graczy zakryje wszystkie swoje karty.
4) Jak wygrać?4) Jak wygrać? Zwycięża gracz, który jako
pierwszy zakryje wszystkie swoje karty.
M
I
N
I
G
R
A
1
©
D
i
s
n
e
y
/
P
i
x
a
r
©
D
i
s
n
e
y
/
P
i
x
a
r
Gra w chowanego
1) Przygotowanie do gry. 1) Przygotowanie do gry.
Połóż po 4 (albo
po 6 w zależności od wieku uczestników) odkryte
karty przed każdym z graczy. Na środku stołu umieść
1 zakrytą kartę. Pozostałe karty odłóż do pudełka.
2) Cel gry. 2) Cel gry.
Być pierwszą osobą,
która ma przed sobą
same zakryte karty.
3) Jak grać?
3) Jak grać?
Odkryj środkową kartę. Każdy
z graczy szuka symbolu łączącego jed
z jego kart z kartą leżącą na środku stołu. Gdy któryś
z graczy odnajdzie taki symbol, musi głośno go nazwać
i zakryć swoją kar. Gra przebiega dalej w ten sposób aż do
momentu, gdy jeden z graczy zakryje wszystkie swoje karty.
4) Jak wygrać?
4) Jak wygrać? Zwycięża gracz, kry jako
pierwszy zakryje wszystkie swoje karty.
M
I
N
I
G
R
A
1
©
D
i
s
n
e
y
/
P
i
x
a
r
Jak dwie krople wody
1) Przygotowanie do gry.
1) Przygotowanie do gry.
Połóż po 4 (albo
po 6 w zależności od wieku uczestników) odkryte
karty przed każdym z graczy. Na środku stołu umić
1 zakrytą kartę. Pozostałe karty odłóż do pudełka.
2) Cel gry.
2) Cel gry.
Jak najszybciej pozbyć się
wszystkich swoich kart.
Poctkowe rozłożenie kart:
Poctkowe rozłożenie kart:
przykład gry dla 2 graczy.
3) Jak grać?3) Jak grać?
Odkryj kartę leżącą na środku stołu.
Ka żd y z gr acz y sz uka s y mb olu ł ączą ceg o jed n ą
z jego kart z kartą leżącą na środku stołu. Gracz, który
jako pierwszy głośno nazwie taki symbol, umieszcza swoją
kartę na karcie centralnej, w ten sposób ją zastępując teraz
gracze muszą szukać wspólnego symbolu z nową kartą na środku
stołu. Gra się kończy, gdy któremuś z graczy skończą się karty.
4) Jak wygrać? 4) Jak wygrać?
Zwycięża gracz, który jako
pierwszy pozbędzie się
wszystkich swoich kart.
M
I
N
I
G
R
A
2
Jak dwie krople wody
1) Przygotowanie do gry. 1) Przygotowanie do gry.
Połóż po 4 (albo
po 6 w zależności od wieku uczestników) odkryte
karty przed każdym z graczy. Na środku stołu umieść
1 zakrytą kartę. Pozostałe karty odłóż do pudełka.
2) Cel gry. 2) Cel gry.
Jak najszybciej pozbyć się
wszystkich swoich kart.
3) Jak grać?
3) Jak grać?
Odkryj kartę leżącą na środku stołu.
Ka żd y z gr acz y sz uka s y mb olu ł ączą ceg o jed n ą
z jego kart z kartą leżącą na środku stołu. Gracz, który
jako pierwszy głośno nazwie taki symbol, umieszcza swo
kartę na karcie centralnej, w ten sposób ją zastępując – teraz
gracze muszą szukać wspólnego symbolu z nową kartą na środku
stołu. Gra się kończy, gdy któremuś z graczy skończą się karty.
4) Jak wygrać?
4) Jak wygrać?
Zwycięża gracz, który jako
pierwszy pozbędzie się
wszystkich swoich kart.
M
I
N
I
G
R
A
2

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756