Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra karciana REBEL Eksplodujace Kotki Wersja dla 2 graczy
Znaleziono w kategoriach:
Gry karciane
(70)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Eksplodujace Kotki Wersja dla 2 graczy
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
WERSJA DLA
2 GRACZY
EKSPLODUJĄCE K
OTKI
ZASAD
Y
2 GRACZY
ZAW
ARTOŚĆ: 32 KARTY
© EXPLODING KIT
TENS 2022
CRUNCH
MUNCH
MUNCH
JAK TO DZIAŁA
?
Wtaliiznajdujesię1eksplodującykotek.
Abyzagrać,połóżciejąrewersamikartdo
góryikolejnociągnijciekartydomomentu,
ażktośzW
asdobierzeeksplodującegokotka.
Przyokazjimożeciezagrywaćkarty
.
OGÓLNIE RZECZ BIORĄC,
EKSPLODUJESZ– PRZEGR
YWASZ
IWYPEŁNIA CIĘ PALĄC
Y SOS OSMAKU SMUTKU.
NIE EKSPLODUJESZ– WY
GRYW
ASZ
IWYPEŁNIA CIĘ WSPANIAŁOŚĆ. GRATS
Y
, SERIO.
APOZOST
AŁE KARTY
ZMNIEJSZĄ RYZYKO
, ŻE EKSPLODUJESZ
WRAZ ZEKSPLODUJĄCYM K
OTKIEM.
NA PRZYKŁAD
JESZCZE TRZY RZECZY
KARTY ROZBROJENIA
Osoba,któratranakotka–wybuchaitym
samymprzegrywa.
A
ta,coniewybuchła,wygrywagrę...iżycie.
Dziękipozostałymkartommożeszzmniej
szać
ryzykodobraniaeksplodującegokotka!
PRZY
GOTOW
ANIE DO GR
Y
PRZEBIEG TUR
Y
Możeszużyćkarty
Cokryje
przyszłość
,żebypodejrzećkilka
wierzchnichkartztalii.
Jeślizobaczyszpośródnicheks
-
plodującegokotka,możeszzagrać
kartę
Pomiń
izakończyćswojąturę
bezdobieraniakarty
.
Niezłympomysłemjestoszczędnezużywanie
kartnapoczątkugry
,gdyryzykonatraeniana
eksplodującegokotkajestniewielkie.
Wkażdejchwilimożeszsprawdzić,ilekart
zostałowtalii,żebyocenićryzykoeksplozji.
Niemaczegośtakiegojakmaksymalnaczy
minimalnaliczbakartnaręce.
JeśliskończąCi
siękartynaręce,niepodejmujżadnejspecjal
-
nejakcji.Grajdalej.Pociągnieszprzynajmniej
jeszcze1kartęwswojejnastępnejturze.
Każdyzgraczyrozpoczynagręz1kartąrozbroje
-
nia–najpotężniejsząkartąwgrze.
T
ojedynyrodzaj
kart,którymożeCięuratowaćprzedeksplodu
-
jącymkotkiem.Jeśliwylosujeszeksplodującego
kotka,możeszzagraćkartęrozbrojenia,umieścić
śmiercionośnegozwierzakazpowrotemwtalii
inieżegnaćsięzżyciem–kartęmożeszumieścić
wdowolnymmiejscutaliitak,żebyrywaltegonie
widział.
Wmiaręmożliwościzgromadźjaknajwięcejkart
rozbrojenia.
C
o
k
r
y
j
e
p
r
z
y
s
z
ł
o
ś
ć
Pomiń
(
)
3
×
3×
Usuńztaliikartęeksplodującegokotka
iodłóżjąnabok.
1
Weźdorękiwszystkieswojekarty(powinno
ichbyć8)idobrzeimsięprzyjrzyj.Zrób
jednozponiższych:
1
Usuńztaliiwszystkie(3)kartyrozbrojenia
irozdajpo1każdemuzgraczy
.
Włóżpozostałekartyrozbrojeniadotalii.
2
Nakoniecswojejturyweźdorękiwierzch
-
niąkartęztalii.Módlsię,żebytoniebył
eksplodującykotek.
