Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL Eksplodujące Kotki Koci złodziejaszek

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Eksplodujące Kotki Koci złodziejaszek

Wróć
TO ROBIĘ
nie,nie,nie
NO JUŻ, DOŚĆ CZYTANIA! IDŹ GRAĆ!
JEŚLI MASZ PYTANIA NA TEMAT KONKRETNYCH
KART, ZERKNIJ NA DRUGĄ STRONĘ.
KONIEC GRY
Grę wygrywa gracz, który jako jedyny nie został
rozerwany weksplozji.
Nie ma możliwości, żeby wyczerpała się talia
kart, ponieważ jest wniej akurat tyle
eksplodujących kotków, żeby zabić wszystkich
graczy oprócz jednego.
EKSPLODUJĄCE KOTKI
Koci złodziejaszek
ZASADY
2– 5 GRACZY
ZAWARTOŚĆ: 56 KART, piankowy koci złodziejaszek
KOCI ZŁODZIEJASZEK!
JAK TO DZIAŁA
Wtalii znajduje się kilka eksplodujących kotków.
Aby zagrać, połóżcie ją rewersami kart do
góry ikolejno ciągnijcie karty do momentu,
ażktoś zWas dobierze eksplodującego kotka.
Przyokazji możecie zagrywać karty.
Osoba, która tra na kotka – wybucha.
Ijuż do końca gry pozostaje martwa.
Pozostałe karty zmniejszą ryzyko, że
eksplodujesz wraz zeksplodującym kotkiem.
Powtarzajcie tę czynność do momentu,
ażwgrze zostanie tylko 1 gracz.
Ta osoba wygrywa grę.
OGÓLNIE RZECZ BIORĄC,
EKSPLODUJESZ – PRZEGRYWASZ
IWYPEŁNIA CIĘ PALĄCY SOS OSMAKU SMUTKU.
NIE EKSPLODUJESZ – WYGRYWASZ
IWYPEŁNIA CIĘ WSPANIAŁOŚĆ. GRATSY, SERIO.
APOZOSTAŁE KARTY
ZMNIEJSZĄ RYZYKO, ŻE EKSPLODUJESZ WRAZ
ZEKSPLODUJĄCYM KOTKIEM.
PRZYGOTOWANIE DO GRY
1 Na początku usuń ztalii wszystkie karty
eksplodujących kotków (4) irozbrojenia (6).
2 Rozdaj po 1 karcie rozbrojenia każdemu
zgraczy.
3 Włóż pozostałe karty rozbrojenia do talii.
4 Potasuj talię irozdaj po 7zakrytych kart
każdemu zgraczy, tak żeby
łącznie każdy miał po 8 kart na
ręce. Nie pokazuj
swoich kart pozostałym.
5 Włóż do talii o1 kartę eksplodującego kotka
mniej, niż wynosi liczba graczy. Pozostałe karty
eksplodujących kotków usuń zgry.
6 Potasuj karty wtalii iumieść je na środku
stołu rewersami do góry.
7 Wybierzcie pierwszego gracza. Może
nim zostaćna przykład osoba znajbardziej
imponującym zarostem, osoba, której zapach
najbardziej Was krępuje, osoba znajmniejszą
śledzioną itd.
8 Gdy już zdecydujecie, kto zostanie
pierwszym graczem, umieść kociego
złodziejaszka na stole przed osobą siedzącą po
jego prawej stronie. Zasady używania kociego
złodziejaszka znajdują się na drugiej stronie.
PRZEBIEG TURY
1 Weź do ręki wszystkie swoje karty (powinno
ich być 8) idobrze im się przyjrzyj. Następnie:
2 Na koniec swojej tury weź do ręki wierzchnią
kartę ztalii. Módl się, żeby to nie był
eksplodujący kotek. (Ta gra różni się tym
od innych, że dobierasz kartę NA KONIEC
swojej tury).
Gra przebiega zgodnie zkierunkiem ruchu
wskazówek zegara.
HEJ! NIE CZYTAJ TYCH ZASAD!
CZYTANIE ZASAD TO NAJGORSZY SPOSÓB,
ŻEBY NAUCZYĆ SIĘ GRY.
