Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL List miłosny (edycja premium)

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL List miłosny (edycja premium)

Wróć
TM
Instrukcja
2
21 kart postaci 6 kart pomocy
13 żetonów
przychylności materiałowa
sakiewka
O grze
W grze List miłosny od 2 do 6 absztykantów
rywalizuje o to, aby ich list trał do rąk Królewny.
Ta bowiem szuka idealnego kandydata na męża
i powiernika, gdy już obejmie tron.
Zawartć
Wybierz dowolnego gracza (możesz
wybrać siebie). Wybrany gracz odrzuca
kartę z ręki i dobiera 1 kartę z talii.
Książę
Jeśli zagrasz albo odrzucisz
tę kartę, odpadasz z rundy.
Klewna
9. Królewna
(×1). Odpadasz z rundy,
jli ją zagrasz albo odrzucisz.
8. Hrabina
(×1). Musisz ją zagrać,
jli masz Króla albo Księcia.
7. Król
(×1). Wymień rękę z innym
graczem.
6. Kanclerz
(×2). Dobierz i zwróć do talii
2 karty.
5. Książę
(×2). Odrzuć rękę i dobierz nową.
4. Służąca
(×2). Odpornć na efekty
innych kart do następnej tury.
3. Baron
(×2). Porównaj ręce.
2. Kapłan
(×2). Podejrzyj rękę.
1. Strażnik
(×6). Odgadnij rękę.
0. Szpieg
(×2). Zyskaj przychylnć, jli
nikt inny nie zagra albo nie odrzuci
Szpiega.
3
Przygotowanie do gry
1. Rozdaj każdemu z graczy po 1 karcie pomocy.
Pozostałe karty pomocy odłóż do pudełka.
Na kartach pomocy znajdują się dokładne
opisy wszystkich kart postaci (wartość
punktowa, efekty i liczba kart w grze).
2. Potasuj wszystkie karty postaci i utwórz
z nich zakrytą talię. Umieść ją w zasięgu
każdego z graczy.
3. Dobierz wierzchnią kartę i połóż ją obok talii
awersem do dołu, nie oglądając jej. W przypadku
gry 2-osobowej dobierz jeszcze 3 karty i połóż
je obok talii awersami do góry.
4. Rozdaj każdemu z graczy po 1 karcie z talii.
Ta karta stanowi rękę początkową.
5. Grę rozpoczyna osoba, która ostatnio odręcznie
napisała list.
4
Przebieg gry
Rozgrywka w List miłosny trwa kilka rund, podczas
których wykorzystujesz sojuszników, przyjaciół
i członków rodziny królewskiej, aby doręczyli
Królewnie napisany przez Ciebie list miłosny.
Karta na ręce symbolizuje postać, która aktualnie
niesie Twój list. Ta postać może się jednak zmienić
w trakcie rundy, w miarę jak będziesz dobierać
i zagrywać karty.
Rundę wygrywa gracz, który kończy ją z najwyżej
punktowaną kartą lub który jako jedyny z niej nie
odpadł.
Tura gracza
Tury przebiegają zgodnie z kierunkiem ruchu
wskazówek zegara. W swojej turze dobierasz 1kartę
z talii, a następnie zagrywasz 1 z 2 kart, które masz
na ręce, i rozpatrujesz jej efekt.
Zagrana karta pozostaje odkryta w Twoim obszarze
gry. Drugą kartę zatrzymujesz na ręce.
5
Odpadnięcie z rundy
Dzięki efektom niektórych kart Twoi rywale mogą
wyeliminować Cię z aktualnie rozgrywanej rundy,
tym samym doprowadzając do tego, że Twój list nie
zostanie doręczony Królewnie.
Gdy odpadniesz z rundy, połóż karty z ręki przed
sobą awersami do góry (nie rozpatruj ich efektów).
Do końca rundy nie możesz być celem działania
efektów kart i nie możesz rozgrywać swoich tur.
Aby o tym pamiętać, odwróć kartę pomocy na
stronę ze złamaną pieczęcią.
Zagrane i odrzucone karty
Wszyscy gracze powinni wiedzieć, które karty zo-
stały już zagrane, a które nadal znajdują się w talii.
Dlatego każda zagrana albo odrzucona karta musi
być przez cały czas widoczna.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756