Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL Eksplodujace Kotki Wersja dla 2 graczy

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Eksplodujace Kotki Wersja dla 2 graczy

Wróć
WERSJA DLA
2 GRACZY
EKSPLODUJĄCE KOTKI
ZASADY
2 GRACZY
ZAWARTOŚĆ: 32 KARTY
© EXPLODING KITTENS 2022
CRUNCH
MUNCH
MUNCH
JAK TO DZIAŁA?
Wtaliiznajdujesię1eksplodującykotek.
Abyzagrać,połóżciejąrewersamikartdo
góryikolejnociągnijciekartydomomentu,
ażktośzWasdobierzeeksplodującegokotka.
Przyokazjimożeciezagrywaćkarty.
OGÓLNIE RZECZ BIORĄC,
EKSPLODUJESZ– PRZEGRYWASZ
IWYPEŁNIA CIĘ PALĄCY SOS OSMAKU SMUTKU.
NIE EKSPLODUJESZ– WYGRYWASZ
IWYPEŁNIA CIĘ WSPANIAŁOŚĆ. GRATSY, SERIO.
APOZOSTAŁE KARTY
ZMNIEJSZĄ RYZYKO, ŻE EKSPLODUJESZ
WRAZ ZEKSPLODUJĄCYM KOTKIEM.
NA PRZYKŁAD
JESZCZE TRZY RZECZY
KARTY ROZBROJENIA
Osoba,któratranakotka–wybuchaitym
samymprzegrywa.
Ata,coniewybuchła,wygrywagrę...iżycie.
Dziękipozostałymkartommożeszzmniejszać
ryzykodobraniaeksplodującegokotka!
PRZYGOTOWANIE DO GRY PRZEBIEG TURY
MożeszużyćkartyCokryje
przyszłość,żebypodejrzećkilka
wierzchnichkartztalii.
Jeślizobaczyszpośródnicheks-
plodującegokotka,możeszzagrać
kartęPomińizakończyćswojąturę
bezdobieraniakarty.
Niezłympomysłemjestoszczędnezużywanie
kartnapoczątkugry,gdyryzykonatraeniana
eksplodującegokotkajestniewielkie.
Wkażdejchwilimożeszsprawdzić,ilekart
zostałowtalii,żebyocenićryzykoeksplozji.
Niemaczegośtakiegojakmaksymalnaczy
minimalnaliczbakartnaręce.JeśliskończąCi
siękartynaręce,niepodejmujżadnejspecjal-
nejakcji.Grajdalej.Pociągnieszprzynajmniej
jeszcze1kartęwswojejnastępnejturze.
Każdyzgraczyrozpoczynagręz1kartąrozbroje-
nia–najpotężniejsząkartąwgrze.Tojedynyrodzaj
kart,którymożeCięuratowaćprzedeksplodu-
jącymkotkiem.Jeśliwylosujeszeksplodującego
kotka,możeszzagraćkartęrozbrojenia,umieścić
śmiercionośnegozwierzakazpowrotemwtalii
inieżegnaćsięzżyciem–kartęmożeszumieścić
wdowolnymmiejscutaliitak,żebyrywaltegonie
widział.
Wmiaręmożliwościzgromadźjaknajwięcejkart
rozbrojenia.
Co kryje przyszłość
Pomiń
( )
3×
Usuńztaliikartęeksplodującegokotka
iodłóżjąnabok.
1Weźdorękiwszystkieswojekarty(powinno
ichbyć8)idobrzeimsięprzyjrzyj.Zrób
jednozponiższych:
1
Usuńztaliiwszystkie(3)kartyrozbrojenia
irozdajpo1każdemuzgraczy.
Włóżpozostałekartyrozbrojeniadotalii.
2
Nakoniecswojejturyweźdorękiwierzch-
niąkartęztalii.Módlsię,żebytoniebył
eksplodującykotek.
GdyTwojaturadobiegakońca,następuje
turadrugiegogracza.
2
Gręwygrywagracz,któryjakojedynyniezostał
rozerwanyprzezeksplozję!
Niemamożliwości,żebywyczerpałasię
taliakart,ponieważzanimsiętostanie,
eksplodującykotekzpewnościązabije
1zgraczy.
5Potasujkartywtaliiiumieśćjenaśrodku
stołurewersamidogóry.
6Wybierzciepierwszegogracza.Możenim
zostaćnaprzykładosobaznajbardziejim-
ponującymzarostem,osoba,którejzapach
najbardziejWaskrępuje,osobaznajmniej-
sząśledzionąitd.
(Upewnijsię,żenastolejestmiejscenastos
kartodrzuconych).
ToWaszatalia.
3Potasujpozostałekartyirozdajpo7za-
krytychkażdemuzgraczy.Każdyzgraczy
materaznaręcepo8kart(7kart+1karta
rozbrojenia).Dyskretnieprzyjrzyjsięswoim
kartom.