GdyT
wojaturadobiegakońca,następuje
turadrugiegogracza.
2
Gręwygrywagracz,któryjakojedynyniezostał
rozerwanyprzezeksplozję!
Niemamożliwości,żebywyczerpałasię
taliakart,ponieważzanimsiętostanie,
eksplodującykotekzpewnościązabije
1zgraczy
.
5
Potasujkartywtaliiiumieśćjenaśrodku
stołurewersamidogóry
.
6
Wybierzciepierwszegogracza.Możenim
zostaćnaprzykładosobaznajbardziejim
-
ponującymzarostem,osoba,którejzapach
najbardziejW
askrępuje,osobaznajmniej
-
sząśledzionąitd.
(Upewnijsię,żenastolejestmiejscenastos
kartodrzuconych).
T
oW
aszatalia.
3
Potasujpozostałekartyirozdajpo7za
-
krytychkażdemuzgraczy
.Każdyzgraczy
materaznaręcepo8kart(7kart+1karta
rozbrojenia).Dyskretnieprzyjrzyjsięswoim
kartom.
4
Umieśćeksplodującegokotkazpowrotem
wtalii.
ZAGRAJ
Zagrajwybranąkartę,kładącjąawer
-
semdogórynawierzchustosukart
odrzuconych,anastępniewykonajpole
-
cenie,któresięnaniejznajduje.
Powykonaniupoleceniazkartymożesz
zagraćkolejną.Możeszzagraćtylekart,
iletylkozechcesz.
Przeczytajtekstnakarcie,
żebydowiedziećsię,corobi.
SP
ASUJ
Niezagrywajżadnychkart
ALBO
P
AMIĘT
AJ
Zagrajtylekart,ilechcesz,anastępniezakończ
turęidobierznowąkartę.
Spasuj albo zagraj, a potem dobierz.
Spasuj albo zagraj, a potem dobierz.
KONIEC GR
Y
NO JUŻ, DOŚĆ CZYT
ANIA! IDŹ GRAĆ!
JEŚLI MASZ JAKIEKOLWIEK PYT
ANIA NA TEMAT K
ONKRETNYCH KART
,
ZERKNIJ NA DRUGĄ STRONĘ.
3x
3x
WERSJA
DLA
2 GRACZY
CO
KR
Y
JE
PRZY
SZŁOŚĆ
CO
KR
Y
JE
PRZY
SZŁOŚĆ
DOWÓDŹ
JEDNOSTKĄ
SPECJALNĄ
KRÓLIK
ÓW
.
D
Y
SKRETNIE
OBEJRZY
J
3
WIERZCHNIE
KARTY
Z
T
ALII.
2x
2x
WERSJA
DLA
2 GRACZY
AT
AK
UJ
(
2x
)
AT
AK
UJ
(
2x
)
UWOLNIJ
K
OTOŁAKA.
ZAK
OŃCZ
TURĘ
BEZ
DOBIERANIA
KARTY
.
NASTĘPNY
GRACZ
MUSI
ZAGRAĆ
2
RAZY
.
WERSJA
DLA
2 GRACZY
NIE,
NIE,
NIE
NIE,
NIE,
NIE
NIENJA
SPRZED
AŁ
CI
SMOCZEGO
K
OPNIAKA.
PRZERWIJ
AK
CJĘ
INNEGO
GRACZA.
MOŻESZ
UŻY
Ć
TEJ
KARTY
W
DOWOLNYM
MOMENCIE.
Jeśli
załatwię
się
do
tunelu
czasoprzestrzennego,
który
prowadzi
do
nieskończonej
ilości
możliwości...
wszechświat,
jaki
znamy,
wybuchnie.
Będzie
też
pachniał
jak
kupa.
WERSJA
DLA
2 GRACZY
POT
ASUJ
POT
ASUJ
ZNIKĄD
POJAWIA
SIĘ
MIĘDZYWYMIAROW
A
K
UWET
A.
POT
ASUJ
T
ALIĘ.
EKSPLODUJĄCE K
OTKI
PRZEWODNIK PO POLU BITWY
NIE MUSISZ TEGO CZYT
AĆ, CHYBA ŻE MASZ PYT
ANIA DOTY
CZĄCE KONKRETNY
CH KART
.