NIE LEPIEJ PO PROSTU OBEJRZEĆ FILMIK
INSTRUKTAŻOWY? ZNAJDZIESZ GO TUTAJ:
www.ekcatburglar.com/how-to-play
JESZCZE TRZY RZECZY
Niezłym pomysłem jest oszczędne zużywanie
kart na początku gry, gdy ryzyko natraenia na
eksplodującego kotka jest niewielkie.
Wkażdej chwili możesz sprawdzić, ile kart
zostało wtalii, żeby ocenić ryzyko eksplozji.
Nie ma czegoś takiego jak maksymalna czy
minimalna liczba kart na ręce. Jeśli skończą Ci
się karty, normalnie kontynuuj grę. Wnastępnej
turze dobierzesz przynajmniej 1 kartę.
PAMIĘTAJ
Zagraj tyle kart, ile chcesz, anastępnie zakończ
turę idobierz nową kartę.
Wgrze 4-osobowej umieść wtalii 3kotki.
Wgrze 3-osobowej umieść wtalii 2 kotki.
Wten sposób możesz mieć pewność, że
eksplodują wszyscy poza 1 osobą.
NA PRZYKŁAD
GRA 2- ALBO 3-OSOBOWA
Włóż do talii tylko 2 dodatkowe karty rozbrojenia.
Usuń 2 pozostałe karty.
ZAGRAJ
Zagraj wybraną kartę zręki, kładąc ją awersem do
góry na wierzchu stosu kart odrzuconych, anastęp-
nie wykonaj polecenie, które się na niej znajduje.
Przeczytaj tekst na karcie,
żeby dowiedzieć się, co robi.
Po wykonaniu polecenia zkarty możesz zagrać
kolejną. Możesz zagrać tyle kart, ile tylko zechcesz.
SPASUJ
Nie zagrywasz żadnej karty.
ALBO
Każdy zgraczy rozpoczyna grę z1 kartą
rozbrojenia – najpotężniejszą kartą wgrze.
Tojedyny rodzaj kart, który może Cię uratować
przed eksplodującymi kotkami. Jeśli dobierzesz
eksplodującego kotka, możesz zagrać kartę
rozbrojenia, umieścić śmiercionośnego zwierzaka
zpowrotem wtalii inie żegnać się zżyciem
kartę możesz umieścić wdowolnym miejscu talii
tak, żeby inni gracze tego nie widzieli.
Wmiarę możliwości zgromadź jak najwięcej kart
rozbrojenia.
KARTY ROZBROJENIA
Tu dajesz kociego
złodziejaszka.
(Upewnij się, że na stole jest miejsce na stos kart odrzuconych).
Pierwszy gracz.
To Wasza talia.
Zagraj albo spasuj, a potem dobierz.
Zagraj albo spasuj, a potem dobierz.
COPYRIGHT Exploding Kittens 2023
NA PRZYKŁAD
Możesz użwyć karty Co kryje
przyszłość, żeby podejrzeć kilka
wierzchnich kart ztalii.
Jeśli zobaczysz pośród nich
eksplodującego kotka, to możesz
zagrać kartę Pomiń izakończyć
swoją turę bez brania karty.
Pomiń
Co kryje
przyszłość
(
)
Ta kocia karta nie działa w pojedynkę.
Zagraj 2 BRODOKOTY jako parę, aby ukraść
losową kartę od innego gracza.
BRODOKOT
BRODOKOT
Ta kocia karta nie działa w pojedynkę.
Zagraj 2 BRODOKOTY jako parę, aby ukraść
losową kartę od innego gracza.
BRODOKOT
BRODOKOT
TAK! Szlag.
PRZEWODNIK
PO POLU BITWY
EKSPLODUJĄCY KOTEK 4 karty
Musisz natychmiast odkryć tę kartę. Oile
nie masz karty rozbrojenia – umierasz.
Odrzuć wszystkie swoje karty, włączając wto
eksplodującego kotka.
ROZBRÓJ 6 kart
Po wylosowaniu eksplodującego kotka
możesz zagrać tę kartę, żeby nie umrzeć.
Następnie umieść zagraną kartę na stosie kart
odrzuconych.