4Umieśćeksplodującegokotkazpowrotem
wtalii.
ZAGRAJ
Zagrajwybranąkartę,kładącjąawer-
semdogórynawierzchustosukart
odrzuconych,anastępniewykonajpole-
cenie,któresięnaniejznajduje.
Powykonaniupoleceniazkartymożesz
zagraćkolejną.Możeszzagraćtylekart,
iletylkozechcesz.
Przeczytajtekstnakarcie,
żebydowiedziećsię,corobi.
SPASUJ
Niezagrywajżadnychkart
ALBO
PAMIĘTAJ
Zagrajtylekart,ilechcesz,anastępniezakończ
turęidobierznowąkartę.
Spasuj albo zagraj, a potem dobierz.
Spasuj albo zagraj, a potem dobierz.
KONIEC GRY
NO JUŻ, DOŚĆ CZYTANIA! IDŹ GRAĆ!
JEŚLI MASZ JAKIEKOLWIEK PYTANIA NA TEMAT KONKRETNYCH KART,
ZERKNIJ NA DRUGĄ STRONĘ.
3x
3x
WERSJA DLA
2 GRACZY
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ
DOWÓDŹ JEDNOSTKĄ SPECJALNĄ KRÓLIKÓW.
DYSKRETNIE OBEJRZYJ
3 WIERZCHNIE KARTY Z TALII.
2x
2x
WERSJA DLA
2 GRACZY
ATAKUJ
(2x)
ATAKUJ
(2x)
UWOLNIJ KOTOŁAKA.
ZAKOŃCZ TURĘ BEZ DOBIERANIA KARTY.
NASTĘPNY GRACZ MUSI ZAGRAĆ 2 RAZY.
WERSJA DLA
2 GRACZY
NIE, NIE, NIE
NIE, NIE, NIE
NIENJA SPRZEDCI SMOCZEGO KOPNIAKA.
PRZERWIJ AKCJĘ INNEGO GRACZA.
MOŻESZ UŻYĆ TEJ KARTY
W DOWOLNYM MOMENCIE.
Jeśli załatwię się do tunelu
czasoprzestrzennego, który prowadzi
do nieskończonej ilości możliwości...
wszechświat, jaki znamy, wybuchnie.
Będzie też pachniał
jak kupa.
POTASUJ
POTASUJ
ZNIKĄD POJAWIA SIĘ
MIĘDZYWYMIAROWA KUWETA.
POTASUJ TALIĘ.
EKSPLODUJĄCE KOTKI PRZEWODNIK PO POLU BITWY
NIE MUSISZ TEGO CZYTAĆ, CHYBA ŻE MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE KONKRETNYCH KART.
PRZYKŁADOWA TURA
OBSTAWIASZ, ŻE WIERZCHNIĄ KARTĄ WTALII JEST EKSPLO-
DUJĄCY KOTEK, WIĘC ZAMIAST SPASOWAĆ IDOBRAĆ KARTĘ,
BY ZAKOŃCZYĆ SWOJĄ TURĘ, ZAGRYWASZ KARTĘ CO KRYJE CO KRYJE
PRZYSZŁOŚĆPRZYSZŁOŚĆ POZWALAJĄCĄ CI DYSKRETNIE PODEJRZEĆ
3WIERZCHNIE KARTY ZTALII.
WIDZISZ, ŻE WIERZCHNIA KARTA
(AWIĘC TA, KTÓRĄ MASZ DOBRAĆ)
TO EKSPLODUJĄCY KOTEKEKSPLODUJĄCY KOTEK.
POSTANAWIASZ ZAGRAĆ
KARTĘ ATAKUJATAKUJ, ŻEBY
ZAKOŃCZYĆ SWOJĄ TURĘ
IZMUSIĆ PRZECIWNIKA DO
ZAGRANIA 2 TUR ZRZĘDU.
ALE NAGLE DRUGI GRACZ ZAGRYWA
KARTĘ NIE, NIE, NIENIE, NIE, NIE IANULUJE
TWÓJ ATAK. WZWIĄZKU ZTYM
TWOJA TURA NADAL TRWA.
BARDZO NIE CHCESZ DOBRAĆ
WIERZCHNIEJ KARTY IEKS-
PLODOWAĆ, WIĘC ZAGRYWASZ
KARTĘ POTASUJPOTASUJ ITASUJESZ
TALIĘ.
ZMIENIŁ SIĘ UKŁAD KART
WTALII, WOBEC CZEGO DECY-
DUJESZ SIĘ WKOŃCU DOBRAĆ
WIERZCHNIĄ KARTĘ. POZOSTAJE
CI TYLKO MIEĆ NADZIEJĘ, ŻE TO
NIE KOLEJNY EKSPLODUJĄCY
KOTEK.