PRZYKŁADOW
A TURA
OBST
AWIASZ, ŻE WIERZCHNIĄ KART
Ą WT
ALII JEST EKSPLO-
DUJĄCY KOTEK, WIĘC ZAMIAST SP
ASOWAĆ IDOBRAĆ KARTĘ,
BY ZAK
OŃCZYĆ SWOJĄ TURĘ, ZAGRYW
ASZ KARTĘ
CO KRY
JE
CO KRY
JE
PRZYSZŁOŚĆ
PRZYSZŁOŚĆ
POZW
ALAJĄCĄ CI DYSKRETNIE PODEJRZEĆ
3WIERZCHNIE KARTY ZT
ALII.
WIDZISZ, ŻE WIERZCHNIA KART
A
(AWIĘC T
A, KTÓRĄ MASZ DOBRAĆ)
TO
EKSPLODUJĄCY K
OTEK
EKSPLODUJĄCY K
OTEK
.
POST
ANAWIASZ ZAGRAĆ
KARTĘ
AT
AKUJ
AT
AKUJ
, ŻEB
Y
ZAKOŃCZY
Ć SWOJĄ TURĘ
IZMUSIĆ PRZECIWNIKA DO
ZAGRANIA 2 TUR ZRZĘDU.
ALE NAGLE DRUGI GRACZ ZAGRYW
A
KARTĘ
NIE, NIE, NIE
NIE, NIE, NIE
IANULUJE
TWÓJ AT
AK. WZWIĄZKU ZTYM
TWOJA TURA NADAL TRWA.
BARDZO NIE CHCESZ DOBRAĆ
WIERZCHNIEJ KARTY IEKS-
PLODOWAĆ
, WIĘC ZAGRYWASZ
KARTĘ
POT
ASUJ
POT
ASUJ
IT
ASUJESZ
T
ALIĘ.
ZMIENIŁ SIĘ UKŁAD KART
WT
ALII, WOBEC CZEGO DECY
-
DUJESZ SIĘ WKOŃCU DOBRAĆ
WIERZCHNIĄ KARTĘ. POZOST
AJE
CI TYLKO MIEĆ NADZIEJĘ, ŻE TO
NIE KOLEJNY EKSPLODUJĄC
Y
KOTEK.
WYBUCHOWE KOMBINACJE
(PRZECZYT
AJ TO DOPIERO PO ROZEGRANIU
SWOJEJ PIERWSZEJ GRY)
JAK DWIE KROPLE WODY
T
erazmożeszstworzyćparę(którapozwala
Ciukraśćlosowąkartęprzeciwnikowi),nie
tylkozagrywającidentycznekociekarty
,ale
zagrywającDOWOLNE2kartyotejsamej
nazwie(np.2kartytasowaniaalbo2karty
pomijania).Gdyzagrywasz
wybuchowekombinacje,
ignorujpoleceniazapisane
naużytychkartach.
JAK TRZY KROPLE WODY
T
akombinacjadziałataksamojakpoprzednia,
aletymrazemmusiszzagrać3takiesame
kartyimożeszdokładniesprecyzować,jaką
kartęchceszdostaćoddrugiegogracza.
Jeślijąma,musiCijąoddać.Jeślijej
niema–cóż,odchodzisz
zpustymirękami.Gdy
zagrywaszwybuchowe
kombinacje,ignoruj
poleceniazapisanena
użytychkartach.
Musisznatychmiastodkryćtękartę.Oile
niemaszkartyrozbrojenia–umierasz.
ZmuśprzeciwnikadoprzekazaniaCi
1kartyzręki.T
oon(lubona)decyduje,
którąkartęCiodda.
Podejrzyj3wierzchniekartytalii,anastępnie
odłóżjewtejsamejkolejności.Niepokazuj
tychkartprzeciwnikowi.
Dokładniepotasujtalię.
Anulujdziałanie
dowol
-
nejkar
ty
,któraniejest
eksplo
dującymko
tkiem
anikar
tąrozbrojenia.
T
otak,jak
bykażdakar
-
tapopr
zykr
yciukar
tą
Nie,nie
,niepr
zestaw
ał
a
istnieć.