Potem weź eksplodującego kotka iwłóż go
wdowolne miejsce wtalii. Nie możesz przy
tym przekładać ani tasować pozostałych kart.
Chcesz dopiec kolejnemu graczowi? Umieść
kotka na samym wierzchu talii. Jeśli chcesz,
możesz to zrobić pod stołem, żeby inni gracze
nie widzieli, gdzie umieszczasz kartę.
Twoja tura dobiega potem końca, ale nie
dobierasz karty.
ATAKUJ () 4 karty
Natychmiast zakończ swoją turę (bądź tury)
bez dobierania karty. Kolejny gracz musi
zagrać 2tury zrzędu. Gra toczy się dalej,
począwszy od zaatakowanego gracza. Oara
ataku normalnie wykonuje swoje tury (zagraj
albo spasuj, apotem dobierz). Po pierwszej
normalnie rozegranej turze następuje kolejna.
Jeśli oara Twojej karty ataku sama zagra kartę
ataku podczas którejkolwiek ze swoich tur, to
wefekcie Ty musisz rozegrać pozostałe tury ido
tego tury wynikające zliczby ataków na właśnie
zagranej karcie ataku (przykładowo: 4 tury,
potem 6 itak dalej).
PRZYSŁUGA 4 karty
Zmuś dowolnego gracza do przekazania Ci
1 karty ze swojej ręki. To on decyduje, którą
kartę Ci odda.
POTASUJ 4 karty
Tasuj talię, nie patrząc na jej zawartość.
(Tomoże się przydać osobie, która wie,
gdzieschował się eksplodujący kotek).
POMIŃ 4 karty
Natychmiast zakończ swoją turę bez dobierania
karty.
(Karta pominięcia zagrana wodpowiedzi na
kartę ataku kończy tylko 1 z2 tur. Dopiero
używając 2 kart pominięcia, możesz zakończyć
obie tury).
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ ()
5 kart
Podejrzyj 3 wierzchnie karty talii, anastępnie
odłóż je wtej samej kolejności. Nie pokazuj
tych kart innym graczom.
KOCIE KARTY
PO 4 ZKAŻDEGO TYPU
Te karty nie działają wpojedynkę, ale jeśli uda
Ci się zdobyć 2 takie same, to możesz ich użyć
jako pary. Pozwala Ci ona ukraść losową kartę
wybranemu graczowi.
Możesz też używać ich wwybuchowych
kombinacjach.
PRZYKŁADOWA TURA
OBSTAWIASZ, ŻE WIERZCHNIĄ KARTĄ WTALII JEST
EKSPLODUJĄCY KOTEK, WIĘC ZAMIAST SPASOWAĆ IDOBRAĆ
KARTĘ, BY ZAKOŃCZYĆ SWOJĄ TURĘ, ZAGRYWASZKARTĘ
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ POZWALAJĄCĄ CI PODEJRZEĆ
3WIERZCHNIE KARTY ZTALII.
WIDZISZ, ŻE WIERZCHNIA
KARTA (AWIĘC TA,
KTÓRĄ MASZ DOBRAĆ)
TOEKSPLODUJĄCY KOTEK.
POSTANAWIASZ ZAGRAĆ
KARTĘ ATAKUJ, ŻEBY
ZAKOŃCZYĆ SWOJĄ TURĘ
IZMUSIĆ PRZECIWNIKÓW DO
ZAGRANIA 2 TUR ZRZĘDU.
ALE NAGLE INNY GRACZ
ZAGRYWA KARTĘ NIE, NIE, NIE
IANULUJE TWÓJ ATAK.
WZWIĄZKU ZTYM TWOJA
TURA NADAL TRWA.
BARDZO NIE CHCESZ
DOBRAĆ WIERZCHNIEJ
KARTY IEKSPLODOWAĆ,
WIĘC ZAGRYWASZ KARTĘ
POTASUJ ITASUJESZ TALIĘ.
ZMIENIŁ SIĘ UKŁAD KART
WTALII, WOBEC CZEGO
DECYDUJESZ SIĘ WKOŃCU
DOBRAĆ WIERZCHNIĄ
KARTĘ. POZOSTAJE CI
TYLKO MIEĆ NADZIEJĘ,
ŻE TO NIE KOLEJNY
EKSPLODUJĄCY KOTEK.