WYBUCHOWE KOMBINACJE
(PRZECZYTAJ TO DOPIERO PO ROZEGRANIU
SWOJEJ PIERWSZEJ GRY)
JAK DWIE KROPLE WODY
Terazmożeszstworzyćparę(którapozwala
Ciukraśćlosowąkartęprzeciwnikowi),nie
tylkozagrywającidentycznekociekarty,ale
zagrywającDOWOLNE2kartyotejsamej
nazwie(np.2kartytasowaniaalbo2karty
pomijania).Gdyzagrywasz
wybuchowekombinacje,
ignorujpoleceniazapisane
naużytychkartach.
JAK TRZY KROPLE WODY
Takombinacjadziałataksamojakpoprzednia,
aletymrazemmusiszzagrać3takiesame
kartyimożeszdokładniesprecyzować,jaką
kartęchceszdostaćoddrugiegogracza.
Jeślijąma,musiCijąoddać.Jeślijej
niema–cóż,odchodzisz
zpustymirękami.Gdy
zagrywaszwybuchowe
kombinacje,ignoruj
poleceniazapisanena
użytychkartach.
Musisznatychmiastodkryćtękartę.Oile
niemaszkartyrozbrojenia–umierasz.
ZmuśprzeciwnikadoprzekazaniaCi
1kartyzręki.Toon(lubona)decyduje,
którąkartęCiodda.
Podejrzyj3wierzchniekartytalii,anastępnie
odłóżjewtejsamejkolejności.Niepokazuj
tychkartprzeciwnikowi.
Dokładniepotasujtalię.
Anulujdziałaniedowol-
nejkarty,któraniejest
eksplodującymkotkiem
anikartąrozbrojenia.
Totak,jakbykażdakar-
tapoprzykryciukartą
Nie,nie,nieprzestawa
istnieć.
Możeszteżzagrać
kartęNie,nie,niena
innąkartęNie,nie,nie,
żebyzneutralizowaćjejdziałanieiwrezultacie
stworzyćefekt„ajednaktak,przegrańcu”itak
dalej.
MożeszzagraćkartęNie,nie,niewdowolnym
momencieprzedrozpoczęciemakcji,nawet
jeślinietrwaTwojatura.Wszystkiekarty,które
zostałyzanienowane,wypadajązgry.Umieść
jenastosiekartodrzuconych.Możesznawet
zagrywaćNie,nie,nieprzyWYBUCHOWYCH
KOMBINACJACH.
Tekartyniedziałająwpojedynkę,alejeśli
udaCisięzdobyć2takiesame,tomożesz
ichużyćjakopary.PozwalaCionaukraść
losowąkartędrugiemugraczowi.Kociekarty
mogązostaćużyteprzyWYBUCHOWYCH
KOMBINACJACH.
Powylosowaniueksplodującegokotka
możeszzagraćtękartę,żebynieumrzeć.
Następnieumieśćzagranąkartęnastosie
kartodrzuconych.
Niedobieraszżadnychkart.Zamiasttego
Twojaturadobiegakońca,aprzeciwnik
musirozegrać2turyzrzędu.Oaraataku
normalniewykonujeswojetury(spasuj
albozagraj,apotemdobierz).Popierwszej
normalnierozegranejturzenastępujekolejna.
JeślioaraTwojejkartyatakusamazagra
kartęatakupodczasktórejkolwiekzeswoich
tur,towefekcieTymusiszrozegraćpozostałe
turyidotegoturywynikającezliczby
atakównawłaśniezagranejkarcieataku
(przykładowo:4tury,potem6itakdalej).
Natychmiastzakończswojąturę,
niedobierająckarty.
Potemweźeksplodującegokotkaiwłóżgo
wdowolnemiejscewtalii.Niemożeszprzy
tymprzekładaćanitasowaćpozostałychkart.
Chceszdopiecprzeciwnikowi?Umieśćkotka
nasamymwierzchutalii.Jeślichcesz,możesz
tozrobićpodstołem,żebyrywalniewidział,
gdzieumieszczaszkartę.Twojaturadobiega
potemkońca.
EKSPLODUJĄCY KOTEK 1 KARTA PRZYSŁUGA 3 KARTY
CO KRYJE PRZYSZŁOŚĆ (3×) 3 KARTY
POTASUJ 2 KARTY
NIE, NIE, NIE 3 KARTY
KOCIE KARTY
PO 4 ZKAŻDEGO TYPU
ROZBRÓJ 3 KARTY
POMIŃ 3 KARTY
ATAKUJ (2×) 2 KARTY
Karta pominięcia zagrana w odpo-
wiedzi na kartę ataku kończy tylko
1 z 2 tur. Dopiero używając 2 kart
pominięcia, możesz zakończyć
obie tury.
To może się przydać osobie, która
wie, gdzie schował się eksplodujący
kotek.
BAM!
Szlag.
TAK!

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756