Możeszteżzagrać
kartęNie,nie,niena
innąkartęNie,nie,nie,
żebyzneutralizowaćjejdziałanieiwrezultacie
stworzyćefekt„ajednaktak,przegrańcu”itak
dalej.
MożeszzagraćkartęNie,nie,niewdowolnym
momencieprzedrozpoczęciemakcji,nawet
jeślinietrwaT
wojatura.Wszystkiekarty
,które
zostałyzanienowane,wypadajązgry
.Umieść
jenastosiekartodrzuconych.Możesznawet
zagrywaćNie,nie,nieprzyWYBUCHOWYCH
KOMBINACJACH.
T
ekartyniedziałająwpojedynkę,alejeśli
udaCisięzdobyć2takiesame,tomożesz
ichużyćjakopary
.PozwalaCionaukraść
losowąkartędrugiemugraczowi.Kociekarty
mogązostaćużyteprzyWYBUCHOWYCH
KOMBINACJACH.
Powylosowaniueksplodującegokotka
możeszzagraćtękartę,żebynieumrzeć.
Następnieumieśćzagranąkartęnastosie
kartodrzuconych.
Niedobieraszżadnychkart.Zamiasttego
T
wojaturadobiegakońca,aprzeciwnik
musirozegrać2turyzrzędu.Oaraataku
normalniewykonujeswojetury(spasuj
albozagraj,apotemdobierz).Popierwszej
normalnierozegranejturzenastępujekolejna.
JeślioaraT
wojejkartyatakusamazagra
kartęatakupodczasktórejkolwiekzeswoich
tur
,towefekcie
T
ymusiszrozegraćpozostałe
turyidotegoturywynikającezliczby
atakównawłaśniezagranejkarcieataku
(przykładowo:4tury
,potem6itakdalej).
Natychmiastzakończswojąturę,
niedobierająckarty
.
Potemweźeksplodującegokotkaiwłóżgo
wdowolnemiejscewtalii.Niemożeszprzy
tymprzekładaćanitasowaćpozostałychkart.
Chceszdopiecprzeciwnikowi?Umieśćkotka
nasamymwierzchutalii.Jeślichcesz,możesz
tozrobićpodstołem,żebyrywalniewidział,
gdzieumieszczaszkartę.T
wojaturadobiega
potemkońca.
E
KSPLODUJĄC
Y KOTEK
1 KART
A
PRZYSŁUGA
3 KARTY
CO KRY
JE PRZYSZŁOŚĆ
(
3
×
)
3 KARTY
POT
ASUJ
2 KARTY
NIE, NIE, NIE
3 KARTY
KOCIE KARTY
PO 4 ZKAŻDEGO TYPU
ROZBRÓJ
3 KARTY
POMIŃ
3 KARTY
AT
AKUJ
(
2
×
)
2 KARTY
2×
Karta
pominięcia zagrana
w
odpo
-
wiedzi
na kartę
ataku
kończy
tylko
1
z 2
tur
. Dopiero
używając
2
kart
pominięcia,
możesz zakończyć
obie
tury
.
T
o
może
się przydać
osobie,
która
wie,
gdzie schował
się
eksplodujący
kotek.
BAM!
Szlag.
TAK
!
3×
Pomiń
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Domek dla dzieci
Pomysł na prezent
Zabawki
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking drukarek z tanimi tuszami [TOP10]
Ranking smartwatchy dla nastolatków [TOP10]
Echoes of the End z datą premiery. Czy ta gra będzie czarnym koniem 2025 roku?
Ranking depilatorów laserowych [TOP10]
Ranking hulajnóg elektrycznych [TOP10]
Ranking projektorów [TOP10]
Ranking spalaczy tłuszczu [TOP10]
Ranking suszarek do prania [TOP10]
Ranking kaw rozpuszczalnych [TOP10]
Ranking zabawek dla 4-latka [TOP10]
Premiery gier 2025. Na te tytuły warto czekać
Ranking kamer samochodowych [TOP10]
Ranking płyt indukcyjnych [TOP10]
Soki z sokowirówki - jakie owoce wybrać?
Rodzaje pomp wodnych
Sprawdź więcej poradników