NIE MUSISZ TEGO CZYT, CHYBA ŻE MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE KONKRETNYCH KART.
JAK DWIE KROPLE WODY
Teraz możesz stworzyć parę (która pozwala
Ci ukraść losową kartę wybranemu graczowi),
nie tylko zagrywając identyczne kocie karty,
ale zagrywając DOWOLNE 2 karty otej samej
nazwie (np. 2 karty tasowania albo 2karty
pomijania). Gdyzagrywasz wybuchowe
kombinacje, ignoruj polecenia zapisane na
użytych kartach.
WYBUCHOWE KOMBINACJE
KOCI ZŁODZIEJASZEK
1 Jeśli masz przed sobą
kociego złodziejaszka,
WDOWOLNYM MOMENCIE
SWOJEJ TURY umieść go
przed innym graczem, anastępnie
zażądaj od niego dowolnej kociej karty
(tacokota, kotowoca arbuzowatego,
kartookota włochatego, brodokota,
kotatęczorzygowego).
2 Jeśli gracz ma taką kocią kartę, musi
Ci ją oddać (jeśli ma ich więcej, oddaje
TYLKO 1). Jeśli nie ma takiej karty,
nic nie dostajesz. Tak czy siak, koci
złodziejaszek zostaje przed tym graczem.
3 Kontynuujcie grę. Jeśli wswojej turze
masz przed sobą kociego złodziejaszka,
możesz go zagrać albo zachować na
przyszłą turę.
WAŻNE!
Kociego złodziejaszka nie można
zneutralizować za pomocą karty Nie, nie, nie.
Jeśli umrzesz, mając przed sobą kociego
złodziejaszka, należy go usunąć zgry.
JAK TRZY KROPLE WODY
Ta kombinacja działa tak samo jak poprzednia,
ale tym razem musisz zagrać 3 takie same
karty imożesz dokładnie sprecyzować, jaką
kartę chcesz dostać od drugiego gracza. Jeśli
ją ma, musi Ci ją oddać. Jeśli jej nie ma – cóż,
odchodzisz zpustymi rękami.
Gdy zagrywasz
wybuchowe
kombinacje,
ignoruj polecenia
zapisane na
użytych kartach.
NIE, NIE, NIE 5 kart
Anuluj działanie dowolnej
karty, która nie jest
eksplodującym kotkiem
ani kartą rozbrojenia.
To tak, jakby każda karta
(także para iwybuchowe
kombinacje) po przykryciu
kartą Nie, nie, nie
przestawała istnieć.
Możesz też zagrać kartę
Nie, nie, nie na inną
kartę Nie, nie, nie, żeby
zneutralizować jej działanie iwrezultacie stworzyć
efekt „ajednak tak, przegrańcu” itak dalej.
Możesz zagrać kartę Nie, nie, nie wdowolnym
momencie przed rozpoczęciem akcji, nawet jeśli
nie trwa Twoja tura. Wszystkie karty, które zostały
zanienowane, wypadają zgry. Umieść je na stosie
kart odrzuconych.
Możesz nawet zagrywać Nie, nie, nie przy
WYBUCHOWYCH KOMBINACJACH.
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ
DOWÓDŹ JEDNOSTKĄ SPECJALNĄ KRÓLIKÓW.
(
)
ATakuj
UWOLNIJ KOTOŁAKA.
(
)
NIE, NIE, NIE
NIENJA SPRZEDAŁ CI SMOCZEGO KOPNIAKA.
POTASUJ
ZZA CHMUR WYLATUJE DESANT
PIERDOPERZY.
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ
(
)
DYSKRETNIE OBEJRZYJ
3 WIERZCHNIE KARTY ZTALII.
{}
ZAKOŃCZ TURĘ BEZ DOBIERANIA KARTY.
NASTĘPNY GRACZ MUSI ZAGRAĆ 2 RAZY.
{}
PRZERWIJ AKCJĘ INNEGO GRACZA.
MOŻESZ UŻYĆ TEJ KARTY
WDOWOLNYM MOMENCIE.
{}
POTASUJ TALIĘ.
{}
ATakuj
(
)
NIE, NIE, NIE
POTASUJ

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756