Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL Star Wars Pałac Jabby

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Star Wars Pałac Jabby

Wróć
O GRZE
W grze Star Wars: Pałac Jabby
od 2 do 6 graczy przybywa do
siedziby nikczemnego huttańskiego
gangstera, Jabby. Wykorzystują
zdolności bohaterów Sojuszu
Rebeliantów i mieszkańców pałacu,
aby pokonać wrogów i zrealizować
własne cele.
Zeskanuj kod
i obejrzyj lm
z zasadami.
2
ZAWARTOŚĆ:
19 kart postaci
6 kart pomocy
4 karty celów
13 żetonów zwycięstwa
materiałowy
woreczek
©
LFL
©
Z-MAN
©
LFL
©
LFL
©
©
Z-MAN
©
Z-MAN
©
5
LEIA ORGANA
na ręce, a pozostałe 2 odłóż zakryte
na spód talii w dowolnej kolejności.
©
LFL
©
Z-MAN
©
LFL
©
LFL
©
©
Z-MAN
©
Z-MAN
©
8
Wybierz innego gracza.
Jeśli wybrany gracz ma na ręce kartę
z symbolem
z symbolem
V
V
, odpada z rundy.
, odpada z rundy.
JABBA THE HUTT
©
LFL
©
LFL
©
©
Z-MAN
©
Z-MAN
©
8. JABBA THE HUTT
Wyeliminuj kartę z symbolem
V
.
6. RANKOR
Wyeliminuj kartę o najmniejszej
wartości (oprócz 0).
5. BOBA FETT
(
×
2)
Zabierz rękę (gracz dobiera nową).
4. BIB FORTUNA
(
×
2)
Nie możesz być celem efektów
innych kart do następnej tury.
3. NAJEMNIK
(
×
2)
Porównaj ręce.
2. SALACIOUS CRUMB
(
×
2)
Podejrzyj rękę.
1. STRAŻNIK
Podejrzyj rękę.
1. STRAŻNIK
Podejrzyj rękę.
(
×
2)
Odgadnij rękę.
7. LUKE SKYWALKER
Wyeliminuj kartę z symbolem
.
5. LEIA ORGANA
Dobierz i zwróć do talii 2 karty.
4. LANDO CALRISSIAN
Możesz wymienić rękę z innym
graczem.
3. CHEWBACCA
Wyeliminuj kartę z symbolem
o wartości 4 albo mniejszej.
2. R2-D2
Podejrzyj rękę albo odłożoną kartę.
1. C-3PO
Odgadnij rękę. Jeśli się pomylisz,
gracz odgaduje Twoją rękę.
0. HAN SOLO
Jeśli na koniec rundy
masz tę kartę na ręce,
weź 1żeton zwycięstwa.
© LFL
© Z-MAN
©
LFL
© LFL
©
©
Z-MAN
© Z-MAN
©
Rundę wygrywa gracz, który
Rundę wygrywa gracz, który
ma największą sumę wartości kart
z symbolem
w swoim obszarze gry.
PRZED SĄDEM JABBY
3
PRZYGOTOWANIE DO GRY
1. Rozdaj każdemu z graczy po 1 karcie pomocy.
Pozostałe karty odłóż do woreczka. Na kartach
pomocy znajdują się dokładne opisy wszystkich
kart postaci (wartość punktowa, efekty i liczba
kart w grze).
2. Potasuj 19 kart postaci i utwórz z nich zakrytą
talię. Umieść ją w zasięgu każdego z graczy.
3. Dobierz wierzchnią kartę i połóż ją zakrytą
obok talii, nie oglądając jej. W rozgrywce
2-osobowej dobierz jeszcze 3 karty i połóż
je odkryte obok talii.
4. Rozdaj każdemu z graczy po 1 karcie z talii.
Ta karta stanowi rękę początkową.
5. Losowo wybierz 1 kartę celu. Umieść ją odkrytą
w obszarze gry, a pozostałe odłóż do woreczka.
W pierwszej rozgrywce użyj karty „Najdo-
stojniejszy”.
6. Grę rozpoczyna osoba, która ostatnio
pomogła przyjacielowi.
6 kart pomocy
© LFL
© Z-MAN
©
LFL
© LFL
©
©
Z-MAN
© Z-MAN
©
Rundę wygrywa gracz, który
Rundę wygrywa gracz, który
ma największą sumę wartości kart
z symbolem
w swoim obszarze gry.
PRZED SĄDEM JABBY
4
PRZEBIEG GRY
Rozgrywka w Pałac Jabby trwa kilka rund, podczas
których wykorzystujesz efekty i wartości kart, aby
zrealizować cel i wyeliminować innych graczy.
TURA GRACZA
Tury przebiegają zgodnie z kierunkiem ruchu wska-
zówek zegara. W swojej turze dobierasz 1 kartę z talii,
a następnie zagrywasz 1 z 2 kart, które masz na ręce,
i rozpatrujesz jej efekt.
Zagrana karta pozostaje odkryta w Twoim obszarze
gry. Drugą kartę zatrzymujesz na ręce.
KARTY POSTACI
Na każdej karcie postaci widnieje wartość (w lewym
górnym rogu) i efekt, który rozpatrujesz, gdy zagrywasz
kartę w swojej turze. Symbol w prawym dolnym rogu
karty wskazuje, że postać jest bohaterem
Rebelii (V) albo mieszkańcem pałacu ().
Ma to znaczenie podczas rozpatrywania
efektów niektórych kart celów
i kart postaci.
© LFL © Z-MAN
© LFL © Z-MAN
Choose another player. If they have
a
V
in hand, they are out.
8
JABBA THE HUTT
5
KARTY CELÓW
Na początku rozgrywki należy wylosować 1 kartę
celu, która określa warunek wygrania każdej rundy.
Karta celu obowiązuje przez całą rozgrywkę. Nie
zastępuje się jej nową kartą w kolejnych rundach.
ODPADNIĘCIE Z RUNDY
Pałac to niebezpieczne miejsce. Wiele efektów kart
może spowodować, że odpadniesz z aktualnie rozgry-
wanej rundy. Gdy tak się stanie, połóż kartę z ręki
odkrytą przed sobą (nie rozpatruj jej efektu).
Do końca rundy nie możesz być celem działania
efektów kart i nie możesz rozgrywać swoich tur.
Niemożesz też wygrać tej rundy. Aby o tym pamiętać,
odwróć kartę pomocy na drugą stronę.
ZAGRANE I ODRZUCONE KARTY
Wszyscy gracze powinni wiedzieć, które karty zostały
już zagrane, a które nadal znajdują się w talii. Dlatego
każda zagrana albo odrzucona karta musi być
przez cały czas widoczna.
© LFL © Z-MAN
© LFL © Z-MAN
Choose another player. If they have
a
V
in hand, they are out.
8
JABBA THE HUTT

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756